بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

۴۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی نمای کامپوزیت ساختمان کرج

[caption id="attachment_3806" align="alignnone" width="300"]بازسازی ساخمان کرج بازسازی ساخمان کرج[/caption]

نمای کامپوزیت ساختمان یکی از نماهای به روز و مدرن است که استفاده زیادی از می شود. کامپوزیت ها دسته منحصر به فردی از مواد هستند که از دو یا چند ماده مجزا تشکیل شده اند. ماده به دست آمده از هر یک از اجزای آن قوی تر و بادوام تر است.

امروزه نمای کامپوزیت در ایران و خاورمیانه رواج دارد. ورق های کامپوزیت آلومینیوم از سه لایه شامل دو لایه ورق آلومینیوم و یک لایه پلی اتیلن تشکیل شده است. لایه بیرونی دارای یک پرایمر رزین اپوکسی و یک لایه PVDF برای تثبیت رنگ است.

سطح ورق کامپوزیت با لایه ای از فیلم محافظت می شود. از مزایای کامپوزیت ها می توان به تنوع رنگی عالی، پایداری و عمر طولانی در برابر شرایط جوی مختلف، نگهداری آسان، امکان ماشین کاری، خمش و سوراخ کاری بر روی آن و اجرای سطوح بسیار پیچیده اشاره کرد.

نمایشگر ویدیو
 
 
 

نمای امپوزیت چیست؟

نمای کامپوزیت یک لایه ساختمانی خارجی است که از پانل های کامپوزیت ساخته شده است. پشت ظاهر مورد انتظار و محافظت از ساختمان در برابر آسیب ها ایستاده و عایق حرارتی آن را تامین می کند. هنگام انتخاب سیستم نما، صرف نظر از اینکه نما کامپوزیت باشد یا با تکنولوژی متفاوت، باید به مصالح به کار رفته توجه کرد. ما باید بر انتخاب موادی تمرکز کنیم که بادوام هستند و ظاهر خاصی از شی ساختمان را تشکیل می دهند. نماهای کامپوزیت مدرن نیز ممکن است دارای طرح های متفاوتی مانند رنگ های چوبی یا همگن باشند. در مورد ساختمان های شرکت، پانل های کامپوزیت آلومینیومی با طراحی مدرن بسیار مناسب است. نمای کامپوزیت از پانل های آلومینیومی بیش از هر چیز بادوام، مقاوم در برابر آسیب های مکانیکی و شرایط آب و هوایی نامناسب است. علاوه بر این، در صورت آسیب دیدن نما در اثر حوادث پیش بینی نشده، تنها چیزی که لازم است تعویض یک پانل است و نه کل نما.

 

نمای کامپوزیت تهویه شده

نماهای کامپوزیت دارای تهویه یک راه حل محبوب و ارزشمند است. این یک سیستم نما است که از یک لایه عایق و یک پوشش خارجی ساخته شده از پانل های کامپوزیت تشکیل شده است. یک فضای هوایی، به اصطلاح شکاف تهویه، بین دو لایه باقی مانده است. چنین راه حلی گردش مناسب هوا را تضمین می کند و از تجمع بخار آب جلوگیری می کند. به لطف این، ما قادریم به راحتی دما و رطوبت مورد انتظار را در داخل ساختمان حفظ کنیم.

