بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

۸۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشخصات جارو شارژی بلک اند دکر مدل

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="444"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

SVA420B

موتور و باطری قوی با عمر بسیار بالا فن خنک کننده ی موتور قدرتمند دارای فیوز حرارتی جلوگیری از گرمای موتور فیلتراسیون ۹۹ درصد ذرات .طراحی ارگونومیک قابلیت استفاده در دو حالت با پایه و تکی کیفیت ساخت بسیار بالا تحت لیسانس آمریکا

ویژگی های فنی : سری قابل تعویض

محدوده میزان شارژدهی باتری

۱۵.۱ تا ۲۰ دقیقه

نوع جارو

عصایی

ویژگی‌های نظافتی

فیلتر قابل شست‌وشو

نوع اتصال به منبع تغذیه

بی‌سیم

ابعاد

۳۰۰x۱۷۰x۷۰۰ سانتی‌متر

میزان شارژدهی باتری

۱۸

نوع باتری

لتیم

ظرفیت مخزن

۰.۵

قدرت موتور

۱۴.۴

ظرفیت باتری

۱۴.۴ میلی‌آمپرساعت

اقلام همراه محصول

پایه شارژ نازل برس دار و درزگیر

وزن

۲.۵ گرم

بستن

سنترسرویس مرکز تعمیرات جاروشارژی و قطعه بانک مرکز فروش انواع باتری جاروشارژی 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

تعمیرگاه لوازم خانگی اقدسیه

تعمیرات لوازم خانگی
تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز سنتر سرویس تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران . تعمیرات لوازم خانگی شامل انواع یمایکروفر، جاروبرقی، مخلوط کن ٰ غذاساز ٰ بخارشوی ٰ جاروشارژی قهوه ساز اتو سرخ کن رند برقی همزن برقی پلوپز چای ساز خردکن کتری برقی و…

ما با برخورداری از سرویس کاران و تکنسین های مجرب و متعهد در طی سالها فعالیت حرفه ای خود در تمامی نقاط استان تهران توانسته ایم رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نماییم

استفاده از قطعات و لوازم یدکی ارجینال و دارای گارانتی و همچنین ارائه خدمات تعمیرات در محل در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از جمله خصوصیات تعمیرگاه لوازم خانگی سنتر سرویس می باشد.

ما دارای شعب و نمایندگی های زیادی در تمامی نقاط استان تهران می باشیم و این ویژکی بهمراه انجام خدمات تعمیرات لوازم خانگی در محل کار را برای مشتریان ما تسهیل کرده و بسیاری از دغدغه های فکری این عزیزان را برطرف کرده.

ضمنا این مورد مهم را باید ذکر کنیم که پس از برقراری تماس با تعمیرگاه و درخواست تعمیرات، در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار ما با شما تماس گرفته

و قطعا الویت اول سرویس کار ما تعمیر لوازم خانگی شما می باشد که با کمترین هزینه ممکن مشکل دستگاه شما حل شود و تعویض قطعات به جهت داشتن هزینه بیشتر آخرین الویت کاری تعمیرکاران ما می باشد

اما اگر در آخر مجبور به این کار شدیم، با استفاده از قطعات ارجینال لوازم خانگی که از فروشگاه قطعه بانک تهیه میکنیم خیال شما را آسوده خواهیم کرد.

از اینکه به تعمیرگاه سنتر سرویس اعتماد می کنید سپاسگزاریم…

معرفی محله اقدسیه

اَقْدَسیه، یکی از محله‌های اعیان‌نشین شمال شرق تهران و منطقه شمیران است. این محله در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات واقع است.

خیابان اقدسیه (برادران شهید موحد دانش) در شرق از میدان اقدسیه در انتهای بزرگراه ارتش آغاز شده،

در میانه راه خیابان آجودانیه را قطع می‌کند و در غربی‌ترین نقطه به سه‌راه اقدسیه در تقاطع خیابان پاسداران منتهی می‌شود.

این محله از شمال با آجودانیه و کاشانک، از غرب با فرمانیه، از شرق با اراج و از جنوب با میدان نوبنیاد همسایه است.

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

تعمیر و نگهداری خانه در فصل بهار

بهار زمان خاصی از سال است که همه چیز جان دوباره می گیرد. همچنین فرصتی ایده آل برای از بین بردن زنگ زدگی زمستان و انجام کارهای بسیار ضروری در اطراف خانه است.

