بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

۶۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیر جاروبرقی بوش در سنتر سرویس

 

تعمیرگاه مجاز جاروبرقی بوش

در سنتر سرویس تعمیر جاروبرقی بوش با استفاده از قطعات اصلی این برند انجام می شود.

همچنین شما می توانید شاهد تعمیرات جاروبرقی بوش خود باشید. در نظر داشته باشید که در صورت توجه به نکات زیر دیگر نیازی به تعمیرکار جاروبرقی بوش نخواهید داشت.

مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در سنتر سرویس شامل موارد زیر است:

  • در هزینه های شما تا 75% صرفه جویی می شود.
  • شما می توانید به قطعات فابریک بوش با مناسب ترین قیمت دسترسی پیدا کنید.
  • گارانتی خدمات تعمیر جاروبرقی به شما ارائه خواهد شد.
  • خدمات تعمیرات جاروبرقی بوش شما با استفاده از تکنسین های حرفه ای انجام خواهد شد.

 

قطعات جاروبرقی بوش را از بوش ساپورت بخواهید.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قطعات لباسشویی بوش ساری

تامین کننده قطعات بوش

تامین کننده قطعات بوش

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی شهر ساری

 

ساری (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) از پرجمعیت‌ترین شهرهای شمال پایتخت پیشین ایران، مرکز استان مازندران و شهرستان ساری است. این شهر پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهر استان مازندران و از بزرگترین شهرهای شمال کشور به‌شمار می‌رود.

ساری همچنین یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود.

به مردم اهل ساری، ساروی گفته می‌شود. شهر ساری واقع در کوهپایه‌های رشته کوه البرز دارای دو ناحیه دشتی و کوهپایه‌ای می‌باشد و ارتفاع آن تا ۵۴ متر بالاتر از سطح دریا می‌باشد. آب و هوای شهر ساری در تابستان‌ها معتدل و نمناک و در زمستان‌ها نسبتاً سرد و مرطوب است.

این شهر با برخورداری از کوه، جنگل و دریا معمولاً دارای آب‌وهوای معتدل و مرطوب است. گرچه در مقایسه با سایر شهرهای مازندران، ساری هوای ملایم‌تری دارد، ولی طبق آمار سال‌های اخیر، بارندگی در ساری کاهش یافته‌است.

جمعیت غیربومی ساری کم است. اکثریت مردم ساری از قومیت طبری هستند

و به گویش ساروی که گویشی از زبان مازندرانی است سخن می‌گویند،[۹] اکثریت مردم ساری رسماً مسلمان و پیرو مذهب شیعه دوازده‌امامی می‌باشند.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قطعات درب و متعلقات تریلی

قطعات درب و متعلقات تریلی را از دیزل شاپ بخواهید.

تریلی / تریلر

تریلی که به معنی بارکش هست در واقع به کامیون های باربری بزرگی گفته می شود که تا ۲۴ تن توان حمل بار دارد. این تریلی ها توسط برندهای مختلفی چون مرسدس بنز ، ولوو ، اسکانیا و … عرضه می شوند که در سراسر دنیا به کاربرد و فروش بالایی دست یافته اند.

قطعات تریلر را از دیزل شاپ بخواهید
 
 
 
  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قوی‌ترین بوژی‌کش ایران

[caption id="attachment_770" align="alignnone" width="150"]لوازم یدکی ولوو لوازم یدکی ولوو[/caption]

شرکت سوئدی ولوو تراکس که ‌ از دیرباز تاکنون در صنعت خودروهای سنگین فعالیت می‌کند تا قبل از سال ۲۰۱۵ دومین شرکت کامیون سازی جهان محسوب می‌شد؛ اما در سال ۲۰۱۵ بعد از خرید بخشی از سهام (۴۵ درصد) دانگ فنگ تراکس به اولین گروه خودرسازی سنگین در جهان بدل شد.

اکنون شرکت‌های رنو تراکس، ماک و یودی تراکس (نیسان دیزل) از زیرمجموعه‌های ولوو تراکس محسوب می‌شوند.

اولین کامیون ولوو در سال ۱۹۲۷ روانه بازار گردید. ولوو تراکس در طی این سال‌ها توانست اعتبار و جایگاه خاصی در بازار خودروهای سنگین به دست آورد و به‌گونه‌ای الگویی برای شرکت‌های تازه و یا حتی کهنه‌کار تولید کنند خودروهای سنگین باشد.

پیش‌ازاین به سراغ قوی‌ترین کشنده ماک و یا قوی‌ترین کشنده اسکانیا در ایران رفته بودیم؛

اما در این مقاله قصد داریم تا قوی‌ترین بوژی کش ایران (ولوو اف اچ ۱۶ ۷۵۰) را به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که این کشنده در سطح جهانی هم از اعتبار بالایی برخوردار است و جزو قوی‌ترین‌ها محسوب می‌شود.

تاریخچه سری اف اچ ولوو

محبوب‌ترین و جان‌سخت‌ترین سری کشنده‌های ولوو اف اچ نام دارد. ولوو اف اچ که در تلفظ رایج رانندگان خودروهای سنگین در ایران، اف هاش هم تلفظ می‌شود از سال ۱۹۹۳ وارد خط تولید شد و تاکنون ۴ نسل از آن وارد بازار شده است. در ابتدا قرار بود سری لف آج در نسخه‌های ۱۲ و ۱۶ لیتری تولید شود؛

اما رفته‌رفته موتور ۱۳ لیتری نیز به کشنده‌های این سری اضافه شد. یکی از دلایل محبوبیت و فروش بالای سری اف اچ استفاده از گیربکس اتوماتیک و هوشمند i-shift است که در نوع خود بی‌نظیر است.

می‌توان گفت کیفیت و کارایی سری اف اچ در دنیا به‌گونه‌ای بوده که اکنون سری اف اچ، به سنگ محکی برای باقی کشنده‌های این کلاس تبدیل‌شده است. سری اف اچ در کشورهای مختلفی مانند ایران، مصر، سوئد، بلژیک، استرالیا و… مونتاژ شده است.

عددی دو رقمی که بعد از fh می‌آید نشان‌دهنده حجم موتور به لیتر و عدد سه رقم بعدی نشان‌دهنده قدرت تولیدی به اسب بخار است

خوشبختانه اکثر سری‌های ولوو اف اچ وارد بازار ایران شده؛ اما کمیاب‌ترین آن‌ها اف اچ ۱۶ ۷۵۰ است که طبق گفته‌ها تنها یک نسخه از آن در بازار کشورمان موجود است.

قوی‌ترین کشنده سری اف اچ در جهان، fh 16 750 است که در ادامه به معرفی کامل آن می‌پردازیم. با پدال همراه باشید.

معرفی و مشخصات فنی ولوو fh 16 750

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، عدد ۱۶ در این کشنده نشان‌دهنده حجم موتور آن به لیتر است.

عدد ۷۵۰ هم نشان‌دهنده میزان قدرت تولیدی کشنده به اسب بخار است. البته اف اچ ۱۶ در نسخه‌های ۵۴۰، ۶۰۰ و ۷۰۰ اسب بخاری هم تولید شده. گشتاور این موتورها به ترتیب ۲۶۵۰، ۲۸۰۰. ۳۱۵۰ نیوتون متر است. گشتاور موتور ۷۵۰ اسبی نیز به رقم باورنکردنی ۳۵۵۰ نیوتن‌متر می‌رسد!

در جدول زیر نیز می‌توانید مشخصات فنی تمامی موتورهای ولوو اف اچ ۱۶ را ببینید. (تمامی موتورها ۶ سیلندر ۱۶ لیتری هستند)

نام موتور D16G 540 D16G 600 D16G 700 D16G 750
میزان قدرت تولیدی به اسب بخار ۵۴۰ اسب بخار بین ۱۴۵۰ تا ۱۹۰۰ دور بر دقیقه ۶۰۰ اسب بخار بین ۱۵۰۰ تا ۱۹۰۰ دور بر دقیقه ۷۰۰ اسب بخار بین ۱۵۵۰ تا ۱۸۰۰ دور بر دقیقه ۷۵۰ اسب بخار بین ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰ دور بر دقیقه
میزان گشتاور تولیدی به نیوتن‌متر ۲۶۵۰ نیوتن‌متر بین ۱۰۰۰ تا ۱۴۵۰ دور بر دقیقه ۲۸۰۰ نیوتن‌متر بین ۱۰۰ تا ۱۵۰۰ دور بر دقیقه ۳۱۵۰ نیوتن‌متر بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۵۰ دور بر دقیقه ۳۵۵۰ نیوتن‌متر بین ۱۰۵۰ تا ۱۴۰۰ دور بر دقیقه