مزایای نمای کامپوزیت

  • سبک وزن
  • ایمنی بالا و عدم جدا شدن از نما در دراز مدت
  • استحکام مکانیکی بالا
  • متریال تایید شده برای نمای ساختمان های بلند مانند برج خلیفه، بلندترین برج جهان
  • مقاوم در برابر آتش
  • ایمنی بالا در برابر زلزله، باد، باران و سایر عوامل جوی
  • مقاومت در برابر خوردگی بالا
  • عمر طولانی و بدون تغییر شکل و فرسایش در طول زمان
  • قابلیت استفاده از ورق های فناوری نانو با قابلیت پاکسازی خود با آب باران و حذف هزینه های شستشو در ساختمان های بلند
  • اجرای سریع
  • سطح صاف و رنگ یکنواخت
  • تنوع رنگ و امکان انتخاب طرح های مختلف روی ملحفه ها
  • تنوع بسیار بالا در طراحی و امکان اجرای خلاقانه در طراحی نما و شکل پذیری ورق با توجه به طرح های پیشنهادی
  • اجرای منحنی های عالی و زیبا در ساختمان به گونه ای که هیچ متریالی مانند آنها نتواند منحنی های صاف و بی نقصی ایجاد کند.
  • امکان حکاکی طرح یا لوگو و همچنین برش و حکاکی طرح روی ورق با دستگاه حکاکی لیزری و عایق حرارتی مناسب
  • عایق صدا
  • راندمان بالا به دلیل انعطاف و سبکی بالا در پروژه های بازسازی خانه
  • در اجرا نیازی به استفاده از مصالحی مانند سیمان و خاک نیست. همچنین در حین اجرای این محصول هیچ گونه گرد و غبار و آلودگی صوتی وجود ندارد.
  • قابلیت اجرا در هر مرحله از ساخت پس از اجرای اسکلت و از مرحله دیوار کشی تا اتمام پروژه
  • قابلیت نصب تهویه مطبوع، تاسیسات لوله کشی و برق و حتی نور مخفی در زیر پانل های نمای کامپوزیت
  • همچنین به راحتی می توانید پنل های اجرا شده را جایگزین و حذف کنید.
  • نمای کامپوزیت در ایران و خاورمیانه با قیمتی مقرون به صرفه پرطرفدار است.

 

نمای کامپوزیت کم مصرف و پایدار

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم استفاده از کامپوزیت در نمای کامپوزیت و صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان مزایای زیادی دارد:

  • روش های مختلفی برای ساخت کامپوزیت وجود دارد.
  • به طور کلی به روش قالب گیری بسته و باز انجام می شود.
  • ساده ترین روش، فرآیند قالب گیری باز است.
  • که برای تولید قطعات بزرگ استفاده می شود.
  • پالتروژن یکی از اقتصادی ترین روش های تولید پروفیل های کامپوزیت مورد استفاده در نماهای کامپوزیت است.
  • برای تولید قطعات سبک و مقاوم در برابر خوردگی استفاده می شود.

 

چرا از نمای کامپوزیت در ساختمان استفاده کنیم؟

در این میان اگر به صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان نگاه کنیم، همچنان پنل های آلومینیومی در نمای کامپوزیت برنده خواهند بود. خواص عایق آلومینیوم در نماهای کامپوزیت یکی از بهترین محصولات برای استفاده بهینه از انرژی می باشد.
در کشورهای زلزله خیز مانند ایران موضوع سبک سازی ساختمان ها و استفاده از محصولات منعطف بسیار مهم است و محصولات آلومینیومی مانند نمای کامپوزیت آلومینیومی، نمای شیشه ای درب و پنجره های خاص و آلومینیومی اساسی ترین راه حل با وزن حدودی است. ۹۰ درصد سبک تر از سنگ تراورتن و گرانیت، ۸۵ درصد سبک تر از سیمان و ۷۰ درصد سبک تر از شیشه.
انتخاب مصالح مناسب و جدید زمینه را برای طراحی نوآورانه مطابق با الزامات مهندسی- فنی در ساختمان گسترش می دهد.
ورق های کامپوزیت دارای رنگ ها و ضخامت های متنوعی هستند.
و به عنوان نمای دیواری ساختمان ها و همچنین برای مصارف داخلی استفاده می شود.
مانند نمایشگرهای دیواری و سقفی و حتی شومینه.
نسل جدید نمای ساختمان با استفاده از پانل های کامپوزیت (نمای کامپوزیت آلومینیومی).
دریچه ای از ابتکار و زیبایی و همچنین کارایی و ماندگاری را باز کرده است.
در سال های اخیر، آلومینیوم به یک انتخاب رو به رشد برای نمای ساختمان تبدیل شده است.