مراقبت مداوم از خانه بسیار ارزان تر از پرداختن به تعمیرات و بازسازی یا نوسازی های پرهزینه است. البته تعمیر و نگهداری بهاری هم بدون مشکل نیست و مسائل مربوط به خود را دارد.

مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری خانه در بهار

 

تعمیر و نگهداری خانه: سیستم گرمایش و سرمایش را بررسی کنید

به محض اینکه هوا رو به گرمی نهاد و وارد فصل بهار شدید، باید AC یا سیستم سرمایش و گرمایش خانه خود را چک کنید. انجام این کار باعث می شود در آینده با مشکل روبرو نشوید.

برای این منظور بهتر است با شرکت خدمات گرمایش و سرمایش تماس بگیرید تا در صورت نیاز سیستم را سرویس نماید.

حتی اگر بهار گرمای تابستان را نداشته باشد، حتما باید کولر خود را بررسی کنید. AC شما ممکن است در بهترین حالت کار نکند و یا شاید عمر آن تمام شده، بدون اینکه شما حتی از آن مطلع باشید.

بهار همچنین زمان مناسب برای بررسی نصب دستگاه تصفیه هوا است.

دستگاه تصفیه هوا نه تنها بوهای ناخواسته خانه شما را از بین می برد ، بلکه باعث تصفیه هوای داخلی نیز می شود. مطالعات نشان داده است که دستگاه های تصفیه هوا به شما کمک می کنند تا بهتر بخوابید و سلامتی خود را حفظ کنید.

مشکلات احتمالی زیادی وجود دارد که AC می تواند با آنها روبرو شود و آنها می توانند از خانه ای به خانه دیگر متفاوت باشند. تنها راه برای یافتن مواردی که باید اصلاح شود این است که یک متخصص آن را بررسی و به واحد AC نگاهی بیندازد.

یک تکنسین حرفه ای AC بازرسی کاملی از سیستم شما انجام می دهد و مطمئن می شود که همه کارها طبق برنامه است.

اگر احساس می کنید AC شما به برخی از تعمیرات ، از جمله تعویض تسمه های کمپرسور ، نصب کندانسور جدید یا تعویض موتور دمنده ، بهتر است به یک حرفه ای اجازه دهید این کار را انجام دهد تا اینکه باعث آسیب بیشتر در اثر تعمیر و نگهداری ضعیف یا غفلت شود.

درب گاراژ یا پارکینگ خود را بررسی کنید

فصل بهار زمان مناسب برای بازرسی درب گاراژ و همچنین کارهای تعمیر و نگهداری است،

به ویژه اینکه چندین عنصر وجود دارد که حتی تا دیر نشده متوجه نمی شوید که باید آنها را اصلاح کنید. مورد دیگر تشکیل زنگ زدگی است ،

که اغلب باز و بسته شدن درب گاراژ را دشوار می کند . چرا در وهله اول برای حل مشکلی که می توان از آن جلوگیری کرد ، اقدام نکنیم؟

تعمیر و نگهداری خانه: فیلترهای هوا را جایگزین کنید

همه ما می دانیم که تغییر فیلترهای هوا به طور مرتب می تواند کیفیت هوای خانه شما را بهبود بخشد

. جایگزینی منظم آن ها همچنین می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه خدمات شهری کمک کند. در فصل بهار ، تغییر فیلترهای هوا بیش از هر زمان دیگری مهم است. ذرات و گرده های مختلف موجود در هوا می توانند هوای داخلی خانه شما را آلوده کنند.

با پیشرفت فصل بهار ، کیفیت هوا بدتر و بدتر می شود. اگر حیوانات خانگی خانگی یا کودکان کوچکی در خانه دارید ،

سیستم ایمنی بدن آنها هنوز کاملاً رشد نکرده و نسبت به بزرگسالان مستعد بیماری هستند. پس تعجب آور نیست که بهار با افزایش علائم آلرژی و مشکلات تنفسی همراه است.

بهترین راه برای مراقبت از خانواده و سلامتی خود، تعویض مرتب فیلترهای هوا است.

فیلترهایی را که دارای درجه MERV (حداقل گزارش میزان بازدهی) هستند را در نظر بگیرید.

بسته به تعداد افراد در خانه و میزان گرد و غبار ناشی از فعالیت های داخلی ، باید هر 3-5 ماه فیلتر خود را تغییر دهید. اگر از یک واحد AC استفاده می کنید ، باید فیلترها را در دفعات بیشتری تغییر دهید.

