بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دنیا و جهان با توجه به افزایش جمعیت و پیشرفت تکنولوژی در زندگی افراد نیازمند تغییر و تحول در تمامی زمینه ها می باشد و البته همانطور که می دانیم این امر همه روزه در حال اتفاق است. اما یکی از این تغییرات، تحول در زمینه ساخت تابلو های تبلیغاتی است که در ادامه به یکی از متداول ترین و پر فروش ترین آنها خواهیم پرداخت.

تبلیغات محیطی
در ابتدا لازم می دانیم کمی در مورد تبلیغات محیطی بدانیم تا در ادامه مطلب با آگاهی و پیش زمینه لازم عنوان مطلب را درک نماییم.
تبلیغات محیطی به تبلیغاتی گفته می شود که خارج از پیرامون افراد انجام می گیرد. در واقع این نوع تبلیغات عبارت است از بیلبوردهای تبلیغاتی، تابلو ارگانهای دولتی، ارگانهای خصوصی، مراکز تجاری مانند پاساژ ها، مغازه ها و بسیاری دیگر از موارد مشابه که تمامی آنها توسط گروه های متخصص و در کارگاه های مربوط به تابلو سازی ساخته و نصب می شوند.

تابلو چلنیوم چیست

اکثریت افراد یک جامعه روزانه تابلو های تبلیغاتی متعددی را با عبور از معابر و مکان های تجاری رویت می کنند که مسلما تابلو های حروف برجسته نیز شامل برخی از آنها خواهد بود. اما نکته ای که می خواهیم به آن بپردازیم یکی از این حروف های برجسته است که با نام تابلو چلنیوم یا واژه صحیح آن تابلو چنلیوم در میان افراد و تابلو سازان شناخته می شود.
تابلو چلنیوم به عنوان یک حروف برجسته با استفاده از چهار متریال اصلی ساخته می شود که به ترتیب عبارتند از پلکسی گلاس، اس ام دی، پی وی سی و لبه چنلیوم. اما اینکه هر کدام از این موارد نام برده شده چه کاربردی در تابلو چلنیوم دارند را در ادامه توضیح خواهیم داد.
در تصویر بالا حروف ساخته شده شامل دو بخش است که قابل رویت می باشد؛ رنک سفید در این تابلو، پلکسی گلاس نام دارد که نوعی پلاستیک رنگی است که مزیت نورپردازی و عبور نور از خود را دارد و در مقابل، لبه یا برجستگی حروف که قابل مشاهده است چنلیوم نامیده می شود که یک نوع آلومینیوم است و دلیل نام گذاری تابلو چلنیوم نیز همین مورد می باشد.
اما پی وی سی و اس ام دی در این تابلو که قابل رویت نمی باشند، داخل حروف قرار گرفته اند به این صورت که در ابتدا پی وی سی مطابق با حروف برش داده شده و اس ام دی ها روی آن قرار داده شده و در نهایت با استفاده از ترانس یا همان منبع تغذیه مبادرت به نور پردازی حروف خواهد شد.

تابلو چلنیوم پانچ پلکسی

در مورد تابلو چلنیوم گفتیم که این نوع از تابلو یکی از تابلو های حروف برجسته است که به عنوان تابلو مغازه و دیگر اماکن تجاری به کار گرفته می شود. اما تابلو چلنیوم در انواع متفاوتی ساخته می شود که یکی از آنها تابلو چلنیوم پانچ است.
منظور از پانچ در تابلو های حروف برجسته، ایجاد اشکال مختلف روی حروف است که در تابلو چلنیوم نیز صدق می کند. ایجاد پانچ در تابلو چلنیوم در ابتدا روی پلکسی گلاس انجام گرفت که در نوع خود یکی از خلاقیت ها و نوآوری ها در تابلو سازی به شمار می رود.
پانچ پلکسی گلاس در تابلو چلنیوم باعث نمای متفاوتی از حروف ساخته شده به شکل ستاره یا الماس خواهد بود و دلیل ظاهر متفاوت حروف این است که ایجاد پانچ روی پلکسی باعث شکست نور همراه با عبور از کنار آن می باشد.
در مورد پانچ و ایجاد آن در تابلو چلنیوم باید گفت که انجام این عمل با استفاده از دستگاه لیزر می باشد که همین امر با توجه به کارکرد بالای دستگاه لیزر باعث افزایش قیمت تابلو چلنیوم نسبت به نوع ساده آن خواهد بود.