نمای کامپوزیت ممکن است متفاوت باشد. همه چیز به نوع مصالحی که انتخاب می کنیم و همچنین به اندازه سطح دیواری که نما را روی آن اجرا می کنیم بستگی دارد. قیمت نیز تحت تأثیر تمام عناصر اضافی و تکمیل است.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

 تعمیرگاه لوازم خانگی مرزداران

تعمیرات لوازم خانگی
تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز سنتر سرویس تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران . تعمیرات لوازم خانگی شامل انواع یمایکروفر، جاروبرقی، مخلوط کن ٰ غذاساز ٰ بخارشوی ٰ جاروشارژی قهوه ساز اتو سرخ کن رند برقی همزن برقی پلوپز چای ساز خردکن کتری برقی و…

ما با برخورداری از سرویس کاران و تکنسین های مجرب و متعهد در طی سالها فعالیت حرفه ای خود در تمامی نقاط استان تهران توانسته ایم رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نماییم

استفاده از قطعات و لوازم یدکی ارجینال و دارای گارانتی و همچنین ارائه خدمات تعمیرات در محل در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از جمله خصوصیات تعمیرگاه لوازم خانگی سنتر سرویس می باشد.

ما دارای شعب و نمایندگی های زیادی در تمامی نقاط استان تهران می باشیم و این ویژکی بهمراه انجام خدمات تعمیرات لوازم خانگی در محل کار را برای مشتریان ما تسهیل کرده و بسیاری از دغدغه های فکری این عزیزان را برطرف کرده.

ضمنا این مورد مهم را باید ذکر کنیم که پس از برقراری تماس با تعمیرگاه و درخواست تعمیرات، در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار ما با شما تماس گرفته

و قطعا الویت اول سرویس کار ما تعمیر لوازم خانگی شما می باشد که با کمترین هزینه ممکن مشکل دستگاه شما حل شود و تعویض قطعات به جهت داشتن هزینه بیشتر آخرین الویت کاری تعمیرکاران ما می باشد

اما اگر در آخر مجبور به این کار شدیم، با استفاده از قطعات ارجینال لوازم خانگی که از فروشگاه قطعه بانک تهیه میکنیم خیال شما را آسوده خواهیم کرد.

از اینکه به تعمیرگاه سنتر سرویس اعتماد می کنید سپاسگزاریم…

معرفی محله مرزداران

بلوار مرزداران بلوار اصلی شهرک ژاندارمری است به طول تقریبی ۳٫۵ کیلومتر که در شمال غرب شهر تهران واقع است.

بخش مرکزی این بلوار در ناحیه ۴ از منطقه ۲ شهرداری تهران واقع است و بلواری شرقی - غربی است که بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می‌کند. بزرگراه آیت‌الله حکیم در شمال این بلوار و بزرگراه جلال آل احمد که در جنوب این بلوار قرار دارند از دیگر گذرگاه‌های شرقی-غربی موجود در نزدیکی این بلوار هستند.

این بلوار مرز جداکننده دو محله ۱۶ و ۱۷ شهرداری تهران است. خیابان‌های اصلی آن دانش (آریافر) و سرسبز و سپهر و اطاعتی و گلها و ۳۵ متری لاله و ناهید است[۱]

 
بلوار مرزداران و تقاطع دانش

بلوار مرزداران در طول مسیر ۳٫۵ کیلومتری خود به وسیله پل مرزداران از روی بزرگراه یادگار امام عبور می‌کند. این بلوار دارای ۲ تقاطع مهم به نام‌های ابوالفضل و دانش (آریافر) است.

شهرک آزمایش که اداره مرکزی راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در آن واقع است نیز در انتهای شرقی این بلوار قرار دارد.[۲]

 
مسیر شرق به غرب بلوار مرزداران

بلوار مرزداران در حدود سال ۱۳۶۷ آسفالت گردید که در آغاز با نام بلوار شکوفه‌های انقلاب نام گذاری گردید ولی بعد از مدت کمی نام آن به مرزداران تغییر کرد.

