بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

۶۴ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

3 راه برای تمیز کردن ماشین لباسشویی

[caption id="attachment_16890" align="alignnone" width="256"]فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی[/caption]

آیا ماشین لباسشویی شما بوی عجیبی می دهد؟ آیا لباس های شما مثل همیشه تمیز بیرون نمی آیند؟

ماشین لباسشویی کثیف محتمل ترین مقصر است. بدون تمیز کردن و نگهداری منظم، بقایای صابون و مواد معدنی مورد استفاده در مواد شوینده به مرور زمان در دستگاه جمع می‌شود که باعث تمیز کردن ناکارآمد می‌شود.

و اگر اجازه ندهید داخل ماشین لباسشویی شما بعد از هر بار شستشو خشک شود، در معرض خطر رشد کپک و کپک روی دستگاه خود نیز قرار خواهید گرفت. اما با تمیز کردن منظم، می‌توانید ماشین لباس‌شویی خود را در بهترین حالت نگه دارید!

روش 1: بارگذاری بالا

نمای بالای واشر با بار باز

اگر یک واشر با بار بالا دارید، باید سالی دو بار (یا اگر آب سخت دارید هر سه ماه یکبار) آن را تمیز کنید.

با این روش ساده، تنها چیزی که نیاز دارید سفید کننده و سرکه است. سفید کننده باکتری های باقیمانده را از بین می برد، در حالی که سرکه باقی مانده، تجمع و لکه های آب سخت را از بین می برد.

  1. ماشین لباسشویی خود را روی داغ ترین و بزرگ ترین حالت قرار دهید و چرخه را شروع کنید.
  2. 1 لیتر سفید کننده به آب اضافه کنید و اجازه دهید آب یک دقیقه هم بزنید تا خوب مخلوط شود.
  3. درب دستگاه را بردارید و بگذارید یک ساعت پر از سفید کننده بماند.
  4. پس از گذشت یک ساعت، درپوش را ببندید و بگذارید یک چرخه کامل اجرا شود.
  5. وقتی چرخه به پایان رسید، مراحل 1-4 را با 1 لیتر سرکه سفید تکرار کنید (اگر تجمع شل شد، سعی کنید ½ فنجان جوش شیرین را به درام اضافه کنید).
  6. پس از اتمام چرخه سرکه، واشرها، دیسپنسرها و قسمت بیرونی دستگاه را با محلولی از قسمت های مساوی آب و سرکه اسپری کنید.
  7. همه چیز را با یک پارچه تمیز پاک کنید

اگر درام یا لوله های فولادی ضد زنگ دارید از سفید کننده استفاده نکنید. در عوض، شما فقط می توانید چرخه سرکه را دو بار اجرا کنید.

نکته حرفه ای: اگر یک واشر با بار بالا دارید، باید ماهی یک بار آن را تمیز کنید زیرا آب کمتری مصرف می کند.

روش 2: بار از جلو

رشد کپک و کپک در اطراف مهر و موم درب

واشرهای بار جلویی بیشتر مستعد بوی بد هستند زیرا آب در فضاهای تنگ جمع می شود و باعث رشد کپک یا کپک می شود.

به طور معمول، واشر یا مهر و موم لاستیکی اطراف در عامل بد بو است، اما تمیز کردن کل دستگاه همیشه خوب است.

  1. با استفاده از داغ ترین و بزرگترین تنظیمات بار، یک چرخه را با محلول تمیزتر (مانند سفید کننده، سرکه، یا پاک کننده شستشو) اجرا کنید.
  2. سینی ها، کشوها و قطعات قابل جابجایی مواد شوینده را تمیز و خیس کنید.
  3. بیرون را پاک کنید.
  4. پس از پایان چرخه تمیز کردن، واشر در را با یک مسواک قدیمی تمیز کنید و آن را با سرکه یا سفید کننده انتخاب کنید.
  5. فیلتر را با دقت تمیز کنید.
  6. یک پارچه میکروفیبر نرم تهیه کنید و از آن برای پاک کردن داخل وان و درب استفاده کنید.
  7. درب را باز بگذارید تا مطمئن شوید که همه چیز کاملاً خشک شده است (دیگر بو ندارید!).

روش 3: بارگذاری بالا

راه دیگر برای تمیز کردن واشر با بار بالا استفاده از پراکسید است. پراکسید هیدروژن برای مقابله با کپک و بوی بد ناشی از آن عالی است. اما قبل از اضافه کردن آن، ماشین لباسشویی شما باید خشک و خالی باشد.