تابلو چلنیوم لبه پانچ
یکی دیگر از جدیدترین تابلو های تبلیغاتی که از نوآوری ها و خلاقیت های مدرن در تابلو سازی و تبلیغات محیطی بشمار می رود ساخت تابلو چلنیوم لبه پانچ می باشد. منظور از تابلو چلنیوم لبه پانچ، ایجاد اشکال مختلف روی لبه حروف چنلیوم است که برخی از آنها عبارتند از ایجاد دایره، مستطیل و ستاره بر روی رول چنلیوم.
انجام عملیات پانچ روی لبه چنلیوم با استفاده از دستگاه های مربوطه و در کارخانه های تولید کننده چنلیوم صورت می پذیرد که این مورد با توجه به رنگ بندی های مختلف رول چنلیوم می تواند تنوع بالایی داشته باشد.
لبه های چنلیوم پانچ امروزه در حرفه تابلو سازی از کاربرد بسیار بالای برخوردارند که از قیمت بالاتری نسبت به لبه های ساده نیز برخوردارند که مسلما دلیل افزایش قیمت آن صرف زمان بیشتر در جهت تولید رول می باشد.
تلفیق رول چنلیوم پانچ همراه با پلکسی گلاس پانچ می تواند در تولید و ساخت یک تابلو تبلیغاتی زیبا از مهمترین عوامل در جذب مشتری به سمت یک کسب کار باشد که در نهایت تاثیر بسزایی در فروش و بازاریابی خواهد داشت.

 

تابلوسازی  سازنده انواع تابلو چلنیوم 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

ساخت تابلو پلکسی
ساخت تابلو پلکسی کاملا با ساخت تابلوهای دیگر متفاوت است از ماده ای بسیار شفاف ساخته است که جذابیت آن را تا حد زیادی بالا میبرد. تا حدی این تابلو شفاف است که از هر چیزی که شما فکر کنید بسیار جذاب تر است و همینطور این تابلو با مواد دیگر هم میتواند اثرات بسیار خوبی تحویل شما دهد و بیشتر افراد سازنده برای معرفی کسب و کار شما این تابلو را پیشنهاد می دهند.به این دلیل که این تابلوها راه بسیار خوبی برای تبلیغات شماست.

شما باید در انتخاب تابلوی مورد نظر خود حتما به این توجه کنید که باید انتخاب شما یک تابلوی مقاوم باشد که در برابر همه چیز مقاومت بالایی داشته باشد و نکته مهم دیگر نورپردازی آن است که حتما باید باشد و جزو نکات مهم در انتخاب شماست که در بیشتر موارد باید بسیار خاص و خلاقانه باشد اما نورپردازی تابلو هم باید مقاومت بالایی داشته باشد. با انتخاب تابلو پلکسی شما می توانید این دو ویژگی را در این تابلو ببینید و مزیت های آن نسبت به تابلوهای دیگر را ببنید و موقع ساخت این است که اصلا نباید بیش از اندازه به آن حرارت داده شود آن به یک طلق شکننده تبدیل می شود.

ساخت تابلو پلکسی
مزایای تابلو پلکسی
این مدل تابلو نسبت به تابلوهای دیگر قیمت بالایی دارد ولی کیفیت بسیار بالایی دارد اما کیفیت بسیار بالاتری نسبت به بقیه تابلوها دارد و بسیار ظاهری شکیلی دارد که همیشه مد روز است و هیچوقت قدیمی نمیشود و بیشتر در اندازه های بزرگ ساخته می شود. این مدل تابلو رنگ بندی های متفاوتی دارد، دوام بسیار بالایی دارد، مقاومت آن بسیار بالا است، حروف های کوچک را به راحتی میتوان در آن نصب کرد، وزن آن بسیار کم است، نورهای بسیار بالا را به راحتی از خود عبور می دهد و از این رو مناسب نورهای بالا است، هر طرحی که مد نظر شما باشد را میتوان برایتان اجرا کرد، برای هر شغلی که داشته باشید مناسب است، و همه افراد اصولا این مدل را می پسندد.

