بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خیلی وقت‌ها دلتان می‌خواهد یک پیام ساده را علاوه بر روش زبانی با یک جلوه‌ی بصری هم به چشم مخاطبی که برایتان مهم است برسانید. پیام تبریک، تسلیت، زیارت قبول، خوش آمدی، سفربه‌خیر، به شخصی که دوستش دارید یا برایتان به دلیلی مهم است؛ ما در irchap سرویس جامعی برای این‌گونه خدمات داریم. انواع طرح‌های از پیش آماده در اختیارمان هست تا در سریع‌ترین زمان برای آنچه شما مایلید دیده یا گفته شود یک بنر مناسبتی مهیا کنیم. ما می‌دانیم این‌گونه سفارش‌ها گاهی متأسفانه ناگهانی پیش می‌آید، و زمان کافی حتی برای تحویل و نصب بنر برایتان وجود ندارد. برای همین کافی است سفارش دهید و محلی را که می‌خواهید نصب شود اعلام کنید، در سریع‌ترین زمان همکاران ما بنر را آماده و در محل موردنظر شما نصب می‌کنند و حتی اگر عجله‌ای هم نباشد این سرویس از زحمت غیرضروری شما کم می‌کند.

 

خدماتی که برای نصب بنر می‌توانید درخواست نمایید.

پانچ: حلقه‌های فلزی می‌باشد که در چهار گوشه بنر نصب می‌شود و اگر بخواهید بنر خود را با استفاده از طناب نصب نمایید کاربرد دارد.

پایه‌استند: سازه ایست سبک وقابل حمل که بنر به راحتی بر روی آن قرار می‌گیرد و مناسب برای محیط داخلی و فضاهایی است که امکان نصب روی دیوار وجود ندارد.

نصب در محل: صابر چاپ جهت رفاه حال مشتریان گرامی امکان ارسال ونصب بنرهای خیر مقدم و تسلیت را در محل دلخواه شما فراهم نموده است. فقط کافیست شما سفارش خود را ثبت کرده و در قسمت روش‌های ارسال(آخرین مرحله ثبت سفارش) گزینه نصب در محل را انتخاب نمایید.

بنر تسلیت ، بنری است که افراد برای عرض تسلیت به کسانی که عزیزی را از دست داده اند می دهند. با ثبت سفارش بنر تسلیت خود به صورت آنلاین در وقت خود صرفه جویی کرده ، و بنر چاپ شده به آدرسی که نوشته اید در زمانی که انتخاب کرده اید ارسال می شود.

بنر تسلیت با قیمت ارزان و فوری در تمام مناطق اصفهان شامل شمال اصفهان ، غرب اصفهان، مرکز اصفهان، شرق اصفهان به صورت آنلاین قابل سفارش و ارسال است

جهت راحتی نصب ۴ طرف بنر تسلیت سوراخ شده تا بتوانید به راحتی نصب کنید

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

چاپ بنر 10 انس در اصفهان
پیش از اینکه وارد مبحث بنرها شویم ، آیا تا به حال به این نکته اندیشیده اید که پارچه هایی از یک ماده اولیه یکسان نیز ممکن است دارای اوزان مختلفی باشند ؟

اگرچه این امر برای خیاطان ، تولیدکنندگان البسه ، بزازان یا همه افرادی که به نحوی با مصرف پارچه در ارتباطند جا افتاده و بدیهی است ، اما شاید برای مخاطبین چاپ بنر و چاپ فلکس جالب باشد که بدانند در کنار همه عوامل فیزیکی در خرید و فروش پارچه (از قبیل عرض طاقه ، طول آن ، میزان آبرفت پس از شست و شو ، طرح ، رنگ بندی و …) گرماژ این محصولات نیز مورد توجه قرار گرفته که چنانچه در وزن یک محصول به صورت کاملاً محسوس قابل مشاهده نباشد ، در لختی و خشکی ، میزان گرمی و خنکی ، مدل پذیری ، پذیرش چاپ یا گلدوزی و دیگر تغییراتی که قرار است روی پارچه اعمال گردد دیده می شود .

به عنوان مثال پارچه ای نخی را مشاهده می کنیم که دارای گرماژ n بوده و پارچه دیگری با ویژگی هایی کاملاً مشابه دارای گرماژ n2 می باشد ، اگرچه کم و زیاد بودن این اوزان به بروز ویژگی های مختلف می انجامد ، اما لزوماً نمی توان گفت که کدامیک بهتر بوده و چه وزنی عدد ایده آل ماست ، چرا که این نوع کاربرد و موارد استفاده است که عدد مطلوب را به ما نشان می دهد .

جرم در واحد مساحت
با ورود به مبحث بنرها ، گاهی می بینیم که در خصوص یک بنر گفته می شود که 8 انس بوده ، بنر دیگری 13 انس است یا 18 انس می باشد . با توجه به اینکه می دانیم این اعداد با وزن محصولات ارتباط دارد ، دقیقاً چگونه محاسبه می شوند ؟

به عنوان نکته اول به یاد داشته باشید که چه در بحث پارچه ها و چه بنرها (که خود نوعی پارچه محسوب می شوند ) تعداد نخ های تار و پود به تغییر این متغیرها می انجامند . به طور مثال ممکن است پارچه ای دارای بافت ۳۰۰*۵۰۰ بوده یا ۳۰۰*۲۰۰ باشد ، این اعداد که به معنی تعداد تار و پود موجود در یک متر مربع (واحد مساحت) است ، هرچه بیشتر باشند پارچه مذکور فضای خالی کمتری داشته و فشرده تر می باشد ، در نتیجه با سختی بیشتر و ساختار استوارتری دیده می شود .

اونس در پارچه ها به معنی جرم بر حسب گرم در یک مترمربع می باشد ، در نتیجه چنانچه پارچه ای 10 انس بود بدین معناست که 1×1 متر آن 10 گرم وزن دارد .

تقسیم بندی بنرها بر اساس انس آن ها
بنر ۸ انس
با توجه به وزن این محصول انتظار می رود که با بنری شبهه کاغذی سروکار داشته باشیم . بنر 8 انس آنچنان نازک و کم مقاومت است که می توان با دست خالی نیز آن را پاره کرد ، در نتیجه مناسب برای کاربردهای بلند مدت ، چالشی و در ارتباط مستقیم با مردم نمی باشد .
اگرچه بالا بودن مقاومت به عنوان عامل مفید و مثبتی درنظر گرفته می شود ، اما فقدان آن به معنای بی مصرف بودن 8 انسی ها نمی باشد . استفاده در ساختارهای رول آپ یا فریم های چرخان به دلیل نازکی و انعطاف بالای این محصولات از جمله نخستین کاربردهایشان می باشد . نصب روی دیوار ، پشت شیشه و داخل قاب ، اعلامیه هایی با کاربردهای کوتاه مدت چند روزه یا کاربردهای تبلیغاتی از جمله مهترین کاربردهای دیگر این محصولات می باشد .

چاپ بنر 10 انس
به طور کلی افزایش انس بنرها به معنی افزایش کیفیت آن ها در پذیرش رنگ ، نگهداری طرح ها و نقوش مختلف در بلند مدت و داشتن مقاومت بالا در برابر خراش یا بریدگی می باشد . با توجه به این اوصاف بنر 16 یا 18 انس محصول ایده آلی برای تبلیغات میدانی به حساب می آید ، اما نباید این مطلب را نیز نادیده گرفت به همان میزان نیز قیمت این کالاها بیشتر می شود که در همه موارد برای مصرف کنندگان مقرون بصرفه نیست .

با توجه به این توضیحات چنانچه بخواهیم به نقطه بهینه ای برسیم ، بنر 10 انس گزینه ایده آلی به نظر می رسد ، مدیایی با کیفیت و قیمتی مناسب . به همین دلیل اینک می دانیم که چرا عموم بنرهای چاپ شده 10 انس بوده و در یک سفارش معمولی تا یک مشتری به صورت دلخواه بر روی استفاده از مدیایی خاص تاکید نکند از بنر 10 انس استفاده می شود .

