بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

داخل فر ظرف تفلون استفاده کنیم یا گرانیتی؟

بازسازی ظروف تفلون
بازسازی

برای داخل فر ظرف تفلون بهتر است یا گرانیتی؟

برای داخل فر ظرف تفلون بهتر است یا گرانیتی؟ در این مقاله ما را همراهی کنید تا بهترین ظروف را به شما معرفی کنیم. مهم‌‌ترین نکته‌‌ در استفاده از ظروف پخت و پز این است که این ظروف همواره در تماس مستقیم با مواد غذایی هستند. پس خیلی مهم است که سلامت مواد غذایی را حفظ کنند و در دمای بالا مواد مضر آزاد نکنند. یکی از نکات مهم در آشپزی با فر جنس ظرف مورداستفاده است.

اگر قصد خرید چنین ظروفی را دارید یا اینکه نمی‌دانید از کدام ظرف‌ها برای پخت‌ غذا در فر استفاده کنید، همراه ما باشید تا شما را با ظرف‌های مناسب و نامناسب برای آشپزی با فرهای خانگی آشنا کنیم. برای بازسازی قابلمه تفلون با سنتر سرویس تماس بگیرید تا با کمترین هزینه ظروف نچسب شما را مثل روز اول تعمیر کنند.

شما می‌توانید بازسازی و نوسازی انواع قابلمه، تابه و سایر ظروف قدیمی بی‌استفاده خود را به سنتر سرویس بسپارید تا با مواد درجه یک و تأییده شده از طرف بهداشت آنها را به زیبایی روز اول و حتی با کیفیت‌تر از آن بازسازی کند.

 

ظروف مناسب برای استفاده در فر

 

ظروف گرانیتی و سرامیکی روکش لعابی دارند در نتیجه ظروف مناسبی برای استفاده در فر هستند چون می‌توانند حرارت فر را به خوبی تحمل کنند.

 

قابلمه گرانیتی بهترین انتخاب برای پخت غذا

 

 

برای داخل فر ظرف تفلون بهتر است یا گرانیتی؟

برای داخل فر ظرف تفلون بهتر است یا گرانیتی؟

 

ظروف گرانیتی نوع جدیدی از پوشش نچسب است که مانند ظروف تفلونی و سرامیکی از چسبیدن غذا به ظروف جلوگیری می‌کند. مزیت ظروف گرانیتی این است که بعد از مدت زمان مشخصی مقاومت ضد چسبندگی خود را از دست نداده و دوام بیشتری دارند و به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی‌دهند و هیچ ماده اضافی به غذای شما وارد نمی‌کنند که به سلامتی شما لطمه وارد کند و طعم غذا را تغییر دهد.

برای خرید قابلمه گرانیتی و تشخیص جنس اصلی می‌توانید از معیارها و فاکتورهای زیادی کمک بگیرید مثل قیمت و استاندارد ساخت؛ ظروف گرانیتی اصل قیمت خیلی بالایی دارند در نتیجه اگر دیدید که قیمت ظرف بسیار پایین است بدانید که کیفیت خوبی ندارد. برای خرید انواع ظروف تفلون و بازسازی تابه تفلون به سایت سنتر سرویس مراجعه کنید و تمام نیاز آشپزخانه خود را با قیمتی مقرون‌به صرفه تأمین کنید.

 

مراحل استفاده از ظروف گرانیتی در فر

 

1اول تمام برچسب و روکش‌های محافظ ظرف گرانیتی را جدا کرده و آن را با اسفنج نرم یا برس مخصوص ظروف گرانیتی بشویید.

2اجاق گاز را روی شعله ملایم تنظیم کنید. قابلمه گرانیتی را روی شعله بسیار کم قرار داده و روغن را داخل آن بریزید. دقت کنید که روغن زیادی لازم نیست کافیست روغن بتواند پس از پخش شدن تمام سطح داخلی ظرف را پوشش دهد.

3باید با حوصله کافی ظرف گرانیتی را بچرخانید تا روغن تمام سطح داخلی آن را پوشش دهد.

 

طول عمر قابلمه گرانیتی را میدانید؟

 

قابلمه‌های گرانیتی ترکیبی از سرامیک و تفلون هستند. خاصیت نچسب تفلون و خاصیت دوام ایجاد شده توسط دانه‌های سرامیکی پراکنده کنار پوشش را از قابلمه‌های سرامیکی را دارند. به دلیل خاصیت نچسب از پایداری و دوام بالایی برخوردار هستند. اما در کل طول عمر قابلمه تفلون به نحوه استفاده و مراقبت شما بستگی دارد.

 

از چه ظرف‌هایی در فر استفاده کنیم؟

 

ظرف‌های فلزی مثل ظرف‌هایی که از جنس فولاد ضد زنگ‌ هستند البته نباید دسته چوبی یا پلاستیکی داشته باشند. ظرف‌های سیلیکونی هم از ظروف مخصوص فر هستند که برای طبخ مواد خوراکی در فر طراحی شده‌اند. البته دقت کنید که برخی ظرف‌های سرامیکی برچسب یا پرداخت تزیینی دارند و نباید از آن‌ها در فر استفاده شود. هنگام خرید ظرف‌های سرامیکی بپرسید که امکان گذاشتن در فر را دارد یا خیر. ظرف‌های شیشه‌ای مخصوص فر که باید دقت کنید آن‌ها را در معرض نوسان‌های ناگهانی حرارتی قرار ندهید.