سپس پس از تنظیم چرخه به حالت تمیز (یا گرمترین تنظیم آب)، 2 فنجان پراکسید هیدروژن را به وان اضافه کنید و واشر را روشن کنید.

وقتی کار تمام شد، فقط قسمت بیرونی دستگاه را پاک کنید.

روش 4: بار از جلو

شخصی در حال پاشیدن و پاک کردن واشر بار جلویی است

اگر ماشین لباسشویی درب جلو شما بویژه بدبو است، این روش ممکن است کارساز باشد. شما به سفید کننده کلر مایع، سرکه سفید مقطر و پارچه میکروفیبر نیاز دارید.

  1. ½ فنجان سفید کننده کلر مایع را در محفظه مواد شوینده بریزید، سپس مخزن سفید کننده را تا بالاترین سطح پر کنید.
  2. یک چرخه معمولی را در داغترین تنظیمات اجرا کنید.
  3. پس از اتمام، سرکه سفید مقطر (یا محلول سفید کننده رقیق شده) را در اطراف درب اسپری کنید. واشر را هم حتما تهیه کنید.
  4. اجازه دهید یک دقیقه بماند قبل از اینکه آن را با یک پارچه میکروفیبر تمیز کنید.

مطمئن شوید که پس از اتمام چرخه سفید کننده، یک چرخه آبکشی انجام دهید تا از باقی مانده سفید کننده خلاص شوید، بنابراین به لباس شما منتقل نمی شود.

نکته حرفه ای: اگر درام یا لوله های فولادی ضد زنگ دارید، به جای آن از پراکسید هیدروژن برای جلوگیری از خوردگی استفاده کنید!

نکات مراقبت از ماشین لباسشویی

دیسپنسرها را تمیز کنید

تعمیر و نگهداری معمول برای هر وسیله ای ضروری است، اما این امر به ویژه در مورد ماشین لباسشویی شما صادق است

زیرا می تواند کپک و کپک ایجاد کند. اما با این نکات می توانید کار پاکسازی را به حداقل برسانید:

  • برای جلوگیری از رشد کپک و کپک، درب ماشین لباسشویی را چند ساعت بعد از هر شستشو باز بگذارید تا رطوبت از آن خارج شود (این کار را برای واشرهای با بار بالا و جلو انجام دهید!).
  • پس از شستن لباس های بسیار کثیف، درام را با یک پاک کننده غیر ساینده پاک کنید و با آب بشویید. همچنین می توانید پس از بیرون آوردن لباس، یک چرخه تمیز کردن را با سفید کننده کلر تکرار کنید.
  • اگر لباس‌های شما دارای لکه‌های قهوه‌ای کمی هستند، پس ماشین لباسشویی شما زنگ زده است. می توانید یک کیت تعمیر تهیه کنید و دوباره رنگ آمیزی کنید یا سبد لباسشویی را تعویض کنید.
  • به طور منظم تلگراف ها را با 1 فنجان سرکه سفید گرم شده تمیز کنید و بگذارید چند دقیقه قبل از شروع یک چرخه معمولی بماند. همچنین می توانید به جای آن از 1 فنجان پراکسید هیدروژن گرم نشده استفاده کنید.

نکته حرفه ای: اگر دیسپنسرهای شما قابل جابجایی هستند، آنها را در سرکه گرم فرو کنید و با آب تمیز بشویید.

ارتقاء لباسشویی

داشتن یک ماشین لباسشویی تمیز، شستن لباس‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا مجبور نیستید همان لباس‌ها را دوباره بشویید یا نگران پاک کردن لکه‌های تصادفی از ماشین لباسشویی باشید.

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

نامه های اردویی که بچه ها دوست دارند

[caption id="attachment_34" align="alignnone" width="300"]لوازم آشپزخانه | لوازم خانه | لوازم خانگی لوازم آشپزخانه | لوازم خانه | لوازم خانگی[/caption]

آیا نمی‌دانید چگونه نامه‌ها و نگاه‌هایی را که می‌خواهید برای کودکان در اردوگاه یا مدرسه در طبیعت بفرستید، بهبود بخشید؟

از یکی از ایده های آزمایش شده و واقعی من الهام بگیرید یا همه آنها را امتحان کنید!