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

جارو شارژی تراور مدل Solo 10

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

جارو شارژی شیائومی مدل Trouver Solo 10 Cordless Stick Handheld دارای باتری قدرتمندی است که می تواند با اکثر جارو برقی های سیم دار رقابت کند. این جارو شارژی مجهز به موتور دیجیتالی Brushless AERO 3.0 با قدرت مکش 18000 Pa است که می تواند 80000 دور در دقیقه بچرخد و در عین حال سطح بالایی از انرژی را حفظ کند. علاوه بر قدرت بالای Trouver Solo 10 که باعث برجسته شدن این دستگاه می شود، باتری 2000 میلی آمپر ساعتی با 6 هسته از جنس لیتیوم است که می تواند با یک بار شارژ شدن تا 48 دقیقه بی نیاز از شارژ باشد.
برای شارژ کامل این جارو برقی پر قدرت حدود 3.5 ساعت زمان نیاز است. Trouver Solo 10 این قابلیت را دارد که در 3 وضعیت کاربری قرار بگیرد که می تواند انرژی باتری را بهینه سازی کند. علاوه بر این، دستگاه می تواند به حالت قائم و دستی تبدیل شود و به مجموعه لوازم جانبی مجهز شود که به کاربران کمک می کند سطوح مختلف را تمیز کنند.
3 حالت باتری به شرح زیر است: عمر طولانی باتری (Long battery life) که حالت معمولی بوده و تا 48 دقیقه کار می کند.
قدرت بالا (high power) که تا 22 دقیقه اجازه کار کردن با جارو برقی را می دهد. خیلی قدرتمند (super-high power) می تواند در 8 دقیقه شارژ باتری را خالی کند. Trouver Solo 10 به برس 49 میلیمتری چرخشی مجهز است که اگر در حالت خیلی قدرتمند قرار بگیرد، برای جمع کردن موی انسان یا موی حیوان خانگی مشکلی نخواهد داشت.
Trouver Solo 10 به 5 سیستم فیلترینگ پیچیده و قیلتر هپا (HEPA) مجهز شده است. فیلتر HEPA ذرات بسیار ریز گرد و غبار را که کوچک تر از 0.3 میکرون هستند، جمع آوری می کند و فیلتر های دیگر، گرد و غبار میکروسکوبی را با جدا کردن ذرات بزرگ تمیز می کنند. همچنین مخزن گرد و غبار قابل جدا سازی است.
 
سنتر سرویس مرکز تعمیر جاروشارژی
انواع باتری جاروشارژی را از قطعه بانک بخواهید.
  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

لوازم گلگیر و متعلقات تریلی

لوازم گلگیر و متعلقات تریلی را از دیزل شاپ بخواهید.

تریلی / تریلر

تریلی که به معنی بارکش هست در واقع به کامیون های باربری بزرگی گفته می شود که تا ۲۴ تن توان حمل بار دارد. این تریلی ها توسط برندهای مختلفی چون مرسدس بنز ، ولوو ، اسکانیا و … عرضه می شوند که در سراسر دنیا به کاربرد و فروش بالایی دست یافته اند.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

خیز ولوو برای تولید کامیون های برقی

[caption id="attachment_770" align="alignnone" width="150"]لوازم یدکی ولوو لوازم یدکی ولوو[/caption]

شرکت کامیون‌ساز سوئدی آبه ولوو امروز چهارشنبه اعلام کرد که تولید سری کامیون‌های الکتریکی سنگین را آغاز می‌کند تا تقاضای رو به رشد برای حمل‌ونقل بدون آلایندگی را تامین کند.

به گزارش ایسنا، این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که تولید مجموعه مدل‌های الکتریکی مدل‌های ولوو FH، FM و FMX را آغاز کرده است که حدود دو سوم فروش گروهی را تشکیل می‌دهند.

این شرکت افزود که ولوو در مجموع، اکنون شش مدل کامیون الکتریکی دارد که در سطح جهانی تولید سری دارند.

ولوو اعلام کرد که در مجموع، تاکنون بیش از ۲۶۰۰ کامیون برقی فروخته است، در حالی که حدود ۱۰۰۰ تا از آنها خودروی الکتریکی سنگین بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، ولوو هدفی را تعیین کرده است که نیمی از تحویل کامیون‌های جهانی آن تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی باشد

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز بوش

[caption id="attachment_89" align="alignnone" width="300"]بوش bosch بوش bosch[/caption]

عیب یابی و تعمیر انواع اجاق گاز رومیزی بوش منجر به استخراج رایج ترین ایرادات این دستگاه شده است.