این مدل تابلو ظاهر بسیار چشم گیری نسبت به تابلوهای دیگری دارد و به این دلیل استفاده آن بسیار زیاد می باشد و به این دلیل که بسیار زیاد جلب توجه می کند هم رونق زیادی در مشاغل دارد تابلو پلکسی در انواع مختلف ساخته و تولید می شود از انواع آن میتوان به: تابلو پلکسی های رومیزی، تابلو پلکسی های دیواری، تابلوهای راهنما پلکسی، تابلوهای پلکسی طبقات و تابلوهای پلکسی که سردر واقع می شود اشاره کرد.

بله این دلیل که بسیار افرادی که میخواهند این تابلوها را خریداری کنند شنیده اند که ساخت تابلو پلکسی قیمت بالاتری دارد قیمت این تابلوها ذهن مشتریان را درگیر می کند قیمت این مدل تابلوها به ویژگی های بسیار بستگی دارد یکی از آن نکته ها میتوان مواد مورد استفاده برای ساخت این تابلوها است و قیمت نصب این تابلوها هم نسبت به تابلوهای دیگر بالاتر است به این دلیل که بسیار حساس تر است.

مزایای تابلو پلکسی
سفارش اینترنتی تابلو پلاکسی
امروزه با پیشرفت اینترنت و نسل ارتباطات برای جلوگیری از هدر دادن وقت خود و راحت تر بودن میتوانید راجع به تابلوهای گوناگون مطالعه کرده و بعد به راحتی تابلوی مورد نظر خود را که انتخاب کرده اید اینترنتی سفارش دهید که امروزه بسیار پیشنهاد می شود و با انتخاب این مدل تابلو شما به راحتی می توانید تابلو پلکسی را به راحتی سفارش دهید.

ساخت تابلو تبلیغاتی خود را به ما بسپارید

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

بنر در واقع گرفته شده از واژه انگلیسی banner است. از بنر تحت عنوان برنوشته یا برنما نیز یاد می شود. اما از این کلمات در ایران به ندرت استفاده می شود. چاپ بنر می تواند روی یک پرچم یا تکه ای پارچه انجام گیرد که شعار و پیام خاصی را بیان کند و نماد خاصی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چاپ بنر تسلیت به لینک زیر مراجعه فرمایید.

چاپ بنر یک تصویر تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی را در بر می گیرد، مثل چاپ بنر تسلیت که در فرمت های مختلفی انجام می شود. هر بنر از چندین اجزا تشکیل می شود. مثلا هر بنر یک یا چند تصویر دارد، شامل یک یا چند نشانه است، متن و یا شعر و یک یا چند آیکون می شود.

از آنجایی که کاربرد اصلی بنر انتقال یک پیام از فردی به فرد دیگر است؛ بنابراین می تواند جنبه تبلیغاتی نداشته باشد و صرفا انتقال دهنده پیامی باشد که ما میخواهیم به مخاطب خود برسانیم. مثل بنر تسلیت، بنر تبریک و احترام، بنرهای مناسبتی، حجاج و عتبات و... . حتی از بعضی از جهات بنرها شباهت زیادی به اسلایدرها دارند.

در چاپ بنر تسلیت باید توجه کرد که چه نوع بنری مورد نیاز است. از جمله آن ها چاپ بنر تسلیت ایستاده و بنر تسلیت دیواری است.

چاپ بنر تسلیت ایستاده:
این نوع بنر نوعی از بنرهای چاپی هستند که برای تبلیغات و یا اطلاع رسانی از آنها استفاده می شود. چاپ بنر تسلیت ایستاده معمولا به شکل عمودی است. از این بنرها در خیابان ها برای مناسبت ها استفاده می شود.

چاپ بنر تسلیت دیواری:
نوع دیگری از بنرهای چاپی بنرهای دیواری هستند. این نوع از بنرها پرطرفدارترین نوع بنرهای چاپی هستند. چاپ بنر تسلیت دیواری در کوچه و خیابان نسبت به انواع دیگر آن بیشتر دیده می شود و تقریبا برای همه مردم آشنا هستند. نوع دیگری از چاپ وجود دارد و نام آن چاپ افست می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

در کل باید بیان داشت که بنرهای چاپی دیواری و ایستاده هم به خودی خود دارای انواع مختلفی هستند. از جمله آن ها چاپ بنر تسلیت که در بالا اختصاصا توضیح داده شد؛ همینطور سایر بنرهای مناسبتی و بنرهای تبریک و بنرهای تبلیغاتی را شامل می شوند.