 

موتور ولوو اف اچ ۱۶ ۷۵۰ برای روان کاری پیشرانه‌اش به ۴۴ لیتر روغن و برای خنک کاری پیشرانه به ۴۸ لیتر آب نیاز دارد.

گیربکس این کشنده ATO3512D نام دارد. این گیربکس مجهز به ۱۲ دنده جلو مجهز به کرال است. البته این گیربکس فقط در نسخه‌های ۷۵۰ اسبی دیده می‌شود.

ولوو اف اچ ۷۵۰ موجود در ایران در نسخه دو محور وارد بازار شده. البته نسخه‌های سه محور هم در بازار جهانی موجود است.

حداکثر ظرفیت کشش این کشنده در حالت بوژی کش به ۳۲۵ و در حالت تراکتوری به ۱۰۰ تن می‌رسد. البته طبق شنیده‌ها و خوانده ظرفیت کشش این کشنده به در ایران به ۱۰۰ تن محدود می‌شود (بوژی کش)

ولوو برای کابین سری اف اچ ۱۶ سه نسخه sleeper، globetrotter،globetrotter xl را در نظر گرفته است. نسخه globetrotter xl بزرگ‌ترین کابین را دارد که دارای ارتفاع سقف ۲۰۳ سانتی‌متری و حجم ۸۰۳ لیتری است. مهم‌ترین امکانات رفاهی این کابین تلویزیون ۲۲ اینچی، یخچال مجهز به سیستم کنترل دما، سیستم کنترل شدت نور در کابین، سانروف برقی و گرم‌کن صندلی‌ها و قسمت خواب راننده است.

کابین ولوو Fh 16 750

البته نسخه اف اچ ۷۵۰ واردشده به کشور کمترین آپشن‌های رفاهی را دارد. برای مثال کابین این خودرو از چرم یک رنگ ساخته شده و خبری از آپشن‌های جذاب و حیرت‌انگیز یک کشنده ۱۵ میلیارد تومانی در آن نیست. سنسور نقطه کور کروز کنترل تطبیقی از امکاناتی هستند که نبودشان در این کشنده فوق سنگین احساس می‌شود؛ و یا جالب است بدانید که حتی سیستم تعلیق کشنده و کابین به‌صورت فنربندی است و سیستم تعلیق بادی ندارد! البته هر دو صندلی این کشنده بادی و مجهز به گرم‌کن هستند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که دو دستگاه اف اچ سه محور ۷۵۰ کارکرده (۳۵۰ هزار کیلومتر) از کشور اسپانیا وارد کشورمان شده است. قیمت این خودروها حدود ۲۷۷.۰۰۰ هزار یورو بوده که احتساب هزینه‌های پلاک گذاری چیزی حدود ۱۶ میلیارد تومان رقم می‌خورد! اما خبر خوب اینجاست که این کشنده ازنظر امکانات رفاهی در مجهزترین سطح به سر می‌برند.

در پایان نظرتان را به کلیپی منتشر شده از ولوو تراکس جلب می‌کنیم که در آن ولوو اف هاش ۱۶ سه محور موفق به کشیدن محموله‌ای ۷۵۰ تنی به مسافت ۱۰۰ متر می‌شود. البته گیربکس این کشنده در حالت فوق سنگین قرار گرفته که در این حالت حداکثر سرعت آن به کمتر از ۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

جای مایع شوینده

جای مایع شوینده

رعایت نظافت و بهداشت یکی از عوامل بسیار مهم در سلامتی انسان است به همین دلیل افراد در موقعیت‌های گوناگون دست‌ها را می‌شویند تا انواع آلودگی را از بین ببرند.

پس از استفاده از سرویس بهداشتی، پس از استفاده از مواد شیمیایی و مواد شوینده مختلف، پیش از پختن غذا و ... افراد دست‌های خود را با انواع مواد ضدعفونی‌کننده و آنتی باکتریال می‌شویند.

برخی از مایع‌ها و صابون‌ها دارای بسته‌بندی مناسب برای استفاده در مکان‌های مختلف هستند و افراد بدون تعویض آن‌ها، استفاده می‌کنند.

درحالی‌که برخی از زنان و مردان به دلایل مختلف از انواع مخزن مایع دستشویی و جا مایع استفاده می‌کنند.

برخی از آن‌ها مایع دستشویی را به‌صورت گالن‌های چند لیتری تهیه می‌کنند به همین علت به مخزن مایع دستشویی برای استفاده روزانه و در حجم کمتر احتیاج دارند.


مدل های متنوع مخزن مایع دستشویی


مخزن مایع دستشویی یا جامایع وسیله‌ای کاربردی است که تقریباً در تمامی خانه‌ها دیده می‌شود.

این وسیله در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون و از جنس‌های مختلف تهیه می‌شود. برخی از آن‌ها از پلاستیک فشرده و ضخیم هستند و دارای پمپ دستی هستند که برای استفاده باید انگشت‌ها را حتماً روی شاسی فشار داد.

برخی دیگر از مخزن‌های مایع دستشویی دارای نشانگر میزان حجم مایع هستند و پیش از تمام شدن شما متوجه می‌شوید. همچنین برخی از آن‌ها دارای سنسور هستند تا دقیق مایع بر روی دست‌های شما فرود بیاید.

مدل‌های اتوماتیک و چشمی مخزن مایع دستشویی یا جامایع با قرار دادن دستتان در زیر آن به مقدار لازم مایع را خالی می‌کنند.

برخی از پمپ‌ها و مخزن‌ها برای انواع مایع ظرف‌شویی هم مناسب هستند و در قسمت کناری خود جایی برای قرار دادن اسکاچ و سیم ظرف‌شویی دارند. 

از مدل‌های این پمپ‌ها و صابون ریزها رومیزی است درحالی‌که برخی از آن‌ها دیواری است و می‌توان با یک میخ آن‌ها را به‌راحتی نصب کرد.

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

ارنستو Ernesto

از برندهای زیر مجموعه هلدینگ لیدل است
لیدل (به آلمانی: lidl) شرکت خرده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آلمانی است، که دفتر مرکزی آن در شهر نکازاولم، بادن-وورتمبرگ قرار دارد و مالک شبکه‌ای از ۱۱ هزار شعبه در ۲۰ کشور جهان می‌باشد.


برند های زیر مجموعه لیدل

برند هایی که جزء زیر شاخه ی برند لیدل به شمار می آیند شامل برند های  اسمارا (Esmara)، برند لوپیلو (LUPILU)، لیورجی (LIVERGY) ، کریویت (Crivit) ، نوبل لیگا (Nobel league)  پپرتس (pepperts) ارنستو و .. می باشد. 

 

های بارانی و شورای نظارت بر امور دریایی دست همکاری داده است.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

درست کردن ژل شستشو

[caption id="attachment_50" align="alignnone" width="300"]چیبو چیبو[/caption]

ژل خانگی فواید زیادی برای من دارد. علاوه بر اینکه تقریبا هیچ هزینه ای ندارد و دوستدار محیط زیست است، پوست حساس دخترم را نیز تحریک نمی کند. من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید به راحتی چنین معجزه کوچکی انجام دهید.

 
من ژل شستشوی خود را در خانه فقط با سه ماده درست می کنم.  او چطور؟

ژل لباسشویی خانگی گاهی اوقات به عبارت نه چندان جذاب "لغزش لباسشویی" ملقب می شود. اما هر چه اسمش را بگذارید، اگر آن را امتحان کنید قطعا پشیمان نخواهید شد.

من چندین سال است که آن را درست می کنم. از زمانی که دخترم خیلی کوچک بود از اگزمای شدیدی در دست و پاهایش رنج می برد که هیچ کس نمی دانست چگونه با آن کنار بیاید.

شاید به عنوان آخرین گزینه باقیمانده، ژل شستشوی شیمیایی کلاسیک را دور انداختم و شروع به "آشپزی" کردم.

از آن لحظه به بعد، من در هیچ چیز دیگری شسته نشدم - و شگفتی دنیا، بعد از چند هفته اگزمای دخترم به طور کامل ناپدید شد، همچنین کوهی از ظروف پلاستیکی بی مصرف که در آن ژل از داروخانه می خریدم.

توپ های پشمی خشک کن 2 عدد
 
سبد لباسشویی 2 عدد
 
دستگاه پخش صابون، 2 عدد
 

وقتی به این محصول DIY تغییر دادم، می ترسیدم که به خوبی شسته نشود، لباس های شسته شده بو نگیرند ... و ماشین لباسشویی من را مسدود کند. خوشبختانه هیچ یک از ترس های من محقق نشد و نمی خواهم از این بوی لطیف لباسشویی که خاطرات بسیاری از دوران کودکی من را تداعی می کند،

دست بکشم. اما چیزی که بیشتر از همه لذت می برم این است که همه چیز به معنای واقعی کلمه در چند دقیقه ساخته می شود.

دستورالعمل ساخت ژل شستشو در منزل

امروز بیشتر و بیشتر درباره پایداری صحبت می شود و این چیز خوبی است. تأثیر مثبتی بر دنیایی که در آن زندگی می کنیم دارد. و این ژل شستشو نیز تاثیر مثبتی بر کیف پول دارد.

جعبه های نگهدارنده کشو، 2 عدد، متوسط
 
خشک کن لباس کمپینگ
 

برای 6 لیتر ژل، آماده کنید:

  • 180 گرم صابون مارسی (حتی با آهو کافی است)
  • 6 لیتر آب جوش
  • 100 گرم جوش شیرین
  • یک ظرف بزرگ
  • در صورت تمایل می توانید به ذائقه خود اسانس طبیعی اضافه کنید
پیمانه، 2 عدد
 
جعبه های نگهدارنده کشو، 2 عدد، بزرگ
 
لیوان برای شستن سوتین 2 عدد
 

روش:

  1. صابون را در یک کاسه بزرگ رنده کنید.
  2. 1 لیتر آب بریزید و کاملا مخلوط کنید تا حل شود.
  3. جوش شیرین را اضافه کنید، مخلوط کنید و با آب باقیمانده اضافه کنید.
  4. حالا می توانید چند قطره اسانس اضافه کنید.
  5. اجازه دهید لجن به دست آمده خنک شود و آن را، هنوز کمی گرم، در یک ظرف در بسته بریزید. اگر کاملا خنک شود قوام آن غلیظ می شود و ریختن آن سخت می شود.

طرز تهیه پودر لباسشویی

و برس ژل خانگی چطور؟  درست مثل بقیه، در واقع. در مورد مقدار، من حدود 50 میلی لیتر ژل به یک ماشین لباسشویی از لباس های کثیف کلاسیک اضافه می کنم، اما اگر لباس های شسته شده ای است که کار زیادی کشیده است، می توانم بیشتر اضافه کنم. برای افزایش رنگ، گاهی یک قاشق پر کربنات سدیم را به سفید و یک قاشق سرکه را به رنگ های تیره یا رنگی اضافه می کنم.

کاسه، 2 عدد
کاسه، 2 عدد
229 CZK جزئیات محصول

مزایای

  • سالم و من مجبور نیستم به خرید بسته بندی پلاستیکی جدید ادامه دهم
  • مقرون به صرفه بودن - 10 لیتر ژل حدود 50-100 CZK هزینه دارد
  • مناسب برای پوست حساس کودک
  • تولید صرفه جویی در زمان که حدود 20 دقیقه طول می کشد، بنابراین درست مانند رفتن به فروشگاه برای تهیه یک پودر جدید

معایب

  • بوی ضعیف، لباس های شسته شده شما هرگز به شدت بوی پودر لباسشویی کلاسیک نخواهند داشت
  • لباس‌های سفید به مرور زمان خاکستری می‌شوند - من این مشکل را با اضافه کردن گهگاه سرکه یا آماده‌سازی دیگری حل می‌کنم
  • برخی از لباس های سبک تمایل به زرد شدن دارند. من این را با اضافه کردن یک قاشق پر کربنات سدیم به یک محموله لباس حل می کنم

 

انواع محصولات چیبو را می توانید از سایت ما سفارش دهید.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی گرنیه

قطعات گرنیه

قطعات گرنیه / ارسال از قطعه بانک

فروش قطعات لوازم خانگی در کل ایران توسط قطعه بانک

بسته بندی محصولات رایگان می باشد.  این دسته شامل موارد محدودی از قطعات لوازم خانگی می باشد که به دلایل مختلف در دسته بندی مجزا قرار نگرفته اند.

این قطعات شامل لوازم یدکی جاروبرقی بخارشوی ، ماکروفر، پلوپز ، سشوار ، سرخ کن ،  ساندویج ساز ، قطعات دریل شارژی ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخارسرد ، لوازم یدکی هود و … می باشد.

قطعات دستگاه های دیگر شامل: لوازم یدکی دریل شارژی ، لوازم یدکی ساندویچ ساز ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخور سرد ، لوازم یدکی هود و …

شرکت گرنیه با بیش از نیم قرن تجربه، یکی از عمده‌ترین تولیدکنندگان اروپایی لوازم خانگی مستقر در اسلوانی است.
شرکت گرنیه با وجود در برداشتن سیستم کامل روباتیک همواره در تولید محصولات لوازم خانگی با کیفیتی برتر و با طراحی خیره کننده و آمیخته با هنر که توسط طراحان به نام انجام گردیده، موفق بوده است و در نظر خواهی‌های به عمل آمده،
محصولات آن بعنوان زیباترین ها در تولیدات لوازم خانگی شناخته شده است و طبق استانداردهای بالای کیفیتی با طول عمری بالا تولید می‌شوند.
هم‌چنین کلیه محصولات گرنیه از نظر مصرف انرژی در سطح مناسبی قراردارند و این موفقیت گرنیه را در سال 2006 در رده تولیدکنندگان دوستدار طبیعت قرار داده است.
  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی بوش یزد

لوازم یدکی بوش یزد / ارسال از قطعه بانک

قطعات بوش

قطعات بوش

یزد

مرکز استان یزد و شهرستان یزد است که یکی از کلانشهرهای ایران شناخته می‌شود و در دشت یزد_اردکان قرار گرفته‌است. یزد که به نخستین شهر خشت خام جهان شهره است به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران و بیست‌ودومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

شهر یزد یکی از قطب‌های پزشکی و فرهنگی ایران به‌شمار می‌آید که نخستین صندوق امانات جهان ۱۷۰۰ سال پیش در حوضه تمدن این شهر بنا نهاده شده‌است

اوج آبادانی یزد، از سدهٔ «هشتم هجری» به بعد بوده و اتابکان یزد از مهم‌ترین عوامل پیشرفت این شهر در سده‌های گذشته به‌شمار می‌روند

بافت تاریخی شهر یزد در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۱۵۰۰۰، به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.

یزد به عنوان شهر بادگیرها، دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل، حسینیه ایران، شهر دوچرخه‌ها، شهر شیرینی، شهر قنات و قنوت و قناعت و شهر آتش و آفتاب معروف است.

 

 

بوش  BOSCH

از اعتباری ۱۳۰ ساله سخن می گوید.

 شرکتی آلمانی که با کیفیت بالا و نوآوری هایش به نامی ماندگار تبدیل شده.

 آیا می دانستید طبق شرکت مسئولیت محدود روبرت بوش که با عنوان اختصاری «بوش» شناخته می شود یک شرکت چند ملیتی بر پایه الکترونیک و

 مهندسی است که در کشور آلمان قرار دارد. دفتر مرکزی لوازم خانگی بوش در شهر گرلینگن (Gerlingen) ایالت بادن-وورتمبرگ (Baden-Württemberg) واقع شده است.

طبق آخرین آمار این شرکت بزرگترین تولیدکننده قطعات اتومبیل جهان نیز بشمار می رود. پایه های این شرکت در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش (Robert Bosch) بنا نهاده شد.

