بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

۶۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مولینکس

مولینکس

برند مولینکس در سال 1937 توسط فردی به نام ژان مانتوله در کشور فرانسه تاسیس شده است .

ژان مانتوله بر این هدف بود تا بتواند برندی را در جهان تاسیس کند که در اکثر نقاط متفاوت جهان آثارش پدیدار باشد و محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کند ،

البته همین هم شد و مولینکس توانست به خوبی با کیفیت بالا و ویژگی های خوبی که دارد

به یکی از برترین برند ها در جهان تبدیل شود و به خوبی بر دل مردم جهان بنشیند .

لوگو برند مولینکس

محصولات برند مولینکس

برند مولینکس در تولید محصولات خود تنوع زیادی به خرج داده اند ، از جمله از انواع محصولات مولینکس میتوان به غذاساز ها ، چرخ گوشت ها ، مخلوط کن ها ، سرخ کن ها ، اتو بخار ها ، آبمیوه گیری ها ، کتری برقی ، آسیاب کن ، گوشت کوب برقی ، همزن ، پلوپز و … اشاره کرد .

البته مولینکس همیشه در تلاش بوده است تا متناسب ترین محصولات را با توجه به نیاز جامعه و مشتریان خود تولید کند .

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

دسته های محصولات لباس شویی بوش

.

[caption id="attachment_91" align="alignnone" width="300"]تامین کننده قطعات بوش تامین کننده قطعات بوش[/caption]

 خشک کن بوش مدل BOSCH WDU28540

انواع لباسشویی بوش

 BOSCH WAJ20170GC

 BOSCH WAJ20170ME

 BOSCH WAJ2017SGC

 BOSCH WAJ2017SME

 BOSCH WAJ2018SGC

 BOSCH WAW32560GC

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قطعات هیتاچی

شرکت هیتاچی در سال 1910 تاسیس شد این شرکت در کشور ژاپن و شهر توکیو فعالیت خودرو آغاز کرد شرکت هیتاچی باداشتن متخصصان بزرگ دنیا و جمع آوری تمام متخصصان در شرکت خود توانست محصولاتی متفاوت را به بازار های ژاپن و جهانی عرضه کند ،

شرکت هیتاچی معمولا در ساخت ماشین های سنگین بسیارر مهارت دارد این شرکت به دلیل داشتن انواع مختلف ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ماشین های سنگین می‌باشد ،

شرکت هیتاچی ماشین های حفاری ، ماشین های معدن ، انواع جرثقیل هم تولید می‌کند. مدیریت این شرکت شخصی به نام نامیهی اودیرا می‌باشد این فرد بنیان گذار شرکت بزرگ هیتاچی می‌باشد.

هیتاچی در ایران نمایندگی فعالی ندارد اما شرکت های به خصوصی کار واردات محصولات این شرکت را انجام می‌دهند ،

محصولات هیتاچی به دلیل تامین نیاز های صنعت داخلی ژاپن محصولات خود را کمتر به بازار های خارجی عرضه می‌کند به همین دلیل است که ماشین های سنگین این شرکت کم تر دیده می‌شود ،

با استفاده از متریال خوب در تولید محصولات هیتاچی سبب شده است تا یکی از بزرگ ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان ماشین آلات سنگین در جهان باشد.

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

اکسسوری تریلی

اکسسوری تریلی

اکسسوری تریلی را از دیزل شاپ بخواهید.

تریلی / تریلر

تریلی که به معنی بارکش هست در واقع به کامیون های باربری بزرگی گفته می شود که تا ۲۴ تن توان حمل بار دارد. این تریلی ها توسط برندهای مختلفی چون مرسدس بنز ، ولوو ، اسکانیا و … عرضه می شوند که در سراسر دنیا به کاربرد و فروش بالایی دست یافته اند.

قطعات تریلر را از دیزل شاپ بخواهید
 
 
 
  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

تجربه رانندگی با اتوبوس ولوو B9

 

[caption id="attachment_770" align="alignnone" width="150"]لوازم یدکی ولوو لوازم یدکی ولوو[/caption]

سفرهای بین شهری، مسافرت های گروهی همراه با خانواده یا دوستان و ترانسفر فرودگاهی از جمله دلایلی هستند که اجاره اتوبوس ولوو B9 را به امری ضروری و هدفمند تبدیل می نمایند. نکاتی مانند راحتی، ایمنی و ظرفیت این اتوبوس سبب می شوند تا افراد برای مقاصد مختلف خود از این اتوبوس استفاده کنند. برای آشنایی با دیگر مشخصات فنی و نحوه اجاره این اتوبوس از مجموعه کافه رنت، با ما همراه باشید.