 

 

بنرهای تحت وب:
شکل دیگر بنرها نیز بنرهای تحت وب هستند که در ادامه صرفا جهت آشنایی شما با آن مطالبی ارائه شده است. از این دست بنرها زمانی استفاده می شود که فرد یا شرکتی بخواهد تبلیغات در محیط وب انجام دهد. بنرهای تحت وب بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و کمتر از آن های برای چاپ بنر تسلیت و تبریک از آنها استفاده می شود. چرا این دست از بنرها قابلیت اجرایی شدن در سطح بزرگ یا نخواهند داشت و یا اگر داشته باشند هزینه زیادی را بر عهده تهیه کننده آن می گذارند.

با همه این اوصاف باید اظهار داشت که این دست از بنرها جدیدترین نوع بنرها هستند. به عبارتی نسل جدید بنرها به حساب می آیند. پایه و اساس این بنرها بر طراحی گرافیکی تخصصی و هنرمندانه با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای است. نحوه نمایش این بنرها نیز بر اساس تکرار اسلایدهای پشت سر هم انجام می گیرد. فرمت ذخیره این بنرها معمولا GIF است.

 

برای سفارش آنلاین بنر خود کلیک کنید

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰
چاپ بنر اینترنتی در درچه| چاپ بنر آنلاین درچه

بنرها را تا چه اندازه می شناسیم؟

در صورتی که بنرها را مهم ترین عناصر حوزه چاپ معرفی کنیم، با مخالفت چندانی مواجه نخواهیم شد. به هر چاپخانه ای که سر بزنید، بیشترین حجم سفارشات معطوف به بنر و زیرشاخه های این شیوه چاپ است. در سطرهای پیش رو، به شکلی فنی و دقیق به چاپ بنر می پردازیم و بررسی خواهیم کرد این محصولات از چه طریقی و در چه طبقه بندی های ارائه می شوند. مطالعه این نوشته برای افراد فعال در حوزه چاپ و آن هایی که به هر شکل سفارشات متنوع چاپ بنر اعم از بنرهای زیارتی، تبلیغاتی، تسلیتی و غیره را در مقیاس بالا به ثبت به می رسانند مفید به فایده خواهد بود.

مقدمه؛ آشنایی با انواع بنر

بنرها یادگار اولین روزهای آشنایی بشر با تکنیک چاپ روی پارچه و فعالیت هایی از این دست هستند. اگرچه در دوران باستان تنها استفاده از آن ها نمایش نام و نشان یک جمعیت، قوم یا کشور بود، اما امروزه علاوه بر آن، در تمامی مصارف تبلیغاتی، برندینگ، مارکتینگ، زیارتی، تسلیتی و غیره به شکلی وسیع و قابل توجه مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور مشخص، اگر بخواهیم در ارتباط با بنرها یک طبقه بندی و چارچوب منسجم معرفی کنیم، باید بگوییم که آن ها به دو شیوه گروه بندی می شوند، اولی طبق موضوع و دومی بر مبنای ساختار چاپ. به بیان دقیق تر، زمانی که می گوییم بنر زیارتی، در حال طبقه بندی موضوعی هستیم و زمانی که می گوییم چاپ پاپ آپ، رول آپ، استند و غیره، در حال طبقه بندی فرمی یا چاپی هستیم.
در بخش پیش رو هر دو مورد را بررسی کرده ایم.

طبقه بندی چاپ بنر بر مبنای محتوا

زمانی که به یک چاپخانه، مثلا چاپ کوثر مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که در بخش چاپ بنر، به شکل موضوعی عمل کرده است و طبقه بندی های زیر را ارائه داده:

  • چاپ بنر تبلیغاتی؛
  • چاپ بنر مناسبتی؛
  • چاپ بنر تولد؛
  • چاپ بنر تسلیتی؛
  • چاپ بنر زیارتی؛
  • چاپ بنر هنری و غیره.

در این شیوه از طبقه بندی بنر، شما جنس اولیه و ابعاد را انتخاب کرده و طرح را در اختیار چاپخانه می گذارید. خروجی یک بنر طراحی شده است که آمادگی بهره برداری در محل دلخواه شما را دارد. اما در واقعیت، این طبقه بندی تا این اندازه ساده و سرسری پیش نمی رود و پشت هر انتخاب، دنیایی جزئیات وجود دارد که در ادامه به بعضی از آن ها می پردازیم.