بنر ۱۳ انس
این محصولات به طور معمول در مدل های مختلفی مانند ۳۰۰×۳۰۰ ، ۳۰۰×۵۰۰ ، ۵۰۰×۵۰۰ و ۵۰۰× ۱۰۰۰ تولید می شود که به دلیل ثابت بودن جرم متراژ مشخصی از آن ، می توان ابعاد و ویژگی های متنوع ساختاری تار و پود استفاده شده در آن ها را عامل همبستگیشان بدانیم .
در انتخاب این محصولات ، برند و کشور تولید کننده آن از اهمیت بالایی برخوردار است ، با این حال با وجود خرید و فروش دو مدل کره ای و چینی به عنوان نمونه های غالب در کشورمان ، محصولات کره ای دارای کیفیت بالاتری بوده و هزینه های بیشتری را نیز دربردارند .

 

تابلوسازی صابر چاپ بنر اصفهان

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

دستگاه چاپ بنر

بهترین دستگاه چاپ بنر باید یک سری ویژگی هایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد را داشته باشد.

از مهمترین ویژگی که دستگاه چاپ بنر باید داشته باشد سرعت و کیفیت بالای چاپ می باشد. از جمله مواردی که دستگاه بنر را برتر از دستگاه های دیگر می کند این است که لوازم برقی آن برای پشتیبانی بسیار باشد.

این امر باعث می شود هم لوازم آن برای تعمیر فراوان باشد و هم مکانیک و متخصص تعمیر آن بیشتر یافت شود. اگر دستگاه چاپ بنر بر پایه سیستم پرژ مجزا مجهز باشد باعث می شود رنگ کمتری مصرف شود و در رنگ صرفه جویی خواهد شد.

دستگاه چاپ به این علت که مدام در حال کار می باشند باید نوع و مدل آن به گونه ای باشد که تا حد امکان برق کمتری مصرف شود. اگر در دستگاه های چاپ از موتور سروو استفاده شود این امر صورت خواهد گرفت.

دستگاهی که مجهز به هیتر کم مصرف باشد نسبت به دستگاه های دیگر برتری خواهد داشت. دستگاه چاپ بنری که نرم افزار آن راحت بوده و کار با آن ساده باشد، به دلیل سهولت نرم افزار اصولا این دستگاه ها طرفدار بیشتری خواهد داشت.

دستگاه چاپ بنر در صورت داشتن بدنه سنگین دارای لرزش کمتری خواهد بود. این بدنه دستگاه هر چه سنگین تر باشد در صورت سرعت بالا لرزش کمتری خواهد داشت.

یک سری از دستگاه های چاپ بنر موجود در بازار مجهز به عیب یاب اتوماتیک هستند. این عیب یاب در صورت بروز مشکل به اپراتور اخطار می دهد. اگر دستگاه چاپ به سنسور رول باز کن مجهز باشد مزیتی است که باید به آن توجه نمود.

دستگاه چاپ بنر خوب باید مجهز به کلید های اضطراری باشد تا در زمان های مورد نیاز، دستگاه خود به خود متوقف شود. دستگاهی انتخاب کنید که بتواند بر روی بنر، فلکس، مش و استیکر چاپ انجام دهد.

نمایشگر ویدیو

 

 

00:00

 

00:10

 

 

بهترین دستگاه چاپ بنر

بهترین دستگاه بنر موجود در بازار دستگاه چاپ بنر کونیکا ۵۱۲ مدل آی ۸ و استارفایر می باشد. مشتریانی که تاکنون این دستگاه ها را از مجموعه سیمای شهر تهیه نمودند بسیار راضی بودند و هیچ مشکلی وجود نداشته است.

 

چاپ بنر اصفهان

بهترین مرکز چاپ بنر در اصفهان

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قبل از اینکه بخواهیم جمله یا کلمه‌ای در مورد دستگاه چاپ بنر بنویسیم، اجازه دهید که فضای یک کارگاه را تصور کنیم. یک اپراتور ابتدا در کامپیوتر با استفاده از نرم افزارهای طراحی مختلف، یک الگوی خاص را طراحی می‌کند. این الگو به صورت دستور به دستگاه‌های چاپ بنر ارسال شده و در نهایت با تزریق جوهر به دستگاه، فرایند چاپ صورت می‌گیرد. در نهایت، اپراتور با لوله کردن بنر و برش آن، سفارش مورد نظر را تحویل داده و هزینه کار خود را دریافت می‌کند. با یک تصور ساده به این نتیجه می‌رسیم که استفاده از دستگاه بنر نباید خیلی سخت باشد و به راحتی می‌تواند به یک منبع کسب درآمد تبدیل شود. اما! به همین راحتی هم نیست! با ما همراه باشید تا کلیاتی در مورد این دستگاه‌ها ذکر کنیم.

دستگاه چاپ بنر چیست
دستگاه چاپ بنر یک پرینتر، یک چاپگر، یا یک دستگاه چاپ مخصوص است که برای پیاده سازی الگوها و نوشته‌های مختلف بر روی بنر ساخته شده است. نحوه عملکرد این دستگاه‌ها تقریباً همانند پرینترهای جوهر افشان مخصوص کامپیوتر است که ابتدا یک دستور را از کامپیوتر دریافت کرده و در نهایت آن را با پاشش جوهر اجرا می‌کند. البته این مقایسه به این معنی نیست که ساز و کار و نحوه انجام کار در پرینترها و در این دستگاه‌های یکسان است، بلکه صرفاً دوست داریم که نحوه عملکرد دستگاه چاپ بنر برای شما قابل لمس و تصور آن راحت‌تر باشد.

پس یک دستگاه چاپ بنر، شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که هر کدام از آنها یک وظیفه خاص را بر عهده دارد. قرار گرفتن هر کدام از این بخش‌ها بر روی یک بدنه، در نهایت باعث انجام یک کار به عنوان وظیفه دستگاه می‌شود تمامی فعالیت‌های دستگاه در نهایت توسط این وظیفه مورد سنجش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید : ۵ نکته مهم در استفاده از دستگاه چاپ بنر

کاربرد دستگاه بنر
از دستگاه چاپ بنر برای چاپ بنرهای تبلیغاتی استفاده می شود. معمولا از این بنرهای تبلیغاتی در خیابان ها، اتوبان ها و معابر عمومی استفاده می شود و معمولا بنر هایی که از دستگاه چاپ بنر تولید می شوند در اندازه های بسیار بزرگ هستند. در دستگاه چاپ بنر از جوهر های با کیفیت برای چاپ بنر استفاده می شود. دستگاه چاپ بنر می تواند از رنگ های متنوعی در چاپ بنر استفاده کند.

یکی از مهمترین کاربرد دستگاه بنر می توان به چاپ فلکس اشاره کرد این ورقها، فلکسی است که جنس و عملکرد آن شبیه بنر است با این تفاوت که بنر شفاف نبوده ولی فلکسی قابلیت عبور نور از خود را دارد. کاربرد فلکسی بجای تابلوهای پلاستیکی قدیمی است و پشت آن برای نمایاندن و روشنایی تصویر، از لامپ های فلوئورسنت (مهتابی) استفاده می شود. نکته قابل توجه اینجاست که معمولا چاپ روی صفحات فلکسی کمی پر رنگ تر از سطوح بنر انجام می شود و مصرف جوهر بالاتری دارد تا هنگام شب و در معرض تابش نور فلوئورسنت، تصویر واضح و با کیفیت بالایی ایجاد گردد.

انواع بنر هایی که با دستگاه چاپ بنر تولید می شوند:

بنر های چسبنده
بنر هایی هستند که پشت آنها آغشته به چسب است تا در هرجایی که می خواهید آن را بچسبانید.
بنر های بدون چسب
در این مدل بنر ها از چسب استفاده نمی شود و به وسیله ی طناب به هر جایی که می خواهید آن را قرار می دهید.
دستگاه بنر چگونه کار می‌کند
در بند قبلی به وجود بخش‌های مختلف در دستگاه چاپ بنر اشاره کردیم و در اینجا بد نیست که از آنها اسم ببریم. دستگاه‌های بنر از یک بخش مکانیکی و از یک بخش کامپیوتری و هوشمند تشکیل شده است. در بخش کامپیوتری، اپراتور با نرم افزارهای طراحی مختلفی سر و کار دارد که از آنها برای کشیدن و آماده سازی الگوها و نوشته‌های مختلف استفاده می‌کند. این نرم افزار ممکن است فتوشاپ، تری دی مکس یا حتی کورل دراو باشد. چیزی که در این میان اهمیت دارد، این است که فرمت فایل خروجی باید با فرمت نرم افزار دستگاه همخوانی داشته باشد و دستگاه بتواند آن را به عنوان یک دستور اجرا کند.

بارگزاری طرح
اکنون ما یک طرح یا نوشته در قالب یک تصویر را آماده کردیم و با یک فرمت خاص به نرم افزار دستگاه بنر ارسال می‌کنیم. این نرم افزار، وظیفه تجزیه و تحلیل تصویر مورد نظر را برعهده داشته و مشخص می‌شود که برای هر کدام از بخش‌های آن، به چه طیفی از رنگ‌های مختلف نیاز دارد. از این مرحله به بعد وارد بخش مکانیکی دستگاه می‌شویم و لازم است که جوهر را به مخزن ورودی تزریق کنیم. در مورد جوهرهای سالونت، سالونت و لاتکس مطالب متعددی بر روی سایت ما وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

با راه اندازی موتور دستگاه، فرایند انتقال جوهر و ترکیب شدن آن صورت گرفته و در نتیجه به نازل‌ها و هد دستگاه انتقال می‌شود. رول‌های مخصوص برای کشیدن بنر به داخل دستگاه تدارک دیده شده است که به آرامی بنر مورد نظر را حرکت داده و هد دستگاه بر روی بنر حرکت می‌کند. انجام همزمان این چند حرکت، باعث انتقال جوهر به سطح بنر شده و فرایند چاپ انجام می‌شود. در نهایت با کمی زمان دادن و با برش بنر، فرایند چاپ به پایان می‌رسد. فراموش نکنیم که در هر کدام از این مراحل، کارهای تخصصی صورت می‌گیرد و به اطلاعات دقیق نیاز دارد، بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که کار اپراتور دستگاه چاپ بنر بسیار راحت باشد و لازم است که اطلاعات تخصصی بالایی داشته باشد.

 

تابلوسازی صابر مرکز چاپ بنر در اصفهان

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

نقش تابلو مغازه در کسب و کار دراصفهان

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰
  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

تابلو نمایشگاه اتومبیل در اصفهان| تابلو اتو گالری در اصفهان

 تابلوسازی و چاپ بنر صابر اصفهان  دانشنامه تابلوسازی  

تابلو نمایشگاه اتومبیل | تابلو اتو گالری :

نمایشگاه اتومبیل محلی است که در آن انواع خودروها از صفر تا کارکرده در مدل ها و برندهای متعدد به فروش می رسد . برای راه اندازی یک نمایشگاه اتومبیل نیاز به یک مکان بزرگ و سرمایه هنگفتی است تا بتوان یک نمایشگاه همراه با خودروهای به روز و لوکس را احداث نمود . علاوه بر آن احداث یک نمایشگاه نیاز به کسب مجوز و پروانه کسب دارد و اگر فردی بدون داشتن تجربه کافی در خصوص خودروها اقدام به راه اندازی نمایشگاه نماید قطعاً با شکست مواجه خواهد شد اما برخی که تجربه کافی در زمینه خودرو دارند به راحتی می توانند به سودهای بالا و چشمگیری دست یابند و برخی از افرادی که تجربه کافی در مورد نمایشگاه دارند اما سرمایه کافی برای راه اندازی آن ندارند معمولاً با یک یا چند فرد مجرب و یا سرمایه دار دیگر به صورت شراکتی اقدام به راه اندازی نمایشگاه می نمایند .

عده ای از متخصصین سرمایه دار در زمینه خودرو نیز با وارد کردن انواع خودروهای خارجی به سود کلانی می رسند و می توانند سرمایه قابل توجهی را برای خود جمع کنند با این حال عده ای از سرشناسان خودرو نیز با اجاره یک مغازه با متراژ پایین توانسته اند یک نمایشگاه پرسود را برای خود برپا کنند .

تابلو نمایشگاه اتومبیل در اصفهان :

یک نمایشگاه علاوه بر داشتن دکوراسیون داخلی شیک و زیبا ، داشتن خودروهای لوکس و مدل بالا ، با استفاده از تبلیغات مستمر و ثمربخش می تواند نام برند نمایشگاهی خود را در سطح شهر و یا کشور به عموم مردم بشناساند و به سود بیشتری دست یابد . تابلو نمایشگاه اتومبیل یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که اگر به صورتی شیک و کلاسیک طراحی و پیاده سازی شود به راحتی می تواند سبب جذب انبوهی از مشتریان شود .

تابلو اتوگالری :

اتوگالری نام دیگر نمایشگاه اتومبیل است که در سر در برخی مغازه های نمایشگاهی آن را مشاهده می کنیم . تابلو اتو گالری معرف برند تبلیغاتی شماست که در سر در مغازه نمایشگاه نصب می شود و برند شما را به عموم رهگذران معرفی نموده و سبب معروفیت برند تجاری شما می شود .

طرح تابلو نمایشگاه ماشین :

طرح تابلو نمایشگاه اتومبیل به صورت لایه باز در برخی از سایت ها ارائه شده اند که شما براحتی می توانید آن طرح ها را دانلود کرده و تغییرات دلخواه خود را پیاده سازی نمایید .

تابلو نمایشگاه خودرو :

در هر حرفه ای که با مشتری در ارتباط است تبلیغات نقش پررنگی را در کسب مشتریان بیشتر ایفا می کند و بدون استفاده از تبلیغات ثمر بخش نمی توان مشتری چندانی جذب نمود . برای تابلو نمایشگاه خودرو می توان از انواع روش های تبلیغاتی نظیر موارد زیر استفاده نمود :

تبلیغات چاپی :

تبلیغات چاپی می تواند نظیر چاپ بیلبورد ، چاپ تراکت ، چاپ بنر ، چاپ بروشور محصولات ، چاپ کاتالوگ و توضیحات هر یک از محصولات باشد .

تابلو چلنیوم نمایشگاه اتومبیل :

تابلو چلنیوم اتوگالری :

تابلو چلنیوم یکی از شیک ترین و مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی است که به عنوان تابلو مغازه نمایشگاه سفارش داده می شود و زیبایی های خارق العاده ای را برای سر در یک مغازه به ارمغان می آورد و گزینه مناسبی برای تابلوی نمایشگاه اتومبیل است خصوصاً برای نمایشگاه هایی که فروشنده خودروهای لوکس و وارداتی هستند .

تابلو نئون نمایشگاه اتومبیل :

تابلو نئون اتوگالری :

تابلو نئون یکی از قدیمی ترین اما در عین حال پرکاربردترین تابلوهاست که به دو شکل متفاوت تابلو نئون شیشه ای و تابلو نئون پلاستیک اجرا و پیاده سازی می شود .

تابلو استیل نمایشگاه اتومبیل :

تابلو استیل اتوگالری :

تابلو استیل برای مکان هایی که محیط پیرامون نور کافی را در بردارد بهترین گزینه است زیرا فلز استیل خود ، از براقیت و زیبایی برخوردار است و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و کدری رنگ نمی شود . امروزه با ادغام نئون پلاستیک و استیل می توان تابلویی زیبا با جلوه پلاستیک و استیل  را به طور همزمان به نمایش گذاشت .

تابلو وکیوم نمایشگاه اتومبیل :

تابلو وکیوم اتوگالری :

تابلو وکیوم نوع جدیدی از ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که در آن حروف با برجستگی بیشتری ساخته می شوند و امکان سه بعدی کردن حروف نیز فراهم است .

تابلو ال ای دی نمایشگاه اتومبیل :

تابلو ال ای دی اتوگالری :

تابلو ال ای دی نوعی از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال است که به دو شکل متفاوت تابلو ال ای دی ثابت و تابلو روان اجرا و پیاده سازی می شود . صاحبین نمایشگاه ها می توانند هم به عنوان تابلو اولیه و یا تابلو سر در مغازه از تابلو ال ای دی بهره ببرند و هم به عنوان تابلوی ثانویه در نزدیکی محل کسب و یا در مسافتی دورتر از نمایشگاه ، تابلو ال ای دی را نصب کنند و برند خود را به دیگران معرفی نمایند .

تابلو ترموود نمایشگاه اتومبیل :

تابلو ترموود اتوگالری :

ترموود نوعی چوب است که فرآیند حرارت دهی را پشت سر گذاشته و در مقابل پوسیدگی و آلایندگی های محیطی مقاومت بالایی کسب می کند و به عنوان یک چوب با مقاومت بالا در برابر خوردگی برای مصارف متعدد از جمله تابلوسازی و نمای ساختمان مورد استفاده واقع می شود . برای ساخت تابلو نمایشگاه نیز مشتریان زیادی برای زیرساز کار ، چوب ترموود را سفارش می دهند و حروف برجسته دلخواه خود را بر روی آن سوار می نمایند و یک تابلو چوبی مغازه شیک و کلاسیک را برای تابلو نمایشگاه ماشین به ارمغان می آورند .

تابلو فلکسی نمایشگاه اتومبیل :

تابلو فلکسی اتوگالری :

معمولاً نمایشگاه های کوچک و قدیمی از تابلو فلکسی که به شکل بدون نور پیاده سازی شده است به عنوان تابلو نمایشگاه ماشین استفاده کرده اند .

 

تابلو بنری نمایشگاه اتومبیل :

تابلو بنری اتوگالری :

از تابلو بنری بیشتر جهت معرفی محصولات ، فروش ویژه ، تخفیفات استثنایی و اطلاع رسانی های عمومی بهره می برند .

تابلو لایت باکس نمایشگاه اتومبیل :

تابلو لایت باکس اتوگالری :

تابلو لایت باکس یکی از پراستفاده ترین تابلوها در حوزه نمایشگاه است که هم می تواند به عنوان تابلو سالنی و هم به عنوان تابلو جهت تبلیغات محیطی مورد استفاده واقع شود . در نمایشگاه های لوکس با وسعت بالا از تابلو لایت باکس استفاده های زیادی می شود و می توان از آن به عنوان تابلو راهنما هم جهت معرفی بخش های متعدد نمایشگاه و هم جهت معرفی خودروهای جدید و لوکس بهره جست .

تابلو کامپوزیت نمایشگاه اتومبیل :

تابلو کامپوزیت اتوگالری :

تابلو کامپوزیت با نمای کامپوزیت می تواند جلوه بسیار زیبایی را برای اتوگالری شما به ارمغان بیاورد . در ساخت تابلو کامپوزیت نمایشگاه ماشین به جای زیرساز پی وی سی ، از ورق های کامپوزیت استفاده می شود و برخی از نمایشگاه ها جهت زیباسازی ظاهر و دکوراسیون بیرونی نمایشگاه خود از نمای کامپوزیت بهره می برند که می تواند زیبایی مدرنی را برای محل کسب نمایشگاه بوجود آورد .

تابلو پولکی نمایشگاه اتومبیل :

تابلو پولکی اتوگالری :

تابلو پولکی نوع جدید از تابلوهاست که به جای زیرساز هر نوع تابلوی تبلیغاتی آن از تایل های پولکی که نوعی پلاستیک نرم است استفاده می شود . این تایل های پولکی می تواند زیبایی خارق العاده ای را برای تابلو تبلیغاتی به ارمغان بیاورد که در این زیرساز انواع اشکال هندسی قابل پیاده سازی است و زیبایی خاصی را فراهم می سازد .

تابلو پیکسلی نمایشگاه اتومبیل :

تابلو پیکسلی اتوگالری :

تابلو پیکسلی نوع جدید از تابلوهای تبلیغاتی است که در زیرساز آن می توان از انیمیشن های خاص با افکت های نوری ویژه بهره جست که این افکت های اجرایی می تواند جلوه بسیار زیبایی را برای تابلوی نمایشگاه به ارمغان بیاورد .

لمپوست بنر نمایشگاه اتومبیل :

لمپوست بنر اتوگالری :

لمپوست بنر یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی است که اجزاء سازنده آن شامل براکت ، بازوهای نگهدارنده ، ستون فلزی و فونداسیون می باشد که به صورت یک رویه و دو رویه مورد استفاده واقع می شود و بیشتر در بلوارها و کنار جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد . بنر لایه باز نمایشگاه اتومبیل همراه با مدل ها و طرح های متفاوت می تواند راهنمای شما در انتخاب مدل دلخواه هتان باشد .

استرابورد تبلیغاتی نمایشگاه اتومبیل :

استرابورد تبلیغاتی اتوگالری :

استرابورد نسبت به بنر هزینه کمتری می طلبد و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر و قدرتمند می تواند محصولات و خدمات شما را در معرض عموم به نمایش بگذارد .

بیلبورد تبلیغاتی نمایشگاه اتومبیل :

بیلبورد تبلیغاتی اتوگالری :

بیلبورد ابزاری موثر است که می تواند در سطح شهر و یا کشور محصولات شما را به عموم معرفی نموده و سبب رونق کسب و کارتان شود . نصب بیلبورد می بایست در مکان هایی انجام شود که مشتریان شما در آن مکان ها حضور بالقوه و فعال دارند و می توانند تبلیغات شما را ببینند و از آن بهره ببرند .

تلویزیون شهری نمایشگاه اتومبیل :

تلویزیون شهری اتوگالری :

تلویزیون شهری ابزاری است که توسط آن می توانید از ماشین هایی که در نمایشگاه خود دارید همراه با نام برند و نوع اتومبیل و مشخصات و ویژگی های هر یک عکسبرداری نموده و به صورت یک کلیپ تبلیغاتی در معرض عموم به نمایش بگذارید .

قیمت تابلو مغازه نمایشگاه خودرو :

قیمت تابلو مغازه نمایشگاه اتومبیل با توجه به نوع تابلو ، متر محیط ، متریال های کاربردی و دیگر ابزارهای مورد استفاده توسط تابلوساز سنجیده می شود و پیش از شروع به ساخت تابلو مغازه ، پس از طراحی تابلو به مشتریان اعلام می شود و پس از توافق با مشتریان ، اقدام به ساخت و پیاده سازی تابلو می شود .

نمایشگاه تخصصی خودرو :

نمایشگاه خودرو بازار بزرگ تهران و سایر کشورها ، هر ساله چندین بار برگزار می گردد که در این نمایشگاه ها انواع خودروهای لوکس و گران قیمت معرفی و رونمایی می شوند و بورس خودرو با بالا رفتن قیمت بازار همواره در حال بالا و پایین شدن است که در سال های اخیر همواره رو به رشد است و سیر صعودی دارد .