در قطعه بانک برخی از لوازم یدکی بوش موجود است .

برخی از قطعات و لوازم یدکی بوش :

لوازم یدکی سشوار بوش  ، لوازم یدکی پلوپز بوش ، لوازم یدکی سرخ کن بوش  ، لوازم یدکی اتوبخار بوش  ، لوازم یدکی جاروبرقی بوش  ،  لوازم یدکی جاروشارژی بوش

فروش لوازم یدکی ماکروویو بوش ،  لوازم یدکی آبمیوه گیری بوش  ،  لوازم یدکی ماکروفر بوش  ، لوازم یدکی چای ساز بوش  ، پاکت جاروبرقی بوش ، کیسه جاروبرقی بوش  ، باتری جاروشارژی بوش

انواع لوازم یدکی مخلوط کن بوش ، لوازم یدکی خردکن بوش  ، لوازم یدکی زودپز بوش  ، لوازم یدکی کتری برقی بوش  ، لوازم یدکی چای ساز بوش

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

چگونه زباله های خود را بدون بو نگه دارید

[caption id="attachment_7990" align="alignnone" width="300"]لوازم یدکی خانگی فروش لوازم یدکی خانگی[/caption]

زباله‌دان‌ها وسایل آشپزخانه‌ای هستند که در زیر سینک برای آسیاب کردن ضایعات غذا نصب می‌شوند تا امکان دفع آسان بدون مسدود شدن مجرای فاضلاب را فراهم کنند. اگرچه دستگاه کارآمد است، اما برای جلوگیری از گرفتگی و بوی بد تولید شده از تجمع ضایعات مواد غذایی، نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد.

ما برخی از درمان‌های خانگی برای از بین بردن بو را بررسی می‌کنیم که می‌توانید به جای جدا کردن واحد دفع زباله یا مشورت با یک لوله‌کش از آنها استفاده کنید.

 

چرا زباله‌دان‌ها بوی بدی می‌دهند؟

آشپزخانه بدبو

سینک های بدبو یک مشکل رایج آشپزخانه است که بسیاری از خانواده ها با آن مواجه می شوند. شایع ترین علل بوی بد زباله عبارتند از:

  • تجزیه ضایعات و چربی مواد غذایی - تجمع چربی و مواد غذایی در حال پوسیدگی باعث مسدود شدن لوله های تخلیه شده و باعث ایجاد بوی وحشتناک دفع زباله می شود.
  • باکتری ها و کپک ها - محیط مرطوب و تجمع مواد غذایی در داخل زباله، شرایط عالی را برای رشد کپک های بدبو و باکتری ها ایجاد می کند.
  • گازهای فاضلاب - سینک ها با تله هایی طراحی شده اند که از خروج گازهای فاضلاب مانند سولفید هیدروژن از زهکشی جلوگیری می کند. به غیر از یک تله شکسته، نشت یا انسداد دریچه نیز می تواند باعث خروج گازهای فاضلاب با بوی بد به بیرون از واحد دفع شود.
 

چگونه از شر بوی دفع زباله خلاص شویم؟

اگر سطل زباله شما بوی بدی از یک گرفتگی بدبو دارد، این راه حل ها را امتحان کنید تا بو را از بین ببرید و آن را تازه کنید.

نمک و یخ

نمک و یخ

می‌توانید از نمک درشت و یخ برای از بین بردن بوی بد آن استفاده کنید و با از بین بردن زباله‌های باقی مانده پوسیده و تمیز کردن تیغه‌های دفع، بوی بد را از بین ببرید. تکه های یخ را قرار دهید، سپس نمک را بپاشید و بگذارید بماند و قبل از شستشو با آب سرد به مدت یک دقیقه، در دستگاه ذوب شود.

جوش شیرین و سرکه

جوش شیرین و سرکه

قبل از افزودن سرکه، محل دفع زباله خود را با ریختن جوش شیرین در محفظه دفع تازه کنید. این دو عنصر یک واکنش حباب ایجاد می کنند که باکتری ها و کپک ها را از بین می برد و بوی وحشتناک را از بین می برد. اجازه دهید قبل از دفع آب سرد به مدت یک دقیقه استراحت کند.