انواع بنر از نظر فرم و ساختار

به طور فنی و دقیق، هفت نوع بنر وجود دارد که می توانید نسبت به سفارش هر یک، مطابق با نیازهای شخصی و سازمانی اقدام کنید. ما ابتدا یک لیست از هر یک ارائه می دهیم و سپس به معرفی فنی آن ها می پردازیم.

  • Pull-Up & Retractable Banners
  • Pop-Up Booths and Displays
  • Step and Repeat Banners
  • Suspended Banners & Hanging Banners
  • Mesh Banners
  • Fabric Banners
  • Vinyl Banners

بنر در فرم رول آپ (Pull-Up & Retractable Banners  

https://espadanaa.ir/product-category/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%86%d8%a7%d9%be/

زمانی که یک رول آپ سفارش می دهید، در واقع در حال خرید بنرهای قابل حمل هستید. این بنرها برای مصارف تبلیغاتی در نمایشگاه ها بیشترین جاذبه را دارند و به ویژه انواع متحرک بنرهای رول آپ فوق العاده مفید و موثر شناخته می شوند. همچنین، صاحبان کسب و کارها و شرکت های تجاری می توانند برای دفاتر خود از ظرفیت بنرهای رول آپ بهره برداری کنند.

بنر در فرم پاپ آپ (Pop-Up Booths and Display)

 

همان طور که از نام این بنرها بر می آید، آن ها وظیفه محبوب سازی و معرفی برند نقش بسته روی خود را دارند. به بیان دقیق، آن ها روند برندینگ، تبلیغات یا مارکتینگ یک برند در نمایشگاه ها را تقویت می کنند. این بار که یک فوتبالیست در حال مصاحبه بود، یا بازیگری بر فرش قرمز گام می زد و برای عکاس ها ژست می گرفت، به پس زمینه تصویر نگاه کنید، بنر در فرم پاپ آپ را مشاهده خواهید کرد. همچنین، آن چه تحت عنوان بنرهای Step and Repeat Banners معرفی شده است، در واقع نوع ساده همین پاپ آپ ها به حساب می آید.

بنر در فرم آویز  ( Suspended Banners & Hanging Banner

زمانی که در فضا ستون وجود داشته باشد یا شرایط به گونه ای تنظیم شده باشد که امکان آویز بنر از سقف و دیواره ها میسر باشد، یکی از بهترین انتخاب ها انتخاب بنرهای آویزی است. همواره چرخش سر به بالا و نگریستن به آن فضا کارساز بوده و می تواند نتایج مفید به فایده ای داشته باشد.

بنرهای مش (Mesh Banners 

این بنرها روی جنسی شفاف چاپ می شوند و می توانند بیشترین سازگاری را با پس زمینه خود ایجاد کنند. در مواردی می توان آن ها را روی شیشه قرار داد و هم نور را کنترل کرد، هم طرح خود را از این طریق به نمایش گذاشت.

بنرهای پلی استری (Fabric Banners

زمانی که مساله بازتاب نور از سطح بنر مطرح باشد و شما نخواهید این اتفاق روی دهد، باید سراغ این جنس بنر را بگیرید. در این شیوه، سطح بنر فارغ از محیط و نورهای اطراف، می تواند بدون بازتاب، طرح خود را به شکلی شفاف و دقیق ارائه دهد.

بنرهای وینیل (Vinyl Banners

و در آخر، زمانی که زیبایی، دوام و وزن پایین مد نظر باشد، ناچاریم سراغ Vinyl Banners را بگیریم. شما می توانید این بنرها را چه در فضاهای داخلی و چه در محیط های خارجی نصب کنید و انتظار بیشترین بهره برداری از نظر جلوه گری و دوام را داشته باشید.

انواع بنر و چاپ در تابلوسازی اسپادانا

در آخر باید اشاره کنیم که در چاپ اسپادانا، می توانید علاوه بر متریال انتخابی، در هر حوزه و موضوعی (بنرهای تبلیغاتی، بنرهای تسلیتی، مناسبتی، زیارتی و غیره) بنر مد نظر خود را انتخاب کرده و انتظار بالاترین کیفیت و اقتصادی ترین شرایط قیمتی را داشته باشید.