 

ظرف داخل فر گرانیتی چه مارکی بهتر است؟

 

همیشه از برندهای شناخته شده خرید کنید زیرا اطمینان کافی را به شما می‌‌دهد که از کیفیت بالایی برخوردار است. با یک تحقیق ساده می‌‌توانید از برندهای مختلف و قیمت آن‌‌ها اطلاع پیدا کنید. از فروشنده‌‌ گارانتی معتبر محصول را درخواست کنید تا بتوانید در صورت ایجاد مشکل آن را پیگیری کنید.

هنگام خرید به جنس دسته قابلمه و درب آن دقت کنید که هنگام قرار گرفتن روی حرارت مستقیم مقاومت کافی داشته باشند. طرح‌‌هایی که دسته‌‌ قابلمه به خود آن چسبیده است از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردارند. باید برای خرید قابلمه گرانیتی باید بهترین مارک‌ها را بشناسید از جمله بهترین‌ها در بازار ایران می‌توان به دسینی، عروس، کاندید، ام جی اس، کرکماز و وی ام اف اشاره کرد.

 

استفاده از این ظروف در فر ممنوع است!

 

ظرف‌های پلاستیکی به هیچ عنوان نباید در فر استفاده شوند. بهتر است تا حد امکان از آشپزی با ظروف پلاستیکی در فر بپرهیزید. ظروف چینی انواع و مدل‌های مختلفی دارند که فقط برخی از مدل‌ها در فر قابل‌ استفاده هستند. اگر قصد استفاده از آن در فر را دارید هنگام خرید ظرف چینی از فروشنده در مورد این موضع حتماً کسب اطلاع کنید اکه بدانید ظرف چینی تحت چه حرارت و دمایی درست شده است یا آنکه از چه موادی برای تهیه‌اش استفاده شده است.

برخی انواع ظرف‌های شیشه‌ای قابل استفاده در فر هستند اما نه همه آنها. شیشه باید تحت شرایط خاص و در معرض حرارت‌های بالا تولید شده باشد که بتوان از آن در فر استفاده کرد. اگر ظروف شیشه‌ای خیلی سرد یا ترک‌خورده و آسیب‌دیده باشند نباید آنها را در فر کار قرار دهید.

 

ظرف داخل فر تفلون را چگونه تمیز کنیم؟

 

برای داخل فر ظرف تفلون بهتر است یا گرانیتی؟

برای داخل فر ظرف تفلون بهتر است یا گرانیتی؟

 

سنتر سرویس مرکز معتبر در بازسازی تفلون و تعمیر ظروف چدن

 

شما می‌توانید انواع ظروف چدن، تفلون، گرانیت و.. را برای تعمیر و بازسازی در چندین رنگ زیبا و با ضمانت مناسب به مرکز سنتر سرویس بسپارید. همه مواد گرانیت و چدن این مرکز دارای دوام و کیفیت بالایی هستند که توانسته اعتماد مشتریان زیادی را به این مجموعه جلب کند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید. کارشناسان ما در سنتر سرویس آماده هستند تا با توجه به تجربیات خود شما را در زمینه تعمیر تفلون و بازسازی انواع ظروف نچسبی که دارید به خوبی راهنمایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذارند.

چگونه  با سنتر سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت تماس بگیریم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : سنتر سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز سنتر سرویس تماس بگیرید

 

 

صبر کنید تا ظرف شما سرد شود سپس هر نوع مواد غذایی با حوله کاغذی یا یک دستمال نرم کاملا پاک کنید. هرگز از اجسام فلزی در قابلمه تفلون استفاده نکنید. اجسام فلزی روی تفلون خراش ایجاد می‌کند و باعث از بین رفتن کفی تفلون می‌شوند. برای خالی کردن غذای مانده از درون تفلون از کفگیر یا قاشق چوبی یا کائوچو استفاده کنید.

هرگز درون ظرف تفلون داغ آب نریزید یا آن را در آب قرار ندهید. ظرف تفلون باید به قدری خنک شود که بتوانید با دست آن را لمس کنید. ظرف تفلون را در سینک با آب گرم خیس کنید. روی یک اسکاج نرم چند قطره مایع ظرفشویی بریزید و ظرف تفلون را با آن تمیز کنید.

سپس آن را با آبکشی کرده تا مواد شوینده روی آن را از بین برود. دقت داشته باشید که برای شستشو و تمیز کردن قابلمه تفلون هرگز از تمیز کننده‌های قوی که خورنده هستند مثل وایتکس استفاده نکنید. این مواد به کفی تفلون آسیب وارد می‌کنند.

 
  • ۰۲/۰۷/۰۱
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی