بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

۲ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رنگ ها ابزار قدرتمندی برای برندسازی و جذب مشتری هستند. حتما این نکته را با مثال همیشگی رنگ سرخ و سفید برای فضای رستوران ها و رنگ سبز برای اتاق عمل درک کرده اید. اما شاید باور نکنید که قدرت رنگ ها در صنعت چاپ هم دخیل شده است. انتخاب درست رنگ‌ ها می تواند تاثیر شگفت انگیزی در ذهن مخاطب داشته باشد. حالا اگر شناخت تاثیر رنگ ها در چاپ بنرها و حتی بروشورهای تبلیغاتی برای شما هم جذاب است، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این محتوا همراه ما باشید تا بیشتر در این زمینه صحبت کنیم.

از رنگ های سرد برای تبلیغات برند خود استفاده کنید

برای صحبت بهتر در مورد رنگ ها و تاثیری که در فرایند جذب مشتری دارند بهتر است تا رنگ ها را با دسته بندی های متفاوتی مورد بررسی قرار دهیم. در ابتدا در مورد رنگ های «گروه سرد» صحبت می کنیم.

رنگ های گروه سرد از طیف سبز، آبی و بنفش تشکیل می شوند. با مشاهده این رنگ های سرد مخاطب حس آزادی، استقلال و قدرت را حس می کند به همین دلیل انتخاب این گروه از طیف رنگی برای مخاطبانی که قرار است مسیر چاپ تبلیغاتی خود را در حوزه تبلیغات کسب و کارهای بزرگ و کوچک مثل چاپ کاتالوگ داشته باشند بسیار مناسب به حساب می آید.

پس اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید تبلیغات چاپی را برای استارتاپ ها یا شرکت ها داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تا برای چاپ بنر، بروشور و یا کارت ویزیت حتما از طیف رنگ های سرد استفاده کنید.

رنگ های گرم را برای تبلیغات چاپی رستوران ها و سالن های خدماتی انتخاب کنید

گروه دوم رنگ ها، رنگ های گرم هستند. رنگ های زرد، قرمز و نارنجی از جمله مهم ترین رنگ های گرم هستند که در حوزه چاپ و تبلیغات بسیار از آن ها استفاده می شود. این دسته از رنگ ها هیجان مخاطب را بر می انگیزد و در مواقعی باعث فعال شدن حس چشایی و بویایی نیز می شود. به همین دلیل، بهترین انتخاب برای رنگ های گرم این است که شرکت های خدمات یا رستوران ها و سالن های مرکز خدمات آرایشی و بهداشتی از آن ها استفاده کنند.

رنگ های خنثی را برای چاپ تراکت های تبلیغاتی انتخاب کنید

حالا که در مورد رنگ های گروه سرد و گرم صحبت کردیم، بهتر است تا در مورد طیف رنگی خنثی نیز با شما صحبت کنیم.

گروه رنگ های خنثی از رنگ هایی مانند طوسی، سفید یا مشکی تشکیل می شود. این گروه از رنگ ها همانطور که از نامشان هم مشخص است حس خاصی را به مخاطب القا نمی کند. اما به این معنی نیست که نباید از رنگ های خنثی برای تبلیغات چاپی استفاده کرد چرا که رنگی مانند طوسی با ترکیب رنگ های ترندی مثل زرد می تواند ترکیب فوق العاده ای را ایجاد کند و به این صورت از گزینه های مناسب برای چاپ کارت ویزیت مربع یا مستطیل به حساب بیاید.

جنسیت مخاطب خود را قبل از انتخاب رنگ ها بشناسید

توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین مواردی که قبل از انتخاب رنگ برند یا رنگ مناسب برای تبلیغات باید در نظر بگیرید این است که جنسیت مخاطب خود را بشناسید.

به عنوان مثال اگر قرار است برای شرکتی فرایند تبلیغات را انجام دهید که 90 درصد مخاطب آن آقایان است، بهترین رنگ انتخابی شما رنگ آبی خواهد بود چرا که این رنگ برای گروه عمده آقایان جذاب است و چه بسا انتخاب آن می تواند این گروه از مخاطبان را برانگیزد.

اما اگر عمده مخاطب یک برند خانم ها بودند چطور؟ تصور کنید که برای یک سالن آرایشی و زیبایی قرار است که تبلیغات داشته باشید این تبلیغات هم با بنر ایستاده و کارت ویزیت انجام می شود. با این حساب فکر می کنید بهترین رنگ چه رنگی خواهد بود؟

رنگ هایی مثل صورتی و گلبهی از جمله رنگ هایی است که بیش از 90 درصد خانم ها به آن علاقمند هستند. استفاده از این رنگ یا رنگ های مشابه که مورد پسند خانم ها است به راحتی می تواند تاثیر شگفت انگیز تبلیغات را برای جذب شدن به آن سالن آرایشی بگذارد. پس پیشنهاد می کنیم علاوه بر شناخت رنگ ها و گروه سرد و گرم رنگ ها، حتما به جنسیت مخاطبان خود نیز توجه داشته باشید.

چطور بهترین رنگ را برای تبلیغات چاپی انتخاب و اجرا کنیم؟

ما در این مقاله در مورد تاثیر رنگ ها و چگونگی انتخاب بهترین رنگ برای تبلیغات چاپی صحبت کردیم اما توجه داشته باشید که در نهایت این طراحان و متخصصان حوزه چاپ هستند که می توانند بهترین گزینه ها را برای بهترین پکیج تبلیغات چاپی پیش روی شما بگذارند.

مرکز چاپ بنر اسپادانا

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

چاپ بنر نوروز 1400

بنر عید نوروز

بنرها یکی از با ارزش ترین ابزار های تبلیغاتی برای انتقال یک خبر یا ارائه خدمات و یا معرفی یک محصول به مخاطبان خود است. هدف بنر تبلیغاتی انتقال یک مفهوم به مخاطبان است. طراحی بنرهای تبلیغاتی مناسب میتواند باعث جذب و گیرایی مخاطبان شود و حتی بازده طراحی بنر مناسب میتواند از سایر روش های تبلیغاتی نیز بالاتر باشد. طراحی بنر را میتوان یکی از سخت ترین طراحی های تبلیغاتی به شمار آورد زیرا گرافیست مجبور است در خلاصه ترین حالت ممکن و حتی در بعضی مواقع در کوچک ترین فضای موجود خالق اثری هنری باشد که قرار است پیام بسیار مهمی را به مخاطبین خود انتقال دهد.

طراحی بنرهای نوروزی یکی از بنرهای مناسبتی سال جدید میباشد که به صورت فایل آماده و قابل چاپ توسط گراف30تی طراحی شده است. بنرهای نوروزی یکی از بنرهای پر استفاده در ایام سال نو سال میباشد که برای شروع سال جدید در مکان های مختلف شهرها نصب میشود و بنر تبریک نوروز قابل در اندازه طول 2 متر در ارتفاع 1 متر به حالت افقی طراحی شده است و فایل ارائه شده نیازی به تغییر خاص و تخصص خاصی به نرم افزارهای گرافیکی ندارد و میتوانید به راحتی فایل JPEG طرح آماده را برای چاپ اسفاده کنید. ینر تبریک نوروزی ذکر شده بر مبنای سفره هفت سین و المان های هفت سین و حیوان سال 98 که خوک میباشد طراحی شده است.

 

اسپادانا

  • tablo baneresfahan