در این قسمت به بررسی این عیوب می پردازیم تا کاربران در صورت نیاز از این دستورالعمل ها برای تعمیر دستگاه خود در منزل استفاده کنند.

در ادامه به بررسی راه حل های این مشکلات می پردازیم.

چرا شعله مشعل در اجاق گاز ضعیف شده است، برای عیب یابی و تعمیر اجاق گاز بوش در این مواقع چه باید کرد ؟

کاهش شعله اجاق گاز بوش یکی از مشکلاتی است که مصرف کنندگان برای رفع آن اغلب به تعمیر اجاق گاز بوش مراجعه می کنند. در این قسمت به بررسی علل و راه حل های این مشکل می پردازیم.

  • اگر شعله مشعل بالای اجاق گاز بوش کمتر از حد معمول باشد، احتمالاً برخی از شعله ها مسدود شده است.
  • شعله های کم کیفیت نیز می تواند ناشی از گاز کم یا کم شدن هوای مشعل باشد.
  • شاتر هوا را تنظیم کنید تا ببینید آیا مشکل از هوا است یا خیر.
  • اما اگر مشکل حل نشد، می توانید با مرکز تعمیرات اجاق گاز بوش تماس بگیرید.

چرا شعله اجاق گاز دود میکند، جهت تعمیر اجاق گاز بوش در این مواقع چه باید کرد؟

اگر شعله اجاق گاز بوش شما دود می کند، ممکن است مقدار گاز از هوا بیشتر باشد که برای حل این مشکل می توانید فقط مقدار گاز را کم کنید.

چرا شعله اجاق گاز زرد میسوزد، برای تعمیر و عیب یابی اجاق گاز بوش در این موارد چه باید کرد؟

اگر شعله اجاق گاز بوش شما زرد می باشد، ممکن است نسبت هوا در مخلوط گاز و هوا کم باشد. برای رفع این مشکل باید صفحه مخلوط کن اجاق گاز بوش خود را کمی باز کنید.

اجاق گاز یکسره در حال جرقه زدن است؟ نظر تعمیرکار اجاق گاز بوش در این باره

اگر دستگاه شما مدام جرقه می زند، می توانید برای تعمیر اجاق گاز رومیزی بوش در تهران از نکات زیر استفاده کنید:

  • باید سیستم جرقه زنی کلی را بررسی کنید.
  • سپس باید خرابی الکترود جرقه را بررسی کنید.
  • ماژول دستگاه و فندک باید در مرحله آخر بررسی شوند.

در صورت خرابی جرقه زن می توانید از خدمات مرکز تعمیر اجاق گاز رومیزی بوش استفاده نمایید.

اجاق گاز بوش در جرقه زدن مشکل پیدا کرده است، برای تعمیرات چه باید کرد؟

اگردستگاه شما همچنان جرقه می زند، برای تعمیرات گاز توکار بوش در منزل از نکات زیر بهره ببرید:
  1. باید اجزای ایجاد شعله را در محل مخصوص به خود قرار دهید
  2. شعله پخش‌کن، در پوش روی آن و مشعل این اجزا می باشند
  3. گاز را تمیز کنید تا چیزی به ته آن چسبیده نباشد
  4. برق کشی دستگاه را نیز باید چک کنید

در صورت حل نشدن مشکل جرقه دستگاه، با تعمیرگاه گاز رومیزی بوش تماس بگیرید.

چرا فرگاز بوش جرقه می زند؟ برای عیب یابی و تعمیر اجاق گاز بوش در این هنگام چه باید کرد؟

اگر دستگاه شما دائم جرقه می زند، برای تعمیر گاز توکار بوش در محل از نکات زیر کمک بگیرید:
  • خرابی سیستم جرقه را بررسی کنید،
  • الکترود جرقه و یا ماژول دستگاه را در اولویت بعدی مورد بررسی قرار دهید.
  • اتصالی در سیم کشی دستگاه را نیز ارزیابی نمایید.
  • احتیاط را فراموش نکنید

در صورتی که مشکل جرقه دستگاه شما برطرف نشد، از خدمات مرکز مجاز اجاق گاز بوش بهره ببرید.