مشخصات فنی

اتوبوس ها نیز مانند ماشین های سواری انواعی دارند که هرکس ممکن است در سفرهای بین شهری خود با آن ها مواجه شود. اغلب مسافران با نوع اتوبوس آشنایی ندارند اما باید بدانند که متناسب با مبلغی که برای بلیت خود می پردازند، از چه امکاناتی استفاده می کنند. افراد با آگاهی از مشخصات فنی اتوبوس می توانند انتخاب بهتری داشته باشند تا در مسیر خود دشواری کمتری متحمل شوند.

ایمنی با ولوو B9
اتوبوس ولوو B9 یکی از محصولات شرکت رانیران است که از یک پیشرانه قوی باقدرت 380 اسب بخار استفاده می کند. قدرت زیاد این موتور بیانگر تکنولوژیه فوق العاده به کاررفته در ساخت این اتوبوس به کاررفته است. این اتوبوس علی رغم جثه کوچکی که دارد باقدرت انجام وظیفه می کند و در مسیرهای طولانی کاملاً قابل اعتماد خواهد بود. شکل ظاهری ولوو زیبا بوده و طول کابین آن به 12.5 متر می رسد. دو تیپ مختلف از ولوو به نام های 9700 و 9900 در بازار خودرو وجود دارند که نام گذاری آن ها نیز از مدل آن ها الهام گرفته شده است.

موتور ولوو B9
موتور ولوو B9 نسبت به b12b tx و b7r کوچک تر است و طبیعتاً نیرو و گشتاور کمتری ایجاد می کند اما به دلیل وجود هندلینگ مناسب، پایداری زیاد، سواری راحت و گیربکس پیشرفته همواره گزینه مناسبی برای رانندگان اتوبوس بوده است. حجم مفید موتور ولوو به 9400 سی سی رسیده و شش سیلندر و چهار زمانه ساخته شده است. موتور ولوو از نظر امکانات به اینترکولر و توربو شارژ مجهز است و قدرت 380 اسب بخاری اش به 1900 دور در شصت ثانیه می رسد. در این میان حداکثر گشتاور پیشرانه، به 1740 نیوتن متر در 1200 تا 1400 دور در دقیقه خواهد رسید.
این مدل از اتوبوس های ولوو با وجود امکانات رفاهی مناسب و سیستم ایمنی بالای خود توانسته است فروش خوبی را برای شرکت رانیران رقم بزند. این اتوبوس نسبت به نمونه های مشابه قیمت مناسبی دارد و در زمره بهترین اتوبوس های بین شهری به شمار می رود.

تاریخچه

تجربیات شرکت رانیران در ساخت نمونه های اولیه ولوو B9 ثابت کرد که فناوری این کارخانه می تواند محصولات قابل اعتمادی برای تردد در جاده بسازد. فعالیت رسمی این برند از سال 1370 شروع شد و سابقه سی ساله آن درنهایت به ساخت اتوبوس ولوو B9 انجامید. اولین نسخه های ولوو، B7 و b12b tx بودند که مقدمه ای برای ساخت نمونه جدیدتر محسوب می شدند. خط تولید ولوو B9 از سال 87 تا 92 فعال بود و رانیران در یک دوره 5 ساله توانست این خودروی جدید را در بازار داخلی عرضه کند.
بعد از اتمام دوره 5 ساله ساخت ولوو B9، شرکت رانیران پشت سد تحریم های خارجی قرار گرفت و تولید آن کاهش پیدا کرد. بعد از برطرف شدن تحریم قطعات خودرویی، بار دیگر شرکت رانیران تصمیم گرفت خط تولید خود را فعال کند. در همین راستا اخباری درباره ولووی جدیدی به نام B11 منتشر کرد؛ اما تحریم ها بار دیگر شدید شدند و آینده تولید و ساخت این خودرو را در لایه ای از ابهام فرو بردند.


• پیشتازی در فروش
تولید ولوو B9 به لحاظ زمانی یک دهه از اسکانیا جلوتر بود به همین علت سهم بیشتری از آمار فروش را به خود اختصاص داد. همان گونه که گفتیم رانیران تولید ولوو B9 را در سال 1387 آغاز کرد و موتور آن را باتوجه به استانداردهای آلایندگی آن زمان ساخت. استاندارد آلایندگی موتور ولوو، یورو 3 است. در هنگام ساخت مدل vip ولوو، ظرفیت 25 نفره برای آن در نظر گرفته شد و مدل عادی و قدیمی آن نیز به ترتیب 44 و 47 نفر ظرفیت پیدا کردند. امروزه رانیران خدمات پس از فروش و پشتیبانی از محصولات خود را افزایش داده اما همچنان به فروش ولوو B9 نیز اهتمام می ورزد.

نقد و بررسی

ظاهر خودرو در معرفی محصول تأثیر بسزایی دارد؛ به همین علت همواره مورد بررسی قرار می گیرد. ظاهر اتوبوس ولوو با رنگ آمیزی دورنگی و طرح های گرافیکی تزئین می شود تا بیانگر خلاقیت تولیدکننده باشد. عدم خلاقیت در به کارگیری شبرنگ و رنگ های خلاقانه سبب شد تا این نسخه از اتوبوس ها، طرف داران کمتری داشته باشد. بعد از ساخت نمونه های جدیدتر و رفع نقص های ظاهری، ولوو B9 نیز در کنار بقیه رقبا ایستاد و امتیازات مثبتی را نصیب خود کرد.
تعویض شیشه های عقب، اصلاحاتی در قسمت عقبی اتوبوس، عوض کردن درب جلو با نمونه پیشرفته تر و افزودن قسمت جدیدی به سقف برای افزایش ارتفاع جلوی اتوبوس، از جمله تغییراتی بودند که بر روی مدل های جدید، اعمال شدند. بعد از اینکه خط تولید txها در رانیران متوقف شد، رانیران گامی به عقب برداشت و با استفاده از یک پلتفرم قدیمی و یک پیشرانه قوی، زمینه را برای معرفی ولوو B9 به بازار خودرو فراهم نمود.

ورژن جدید ولوو B9

مدل جدید ولوو B9 از یک گیربکس پیشرفته به نام l_ Shift استفاده می کند که این فناوری توانسته آمار فروش رانیران را افزایش دهد. وجود توربو شارژ در موتور خودرو سبب می شود در قسمت عقبی اتوبوس صدای بلندی ایجاد شود که ممکن است برای مسافران صندلی های آخر آزاد دهنده باشد.
میزان شتاب گرفتن ولوو با اسکانیا قابل قیاس نیست و طبیعتاً اسکانیا در این مورد بهتر عمل می کند؛ اما حرکت نرم ولوو توانسته است این نقص را خنثی کند. ورود ولوو B9 سبب شد تا یک رقیب برای اسکانیای مارال، ایجاد شود؛ چرا که ظرفیت آن نیز مانند محصولات مارال، 25 و 44 نفره ساخته شده بود. ارتفاع 12 متری، صندلی های راحت، ایمنی، سیستم گرمایشی و سرمایشی قوی و درنهایت شیشه های محکم از جمله مشخصاتی بودند که برای مسافران امنیت خاطر ایجاد می کردند.

نقاط ضعف و قوت

نقاط قوت
برخی از مزایای ولووها سبب می شود تا رانندگان به سمت آن ها جذب شوند که یکی از این مزایا سیستم تهویه مطبوع اتوبوس، به نام SPHEROS است. در نسخه جدید ولوو تنظیم هوای بخش راننده و قسمت کابین توسط پنل کنترل پیشرفته ای انجام می شود که بر روی داشبورد قرار گرفته است. قسمت بخاری خودرو نیز در کابین استراحت راننده قرار گرفته که این مورد، مزیت مهمی است. رنگ نسخه های جدید ولوو در همه بخش های اتوبوس یکسان است و نسبت به مدل های قبلی که بخش هایی مانند گلگیر و سپرها رنگ متفاوتی داشتند، شکل ساده تری دارد.


جعبه دنده ولوو B9، اتومات و مجهز بوده و همان گونه که قبلاً گفتیم به گیربکس l_Shift متصل می شود. 12 عدد دنده جلو در این پنل وجود دارد و کلاچ آن حذف شده تا به موجب آن راحتی مسافران و راننده و مصرف سوخت در وضعیت بهینه قرار بگیرد.

نقاط ضعف
قفل ریتا در اتوبوس ها مستقیماً با کروز در ارتباط است و در ولووها ضعیف عمل می کند؛ که این امر سبب می شود در شیب ها با تغییر سرعت و ناپایداری مواجه شود. شتاب موتور ولوو نسبت به اسکانیا پایین تر است که سبب می شود سرعت کمتری داشته باشد؛ اما در فصل گرما دچار مشکل نمی شود و برای جاده های گرمی مانند مسیر اهواز، موفقیت آمیز عمل می کند.

قیمت ولوو B9

اتوبوس ولوو B9 در سه مدل سال های 88، 89 و 90 وارد بازار شده است و با قیمت های مختلفی معامله می شود. هم اکنون مدل 88 این خودرو به قیمت 415 میلیون، مدل 89 با قیمت 570 میلیون و جدیدترین مدل آن یعنی نسخه سال 90، با قیمت 600 میلیون به فروش می رسد. مدل عادی 44 نفره سال 90 اتوبوس های ولوو نیز با قیمت 700 میلیون به فروش می رسد.

این قیمت گذاری باتوجه به قدرت پیشرانه، کیفیت ساخت، ظرفیت آن و سایر عوامل مهم انجام شده است؛ هم اکنون رنگ های مسی، سفید، آبی و قرمز ولوو B9 در بازار موجود است. با توجه به نوسانات دائمی نرخ ارز، قیمت های ذکر شده در بالا قیمت قطعی نبوده و بهتر است از مراجع رسمی استعلام قیمت کنید.

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

گزارش کافه چیبو درباره عادات قدیمی

[caption id="attachment_998" align="alignnone" width="225"]چیبو چیبو[/caption]

تقریباً نیمه راه: سال 2022 تقریباً به نیمه رسیده است. آیا در ابتدای سال تصمیماتی گرفتید و سپس به عادت های قبلی برگشتید؟

برای بسیاری از ما اینگونه است. عادت ها و روتین ها به ما امنیت می دهند. آنها روز ما را ساختار می دهند،

تلاش و انرژی را کاهش می دهند، راحت و آشنا هستند. اما روال زیاد نیز می تواند محدود کننده باشد. کنجکاوی و لذت تجربه کردن، انگیزه های جدیدی را ایجاد می کند و افق خود را گسترش می دهد.

در گزارش جدید Tchibo Coffee Report 2022 ، می‌خواستیم از نظرسنجی نماینده بیش از 5000 قهوه‌نوشان بین 18 تا 75 سال در آلمان استفاده کنیم تا بفهمیم عادات، روال و عشق ما به آزمایش قهوه نوشیدنی مورد علاقه‌مان چگونه است.

آیا ما هر روز از یک لوبیا لذت می بریم یا برای چیزهای جدید باز هستیم؟ اکنون برخی از جالب ترین حقایق از گزارش جدید قهوه تی چیبو را با تمرکز بر "شروع های جدید" به شما نشان خواهیم داد.

همچنین می توانید داغ ترین حقایق سال 2022 را در کلیپ در یوتیوب تماشا کنید.

 

بالاخره دوباره تعطیل شد

 "چگونه دوباره وارد هواپیما شوم؟" برخی از مسافران مطمئناً این سوال را از خود می پرسند - خوشبختانه! زیرا سفرهای بی دغدغه بعد از همه گیری دوباره به نوعی امکان پذیر است.

اگر می خواهید، می توانید وارد ماجراجویی شوید، هفته ها با تنبلی در ساحل دراز بکشید یا هر کاری که بخشی از تعطیلات شخصی شماست انجام دهید. احتمالاً همه ما حسرت تعطیلات را فراموش نکرده ایم،

به اندازه لذت بردن از قهوه صبح. و ترکیب تعطیلات و قهوه - این کاری است که آلمانی ها دوست دارند انجام دهند. 38.9 درصد ترجیح می دهند قهوه خود را در ایتالیا به عنوان مقصد تعطیلات بنوشند.

اتریش و سوئیس در رتبه دوم با 16 درصد قرار دارند. اما کجا قهوه بهتر از ایتالیا وجود دارد؟

خانه گزارش قهوه را به ما می گوید!زیرا 50.4 درصد از آلمانی ها همچنان ترجیح می دهند قهوه خود را در آلمان بنوشند.

صحبت از سفر: سفر به مزرعه قهوه چطور؟ حدود 25.9 درصد از مصرف کنندگان قهوه به چنین سفری علاقه مند هستند. 

قهوه صبح زود غم و نگرانی را از خود دور می کند

آلمانی ها سخت کوش، وقت شناس هستند، دوست دارند آبجو بنوشند و نان بخورند. کلیشه هایی که قطعا موجه هستند،

اما هنوز کمی از واقعیت فاصله دارند. اما طبق نظرسنجی از گزارش قهوه ما، کلیشه ای در مورد آلمانی ها ارائه می شود:

در حالی که برای بسیاری از مردم کشورهای دیگر روز واقعاً بعد از ساعت نه شروع می شود، آلمانی ها در این زمان برای مدت طولانی بیدار بوده اند - واضح است.

"آبجوسازان". روز را زود با قهوه شروع می کنید. 43.4 درصد اولین فنجان خود را بین ساعت 6 صبح تا 8 صبح می نوشند.

نوشیدن قهوه جالب است!

اگر از نوجوانان بپرسید والدین اساساً در ابتدا خونسرد نیستند. در دوران بلوغ فرد دوست دارد از مادر و بابا فاصله زیادی داشته باشد و با آنها ارتباط نداشته باشد - چه رسد به اینکه کاری انجام دهد که آنها برای شما الگو باشند.

در آن سن، سرکشی باحال و جالب است. خنده دار است که بسیاری از جوانان نحوه نوشیدن قهوه را از والدین خود یاد گرفته اند. 35.1 درصد مانند بزرگسالان همین کار را کردند، 16.3 درصد می خواستند بزرگ به نظر برسند -

و بلافاصله پشیمان شدند. "همیشه از بینی خود پیروی کنید

" - زیرا 38.1 درصد قبل از امتحان بوی قهوه را دوست داشتند،

اما 37.9 درصد از کسانی که برای اولین بار آن را امتحان کردند، دوباره قهوه را بیرون انداختند.

بو کنید، بچشید - و بشنوید!

همچنین می‌توانید به بینش‌های هیجان‌انگیز درباره حقایق از گزارش فعلی قهوه در قسمت جدید "5 فنجان در روز - دانش قهوه برای رفتن" گوش دهید .

"اما لطفا با خامه" - یا بهتر است بگوییم "می توان بدون گاو انجام داد"؟

برخی از قهوه خورها به قهوه سیاه سوگند یاد می کنند. برخی دیگر برای لذت بردن از قهوه خود به شیر یا شیرین کننده نیاز دارند. لیست افزودنی های قهوه بی پایان است -

درست مانند ترجیحات آلمانی ها. چه وگان، بدون لاکتوز، حیوانی، شیرین یا بدون شیرینی: قهوه مورد علاقه آلمانی ها بسیار متفاوت به نظر می رسد - و طعم یکسانی دارد.
با این حال، محبوب ترین هنوز هم شیر گاو است -

یعنی شیر کامل خامه ای با 34.2 درصد و پس از آن شیر گاو کم چرب با 23.3 درصد.

جایگزین های گیاهی نیز به طور فزاینده ای محبوب می شوند: شیر جو دوسر که 8.1 درصد در قهوه استفاده می شود،

در اینجا بسیار محبوب است. علاوه بر این خواهد بود52.8 درصد از مصرف کنندگان قهوه مایل به استفاده از جایگزین های گیاهی هستند.

انسان ها مخلوق عادات هستند

بیش از نیمی از افرادی که قهوه می‌نوشند این را می‌دانند: صبح‌ها هنوز خسته هستند،

اما پر از انتظار برای اولین قهوه در دفتر خانه هستند. لیوان کثیف مورد علاقه دیروز هنوز در ماشین ظرفشویی است.

چرت و پرت، سپس آن را به سرعت با دست بشویید .

قهوه را به سادگی با فنجان مورد علاقه شما متفاوت می نوشند. 58.3 درصد از آلمانی ها آن را چنین می بینند . شما یک فنجان مورد علاقه دارید که به طور متوسط ​​3.3 فنجان در روز از آن نوشیده می شود .

سارلند و نیدرزاکسن با 3.7 فنجان در روز بیشترین قهوه را می نوشند و زاکسن کمترین میزان قهوه را با 3.0 فنجان در روز می نوشند. آیا آنها به سادگی جام های مورد علاقه کمتری در شرق دارند؟ با این وجود، قهوه نوشیدنی مورد علاقه ما است

- قبل از آب، آبجو و چای:آلمانی ها در مجموع سالانه 169 لیتر قهوه به ازای هر نفر مصرف می کنند.

و واقعاً قهوه برای ما چه ارزشی دارد؟

برخی لباس های گران قیمت می خرند. برخی دیگر ترجیح می دهند پول خود را در سهام سرمایه گذاری کنند.

آیا پول ما با قهوه هم شل می شود؟ یک چیز مسلم است: قهوه خورهای آلمانی حاضرند برای کیفیت پول بیشتری بپردازند (54.2%). با این حال، به طور کلی، تمایل به پرداخت در سطح پایینی است:

اکثریت (30.3٪) مایلند 8 تا 10 یورو خرج کنند

19.5 درصد کمتر از 8 یورو برای یک کیلوگرم قهوه پرداخت می کنند . در مقابل، تنها 2.4 درصد حاضرند برای هر کیلو قهوه بین 20 تا 40 یورو بپردازند.

 

آیا کنجکاو هستید؟

سپس از دنیای موضوع گزارش قهوه ما در tchibo.de/coffeereport دیدن کنید

در اینجا می توانید اطلاعات هیجان انگیز بیشتری را از نسخه امسال بیابید. مستقیماً در گزارش قهوه بخوانید: از طریق کاتالوگ تلنگر کلیک کنید .

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قطعات وست پوینت

قطعات وست پوینت

قطعات وست پوینت / ارسال از قطعه بانک

فروش قطعات لوازم خانگی در کل ایران توسط قطعه بانک

بسته بندی محصولات رایگان می باشد.  این دسته شامل موارد محدودی از قطعات لوازم خانگی می باشد که به دلایل مختلف در دسته بندی مجزا قرار نگرفته اند.

این قطعات شامل لوازم یدکی جاروبرقی بخارشوی ، ماکروفر، پلوپز ، سشوار ، سرخ کن ،  ساندویج ساز ، قطعات دریل شارژی ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخارسرد ، لوازم یدکی هود و … می باشد.

قطعات دستگاه های دیگر شامل: لوازم یدکی دریل شارژی ، لوازم یدکی ساندویچ ساز ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخور سرد ، لوازم یدکی هود و …

وست پوینت از بزرگترین مجموعه های تولید محصولات خانگی در دنیا میباشد که در شهر جورجیا آمریکا شروع بکار کرد.

برند وست پوینت اصلی ساخت آمریکا میباشد ولی نمایندگی این برند در کشورهای دیگر نیز موجود است که تمامی محصولات آنها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تحت لیسانس وست پوینت آمریکا ساخته میشوند.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی چایساز کرمان

لوازم یدکی چایساز کرمان / قطعه بانک

[caption id="attachment_19526" align="alignnone" width="200"]قطعات چای ساز قطعات چای ساز[/caption]

پخش قطعات چای ساز و لوازم یدکی کتری برقی

کرمان

(Kerman) یکی از کلانشهرهای ایران است که مرکز شهرستان کرمان و استان کرمان می‌باشد.

جمعیت این شهر طبق سرشماری بر اساس آمار سال ۹۵ معادل ۵۳۷٬۷۱۸ نفر بوده‌است.

وسعت شهر کرمان نزدیک به ۲۴۰ کیلومتر مربع است و به دلیل وسعت شهری و جمعیت،

این شهر جزو کلانشهرهای ایران طبقه‌بندی شده‌است و حاشیه‌نشینی مهم‌ترین مشکل شهر کرمان است.

کرمان یکی از مهم‌ترین شهرهای جنوب شرقی ایران است و نیز از نظر مساحت شهری یکی از بزرگترین شهرهای ایران است.

به لحاظ علمی یکی از شهرهای دانشگاهی و پزشکی ایران به شمار می آید و از قطب های پیوند اعضا در ایران است.

کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران به شمار می آید. کرمان در طول تاریخ خود چندین بار پایتخت سلسله‌های ایرانی شد.

شهر کرمان با ۱۷۶۰ متر ارتفاع از سطح دریا، چهارمین مرکز استان مرتفع در ایران به‌شمار می‌آید

 

 

.

 بورس لوازم یدکی کتری برقی

 لوازم یدکی سماور برقی

  • ترموستات ( ترمستات ) چای ساز ،  المنت چای ساز ،  برد چای ساز ،  قوری چای ساز ،  جرم گیری چای ساز ، کلید کتری برقی ، المنت کتری برقی ، درب قوری چای ساز ، المنت سماور
  • المنت قوری چای ساز ، صافی قوری چای ساز ، فیلتر کتری برقی ، رابط ترموستات زیر کتری برقی ، سوکت چای ساز
  • سینی چای ساز ، کابل کتری برقی ، کابل چای ساز ، کفه کامل چای ساز ، بودر چای ساز ، پیرکس سماور

لوازم یدکی چای ساز فلر  ، لوازم یدکی کتری برقی فلر  ، لوازم یدکی چای ساز بوش  ، لوازم یدکی کتری برقی بوش  ، لوازم یدکی چای ساز بیشل  ، لوازم یدکی کتری برقی بیشل   ، لوازم یدکی چای ساز پارس خزر ، لوازم یدکی کتری برقی پارس خزر

فروش لوازم یدکی چای ساز تفال  ، لوازم یدکی کتری برقی تفال  ، لوازم یدکی چای ساز فیلیپس  ،  لوازم یدکی کتری برقی فیلیپس ، لوازم یدکی چای ساز همیلتون  ف  لوازم کتری برقی همیلتون  ، لوازم یدکی چای ساز تکنو

پخش لوازم یدکی کتری برقی تکنو ، لوازم یدکی چای ساز ویداس  ، لوازم یدکی کتری برقی ویداس  ،  لوازم یدکی چای سماوربرقی برلیان  ، لوازم یدکی چای ساز برقی

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

روز ملی تخم مرغ

روز ملی تخم مرغ

[caption id="attachment_16890" align="alignnone" width="256"]فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی[/caption]

تخم مرغ احتمالا همه کاره ترین غذای تاریخ است. آنها مملو از پروتئین و اسیدهای آمینه بدون کربوهیدرات یا قند هستند و عملاً با هر غذایی سازگار هستند!

تقریباً هیچ محدودیتی برای پختن تخم مرغ وجود ندارد، خواه تخم مرغ آب پز باشد، تخم مرغ بندیکت، خیلی آسان، در کنار آفتاب - این فهرست ادامه دارد.

اما اگر از همان تخم‌مرغ‌های قدیمی که معمولاً درست می‌کنید خسته شده‌اید،

روز ملی تخم‌مرغ در 3 ژوئن فرصتی برای شماست که از آن استفاده کنید. و با این ده دستور غذای خوراکی، بیش از اندازه کافی دستور العمل تخم مرغ برای ارضای هوس خود خواهید داشت!

1. بیکن و تخم مرغ پائلا

تخم مرغ با بیکن و گوجه فرنگی در یک تابه

چه برای صبحانه و چه برای شام، این دستور پخت بیکن و تخم‌مرغ پائلا برنده مطمئنی است. تنها با 13 ماده ساده،

از ماهیتابه به فر برای خوردن یک غذای خوشمزه و رضایت بخش که بی صبرانه منتظر خوردن آن هستید، می روید. بنابراین، اگر عاشق استفاده از ادویه های مختلف هستید و طعم اسپانیایی را دوست دارید، این دستور العمل برای شماست.