دودکش خود را بازرسی کرده و یک طرح ایمنی در برابر آتش بسازید

این مورد مخصوصاً برای صاحبان خانه هایی که دارای شومینه های چوبی هستند بسیار مهم است. علاوه بر بررسی در مورد شومینه چوب سوز ، مطمئن شوید که در صورت بروز اتفاقی برنامه ایمنی در برابر آتش را نیز آماده کرده اید.

در این طرح ، حتماً مسیرهای فرار از آتش سوزی و تعیین محل تأمین آب اضطراری و شماره تلفن افرادی را که می توانند در موارد اضطراری به شما کمک کنند ، قرار دهید.

ناودان های شما احتمالاً پر از برگ و خرده چمن است

تمیز نگه داشتن ناودان مهم است تا آب جاری شده در آن ها جمع نشود و باعث سرریز شدن ناودان شود. اگر نمی خواهید آب بر روی ایوان شما ریخته شود یا حیاط شما را در برگیرد، باید مدتی را به بررسی و مراقبت از ناودان اختصاص دهید.

زمانی که آب اجازه جریان نداشته باشد و راکد بماند ، این می تواند باعث رشد و ساخت باکتری ها شود. آب ، باکتری ها و کپک زدگی در ناودان شما روی دیوارها و سقف خانه شما تاثیر زیادی دارد. ناودان های خود را بدون هیچ خرده و اضافه نگه دارید تا آب بتواند آزادانه جریان داشته باشد.

این بهترین راه برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در ناودان ها است.

همچنین ، یک ناودان پر یک خطر جدی برای آتش سوزی است. برگ های خشک و سایر باقیماندهایی که در معرض آفتاب قرار دارند، بدون مراقبت ، بدون وقفه آتش می گیرند. مراقبت از ناودان آسان است و بیشتر صاحبان خانه می توانند از ناودان خود مراقبت کنند.

توصیه می شود سالی یکبار ناودان های خود را پاکسازی کنید.

فصل بهار بهترین زمان برای این کار است، چرا که ناودان ها به احتمال زیاد بقایایی درون خود جمع کرده اند. اما در اوایل پاییز وقتی برگ ها از درختان می ریزند نیز زمان خوبی برای تمیز کردن ناودان ها می باشد.

داشتن سیستم ناودان تمیز و ایمن همچنین برای جذابیت خانه شما مهم است. نمای بیرونی تمیز و مرتب همیشه چیزی است که بازدید کنندگان را به تحسین خانه شما وامی دارد.

همچنین لازم به ذکر است که یک سیستم ناودان تمیز باعث افزایش طول عمر خانه شما نیز خواهد شد. دیگر نگران مشکلات بنیاد یا مسدود شدن خطوط فاضلاب در نتیجه سیستم ناودان ناپاک نخواهید بود.

تعمیر و نگهداری خانه: نمای خانه خود را از نظر نشت و ترک بررسی کنید

نشتی و ترک هایی در دیوار است که اجازه می دهد رطوبت به خانه شما وارد شود و یکی از مهمترین دلایل ایجاد کپک هستند که می توانند بسیار مشکل ساز باشند و در طولانی مدت منجر به آسیب شدید ساختاری شوند. اگر می خواهید از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید ،

بهتر است نمای خارجی خانه خود را از نظر نشت یا ترک بررسی کنید.

برای اطمینان از آماده بودن خانه برای بهار ، نیازی به صرف هزینه زیاد نیستید.

در واقع ، فقط با صرف کمی وقت و کمی توجه به جزئیات ، در نهایت در دراز مدت در هزینه های برق و تعمیرات صرفه جویی خواهید کرد. ت

عمیر و نگهداری ساده منزل را انجام دهید خانه شما برای بهار آماده خواهد شد و ذهن شما راحت خواهد بود تا بیشتر از این فصل خوب و زیبا لذت ببرید.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

ادرس تولیدی پوشاک زنانه

قابل توجه پخش کنندگان پوشاک ، بوتیک ها و فروشگاه های اینترنتی و مزون داران و پخش کننده های خانگی ارزان سراها ،