چرا بعد از رها کردن ولوم تعیین شعله در دستگاه، شعله گاز رومیزی بوش خاموش می شود. برای تعمیرات و رفع ایراد چه باید کرد؟

اگر شعله دستگاه شما بعد از رها کردن ولوم خاموش می شود، برای تعمیرات اجاق گاز مبله بوش در منزل از موارد زیر بهره ببرید:
  • روی شعله را هر چند روز یک بار تمیز کنید
  • ترموکوپل اجاق گاز را نیز چک کنید
  • در صورت عدم امکان تعمیر این قطعه باید تعویض شود
  • خود ولوم نیز باید چک شود تا خراب نشده باشد

در صورتی که مشکل خاموش شدن شعله بعد از رها کردن ولوم در دستگاه شما حل نشد، از خدمات تعمیرگاه گاز توکار بوش کمک بگیرید.

چرا شیر گاز مبله بوش نمی چرخد؟ برای رفع مشکل و تعمیرات آن چه باید کرد؟

اگر شیر دستگاه شما نمی چرخد، برای تعمیر اجاق گاز بوش در تهران از نکات زیر بهره ببرید:
  • گیر کردن غذا در لابلای شیر و ولوم دستگاه را بررسی نمایید
  • احتمال خرابی خود شیر و ولوم نیز وجود دارد

در صورتی که مشکل نچرخیدن شیر دستگاه برطرف نشد، با مرکز تعمیرات اجاق گاز بوش تماس بگیرید.

توضیح مختصر در مورد اجزای اجاق گاز از زبان تعمیرات

اجاق های گاز جزء دسته بندی لوازم حرارتی بوده که بسته به تعداد شعله های خود ابعاد بالاتری دارند. سر شعله های اجاق گاز معمولا در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ بر روی محصولات قرار می گیرد.

صفحات روی سرشعله

صفحات محافظی که بر روی شعله های اجاق قرار می گیرند عمدتا بسیار مقاوم بوده و از جنس چدن می باشند. این فلز قادر به تحمل فشار و حرارت بالا می باشد و در درازمدت شکل خود را از دست نمی دهد. امروزه علاوه بر چدن بعضی تولید کننده ها اقدام به ساخت این صفحات با مفتول های محکم می کنند که قابلیت تحمل فشار و دمای بالا را نیز تا حدودی دارند.

فندک برقی برای سرشعله ها

در بیشتر گاز ها یک فندک مرکزی برای شعله ها گذاشته شده که در صورت خرابی همه آن ها دچار مشکل می شوند، ولی اجاق های جدید تر برای هر شعله دارای سیستم فندک مجزا بوده که این سیستم موجب خرابی کمتر می شود.

ترموکوپل اجاق گاز

یکی از حیاتی­ترین قسمت های اجاق گاز ترموکوپل آن می باشد که عملکرد این وسیله موجب قطع جریان گاز در مواقع اضطراری می شود. برای مثال زمانی که وزش باد یا سر ریز مواد غذایی بر روی شعله سبب خاموشی آن شود جریان گاز قطع شده تا احتمال خطر و آتش سوزی بسیار پایین بیاید.

تایمر فر و شعله ها

بعضی اجاق گاز ها دارای این قابلیت هستند که با تنظیم یک پیچ یا یک صفحه دیجیتالی مدت زمان معینی را برای پخت غذا بر روی شعله یا فر تعیین کنید و پس از اتمام ان زنگ تایمر به صدا در بیاید. در محصولات جدید تر قابلیت مهمی اضافه شده که با تمام شدن تایمر خود شعله یا فر اتوماتیک خاموش می شود تا از هدر رفت انرژی نیز جلوگیری کند.