نکته حرفه ای: برای تقویت این دستور غذا، سعی کنید از برنج جاذب طعم مانند برنج بومبا استفاده کنید تا بافت مورد نیاز خود را بدون تغییر طعم پائلا فراهم کنید.

2. تخم مرغ گزیده بندیکت

بله، درست خواندید - می توانید تخم مرغ های لقمه ای Benedic t داشته باشید ، که برای هر زمان که میزبان هستید عالی است! شما به یک مینی قالب مافین و تعداد زیادی تخم مرغ نیاز دارید، اما ما قول می دهیم که نتایج ارزشش را دارد.

و اگر می خواهید یک نسخه گیاهی، تخم مرغ فلورانسی درست کنید، فقط ژامبون را جایگزین اسفناج کنید. برای تخم مرغ رویال، به جای آن ماهی سالمون دودی را امتحان کنید!

مهم نیست که چگونه آن را طبخ می کنید، مطمئناً یک مهمانی مورد علاقه فوری خواهید داشت!

3. رول تخم مرغ و بیکن کامیون داران

رول بیکن و تخم مرغ

تخم مرغ و بیکن به دلایلی کلاسیک هستند، اما شما می توانید با این دستور العمل رول تخم مرغ و بیکن Truckers یک قدم جلوتر بروید ! تنها در 40 دقیقه، می توانید چهار رول خوشمزه پر از سس خرمای خوشمزه بسازید که طعمی را اضافه می کند که نمی بینید در راه است. دیگر هرگز به نوع فریزر آماده رضایت نخواهید داد!

4. ساندویچ صبحانه تخم مرغی

افزودن تخم مرغ به ساندویچ شما همیشه ایده خوبی است، اما این ساندویچ صبحانه تخم مرغی این ایده را یک قدم به جلو می برد.

در حالی که ایجاد یک سوراخ واقعی در نان شما ممکن است عجیب به نظر برسد، نگران نباشید - شما فقط فضای خوبی برای تخم مرغ درست می کنید!

می توانید با سایر پر کردن ساندویچ ها آزمایش کنید تا ساندویچی را پیدا کنید که به نقطه مناسب می رسد یا دستور العمل را به طور کامل دنبال کنید.

در هر صورت، آن را بلافاصله در حالی که هنوز داغ است سرو کنید!

5. تخم مرغ پخته شده

ظرف تخم مرغ پخته شده

وقتی نوبت به برانچ می‌رسد، ایجاد یک منوی منحصربه‌فرد دشوار است، اما در مورد این دستور تخم‌مرغ پخته اینطور نیست .

فقط با چند ماده ساده، در 30 دقیقه یک دستور العمل جدید تخم مرغ مورد علاقه خواهید داشت! فقط مطمئن شوید که فر خود را از قبل گرم کنید، به خصوص اگر در برنامه فشرده هستید!

6. املت وافل

یک وافل و یک املت؟ در نهایت، خدایان آشپزی به ما لبخند می زنند و دو تا از غذاهای صبحانه مورد علاقه ما را در یکی می کنند!

با این دستور املت وافل ، لذت املتی به شکل وافل را خواهید گرفت که نمی دانستید هوس کرده اید! این دستور العمل آسان را دنبال کنید تا در کمتر از 30 دقیقه یک غذای خوشمزه خواهید داشت.

7. شانسکوآ

مجموعه ای از غذاهای خاورمیانه

این غذای خاورمیانه‌ای، Shanskua ، همان چیزی است که شما برای کسانی که دوست دارند کام خود را گسترش دهند و چیزهای جدید امتحان کنند، نیاز دارید.

با کنار هم قرار دادن هاریسا، گوجه‌فرنگی و تخم‌مرغ در یک تابه، یک غذای اصلی خواهید داشت که تقریباً با هر چیز دیگری مطابقت دارد.

آن را برای صبحانه یا شام سرو کنید - به شما بستگی دارد!

8. رشته فرنگی تخم مرغ

اکنون این دستور غذای نودل را با نودل های تخم مرغی به سطح جدیدی می برد ! در حالی که بدون شک دیگر نودل های تخم مرغی که نیاز به انجام بیشتر دارند، این چنین نیست. فقط با استفاده از تخم مرغ، می توانید نیروانای رشته فرنگی درست کنید که با هر سس یا سوپی سازگار است.

و با یک ویدیوی مفید که قدم به قدم دور از ذهن است، دیگر نمی خواهید رشته فرنگی درست کنید!

9. تخم مرغ آب پز در مایکروویو

تخم مرغ آب پز

آزمون و خطا در ساخت تخم مرغ آب پز چیزی است که همه ما با آن روبرو بوده ایم. اما با این دستور تخم مرغ آب پز ، می توانید برخی از مشکلات را از بین ببرید.

به جای آن می توانید از مایکروویو استفاده کنید! فقط قدرت مایکروویو خود را در ذهن داشته باشید تا از پاشیدن تخم مرغ و انفجار در چند بار اول جلوگیری کنید.