برای مشاهده انواع تابلو ساخته در تابلوسازی صابر بروی لینک زیر کیلیک کنید :

نمونه تابلوها

برای سفارش تابلو خود در تابلوسازی صابر اصفهان با پشتیبانی تماس بگیرید :

09133568689

 
  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

تابلوسازی در نجف آباد | تابلو چلنیوم در نجف آباد | قیمت تابلوهای تبلیغاتی درنجف آباد

 تابلوسازی و چاپ بنر صابر اصفهان  دانشنامه تابلوسازی  

تابلوسازی در نجف آباد | تابلو چلنیوم در نجف آباد | قیمت تابلوهای تبلیغاتی درنجف آباد

تابلوسازی در نجف آباد :

طبیعتاً زمانی که ما انسانها به هر شهر یا کشور غریبه ای مسافرت می کنیم از بازارهای محلی آن شهر خریدهایی را برای خود و یا به عنوان سوغاتی برای اقوام و آشنایان انجام می دهیم . ما در یک مکان غریبه به مغازه ها و مراکز خرید آشنایی کافی نداریم و فقط از طریق تابلوهای تبلیغاتی نصب شده در سر در مغازه هاست که به مغازه مدنظر می رویم و مایحتاج خود را تهیه می کنیم . تعداد بیشماری از مغازه های متعدد در یک بازار و یا مرکز خرید در کنار یکدیگر واقع شده اند که محصولات مشترکی را به فروش می رسانند و آن مغازه ای می تواند نظر مشتریان جدید را به خود جلب نماید که تابلو مغازه زیبا و منحصر به فردی نصب کرده باشد ، دکوراسیون بیرونی و داخلی مغازه به طور مدرن و کلاسیک طراحی و چیده شده باشد و پس از جلب توجه مشتریان ، می بایست با خوش برخوردی و چرب زبانی مشتریان را به یک خریدار واقعی بدل کنید . تابلوسازی کیش می تواند برند شما را به عموم مردمی که در حال گذر از مقابل محل کسب شما هستند معرفی نموده و منجر به خرید و درآمد بیشتر برای شما شود .

برای سفارش تابلو مغازه زیبا می توانید از انواع تابلوهای تبلیغاتی با توجه به نیاز و سلیقه خود بهره ببرید که عبارتند از :

تابلو چلنیوم در نجف آباد :

تابلو چلنیوم نوع جدید و پرکاربرد از تابلوهای تبلیغاتی است که از آن به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی بهره می برند تا برند خود را به صورت ماندگار و دائم به عموم معرفی نموده و به درآمد بهتری دست یابند . تابلو چلنیوم طبق متدهای متعدد طراحی و پیاده سازی می شود و از جمله مزایای آن زیبایی و درخشندگی ویژه و داشتن نوار اسفنجی تابلو چلنیوم است که نوع اجرا و روش پیاده سازی و استفاده از تایمر و دستگاه خنک کننده سبب تنوع قیمت تابلو چلنیوم می شود .

تابلو استیل در نجف آباد :

تابلو استیل همان طور که از نامش پیداست از فلز استیل ساخته می شود و ظاهری براق و درخشان دارد که به راحتی لک نمی شود و در صورت کثیفی نیز به آسودگی قابل تمیز کردن است . این تابلو در روش اجرا به شیوه قدیمی قابل پیاده سازی به صورت با نور نبود اما امروزه تابلوساز با استفاده از دو ترفند می تواند تابلو استیل با نور را طراحی و پیاده سازی نماید . در روش اول ، تابلوساز در هنگام ساخت تابلو استیل فاصله ای یک سانتی متری بین زمینه تابلو و حروف برجسته ایجاد می نماید که در این فاصله لامپ های ال ای دی تعبیه می شود که پس از اتمام عملیات نصب تابلو و روشن نمودن لامپ ها یک فضای سایه روشن و کلاسیک در زمینه تابلو ایجاد می شود که این روش تابلو استیل نور اندریک نامیده می شود . در روش دوم از ساخت تابلو استیل ، تابلوساز برای رویه و لبه های حروف از استیل و پلاستیک بهره می برد که در این صورت تابلو قابل نورپردازی می باشد و می تواند زیبایی استیل و پلاستیک را به طور همزمان به نمایش بگذارد .

تابلو نئون در نجف آباد :

تابلو نئون هم از قدیمی ترین اما پرکاربردترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که توسط اصناف زیادی مورد استفاده واقع می شود . این تابلو نیز به روش های متعدد قابل اجراست . قدیمی ترین روش پیاده سازی تابلو نئون ، تابلو نئون پلاستیک می باشد که در این روش رویه و لبه های حروف هر دو از پلاستیک ساخته می شوند و قابلیت نورپردازی را نیز دارند و به راحتی می توانند نور را با تراکم یکنواخت منتشر نمایند . نوع دوم از روش اجرا ، تابلو نئون شیشه ای است ، در این روش تابلوساز از شیشه ای بدون رنگ و شفاف که به صورت خام از بازار تهیه می شود استفاده نموده و با استفاده از فرآیند حرارت دهی شیشه ها را به شکل حروف مدنظر خم می کند و سپس با استفاده از گاز نئون نور حروف تامین می شود که بسیار پررنگ و درخشان است و از دوردست می تواند نظر هر بیننده ای را جلب نماید . روش دیگر که یک ترفند جدید است ساخت تابلو نئون پلاستیک لبه هندی و لبه کنشکاف می باشد که در این روش تابلوساز با استفاده از دستگاه پانچ ، سوراخ هایی به شکل اشکال هندسی به صورت ردیفی و یا زیگزالی بر روی حروف برجسته ایجاد می نماید که می تواند سبب خلق تابلوی تبلیغاتی زیبا و منحصر به فرد باشد .

تابلو لایت باکس در نجف آباد :

لایت باکس تنوع اجرایی زیادی همچون تابلو لایت باکس ساده ، تابلو لایت باکس کریستالی ، تابلو لایت باکس مگنتی ، تابلو لایت باکس فریم لس ، تابلو لایت باکس اسنپ فریم ، تابلو لایت باکس فلت فریم ، تابلو لایت باکس اسنپی اسلیم ، تابلو لایت باکس اسکرول ، تابلو لایت باکس چوبی و تابلو لایت باکس فریم لس پارچه ای دارد که می تواند با انواع چاپ نظیر چاپ بک لایت ، چاپ لایت باکس ، چاپ بر روی طلق و چاپ استیکر اجرا شود و در اکثریت روش های اجرا ، براحتی می توان محتوای چاپی را تعویض نمود .

تابلو ال ای دی در نجف آباد :

تابلو ال ای دی یک روش دیجیتال برای سفارش تابلوهای تبلیغاتی است که به دو شکل تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان قابل اجراست . در صورتی که تمایل به داشتن یک تابلو با نمایش انیمیشن و نورپردازی های ویژه دارید می توانید تابلو روان را سفارش دهید اما اگر نمی خواهید هزینه بالایی را صرف سفارش تابلو نمایید می توانید با سفارش تابلو ال ای دی ثابت ، یک تابلو دیجیتال زیبا با نمایش افکت های نورانی ویژه را در محل کسب خود به نمایش بگذارید .

تابلو راهنما در نجف آباد :

تابلو راهنما نوعی تابلو جهت هدایت افراد در مکان های پرازدحام و خیابان ها و معابر شهری است . در جزیره کیش هم اقامتگاه ها ، هتل ها ، بازارها و خیابان ها توسط تابلوهای راهنما به عموم گردشگران معرفی می شوند .

تابلو فلکسی در نجف آباد :

تابلو فلکسی از قدیمی ترین نوع تابلوهاست که در سر در مغازه های قدیمی مشاهده می کنیم . تابلو فلکسی معمولاً به صورت بدون نور اجرا و پیاده سازی می شود در صورتی که بخواهید نور داشته باشد با نصب پرژکتور در اطراف تابلو می توانید برای آن نور محیا نمایید .

تابلو پولکی در نجف آباد :

تابلو پولکی شکل جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی است که تازه پا به عرصه تابلوسازی نهاده اما بسیار زیباست و برای زیرسازی آن از تایل های پولکی که نوعی پلاستیک نرم است و در اشکال هندسی متفاوتی اجرا و پیاده سازی می شود .

تابلو پیکسلی در نجف آباد :

تابلو پیکسلی یک نوع تابلوی تبلیغاتی مدرن است که در زیرساز و حروف برجسته آن می توان افکت های نوری با برنامه ریزی های ویژه پیاده سازی نمود .

تابلو مولتی استایل در نجف آباد :

مولتی استایل نوعی ورق نازک شبیه فلز است که بر روی پلکسی گلاس ، چلنیوم ، نئون پلاستیک و تابلو فلزی پیاده سازی می شود که رویه کار ورق مولتی استایل است و لبه های حروف از جنس دلخواه مدنظرتان می باشد .

تابلو لاسوگاسی در نجف آباد :

تابلو لاسوگاسی نوعی منحصر به فردی از تابلوهای تبلیغاتی است که لامپ های ال ای دی در فواصل مشخص و بیشتری از یکدیگر جای داده می شود .

تابلو وکیوم در نجف آباد :

تابلو وکیوم نوع برجسته تری از حروف است که برجستگی حروف نسبت به سایر حروف بیشتر است و به صورت سه بعدی نیز قابل اجرا و پیاده سازی است .

تابلو بنری در نجف آباد :

بنر نوعی تابلوست که از آن برای اطلاع رسانی ها و معرفی محصولات و خدمات استفاده می شود که معمولاً تابلو بنری دوام چندانی بالایی ندارد .

تابلو پانچی در نجف آباد :

حروف برجسته پانچی قابل پیاده سازی بر روی انواع فلزات و چلنیوم است که معمولاً پانچ ها با فواصل معین در کنار یکدیگر واقع می شود و جلوه زیبایی را برای تابلو فراهم می سازد .

استند تبلیغاتی در نجف آباد :

استند ها به صورت استند نمایشگاهی ، استند فروشگاهی و استند تبلیغاتی و به شکل ایستاده و دیواری ، اجرا و پیاده سازی می شود .

استیکر تبلیغاتی در نجف آباد :

استیکرها برچسب های تبلیغاتی هستند که به شکل سه بعدی بر روی کف خیابان و دیوار طراحی و پیاده سازی می شود.

تابلو یونولیتی در نجف آباد :

این تابلو از نوعی یونولیت فشرده و دانه ریز طراحی می شود و بیشتر در محیط های داخلی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد .

تلویزیون شهری در نجف آباد :

تلویزیون شهری نوعی نمایشگر دیجیتال بزرگ است که قابلیت نمایش انواع کلیپ های تبلیغاتی و آگاهی دهنده را به دو شکل آنلاین وآفلاین دارد .

قیمت تابلو تبلیغاتی در نجف آباد :

تابلو تبلیغاتی با توجه به نوع اجرا و طراحی حروف برجسته و همچنین جنس متریال های کاربردی و متر محیط قیمت گذاری می شود .

تابلوسازی صابر با 30 سال سابقه ساخت تابلو در اصفهان

شماره پشتیبانی واتساپ : 09133568689

 
  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

تابلوسازی در شاهین شهر اصفهان

 تابلوسازی و چاپ بنر صابر اصفهان  دانشنامه تابلوسازی  

تابلوسازی در شاهین شهر اصفهان

ساخت تابلو چلنیوم در شاهین شهر اصفهان

تابلوسازی در شاهین شهر:

تابلوسازی در شاهین شهر:

 روش های تبلیغات بی شمارند که برخی از آنها مرتبط با تبلیغات محیطی است و برخی متکی به اینترنت و شبکه های اجتماعی . در سفر مشتریان معمولاً با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی نصب شده در محیط شهری و تابلو راهنما مکان مدنظر خود را پیدا می کنند .

از جمله تبلیغات محیطی که با توجه به نوع کسب و کار خود و میزان آشنایی که نسبت به مشتریان و رقبای خود دارید می توانید به طور موثر و مفید بهره ببرید تا توسط مشتریان بیشتری دیده شوید و به سود بالاتری دست یابید می توان به موارد زیر اشاره نمود :

تابلو چلنیوم در شاهین شهر:

اگر به دنبال تابلوی تبلیغاتی زیبا و درخشان برای مغازه خود هستید می توانید با سفارش نوعی از تابلو چلنیوم به هدف خود دست یابید . تابلو چلنیوم تنوع زیادی دارد و شما با هر سلیقه ای می توانید نوعی از این تابلو را به عنوان تابلو مغازه ، تابلو شرکتی و یا تابلو فروشگاهی برگزینید . قیمت تابلو چلنیوم با توجه به نوع تابلو چلنیوم ، اندازه لبه های حروف برجسته  چلنیوم ، رول چلنیوم ، برد تابلو ، داشتن تایمر و متر محیط اشغال شده توسط حروف و دیگر متریال ها سنجیده و به مشتریان اعلام می شود .

تابلو استیل در شاهین شهر:

استیل نوعی آلیاژ مقاوم است که از آن در صنایع مختلف از جمله تابلوسازی بهره برده می شود . تابلو استیل قدمتی دیرینه دارد و به صورت بدون نور اجرا می شد اما اخیراً با نوآوری هایی که در ساخت تابلو استیل حاصل آمده امکان ساخت تابلو استیل نور اندریک فراهم شده است . در ساخت این نوع از تابلو استیل ، تابلوساز بین حروف و زمینه تابلو فاصله ای ایجاد می نماید که در آن فاصله لامپ های ال ای دی جاسازی شده و نور زیبایی را به زمینه تابلو می تابانند . جدیدترین ترفندی که در ساخت تابلو استیل بکار می رود ترکیب متریال استیل و پلاستیک است که تابلوی جدیدی به نام تابلوپلاستیل را به نمایش می گذارد .

تابلو وکیوم در شاهین شهر:

تابلو وکیوم امکان ساخت حروف برجسته سه بعدی و یا حروف با برجستگی بیشتر از حد معمول را برای سفارش تابلو تبلیغاتی فراهم می سازد .

تابلو راهنما در شاهین شهر:

به دلیل توریستی بودن استان کرمان ، برای هدایت بهتر توریست ها و مسافران این استان با نصب تابلو راهنما می توان هم در وقت و هزینه مسافران صرفه جویی نمود و هم مکان های دیدنی شهر را به عموم معرفی کرد .

تابلو کامپوزیت در شاهین شهر:

تابلو کامپوزیت تابلویی است که جهت زیرسازی آن از ورق های کامپوزیت بهره برده می شود و می توان از انواع حروف برجسته دلخواه و مدنظر مشتریان برای نصب حروف برجسته استفاده کرد .

تابلو پیکسلی در شاهین شهر:

نوع جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی است که می توان هم در نور حروف برجسته و هم در زیرساز آن از افکت های نوری متنوع همراه با برنامه ریزی های دلخواه به شکلی کاملاً زیبا بهره جست .

تابلو پولکی در شاهین شهر:

تابلو پولکی همراه با زمینه پولکی که با استفاده از تایل های پولکی پیاده سازی می شود نمای متفاوت و زیبایی را برای تابلو به ارمغان می آورد . انتخاب اشکال هندسی بر روی تایل های پولکی با توجه به سلیقه مشتریان می تواند از نوع دایره ، مستطیل ، مربع و یا لوزی باشد .

تابلو ترموود در شاهین شهر:

ترموود نوعی چوب مقاوم است که علاوه بر کاربردهای متفاوتی که دارد در صنعت تابلوسازی و اجرای نمای ساختمان نیز بکار می رود و می تواند جلوه چوبی زیبایی را هم برای تابلو تبلیغاتی و هم برای نمای محل کسب فراهم سازد .

تابلو لاسوگاسی در شاهین شهر:

یک تکنیک جدید در ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که نحوه چیدمان لامپ ها در داخل حروف برجسته به صورت کاملاٌ متفاوت و با فاصله بیشتر انجام می پذیرد و می توان برای هر کاراکتر رنگ متفاوتی را در نظر گرفت .

تابلو ال ای دی در شاهین شهر:

تابلو ال ای دی تابلویی دیجیتالی است که به دو شکل متفاوت تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان پیاده سازی می شود و به عنوان تابلو سر در مغازه ، تابلو ویترینی ، تابلو دور درب ورودی و یا تبلیغ در مسافتی دورتر مورد استفاده واقع می شود .

تلویزیون شهری در شاهین شهر:

یک نمایشگر دیجیتال است که از آن جهت اطلاع رسانی های عمومی توسط شهرداریها و یا به عنوان ابزار تبلیغاتی توسط جامعه کسب و کار استفاده می شود .

تابلو فلکسی در شاهین شهر:

جزء دسته های اول از ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که معمولاٌ به شکل بدون نور اجرا می شود اما در صورت تمایل می توانید با نصب پرژکتورهایی در طرفین تابلو ، برای تابلو نور تامین کنید تا بهتر دیده شود .

تابلو لایت باکس در شاهین شهر:

لایت باکس به دو شکل تبلیغات داخلی و تبلیغات بیرونی و به شکل آویز ، ایستاده و دیواری و با انواع چاپ بک لایت ،  چاپ بر روی طلق و چاپ استیکر مورد استفاده واقع می شود.

تابلو بنری در شاهین شهر:

بنر وسیله ای است جهت اطلاع رسانی ها و همچنین تبلیغات مرتبط با کالاها و خدمات .

استند تبلیغاتی در شاهین شهر:

استندها به شکل استند نمایشگاهی ، فروشگاهی و تبلیغاتی و بیشتر به عنوان تبلیغات در نقطه فروش مورد استفاده واقع می شوند .

استرابورد تبلیغاتی در شاهین شهر:

یک نوع سازه بادبانی و پرتابل ایستاده است که کمی نسبت به بنر کوچکتر است و می تواند تبلیغات شما را با ابعادی 4*3 به نمایش بگذارد و سپس محتوای تبلیغاتی بر روی بنر چاپ شده و بر روی زمینه فلزی استرابورد نصب می شود .

لمپوست بنر در شاهین شهر:

لمپوست بنر با استفاده از میله های مستطیلی شکل در اندازه یک متر در سه متر ساخته می شود که محتوای چاپی مندرج بر روی آن با استفاده از دستگاه های چاپ بنر صورت می گیرد . این سازه به صورت یک طرفه و دو طرفه معمولاً در وسط بلوارها با نظم دقیق به نمایش گذاشته می شود .

چاپ بروشور ، کاتالوگ و تراکت در شاهین شهر:

این چاپ ها توسط صاحبین مشاغل انجام می پذیرد و به طور مستقییم به مشتریان ارائه شده و توضیحاتی در مورد برند و یا محصولات در آن به چاپ می رسد .

تبلیغات سمپلینگ در شاهین شهر:

تبلیغات سمپلینگ توسط افراد آموزش دیده سمپلر انجام می پذیرد که در این روش مشتریان در راستای استفاده واقعی از یک محصول ، توضیحاتی در مورد آن محصول نیز می شنوند و می توانند سوالات و ابهامات مدنظر خود را نیز بپرسند و با یقین از محصول یا خدمت ارائه شده بهره ببرند .

قیمت تابلو تبلیغاتی در شاهین شهر:

مانند هر جنس دیگری که از بازار خرید می کنید قیمت تابلو تبلیغاتی نیز متعدد است که به نوع تابلوی انتخابی ، متر محیط ، کیفیت اجناس ، برند تولید کننده اجناس و دیگر موارد بستگی دارد .

تابلوسازی صابر با 30 سال سابقه کار و ساخت تابلو اصفهان

شماره پشتیبانی واتساپ : 09133568689

 
  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

تابلوسازی در خمینی شهر| ساخت تابلو چلنیوم در خمینی شهر اصفهان

 تابلوسازی و چاپ بنر صابر اصفهان  دانشنامه تابلوسازی  

تابلوسازی در خمینی شهرساخت تابلو چلنیوم در خمینی شهر اصفهان

تابلوسازی در خمینی شهر:

یکی از ارزانترین و برترین روش های تبلیغاتی ماندگار و دائم که نیاز به صرف هزینه بالایی نیز ندارد و یکبار هزینه برای بلند مدت کافی می باشد تابلوسازی است . با نصب تابلو سر در مغازه شما می توانید به صورت دائم برند خود را به مسافرانی که برای اولین یا چندمین بار وارد شهر و استان شما شده اند معرفی نمایید . مسافران غریبه که وارد مکانی می شوند زمانی که به چیزی نیاز پیدا می کنند به دلیل عدم آشنایی با آن مکان ، با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی نصب شده است به هدف خود نائل می شوند پس اگر می خواهید زودتر از دیگر رقبایتان که در مسافتی نزدیک به شما قرار دارند زودتر نظر مشتریان را جذب کنید برای نصب تابلوی تبلیغاتی با صرف کمی هزینه بالاتر ، برترین و مدرن ترین تابلو را سفارش دهید .

تابلوسازی در خمینی شهر اصفهان :

خمینی شهرو یکی از بزرگترین شهرها و در عین حال دارای مراکز توریستی و تفریحی بسیاری است و اقامتگاه اکثریت مسافرانی است که در ایام تعطیل و یا روزهای عادی برای بازدید

برای معرفی برند تجاری خود می توانید از انواع تابلوهای تبلیغاتی به شرح زیر بهره ببرید :

تابلو چلنیوم خمینی شهر :

تابلو چلنیوم خمینی شهر :

تابلو چلنیوم یکی از برترین و مدرن ترین تابلو در حوزه تابلوسازی است که از درخشندگی و براقیت منحصر به فرد همراه با اشکال هندسی مورد نظر شما طراحی و پیاده سازی می شود علاوه بر آن تابلو چلنیوم حاوی یک روکش محافظ برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف برجسته می باشد و تنوع در اجرا و پیاده سازی آن بسیار است و جایگاه تابلو چلنیوم در تابلوسازی ایران رتبه یک را به خود اختصاص داده است با وجود اینکه قیمت تابلو چلنیوم نسبت به دیگر تابلوهای حروف برجسته بالاتر است اما توسط اصناف و تجار زیادی مورد سفارش واقع می شود و جلوه زیبایی را برای مکان کسب شما به ارمغان می آورد .

تابلو استیل خمینی شهر :

تابلو استیل خمینی شهر :

تابلو استیل دیرینه ای دراز در حوزه تابلوسازی دارد و  نوعی تابلو فلزی است که به جای برنج ، آهن و گالوانیزه که دچار کدری رنگ می شدند استیل جایگزین مناسبی شد و توانست به عنوان یک تابلو فلزی زیبا و براق ایفای نقش کند اما به دلیل اینکه نمی توانست نور را از خود عبور دهد برای مکان های پر نور یا مکانی که نور اهمیت چندانی ندارد مورد استفاده واقع می شد تا اینکه متدی به نام بک لایت ابداع شد با استفاده از این متد تابلو استیل نور اندریک رونمایی شد و تابلوسازها قادر به ساخت تابلو استیل نور اندریک که نما و جلوه ای نورانی داشت شدند اما اخیراً ایده جدید دیگری برای ساخت تابلو استیل مورد استفاده واقع شده است که تابلو پلاستیل نام دارد در این روش با ترکیب استیل و پلاستیک تابلویی دووجهی که هم زیبایی استیل و هم زیبایی تابلو نئون را دارد پا به دنیای تابلوهای تبلیغاتی نهاده است . قیمت تابلو استیل با توجه به روش پیاده سازی آن متفاوت است .