دنیسا چارواتوا
نامه های اردویی که بچه ها دوست دارند.  دستورالعمل و تصاویر برای چاپ

من هنوز به خوبی به خاطر می آورم که اشتیاق برای پخش نامه های اردوگاهی... برای اینکه ببینم چیزی دریافت کرده ام یا نه، و ناامیدی نهایی وقتی که بین نگاه ها چیزی برای من وجود نداشت. این تنها راه ارتباطی با خانه بود. به همین دلیل همیشه مشتاقانه منتظر نامه ها بودم.

شاید امروز وضعیت دنیای تلفن های همراه کمی تغییر کرده باشد، اما با این وجود، ما به عنوان والدین می توانیم نامه ای برای کودکان بسازیم که مانند زمانی ما مشتاقانه منتظر آن باشند.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که نوشتن به اردوگاه نباید فقط یک نگاه معمولی یا نامه ای باشد که معمولاً آن را ارسال می کنیم، بلکه می توان آن را به روشی واقعا خلاقانه تصور کرد؟

در اینجا سه ​​نوع نامه وجود دارد که فرزندان ما بیشترین دریافت را دارند، چه در کمپ باشند و چه در طبیعت مدرسه.

1. شعر بنویسید

آیا حداقل کمی روح شاعرانه دارید؟ اگر پیام های ساده کافی برای نگاه کردن ندارید، داستان ها را در شعرهای کوتاه بنویسید.

لباس جین
لباس جین چیبو
749 CZK جزئیات محصول

حتی ممکن است وقتی به آن فکر می کنید به خودتان بخندید. چاشنی بخشیدن به یک روز معمولی اغلب می تواند بسیار سرگرم کننده باشد

همچنین خواندن آن برای کودکان در مقایسه با نامه های معمولی و به خصوص پیامک های دیگران (اگر در اردوگاهی هستند که می توانند تلفن همراه داشته باشند) تغییری خوشایند خواهد بود. و نگران نباشید، اگر قافیه ای گهگاهی جیر جیر کند، اشکالی ندارد. :-)

می توانید آن را به این صورت امتحان کنید:

من امروز بیشتر کار کردم و وقتی به خانه رسیدم وحشت محض بود. بعد از آن همه مشغله کاری، سگ ما دم در ظاهر شد. با کی چیکار کردم در موردش پرسیدم! آن احمق چهارپای ما، کفش های بیچاره مرا جوید.

…یا:

ما در حال حاضر مشتاقانه منتظر شما هستیم، شما سه بار دیگر شب را سپری خواهید کرد. ما برنامه های تابستانی زیادی با شما داریم، به عنوان مثال به زودی به قلعه کاست سفر خواهیم کرد. مادربزرگ نیز بسیار مشتاق دیدار شماست،

او از قبل تصمیم می گیرد که چه زمانی به دیدن او بروید. از روزهای آخر لذت ببرید و سپس به خانه ما بیایید!

2. زبان اشاره مخفی خود را بسازید

بچه ها عاشق گفتار خودشان هستند! شما به راحتی می توانید یکی از خود و کاملا مخفی ایجاد کنید. در مقایسه با اشعار اما کمی آمادگی می خواهد.

ابتدا محاسبه کنید که می خواهید چند بازدید ارسال کنید. حروف الفبا را بر اساس تعداد حروفی که در هر نوشته رد و بدل می کنید تقسیم کنید.

اینطوری فهمیدیم که 34 حرف را جایگزین کردیم. اردوها معمولاً 14 روزه هستند و روز اول نامه ای ندارند و معمولاً 2 آخر هفته در مدت اقامت در نظر گرفته می شود.

بنابراین ما 34 حرف از الفبا (34 کاراکتر) را برای هشت روز و یک نگاه به روز نهم - فقط در زبان اشاره. این چهار حرف در روز می دهد (دوبار یک منظره با پنج حرف می آید).

به طوری که دیدگاه ها به موقع می رسند

من اغلب قبل از رفتن بچه ها اولین نگاه را می فرستم. به لطف این، آنها موفق می شوند تمام نوشته های خود را به موقع تمام کنند.