10. بوریتو صبحانه بسته بندی شده با تخم مرغ بیکن و سوسیس

چه کسی بوریتوی صبحانه را دوست ندارد؟ مخصوصا وقتی پر از بیکن و سوسیس باشد.

اما این دستور پخت بوریتوهای صبحانه را دوباره اختراع می‌کند و تخم‌مرغ‌های شما جایگزین تورتیلا می‌شود! بله، به جای طعم لذیذ بسته بندی شده با تورتیلا،

یک وعده طلای زرد بسته بندی شده با تخم مرغ دریافت می کنید. نه تنها خوشمزه است، بلکه می توانید آن را در کمتر از 30 دقیقه درست کنید!

اجاق گاز - یا فر را روشن کنید

دست ها در حال شکستن تخم مرغ روی تابه روی میز با مواد تشکیل دهنده

همانطور که می بینید، تخم مرغ یک غذای جادویی است. روش های بسیار زیادی برای تهیه آنها وجود دارد و هر کدام خوشمزه تر از قبلی هستند.

اما قبل از اینکه به سفر آشپزی خود بروید، ابتدا مطمئن شوید که وسایل آشپزی را برای پشتیبان دارید. و اگر فکر می‌کنید زمان ارتقا فرا رسیده است،

خبر خوب! لوازم یانگ فقط مکان مناسبی است!

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

نکاتی برای تعطیلات دوستدار محیط زیست

[caption id="attachment_998" align="alignnone" width="225"]چیبو چیبو[/caption]

آه چقدر زیباست زمان سفر خورشید درخشان، غذای خوب، برداشت های جدید... چه چیزی می تواند بهتر باشد؟

همه ما عاشق کشف مکان های جدید و فراموش کردن زندگی روزمره برای چند روز هستیم. اما چگونه همه چیز به شیوه ای منصفانه و زیست محیطی کار می کند؟

برای تجربه یک تعطیلات فراموش نشدنی و در عین حال پایدار به چه نکاتی توجه کنیم؟

دو کارشناس سفر ما، جولیاس، همه چیز را در مورد آن می دانند! در قسمت جدید پادکست " 5 فنجان در روز

هر دو نکات و ترفندهای زیادی را با ما به اشتراک می گذارند که برنامه ریزی سفر بعدی را برای ما آسان تر می کند.

جولیا-ماریا بلسین یک تأثیرگذار حسی از "nicetohavemag" است. او اخیراً با کتاب خود " سفر سبز - سفری پایدار " راهنمای خود را به بازار آورده است.

و جولیا گونتر راهنمای تور Tchibo ما است، او مدیریت محصول و بازاریابی در Tchibo Reisen را بر عهده دارد.

این دو نه تنها نام‌های کوچک و اشتیاقشان به سفر را به اشتراک می‌گذارند، بلکه همانطور که در پادکست به ما می‌گویند، هر دو طرفدار قهوه هستند.

چه مسافرت، چه اقامت و چه غذا. از برنامه ریزی تا اقامت در مقصد... راه های زیادی برای ترکیب تعطیلات بعدی خود با یک سبک زندگی پایدار وجود دارد.

اما اصولاً چه چیزی را باید در نظر گرفت؟ جولیا ماریا توصیه بسیار خوبی برای این دارد:

"هرکسی که در زندگی روزمره در خانه آگاهانه رفتار می کند و سعی می کند پایدارتر زندگی کند، آن را در تعطیلات از دست نمی دهد. اگر زباله ها را در خانه جدا کنم، در تعطیلات هم این کار را انجام می دهم.
اگر در خانه مطمئن شوم که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنم. تا آنجا که ممکن است،
در هنگام سفر نیز می توانم این کار را انجام دهم. این بدان معناست که در واقع آنچه را که در زندگی روزمره انجام می دهم با خودم در سفر می برم."

- جولیا-ماریا بلسین، نویسنده و وبلاگ نویس

و گاهی زیبایی خیلی نزدیک است! در حالی که اغلب احساس می کنیم نیاز داریم تا آنجا که ممکن است رانندگی کنیم،

نقاط زیبایی نیز در نزدیکی آن وجود دارد که می توان آنها را کشف کرد. جولیا از تجربه خود صحبت می کند و قبلاً توصیه هایی دارد که خوشحال است با ما به اشتراک بگذارد:

"من در واقع کوهپایه های آلمانی آلپ را دوست دارم، درست مانند تیرول جنوبی. می تواند بسیار متفاوت و بسیار چند وجهی باشد.
شما شهرهای کوچک زیبا، روستاها، مکان ها، دریاچه های زیبا، طبیعت، آرامش و سکوت دارید.
من واقعا دوست دارم بیرون باشم. در طبیعت و من از آن لذت می برم فقط برای اینکه آزاد باشم."

- جولیا گونتر، رئیس مدیریت محصول و بازاریابی، Tchibo Reisen
  • tablo baneresfahan