دست فروش ها،حراجی ها
تولید و پخش عمده پوشاک زنانه ،بچه گانه ،مردانه
پخش انواع تیشرت شلوار،تیشرت شلوارک،تاپ شورت،بلوز شلوار ،تونیک شلوار،تاپ و تیشرت ،سوئیشرت شلوار ،شلوار و شلوارک تک و غیره…
واردات پوشاک و تولید پوشاک نسبت به موقعیت فصلی برای شما همکاران عزیز طراحی میگردد.
قیمت ها و مدل ها را ببینید و بعد خودتان قضاوت کنید تضمین کمترین قیمت در ایران را فقط با آناسول تجربه خواهید کرد

ما این تضمین را به شما خواهیم داد قیمت های ما را مقایسه کنید و بعد خرید کنید
برندهای برتر ترکیه ،چین و ایران را با نازلترین قیمتها ازما بخواهید پخش آریانا ترک با بیش از ۱۶ سال سابقه واردات پوشاک و تولید پوشاک آماده ارائه خدمات به شما همکاران عزیز می باشد.
انواع پوشاک بیش ازهزارمدل همیشه موجود میباشد
تحویل پوشاک درتهران ۲ ساعته بوده و به کلیه شهرستانها نهایتا طی ۲۴ ساعت ارسال میگردد ،
قبول نمایندگی از سراسر ایران جهت دریافت کاتالوگ و لیست قیمت کلیه مدلها به واتساپ مراجعه فرمائید
و جهت هماهنگی بیشتر با مدیریت مجموعه آیناز شهابی  با دفترتماس بگیرید

 

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

لباس زنانه شهر قدس

لباس زنانه شهر قدس

لباس زنانه شهریار ، تولیدی لباس زنانه آناسول ارسال به تمام نقاط ایران دارد.

پوشاک زنانه
لباس زنانه
اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای از لباس بانوان را عنوان کنیم میتوانیم بگویم که لباس زنانه نوعی پوشاک متشکل از بالا تنه و پایین تنه است. در حالت کلی این نوع پوشاک که قسمت بالا تنه از پیراهن یا بلوز تشکیل شده است به همراه پایین تنه که متشکل از شلوار یا دامن است ترکیب می‌شود و لباس بانوان را تشکیل می‌دهد که این ترکیب لباس متناسب برای استفاده بانوان و دختران است.

در یک تعریف کلی می‌توان گفت که لباس پوششی است که از بدن ما در مقابل سرما و گرما محافظت می‌کند، همچنین زمانی که لباس می‌پوشیم از خطرات محیط اطراف نیز در امان خواهیم بود. بنابراین لازم است تا در تمامی مواقع و مکان‌ها از لباس به جهت حفاظت از خود استفاده نماییم. پوشیدن لباس تنها به جنسیتی خاص مربوط نمی‌شود و خانم‌ها، آقایان، دختران و پسران از پوشیدن لباس مستثنی نیستند.

دختران و بانوان هر کشور متناسب با فرهنگ خود از لباس استفاده می‌نمایند. پوشش لباس علاوه بر فرهنگ به ادیان مختلف نیز مربوط می‌شود، به عنوان مثال پوشش زنان مسلمان با زنان غیرمسلمان متفاوت است. بانوان مسلمان در هنگام پوشیدن لباس از پوشاک بیشتری به جهت پوشش خود استفاده می‌نمایند که این پوشاک متشکل از چادر، مانتو، روسری و روبند است.

لباس زنانه

لباس زنانه

انواع لباس زنانه
رسمی
مجلسی
خانگی
خواب
شنا
زیر
ورزشی
و…

دسته بندی آناسول :

مانتو 

پیراهن

بلوز

تونیک 

دامن

تاپ

تیشرت زنانه

لباس خواب زنانه

شلواز زنانه

شلوازک زنانه

انواع پوشاک زنانه را از آناسول بخواهید.

 

معرفی شهر قدس:

قُدس (نام‌های پیشین: قلعه حسن‌خان یا سبزه الماس) مرکز شهرستان قدس در استان تهران است.

شهر قدس یکی از شهرهای قدیمی استان تهران می‌باشد که با قرار گرفتن این شهر در بزرگراه فتح (کیلومتر ۲۰) و موقعیت خوب جغرافیایی

و آب و هوای خوب کوهپایه‌ای در این چند سال اخیر میزبان سکونت مهاجرین بسیاری از سایر شهرهای کشور بوده‌است.