سعی کردیم از اولین کاراکترها برای مصوت ها استفاده کنیم. متعاقباً، نمادهایی را برای حروف دیگر اضافه کردیم. شما می توانید به عنوان مثال مانند ما ادامه دهید:

تقسیم حروف به حروف جداگانه

 

  • حرف اول: A، S، CH، Ď
  • حرف دوم: E، K، N، T
  • حرف سوم: I، T، C، Ø
  • حرف چهارم: O، M، W، Ž
  • حرف پنجم: U، D، L، Š، G
  • حرف ششم: Y، H، P، Č
  • حرف هفتم: R, J, Q, Z, N
  • حرف هشتم: B، V، F، X
  • حرف نهم: منظره ای پر از نشانه

و در واقع چگونه بنویسیم؟ هر حرف را به نوبه خود با یک علامت، نماد یا تصویر جایگزین کنید - به عنوان مثال A با ماشین، B با کفشدوزک، P با شکل چوب، S با خورشید. یا همیشه می‌توانید در انتهای نامه بنویسید که کدام حروف بعدی را جایگزین می‌کنید

(در مورد حرف اول، مشخص کنید کدام‌ها قبلاً جایگزین شده‌اند و با چه چیزی) یا نماهای تصویر را انتخاب کنید و حروف را با علامت‌های جایگزین پنهان کنید. تصویر روی نما تا کودک بتواند از جستجو نیز لذت ببرد.

اگر بسیار خلاق هستید، نمادهای پنهان را در تصاویر خود روی کارت های مکاتبات نقاشی کنید. در نهایت نوشته شما کاملاً به صورت نماد و بدون استفاده از حروف خواهد بود.

چگونه آن را آسان تر کنیم؟

اگر تمایلی به استفاده از کاراکترهای خود ندارید یا زمان کمتری برای نوشتن دارید، از کد مورس استفاده کنید یا به جای حروف از اعداد استفاده کنید.

حروف زنجیره ای

بهترین ها برای پایان این روش مورد علاقه ما برای نوشتن نامه است. کودکان نه تنها معماها را حل می کنند و به مغزشان فشار می آورند، بلکه می دانند که در نوشته بعدی چه پاداشی می توانند داشته باشند،

بنابراین هیجان کمی بیشتر است. و ما نیز از اختراع آن لذت می بریم.

ماجراجویی زنجیره ای حتی خارج از تعطیلات

اگر می خواهید بچه ها را خوشحال کنید و حتی وقتی در خانه هستند کمی ماجراجویی داشته باشند، می توانید از نوک حروف زنجیره ای استفاده کنید. هر هفته یک روز را انتخاب کنید که بچه‌ها منتظر «نوشتن» بعدی باشند و همیشه آن را برایشان بگذارید،

مثلاً روی میز کنار تخت، جایی که وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوند، آن را پیدا کنند. علاوه بر این، می توانید کارهای زیادی را انجام دهید که کل "زنجیره" را طولانی تر می کند.

کار یک - پیچ و خم

ما برای نوشتن اول هزارتو آماده نکردیم. کودک در حین گذر از آن، حروفی را جمع آوری می کند و در پایان این کلمه به گوشش می رسد که چه شگفتی می تواند در انتظار او باشد. در مورد ماز ما، آدامس جویدن.

می توانید پیچ ​​و خم را در رایانه خود ذخیره کرده و آن را چاپ کنید. فقط اینجا کلیک کنید:  MAZE را چاپ کنید .

نامه هایی به اردوگاه

وظیفه دو - حروف بی معنی

نامه های مزخرف در سراسر کاغذ پراکنده شده است. اما چگونه پیدا کنیم؟ چه چیزی را پنهان می کنند؟

آماده سازی ساده است. یک شبکه اصلی بکشید (در حالت ایده آل یک مربع، به طوری که در نگاه اول بلافاصله مشخص نشود که راز چگونه متعلق است و نیاز به کمی تفکر دارد).

نامه هایی به اردوگاه

تعداد جعبه ها می تواند بیشتر یا کمتر از الگوی ما باشد. در شبکه، یک کلمه مربوط به شگفتی بعدی بنویسید -

به عنوان مثال، یک آب نبات. حروف را به طور تصادفی در امتداد خطوط قرار دهید. حروف دیگر را به دلخواه دور آنها بچینید. مربع دومی به همان اندازه تهیه کنید و در محل هایی که حروف کلمه "آب نبات"

(یا کلمه دیگری که نشان دهنده هدیه کوچکی است که بچه ها با حرف بعدی دریافت می کنند) پنهان است، سوراخ هایی در آن ایجاد کنید.

هر آنچه برای این نامه نیاز دارید چاپ کنید.

یک هدیه از راز گذشته بپیچید

فراموش نکنید که در کنار تکلیف جدید، پاداش وعده داده شده از نامه قبلی نیز باید در پاکت باشد.