برای سفارش آنلاین بنر کلیک کند

 

بنر عرض تسلیت در درچه

استند ایستاده عرض تسلیت در درچه

بنر خیر مقدم حجاج در درچه

بنر خیر مقدم کربلا در درچه

بنر تولد کودکانه در درچه

بنر تولد بزرگسال در درچه

بنر محرم در درچه

ملزومات نمایشگاهی و تبلیغاتی در درچه

بنرهای لارج فرمت در درچه

انواع چاپ بنر در درچه

چاپ بنر در درچه

چاپ فلت بد در درچه

چاپ مش در درچه

چاپ ویلینل در درچه

چاپ استیکر در درچه

چاپ فلکسی در درچه

 

واتس اپ : 09132012734

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰
چاپ بنر اینترنتی در اصفهان | چاپ بنر آنلاین اصفهان

بنرها را تا چه اندازه می شناسیم؟

در صورتی که بنرها را مهم ترین عناصر حوزه چاپ معرفی کنیم، با مخالفت چندانی مواجه نخواهیم شد. به هر چاپخانه ای که سر بزنید، بیشترین حجم سفارشات معطوف به بنر و زیرشاخه های این شیوه چاپ است. در سطرهای پیش رو، به شکلی فنی و دقیق به چاپ بنر می پردازیم و بررسی خواهیم کرد این محصولات از چه طریقی و در چه طبقه بندی های ارائه می شوند. مطالعه این نوشته برای افراد فعال در حوزه چاپ و آن هایی که به هر شکل سفارشات متنوع چاپ بنر اعم از بنرهای زیارتی، تبلیغاتی، تسلیتی و غیره را در مقیاس بالا به ثبت به می رسانند مفید به فایده خواهد بود.

مقدمه؛ آشنایی با انواع بنر

بنرها یادگار اولین روزهای آشنایی بشر با تکنیک چاپ روی پارچه و فعالیت هایی از این دست هستند. اگرچه در دوران باستان تنها استفاده از آن ها نمایش نام و نشان یک جمعیت، قوم یا کشور بود، اما امروزه علاوه بر آن، در تمامی مصارف تبلیغاتی، برندینگ، مارکتینگ، زیارتی، تسلیتی و غیره به شکلی وسیع و قابل توجه مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور مشخص، اگر بخواهیم در ارتباط با بنرها یک طبقه بندی و چارچوب منسجم معرفی کنیم، باید بگوییم که آن ها به دو شیوه گروه بندی می شوند، اولی طبق موضوع و دومی بر مبنای ساختار چاپ. به بیان دقیق تر، زمانی که می گوییم بنر زیارتی، در حال طبقه بندی موضوعی هستیم و زمانی که می گوییم چاپ پاپ آپ، رول آپ، استند و غیره، در حال طبقه بندی فرمی یا چاپی هستیم.
در بخش پیش رو هر دو مورد را بررسی کرده ایم.

طبقه بندی چاپ بنر بر مبنای محتوا

زمانی که به یک چاپخانه، مثلا چاپ کوثر مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که در بخش چاپ بنر، به شکل موضوعی عمل کرده است و طبقه بندی های زیر را ارائه داده:

  • چاپ بنر تبلیغاتی؛
  • چاپ بنر مناسبتی؛
  • چاپ بنر تولد؛
  • چاپ بنر تسلیتی؛
  • چاپ بنر زیارتی؛
  • چاپ بنر هنری و غیره.

در این شیوه از طبقه بندی بنر، شما جنس اولیه و ابعاد را انتخاب کرده و طرح را در اختیار چاپخانه می گذارید. خروجی یک بنر طراحی شده است که آمادگی بهره برداری در محل دلخواه شما را دارد. اما در واقعیت، این طبقه بندی تا این اندازه ساده و سرسری پیش نمی رود و پشت هر انتخاب، دنیایی جزئیات وجود دارد که در ادامه به بعضی از آن ها می پردازیم.

انواع بنر از نظر فرم و ساختار

به طور فنی و دقیق، هفت نوع بنر وجود دارد که می توانید نسبت به سفارش هر یک، مطابق با نیازهای شخصی و سازمانی اقدام کنید. ما ابتدا یک لیست از هر یک ارائه می دهیم و سپس به معرفی فنی آن ها می پردازیم.