هزینه تعمیر اجاق گاز بوش

با استفاده از خدمات زیر در آی پی امداد می توانید در هزینه تعمیر اجاق گاز بوش صرفه جویی داشته باشید:
  • استفاده از قطعات فابریک دستگاه با قیمت منصفانه و به صورت مستقیم
  • تعمیر قطعات به جای تعویض قطعات
  • استفاده از نرخ های مصوب اتحادیه
  • ارائه خدمات در محل و عدم نیاز به جابجایی آن

 

قطعات اجاق گاز بوش را از بوش ساپورت بخواهید

 
  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قطعات لباسشویی بوش شهر قدس

تامین کننده قطعات بوش

تامین کننده قطعات بوش

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی شهر قدس

قُدس (نام‌های پیشین: قلعه حسن‌خان یا سبزه الماس) مرکز شهرستان قدس در استان تهران است.

معرفی

شهر قدس یکی از شهرهای قدیمی استان تهران می‌باشد که با قرار گرفتن این شهر در بزرگراه فتح (کیلومتر ۲۰) و موقعیت خوب جغرافیایی و آب و هوای خوب کوهپایه‌ای در این چند سال اخیر میزبان سکونت مهاجرین بسیاری از سایر شهرهای کشور بوده‌است.

این شهر دارای معادن، مزارع، باغ‌ها و مجتمع‌های صنعتی متعدد است.[۶][۷] شهر قدس که تا قبل از تأسیس شهرداری در سال ۱۳۶۸ (خورشیدی)

تحت نام قلعه حسن خان شناخته می‌شد، روستایی کوچک و قلعه مانند در حاشیه جنوب غربی تهران و همجواری شهرداری منطقه ۹ و ۱۸ بود. در یک جبهه آن کاووسیه و در جبهه غربی آن سرخ حصار قرار داشت.

در ۱۳۶۸/۰۴/۰۳[۸] شهر قدس از رشد روستای قلعه حسن خان و ادغام آن با نقاط دیگری مانند سرخ حصار، کاووسیه و شهرک بهشتی (قدس) به وجود آمده‌است. از این‌رو می‌توان دو دوره متمایز را برای تحول کالبدی شهر متصور گردید:

  • ایجاد بناها و رشد قلعه حسن خان به صورت یک روستا
  • رشد سریع و بدون وقفه شهر در دو سه دهه اخیر

در مرحله اول قلعه حسن خان از دو قلعه اربابی تشکیل گردیده که بنام مالک آن (حسن خان) نامیده شده‌است و هر دو قلعه دروازه بوده‌است (یکی از دروازه‌های نزدیک مسجد جامع فعلی و دیگری نزدیک میدان قدس سابق).

مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید.

در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

لوازم شست و شو آشپزخانه

تمیزکاری و نظافت منزل و محل کار در دنیای جدید بسیار ساده‌تر از گذشته شده است.

این روزها با داشتن وسایل برقی مختلف می‌توانید کار تمیز کردن خانه را با دقت بسیار زیاد و در زمان کمی انجام دهی و همیشه از تمیز بودن کف خانه، پنجره‌ها و از همه مهم‌تر آشپزخانه مطمئن باشید.

تنوع لوازم شست و شو و نظافت در بازار بسیار زیاد است و هرکسی می‌تواند متناسب با نیازهایش از میان آن‌ها انتخاب کند.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

محصولاتی که طعم های غذا را حفظ میکنند

 

[caption id="attachment_50" align="alignnone" width="300"]چیبو چیبو[/caption]

بهترین زمان فصل بود. وقتی با عزیزانتان بیرون می روید، پیک نیک می گیرید یا به تعطیلات می روید، به راحتی می توانید طعم های مورد علاقه خود را با خود حمل کنید.

چطور؟ با محصولات کاربردی که به شما توصیه می کنیم، می توانید غذای خود را حمل کنید که به هر لحظه شما طعم می بخشد.

جعبه ناهار قابل حمل

جعبه ناهار قابل حمل که دارای سیستم بسته شدن گیره ای برای قفل ایمن است، به شما کمک می کند تا غذاهای لذیذ مانند پاستا، میوه و سالاد را با خود حمل کنید.

علاوه بر این، محصول دارای یک قسمت اضافی است که می توان آن را برای سس ها جدا کرد.