وظیفه سوم - جدول رمزگذاری

این بار جدول رمزگذاری را آماده خواهید کرد. اگر از الگوی ما استفاده کنید، رمز به صورت زیر خواهد بود:

اصل جستجو ساده است، حرف مناسب باید با توجه به مختصات داده شده جستجو شود. پس از یافتن تمام رمزها، در مورد ما کلمه آبنبات چوبی بیرون می آید. باز هم، اینکه چه حروف و اعدادی در کناره ها استفاده می کنید،

به شما بستگی دارد. من حروف داخل را بر اساس الفبا مرتب کردم (فقط Q و W را که در چک به ندرت استفاده می شود کنار گذاشتم).

مواد جدول رمزگذاری را چاپ کنید. سپس می توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید.

وظیفه چهارم - مار

لازم نیست همه پازل ها کاملاً دشوار باشند. کودک در کمپ پر از احساسات جدید است، بنابراین هیچ چیز مخالف استفاده از یک کار ساده تر نیست. هادوفکا فقط از کل کلمات کنار هم در جدول و فلش ها استفاده می کند تا پیام را در آن جهت بخواند.

پیام مثال من این است: دفعه بعد می توانید منتظر خالکوبی باشید!

نامه هایی به اردوگاه

وظیفه پنجم - رابط

در اواخر اردو معمولاً پول جیبی به قدری ناپدید می شود که بچه ها حتی نمی دانند چگونه. پس با یک پست بستنی جدید آنها را خوشحال کنید. و چگونه قرار است آن را بفهمند؟ در نامه، فقط ذکر کنید که دفعه بعد منابع می توانند منتظر ... باشند

و سپس یک تصویر اتصال که در آن بستنی بیرون می آید را ضمیمه کنید.

اگر تمایلی به کشیدن خط فاصله ندارید، می توانید خط ما را چاپ کنید.

وظیفه شش - پیام رمزگذاری شده در متقاطع

شاید برخی از شما هنوز به یاد داشته باشید که تلفن های همراه دکمه ای چه شکلی بودند، زمانی که برای دریافت حرف دلخواه هنگام نوشتن پیام مجبور بودید سه بار دکمه را فشار دهید.

برخی از ما هنوز نمی توانیم آنها را رها کنیم. رمز دیگری بر اساس یک اصل مشابه است.

تصویر زیر به عنوان یک الگوی اصلی عمل می کند که می توانید آن را نیز چاپ کنید.

نامه هایی به اردوگاه

و شما با توجه به نقاط ترسیم شده در کادرهای مربوطه، کلمه یک وعده شادی دیگر را در پاکت ایجاد کنید. کلمه استیکرها به شکل زیر است:

ببینید، نوشتن برای بچه ها در کمپ ها می تواند هم برای والدین و هم برای بچه ها سرگرم کننده باشد.

من معتقدم که مطمئناً به گزینه های زیادی برای پنهان کردن شرح غافلگیری در پازل و همچنین شادی های کوچک دیگری فکر خواهید کرد که می توانید در پاکت های کودکان در کمپ قرار دهید

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قوانین و مقررات بازسازی ساختمان در استان البرز کرج

[caption id="attachment_3727" align="alignnone" width="300"]بازسازی بازسازی[/caption]

 

قوانین و مقررات بازسازی ساختمان

مقدمه

قوانین و مقررات بازسازی ساختمان با توجه به افزایش بازسازی ساختمان، امروزه اهمیت زیادی دارند. در دنیای امروز که ساختمان های قدیمی زیادی تخریب شده اند و به آپارتمان و برج های بلند تبدیل می شوند. هنوز هم خانه های قدیمی طرفداران خود را دارند.

یک سری از افراد که ساکن این چنین خانه هایی هستند حاضر به تعویض خانه های خود نیستند. خیلی از افراد هم پس از مدت ها آپارتمان نشینی خسته می شوند و به سراغ خانه های قدیمی خود باز می گردند.

با تمام این تفاسیر، زیبا و راحت بودن خانه های قدیمی در هر صورت این چنین خانه هایی به گذشته تعلق دارند. به احتمال زیاد تأسیسات و بنای خانه فرسوده هستند و یا قابل استفاده نیستند. بنابراین برای استفاده از ساختمان های مذکور می توان از گزینه بازسازی و یا نوسازی این خانه ها استفاده کرد

 

معانی بازسازی و نوسازی ساختمان

بازسازی یک ساختمان به معنای ایجاد تغییرات و تعمیرات روی ساختمان بدون تخریب کامل آن می باشد. در مقابل نوسازی به معنای تخریب یک ساختمان قدیمی و احداث ساختمانی جدید می باشد که در این فرآیند معمولاً تمامی مشخصات ساختمان از نظر ظاهر و مصالح تغییر می کند.