این شهر دارای معادن، مزارع، باغ‌ها، مجتمع‌های صنعتی و قهرمانان ورزشی متعدد است.[۶][۷] شهر قدس که تا قبل از تأسیس شهرداری در سال ۱۳۶۸ (خورشیدی) تحت نام قلعه حسن خان شناخته می‌شد،

روستایی کوچک و قلعه مانند در حاشیه جنوب غربی تهران و همجواری شهرداری منطقه ۹ و ۱۸ بود. در یک جبهه آن کاووسیه و در جبهه غربی آن سرخ حصار قرار داشت.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

معایب جارو برقی بوش BGL8PRO5IR

جاروبرقی BGL8PRO5IR که برند مشهور بوش آلمان را به یدک می کشد،
از محبوب ترین و پربازدیدترین محصولات فروشگاه های آنلاین کشور می باشد.

 

این جاروبرقی با مخزن بزرگ و توان مکش 1800 وات، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خانواده ها پرجمعیت و خانه های بزرگ می باشد.

 

لوله تلسکوپی، فیلتر خروجی HEPA، برس مبلمان ،ابزار بلند مخصوص درزها و صدای بسیار کم دستگاه از بارزترین ویژگی های این محصول می باشد.

 
 
 
 

مزایا

برند شناخته شده و معتبر

جنس و کیفیت عالی

قدرت و مکش عالی

صدای بسیار کم

طراحی شیک و زیبا

لوله کنفی

داشتن سری ها مختلف برای کاربرد مختلف

معایب

نداشتن دکمه خاموش و روشن روی دسته

وزن متوسط

قیمت بالا

 

مشخصات محصول

ابعاد : 480x320x280 میلی‌متر
وزن : 7.8کیلوگرم
نوع جارو برقی : کیسه دار
قدرت موتور : 1800 وات
قابلیت جذب مایعات : -
سیم جمع کن خودکار : دارد
کنترل روی دسته : -
محدوده توان مصرفی : 1500 تا 2000وات
قابلیت فشرده‌سازی زباله : -
ترموستات موتور : -
لوله تلسکوپی : دارد
فیلتر بهداشتی : دارد
نوع فیلتر خروجی : HEPA
پاکت جارو برقی : پاکت نوع G
طول کابل برق : 13 متر
شعاع کارکرد : 15 متر
میزان صدا : 74 دسی بل
گنجایش مخزن جارو برقی : 5 لیتر
محدوده طول کابل برق : 10 تا 15 متر
تعداد پارویی : 1عدد
تعداد سری : 2عدد
سری جمع‌آوری مو : -
تعداد چرخ : 3عدد
 

قطعات جارو برقی بوش BGL8PRO5IR

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قطعات لباسشویی بوش کرمانشاه

تامین کننده قطعات بوش

تامین کننده قطعات بوش کرمانشاه

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی شهر کرمانشاه

کرمانشاه (آوای فارسی:[kʰeɾmɒ:nʃɒ:h] (دربارهٔ این پرونده شنیدن)) (به کردی: کرماشان؛ آوای کردی جنوبی: [kʰɨɾmä:ʃä:n]) مرکز استان کرمانشاه در ایران، نهمین شهر پرجمعیت و یکی از کلان‌شهرهای ایران است.

جمعیت کلان‌شهر کرمانشاه در سرشماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۹۴۶٬۶۵۱ نفر بوده[۲۰] و مساحت آن ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است.[۹][۲۱] کرمانشاه مهم‌ترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است[

و علاوه بر این بزرگ‌ترین شهر کردنشین ایران نیز محسوب می‌گردد.

شهر کرمانشاه دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است.

محدودۀ شهر از شمال به کوه فرخشاد، از شمال باختری به طاق‌بُستان و از جنوب به سفید کوه ختم می‌شود

و یکی از شاهراه‌های ارتباطی خاور و باختر و کهن‌ترین راه گذر از ایران به میان‌رودان است.

این شهر به‌دلیل قرارگرفتن در چهارراه دو محور شمال به جنوب و خاور به باختر و نیز همسایگی با کشور عراق و واقع‌شدن بر سر راه شهرهای زیارتی کربلا و بغداد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی مانیران

قطعات مانیران

شرکت مان ایران یکی از نمایندگی های اصلی ماشین ها و ابزار های شرکت مان می‌باشد این شرکت با داشتن جدید ترین تکنولوژی های رو دنیا تا به امروز توانسته است

به خوبی از پس کار های این کمپانی و خدمات پس از فروش محصولات آن بر آید ، با واردات محصولات شرکت مان در ایران این شرکت راه اندازی شده

و در سال 1384 با مدیریت رضا مسافر شروغ به فعالیت گسترده نمود و توانست تمام ماشین ها از جمله کشنده ها ماشین آلات کشاورزی ، و

دستگاه های صنعتی برند مان را تحت پوشش خود قرار بدهد و بتواند به خوبی از آن بهره ببرد.