  • Pull-Up & Retractable Banners
  • Pop-Up Booths and Displays
  • Step and Repeat Banners
  • Suspended Banners & Hanging Banners
  • Mesh Banners
  • Fabric Banners
  • Vinyl Banners

بنر در فرم رول آپ (Pull-Up & Retractable Banners  

https://espadanaa.ir/product-category/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%86%d8%a7%d9%be/

زمانی که یک رول آپ سفارش می دهید، در واقع در حال خرید بنرهای قابل حمل هستید. این بنرها برای مصارف تبلیغاتی در نمایشگاه ها بیشترین جاذبه را دارند و به ویژه انواع متحرک بنرهای رول آپ فوق العاده مفید و موثر شناخته می شوند. همچنین، صاحبان کسب و کارها و شرکت های تجاری می توانند برای دفاتر خود از ظرفیت بنرهای رول آپ بهره برداری کنند.

بنر در فرم پاپ آپ (Pop-Up Booths and Display)

 

همان طور که از نام این بنرها بر می آید، آن ها وظیفه محبوب سازی و معرفی برند نقش بسته روی خود را دارند. به بیان دقیق، آن ها روند برندینگ، تبلیغات یا مارکتینگ یک برند در نمایشگاه ها را تقویت می کنند. این بار که یک فوتبالیست در حال مصاحبه بود، یا بازیگری بر فرش قرمز گام می زد و برای عکاس ها ژست می گرفت، به پس زمینه تصویر نگاه کنید، بنر در فرم پاپ آپ را مشاهده خواهید کرد. همچنین، آن چه تحت عنوان بنرهای Step and Repeat Banners معرفی شده است، در واقع نوع ساده همین پاپ آپ ها به حساب می آید.

بنر در فرم آویز  ( Suspended Banners & Hanging Banner

زمانی که در فضا ستون وجود داشته باشد یا شرایط به گونه ای تنظیم شده باشد که امکان آویز بنر از سقف و دیواره ها میسر باشد، یکی از بهترین انتخاب ها انتخاب بنرهای آویزی است. همواره چرخش سر به بالا و نگریستن به آن فضا کارساز بوده و می تواند نتایج مفید به فایده ای داشته باشد.

بنرهای مش (Mesh Banners 

این بنرها روی جنسی شفاف چاپ می شوند و می توانند بیشترین سازگاری را با پس زمینه خود ایجاد کنند. در مواردی می توان آن ها را روی شیشه قرار داد و هم نور را کنترل کرد، هم طرح خود را از این طریق به نمایش گذاشت.

بنرهای پلی استری (Fabric Banners

زمانی که مساله بازتاب نور از سطح بنر مطرح باشد و شما نخواهید این اتفاق روی دهد، باید سراغ این جنس بنر را بگیرید. در این شیوه، سطح بنر فارغ از محیط و نورهای اطراف، می تواند بدون بازتاب، طرح خود را به شکلی شفاف و دقیق ارائه دهد.

بنرهای وینیل (Vinyl Banners

و در آخر، زمانی که زیبایی، دوام و وزن پایین مد نظر باشد، ناچاریم سراغ Vinyl Banners را بگیریم. شما می توانید این بنرها را چه در فضاهای داخلی و چه در محیط های خارجی نصب کنید و انتظار بیشترین بهره برداری از نظر جلوه گری و دوام را داشته باشید.

انواع بنر و چاپ در تابلوسازی اسپادانا

در آخر باید اشاره کنیم که در چاپ اسپادانا، می توانید علاوه بر متریال انتخابی، در هر حوزه و موضوعی (بنرهای تبلیغاتی، بنرهای تسلیتی، مناسبتی، زیارتی و غیره) بنر مد نظر خود را انتخاب کرده و انتظار بالاترین کیفیت و اقتصادی ترین شرایط قیمتی را داشته باشید.

برای سفارش آنلاین بنر کلیک کند

 

بنر عرض تسلیت در اصفهان

استند ایستاده عرض تسلیت در اصفهان

بنر خیر مقدم حجاج در اصفهان

بنر خیر مقدم کربلا در اصفهان

بنر تولد کودکانه در اصفهان

بنر تولد بزرگسال در اصفهان

بنر محرم در اصفهان

ملزومات نمایشگاهی و تبلیغاتی در اصفهان

بنرهای لارج فرمت در اصفهان

انواع چاپ بنر در اصفهان

چاپ بنر در اصفهان

چاپ فلت بد در اصفهان

چاپ مش در اصفهان

چاپ ویلینل در اصفهان

چاپ استیکر در اصفهان

چاپ فلکسی در اصفهان

 

واتس اپ : 09132012734

  • tablo baneresfahan