بازسازی ساختمان قوانین، شرایط و مراحلی دارد که بهتر است قبل از آغاز هر نوع فعالیتی با قوانین مربوطه آشنا شوید. زیرا در صورت عدم آشنایی با قوانین و اصول یک کار احتمال خطا و عدم دستیابی به نتیجه مطلوب افزایش می یابد. اگر نادانسته و بدون استفاده از قوانین بازسازی اقدام به ایجاد تغییرات کنید ممکن است مجبور به تخریب ساختمان شوید. پس بهتر است که قبل از شروع عملیات و از همان ابتدا به قوانین بازسازی آگاهی کامل داشته باشید.

شایان ذکر است که در بعضی موارد نیاز به اخذ مجوز از شهرداری نمی باشد و مالک می تواند فعالیت خود را بدون مجوز شروع کند.

 

 

مواردی که نیاز به اخذ مجوز شهرداری ندارند:

  • تعمیر و تعویض کف سازی
  • سیمان کاری و سفید کاری
  • نقاشی ساختمان
  • تعمیر و تعویض نمای ساختمان
  • تغییرات حیاط و محوطه ساختمان
  • احداث استخر یا حوض به شرطی که فضای پارکینگ را اشغال نکند
  • تعمیرات مربوط به بام و شیروانی از قبیل قیرگونی، آسفالت، نصب موزاییک و …
  • تعمیرات سرویس های بهداشتی
  • تعویض درب و پنجره در صورتی که در سیستم فنی و کاربری ساختمان تغییری ایجاد نکند
  • تعمیرات لوله کشی ساختمان
  • نصب کولر و شوفاژ
  • تخلیه و حفر چاه فاضلاب

ولی طبق قوانین شهرداری برای انجام یک سری از عملیات بازسازی خانه و آپارتمان نیاز به اخذ مجوز از شهرداری می باشد. در صورتی که اقدام نشود برای فرد خاطی جریمه هایی در نظر گرفته می شود.

مجوزهای مربوطه توسط شهرداری صادر می شود. مهندس ناظر بایستی بر تمامی اقدامات نظارت کامل داشته باشد و نام ایشان در پروانه ساختمان و مجوز بایستی قید گردد.

 

 

مواردی که در بازسازی ساختمان نیاز به اخذ مجوز دارد:

  • تخریب دیوارها و تیغه هایی که باربِر هستند و بار ساختمان برآن ها سوار است و تخریب آنها پایداری ساختمان را کاهش می دهد. برای تشخیص دیوارهای حائل باید از یک کارشناس کمک بگیرید.
  • جا به جایی راه پله ها
  • جا به جایی دیوارهای پارکینگ که باعث از بین رفتن فضای پاکینگ شود.
  • جا به جایی بخش هایی ار ساختمان که طبق ضوابط شهرسازی ممنوع است.
  • جا به جایی دیوارهایی از خانه که برای آن نیاز به حذف پارکینگ می باشد.
  • تغییر کاربری ساختمان
  • تخریب ساختمان

 

مدارک لازم برای اخذ پروانه بازسازی ساختمان:

1 – اصل و کپی سند مالکیت ملک

2 – کپی شناسنامه یا کارت ملی مالک و یا وکیل قانونی وی به همراه وکالت نامه رسمی

3 – کپی بنچاق ملک و صورت مجلس و نقشه تفکیکی

4 – اصل و کپی قبض های آب، برق، گاز و تلفن

5 – پایان کار یا جواز قبلی در صورت وجود

6 – جوابیه بیمه و آتش نشانی

7 – تکمیل فرم درخواست مجوز بازسازی

8 – اصل و کپی فیش نوسازی

9 – مراحل بازسازی ملک

10 – در صورت قرار گرفتن ساختمان در بافت فرسوده اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی نیز ضروری می باشد.

 

 

نکاتی برای اخذ مجوز بازسازی ساختمان:

1 –  برای بازسازی ساختمان مشورت کردن با یک مهندس ناظر می تواند کمک مطلوبی باشد. سپس بعد از آن اقدامات لازم برای دریافت مجوز انجام گیرد. مجوز بازسازی باید توسط مهندس ناظر امضا شود.