امروزه محصولات شرکت مان به دلیل محبوبیت بسیاری که در صنعت بازار داخلی ایران دارند مانیران در تلاش است

تا بتواند تمام محصولات و خدمات پس از فروش این کمپانی را تامین کند و بتواند به خوبی مشتریان خود را راضی نگه دارد

در این بازار آشفته داخلی هنوز هم ، این شرکت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و هنوز هم در حال پیشرفت می‌باشد.

مانیران به دلیل داشتن تعمیرگاه های مختلف در ایران می‌تواند ، به خوبی از خریداران و افرادی که محصولات این شرکت را دارند حمایت کند و مشکلات آنان را حل کند.

استفاده از متخصصان و تعمیرکاران خبره در این زمینه بسیار کمک کرده است تا بتواند رضایت مندی مشتریان خود را افزایش بدهد.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

لوازم مصرفی اتوبوس

لوازم مصرفی اتوبوس

لوازم مصرفی اتوبوس را از دیزل شاپ بخواهید.

اتوبوس (به فرانسوی: Autobus)، گونه‌ای وسیلهٔ نقلیهٔ عمومی است. اتوبوس‌ها بر اساس حوزه سرویس دهی به دو گروه درون شهری و برون شهری تقسیم می‌شوند. این دو دسته اتوبوس از نظر امکانات، ایمنی و قیمت ساخت متفاوت هستند.
اولین اتوبوس در ایران توسط یک تاجر بلژیکی در شهر رشت به کار گرفته شد، اما به مرور زمان و با توجه به میزان کرایه، سودآوری و زیر ساخت‌های حمل و نقل توجیه اقتصادی آن رد شد

و به همین دلیل اتوبوس به کار گرفته شده به یکی از تجار ایرانی به نام (معین التجار) فروخته شد. او نیز پس از انقلاب مشروطه اتوبوس خود را به تهران آورد و با کرایه هر نفر ۳ شاهی مشغول به فعالیت شد که به مرور زمان تقاضا برای استفاده از این خودرو بیشتر از قبل شد

و پس از چند سال با ورود چند اتوبوس توسط تجار مختلف به شهر رونق زیادی در جابه‌جایی مسافر شکل گرفت. اما اغلب اتوبوس‌های شاغل با توجه به مسافت طی شده از اروپا تا مقصد به‌کارگیری در ایران، بعد مسافت و زمان حمل، مستهلک بودند و هزینه حمل و نقل بالایی را طلب می‌کردند

که در نهایت باعث پایه‌گذاری صنعت خودروسازی در ایران شد. براین اساس اولین اتوبوس‌های مونتاژ شده در سال ۱۲۹۰ شمسی وارد تهران شدند که حدود ۵ درصد جابه‌جایی مسافران آن زمان توسط ۵۰۰ دستگاه اتوبوس انجام می‌گرفت

شرکت‌های سازنده اتوبوس :
Wrightbus
ولوو Volvo Buses
مرسدس بنز
مان
اسکانیا
Contrac Cobus شرکت آلمانی سازنده اتوبوس‌های فرودگاهی
ایویکو
تویوتا

لوازم یدکی و قطعات اتوبوس را از دیزل شاپ بخواهید

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

ولوو بی ۹ یا عروسک ؟

ولوو بی ۹ یا عروسک ؟

ماشاالله به این اتوبوس ولوو بی ۹

خیلی دوست داشتم شرکت رانیران هنوز هم فعال میبود و اتوبوس های جدید ولوو رو میاورد

اون موقع دوست داشتم ببینم غیر از اونایی که واقعا عشق برند اسکانیا دارن

کی دیگه میره اسکانیا بخره

هنوز که هنوزه بعد از ده سال چه اینی که کم کار کرده چه اونایی که تو کار هستن

رخ کار و حفظ کردن و لذت میبری از دیدنشون

به امید بازشگت اتوبوس های بروز ولوو به ایران و فعال شدن شرکت رانیران

 

قطعات ولوو را از دیزل شاپ تهیه کنید

  • tablo baneresfahan