جعبه ناهار که از فولاد بادوام و بادوام طراحی شده است، با جمع و جور بودن و قابلیت استفاده مجدد خود جلب توجه می کند.

ظرف نگهداری سوپ

ظرف نگهداری سوپ با ساختار قابل حمل و نشتی خود، استفاده راحت را با قاشق کاربردی خود ارائه می دهد.

علاوه بر این، این محصول را می توان به طور همه کاره برای میان وعده های سبک ماست و همچنین ذخیره مایعات مختلف استفاده کرد.

به لطف عملکرد جداسازی ظرف نگهداری سوپ، دست ها به راحتی از گرما یا سرمای شدید محافظت می شوند.

جعبه تاشو Keeping Fresh

جعبه ای که با ساختار ضد نشتی، درب گیره دار و ساختار تاشو آن را تازه نگه می دارد، به شما امکان می دهد طعم های مورد علاقه خود را با خود حمل کنید

و فضای زیادی را اشغال نمی کند. محصولی که می توانید برای نگهداری، گرم کردن و انجماد استفاده کنید. حاوی BPA نیست.

جعبه میوه و سالاد

جعبه میوه و سالاد ، جایی که می توانید میوه ها و سبزیجات تازه را به راحتی و با خیال راحت حمل کنید، در هر قسمت قابل استفاده است.

همچنین دارای یک صافی یکپارچه برای جلوگیری از چکیدن آب و خشک ماندن میوه ها و سبزیجات داخل آن است.

در صورت تمایل می توانید صافی را کنار بگذارید. جعبه میوه و سالاد از پلاستیک بدون BPA طراحی شده است. این محصول که دارای ساختار ضد نشتی است شامل یک چنگال نیز می باشد.

لیوان قابل حمل

لیوان قابل حمل که به شما کمک می کند نوشیدنی های گرم یا سرد خود را به راحتی با خود حمل کنید ، از فولاد ضد زنگ دو جداره طراحی شده است.

می تواند نوشیدنی های گرم را برای مدت طولانی گرم و نوشیدنی های سرد را برای مدت طولانی سرد نگه دارد. این محصول که دهانه نوشیدن 360 درجه دارد ظرفیت پرکنی 300 میلی لیتری دارد.

این محصول که به لطف پوشش جداشدنی آن به راحتی تمیز می شود، در ماشین ظرفشویی نیز قابل شستشو است.

 برای دریافت محصولات و موارد دیگر می توانید از فروشگاه های ما یا چیبو دیدن کنید که به شما کمک می کند طعم های مورد علاقه خود را با خود حمل کنید 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قطعات مباشی

قطعات مباشی

قطعات مباشی/ قطعه بانک

فروش قطعات لوازم خانگی در کل ایران توسط قطعه بانک

بسته بندی محصولات رایگان می باشد.  این دسته شامل موارد محدودی از قطعات لوازم خانگی می باشد که به دلایل مختلف در دسته بندی مجزا قرار نگرفته اند.

این قطعات شامل لوازم یدکی جاروبرقی بخارشوی ، ماکروفر، پلوپز ، سشوار ، سرخ کن ،  ساندویج ساز ، قطعات دریل شارژی ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخارسرد ، لوازم یدکی هود و … می باشد.

قطعات دستگاه های دیگر شامل: لوازم یدکی دریل شارژی ، لوازم یدکی ساندویچ ساز ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخور سرد ، لوازم یدکی هود و …

برند مباشی در سال 2012 توسط شرکت Edgecore FZCO در ژاپن ثبت و دفتر اصلی شرکت در دبی مستقر گردید. این شرکت دارای 40 سال تجربه در زمینه لوازم خانگی و تجارت الکترونیک است و بیش از 350 نوع محصول را از جمله اسپرسو ساز مباشی در بازارهای جهانی عرضه کرده است.

هدف اصلی شرکت تولید محصول مطابق با بالاترین استاندارهای کیفیت و اطمینان از رضایت مشتریان بعد از استفاده از محصول است Mebashi هم‌چنان یکی از سریع‌ترین برندهای در حال رشد در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است، که در بیش از 25 کشور توزیع شده است.

  • tablo baneresfahan