2 – تهیه نقشه ای از ساختمان مورد نظر و قید تمامی موارد از قبیل مشخصات کامل ساختمان، مصالح، کاربری ساختمان، مشخصات تأسیساتی و خصوصیات ساختاری ساختمان

3 – در نقشه مورد نظر باید شرایط و کلیه جزئیات ساختمان مربوط به هر قسمت مانند بازسازی نمای ساختمان، زیرزمین، اتاق ها ،پلکان ،سقف و … شرح داده شود. در انتهای نقشه قسمت هایی که قابل بازسازی نیستند نیز مشخص گردد.

4 – حضور مهندس ناظر در زمان تخریب ساختمان و استفاده از نظرات فنی و علمی ایشان بسیار الزامی است.  

 

قوانین و مقررات بازسازی مربوط به تغییر کاربری ساختمان:

کاربری ساختمان به نحوه استفاده از ملک یا ساختمان گفته می شود. کاربری ساختمان انواع مختلفی دارد. از جمله کاربری اداری، تجاری، مسکونی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی، معدن، ورزشی و فاقد کاربری که می توان در آنها تغییر کاربری ایجاد کرد.

برای هر ساختمان طبق بند 24 ماده 55 قانون شهرداری جواز ساخت صادر می گردد که در آن نوع فعالیت ساختمان مشخص می گردد. در صورت تغییر کاربری باید به شهرداری اطلاع داده شود. هر گونه تغییر کاربری و نوع فعالیت که با جواز ساخت مغایرت داشته باشد، تخلف محسوب می شود. کمیسیون ماده 100 شهرداری مسئول رسیدگی به آن می باشد. که در صورت محرز شدن تخلف، مالک محکوم به پرداخت جریمه و یا تخریب بخش مربوطه و یا هر دو مورد می شود.

که رایج ترین تخلفات تغییر کاربری احداث واحدهای تجاری در مناطق غیر تجاری و استفاده از ساختمان های مسکونی به صورت اداری می باشد.

 

در پایان

قوانین و مقررات بازسازی ساختمان اصول و شرایط خاصی دارد که برای درک بهتر آن مشاوره با یک متخصص و کارشناس این حیطه بسیار امری مهم و ضروری می باشد.

به علاوه از آن جایی که فرآیند بازسازی ساختمان فرآیندی پیچیده و دشوار می باشد می توان از مشاوره ها و شرکت های خدمات ساختمان کمک گرفت که هم درک قوانین را ساده تر می کنند و هم مسیر بازسازی را هموارتر.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

جاروی شارژی کارچر مدل VC 4s CORDLESS

 

 

جارو برقی شارژی VC 4s کارچر با طراحی هوشمندانه‌ای که دارد، بسیار پرکاربرد و به آسانی قابل استفاده است. با طراحی باریک و در نتیجه وزن سبک آن، می‌توان از آن در هر مکانی استفاده کرد و می‌توان گفت وسیله‌ای همه‌کاره است. این جاروبرقی کلاسیک به لطف طراحی فوق‌العاده دسته، در عرض چند ثانیه به جارو برقی دستی کاربردی تبدیل می‌شود.

جارو بی سیم کرشر

موتور پرسرعت براشلِس، سیستم تمیز کردن چند چرخه‌ای با فیلتر HEPA 12 و قدرت مکش ثابت ۱۵۰۰۰ Pa و نازل بزرگ، نتایج نظافت فوق‌العاده را -در حالت اکو تا ۶۰ دقیقه- تضمین می‌کند. حتی پس از اتمام نظافت کار شما بسیار آسان‌تر شده است، زیرا خالی کردن جاروی بی‌سیم VC 4s به همان آسانی شارژ کردن آن می‌باشد، که نیازی به نصب ایستگاه شارژ بر روی دیوار ندارد.

کاربردهای جاروی شارژی VC 4s

1- برای تمیز کردن کامل تمام طبقات – از کفهای سخت گرفته تا فرش

۲- همچنین برای کاشی ، پارکت و مبلمان روکش دار مناسب است

ویژگی‌های جاروی شارژی VC 4s

فیلتر HEPA ، فیلتر HEPA 12 (EN 1822: 1998)

کنترل قدرت ، با ۳ سطح قدرت

برس نرم گردگیری

نازل شکاف

دسته نرم گرفتن

 

ویژگی ها و مزایا

 

استفاده آسان

جاروی شارژی کارچر

طراحی باریک و توزیع وزن ایده‌آل برای نظافت بدون زحمت. طراحی سوئیچ و دو دسته برای بهترین ارگونومی ممکن- چه به عنوان جاروی دستی و چه جاروی کف. نازل کف با چرخش۱۸۰ درجه برای مانور آسان در اطراف مبلمان.