مایع ظرفشویی

صابون ظرفشویی، مواد شوینده یا پودر شستشو

یک راه آسان برای تمیز کردن زباله ها خیساندن با آب صابون حاوی صابون ظرفشویی، مواد شوینده یا پودر شستشو است.

پس از ایجاد مخلوط، اجازه دهید حداقل ده دقیقه بماند و سپس با آب جاری سرد بشویید. آب صابون و سایش حاصل از پودر تمیز کردن یا مواد شوینده به تمیز کردن تیغه و از بین بردن بو کمک می کند.

مرکبات

پوست مرکبات

از پوست مرکبات میوه هایی مانند لیمو و گریپ فروت برای از بین بردن بوی بد دفع استفاده کنید. این میوه ها همچنین دارای اسیدهای طبیعی و روغن های ضد باکتری هستند که بو را از بین می برند و بوی مطبوعی مرکبات به بدن می دهند.

برش ها یا پوسته های نازک را داخل دستگاه دفع قرار دهید و قبل از شستشو با آب سرد، اجازه دهید بوی بد آن خیس بخورد.

 

نکاتی برای جلوگیری از بوی بد زباله

دفع زباله

بهترین راه حل برای حفظ بوی بد زباله، پیشگیری است. برای جلوگیری از بو و حفظ یک واحد زباله بدون بو، می توانید روش های زیر را اعمال کنید.

  • غذاهای غیر قابل آسیاب را در سطل زباله قرار ندهید - از ریختن ضایعات مواد غذایی حاصل از روغن، چربی، گوشت پخته و نپخته، پوسته تخم مرغ و استخوان خودداری کنید. همچنین باید از سبزیجات و میوه های رشته دار یا فیبری مانند کرفس، پوست سیب زمینی، پوست ذرت و پوست موز اجتناب کنید.
  • برای راهنمایی های بیشتر ، این راهنما را در مورد مواردی که نباید زباله های خود را کنار بگذارید، بررسی کنید.
  • باقیمانده غذا را در قسمت‌های کوچک آسیاب کنید - آسیاب کردن قسمت‌های بزرگ به یکباره در مقایسه با قسمت‌های کوچک غذا احتمالاً باعث گرفتگی و انسداد می‌شود.
  • تمیز کردن منظم - حداقل یک بار در هفته محل دفع زباله را با مواد شوینده و سفید کننده تمیز کنید تا از ایجاد بوی بد جلوگیری شود.
  • شستشو با آب - هنگام استفاده از واحد دفع زباله، در حین آسیاب کردن ضایعات غذا، با آب با جریان متوسط ​​اجرا کنید و سپس با آب جاری سرد شستشو دهید.

اگر به دنبال یک واحد دفع زباله با کیفیت و قابل اعتماد با راه حل های کنترل بو برای خانه خود هستید، InSinkErator BADGER 5 را در نظر بگیرید .

این دستگاه دارای قدرت آسیاب بالای 1/2 اسب بخار است که ضایعات مواد غذایی را برای دفع بهتر پودر می کند و باعث کاهش بو می شود. همچنین دارای سرعت آسیاب RPM 1725 است که به طور موثر ضایعات مواد غذایی را خراب می کند تا گرفتگی هایی که باعث ایجاد بو می شوند به حداقل برسد.

 

پرسش های مرتبط

آیا دفع زباله برای سیستم های سپتیک مضر است؟

دفن زباله می تواند برای سیستم های سپتیک مضر باشد و در صورت عدم توجه دقیق به چیزهایی که در دفن می گذارید باعث گرفتگی شود. با این حال، اگر در مورد آنچه که اجازه می‌دهید به زباله‌دان برود محتاط باشید، سیستم سپتیک شما باید کاملاً خوب باشد.

آیا دفع زباله جهانی است؟

خیر. دفع زباله جهانی نیست زیرا اندازه و مواد و همچنین قدرت موتور و روش تغذیه متفاوت است. بنابراین مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید و یک دفع را انتخاب کنید که برای خانه شما مناسب باشد

  • tablo baneresfahan