تابلو کامپوزیت خمینی شهر :

تابلو کامپوزیت خمینی شهر :

تابلو کامپوزیت تابلویی است که می توان هر نوع حروف برجسته ای را بر روی آن پیاده سازی کرد با این تفاوت که تابلوساز به جای استفاده از زیرساز پی وی سی ، از ورق کامپوزیت بهره می برد معمولاً کسانی که برای مکان کسب خود از تابلو کامپوزیت بهره می برند برای زیباسازی فضای تجاری خود از نمای کامپوزیت نیز استفاده می کنند تا زیبایی محل کسب آنها دو چندان شود .

تابلو ال ای دی خمینی شهر :

تابلو ال ای دی خمینی شهر :

تابلو ال ای دی پراستفاده ترین تابلوی تبلیغاتی و دیجیتالی در حوزه تابلوسازی است که اکثریت صاحبین مشاغل علاوه بر استفاده از یک تابلوی تبلیغاتی دیگر از تابلو ال ای دی به عنوان تابلو ثانویه یا اولیه بهره می برند . با استفاده از تابلو ال ای دی می توانید نام برندینگ و محصولات متنوعی را که در مغازه و یا فروشگاه خود به فروش می رسانید را تک به تک با افکت های زیبا به معرض نمایش بگذارید . تابلو ال ای دی به دو شکل متفاوت اجر و پیاده سازی می شود در صورتی که هزینه کمی می خواهید صرف کنید تابلو ال ای دی ثابت بهترین گزینه است اما اگر هزینه برای شما اهمیتی نداشته باشد تابلو ال ای دی روان همراه با افکت های انیمیشنی زیبا می تواند نظر هر رهگذری را به سوی مکان کسب شما جذب کند .

تلویزیون شهری در خمینی شهر اصفهان:

تلویزیون شهری در همایون شهر:

به دلیل ازدحام زیاد مسافران و گردشگران در اصفهان در چهار فصل سال ، هتل های زیادی در این استان بنا شده اند که میزبان مسافران دور و نزدیک  هستند با خرید تلویزیون شهری و یا اجاره تلویزیون شهری می توانید از بخش های متعدد هتل خود و یا فروشگاه خود فیلمبرداری و عکسبرداری نمایید و آن را در تلویزیون شهری به دو شکل آفلاین و یا آنلاین در مکان های پربازدید به نمایش بگذارید تا فراخوانی شود جهت جذب مشتریان بیشتر .

تابلو فلکسی در خمینی شهر :

تابلو فلکسی در خمینی شهر :

تابلو فلکسی از قدیمی ترین تابلوهاست که جذابیت و درخشندگی چندانی ندارد و معمولاً به صورت بدون نور نصب می شود و در صورتی که تمایل به استفاده از نور داشته باشید با نصب پرژکتور در طرفین تابلو می توانید مقداری نور برای بیشتر دیده شدن محتوای تبلیغاتی فراهم نمایید . تابلو فلکسی تعمیرگاه بیشترین کاربرد را در سفارش تابلو فلکس دارد .

تابلو وکیوم خمینی شهر :

تابلو وکیوم  خمینی شهر :

تابلو وکیوم از تابلوهای تبلیغاتی جدید در حوزه تابلوسازی می باشد و حروف برجسته وکیوم به صورت سه بعدی و توسط خلاء بر روی پلکسی شکل می گیرند .

تابلو پولکی خمینی شهر :

تابلو پولکی خمینی شهر :

تابلو پولکی نیز متدی جدید برای ساخت تابلو با حروف برجسته است  در این روش بر روی زیرساز از تایل پولکی که نوعی پلاستیک نرم است با اشکال هندسی نظیر مربع ، دایره ، لوزی و دیگر موارد بهره می برند که رقص پولکی می تواند زیبایی تابلو را چندین برابر کرده و چشمان هر رهگذری را متحیر نماید .

تابلو پیکسلی خمینی شهر :

تابلو پیکسلی خمینی شهر :

در زمینه تابلو پیسکلی می توان انواع افکت های انمیشنی نوری را به نمایش گذاشت و موجب حیرت هر بیننده ای شد .

تابلو لاسوگاسی گیلان :

تابلو لاسوگاسی خمینی شهر :

تابلو لاس وگاس با نورپردازی متفاوت با رنگ های متنوع می تواند چشم انداز زیبا و منحصر به فردی را برای تابلو به ارمغان بیاورد .

خمینی شهر

تابلو ترموود خمینی شهر :

تابلو ترموود نوعی تابلو با زمینه چوبی است و به دلیل اینکه استان گیلان دارای آب و هوای مرطوب است چوب ترموود در برابر فرسایش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد بنابراین با سفارش تابلو ترموود می توانید تابلو تبلیغاتی خود را از پوسیدگی و فرسودگی مصون دارید و برای مدت طولانی بتوانید از تابلو خود بهره ببرید . بافت شهری اکثریت خانه ها و ویلاهای شمال کشور دارای نمای چوبی است و چوب ترموود مقاومت بالایی دارد و از بابت فرسودگی چوبها خیال آسوده می باشد .

تابلو لایت باکس خمینی شهر :

تابلو لایت باکس خمینی شهر :

تابلو لایت باکس قابل چاپ با انواع چاپ ها نظیر فلکسی ، بک لایت و طلق می باشد و به صورت های آویز ، ایستاده و دیواری بکار می رود که در اکثریت مدل ها می توان براحتی پس از مدتی محتوای چاپی را بدون دخالت دست تابلوساز براحتی تعویض کرد .

تابلو بنری خمینی شهر :

تابلو بنری خمینی شهر :

تابلو بنری ارزانترین تابلو برای معرفی برند و محصولات است که از دوام چندانی برخوردار نیست و بیشتر جهت اطلاع رسانی هایی نظیر نقل و انتقال و معرفی تنوع محصولات کاربرد دارد .

تابلو یونولیتی خمینی شهر :

تابلو یونولیتی خمینی شهر :

تابلو یونولیت قابل اجرا در رنگ های متعدد است که بیشتر در فضاهای بسته نظیر پاساژها ، داخل بازارچه ها و یا نمایشگاه ها مورد استفاده واقع می شود .

تابلو نئون خمینی شهر :

تابلو نئون خمینی شهر :

تابلو نئون دو نوع ساختار متفاوت دارد یا توسط حروف برجسته پلاستیکی ساخته می شود که در این صورت رویه و لبه های حروف هر دو از پلاستیک ساخته می شوند و می تواند نور را به طور یکنواخت منتشر نماید و ساختار دوم با استفاده از شیشه های خام اجرا می شود که این شیشه ها توسط حرارت به شکل حروف مدنظر خم و چم می شوند و رنگ نور آنها توسط گازهایی که در داخل لوله ها پر می شوند تعیین می گردد .

قیمت تابلو تبلیغاتی در خمینی شهر:

قیمت تابلو تبلیغاتی در خمینی شهر:

قیمت تابلو در خمینی شهر با توجه به نوع تابلو ، نوع متریال های کاربردی ، متر محیط اشغال شده توسط حروف برجسته مندرج بر روی تابلو و دیگر عوامل سنجیده می شود و در ابتدا پیش از شروع کار به مشتریان اعلام می شود و سپس پس از توافق با مشتریان تابلو طراحی و پیاده سازی شده و تحویل مشتری می گردد .

تابلوسازی صابر با 30 سال سابقه کار در اصفهان

شماره پشتیبانی واتساپ : 09133568689

 
  • tablo baneresfahan