قدرت مکش فوق العاده

جارو شارژی کرشر

دارای موتور پرسرعت بدون برس و نازل کف بزرگ با موتور. سیستم تمیز کردن چند چرخه‌ای با فیلتر HEPA 12 برای قدرت مکش ثابت. زمان اجرا تا ۶۰ دقیقه در حالت Eco.

همه کاره

جاروی بی سیم کرشر

دستگاه ۲ در ۱ برای کارهای مختلف نظافت در انواع کف و مبلمان و همچنین در اتومبیل. طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی استاندارد و ویژه برای همه نیازهای نظافت در خانه.

قطعات جاروشارژی کارچر مدل VC 4s CORDLESS را از قطعه بانک بخواهید .

سنتر سرویس مرکز تعمیرات جاروی شارژی کارچر مدل VC 4s CORDLESS

نقد و بررسی خریداران

نتایج مجموع آرای کاربران

 

سایر مشخصات دستگاه

سطح قدرت صدا

79 (dB(A))

ولتاژ باتری

18 ولت

نوع باتری

باتری لیتیوم یونی

زمان کارکرد در کمترین سطح قدرت

حداکثر 60 دقیقه

زمان کارکرد در بالاترین سطح قدرت

حداکثر 12 دقیقه

زمان شارژ 100% باتری

3.5 ساعت

ولتاژ / فرکانس

100 – 240 / 50 – 60 (V/Hz)

وزن بدون لوازم جانبی

1.3 کیلوگرم

وزن همراه بسته بندی

5.1 کیلوگرم

ابعاد

1060 * 150 * 255 (L × W × H) میلی متر

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

تعمیرگاه لوازم خانگی نازی آباد

تعمیرات لوازم خانگی
تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز سنتر سرویس تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران . تعمیرات لوازم خانگی شامل انواع یمایکروفر، جاروبرقی، مخلوط کن ٰ غذاساز ٰ بخارشوی ٰ جاروشارژی قهوه ساز اتو سرخ کن رند برقی همزن برقی پلوپز چای ساز خردکن کتری برقی و…

ما با برخورداری از سرویس کاران و تکنسین های مجرب و متعهد در طی سالها فعالیت حرفه ای خود در تمامی نقاط استان تهران توانسته ایم رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نماییم

استفاده از قطعات و لوازم یدکی ارجینال و دارای گارانتی و همچنین ارائه خدمات تعمیرات در محل در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از جمله خصوصیات تعمیرگاه لوازم خانگی سنتر سرویس می باشد.

ما دارای شعب و نمایندگی های زیادی در تمامی نقاط استان تهران می باشیم و این ویژکی بهمراه انجام خدمات تعمیرات لوازم خانگی در محل کار را برای مشتریان ما تسهیل کرده و بسیاری از دغدغه های فکری این عزیزان را برطرف کرده.

ضمنا این مورد مهم را باید ذکر کنیم که پس از برقراری تماس با تعمیرگاه و درخواست تعمیرات، در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار ما با شما تماس گرفته

و قطعا الویت اول سرویس کار ما تعمیر لوازم خانگی شما می باشد که با کمترین هزینه ممکن مشکل دستگاه شما حل شود و تعویض قطعات به جهت داشتن هزینه بیشتر آخرین الویت کاری تعمیرکاران ما می باشد

اما اگر در آخر مجبور به این کار شدیم، با استفاده از قطعات ارجینال لوازم خانگی که از فروشگاه قطعه بانک تهیه میکنیم خیال شما را آسوده خواهیم کرد.

از اینکه به تعمیرگاه سنتر سرویس اعتماد می کنید سپاسگزاریم…

معرفی محله نازی آباد

نازی‌آباد، از محله‌های جنوب شهر تهران است. این محله در شمال شرقی محله خزانه، شمال غربی محله جوادیه، غرب محله خانی‌آباد، در شرق بوستان ولایت و در جنوب راه‌آهن تهران قرار دارد.

موقعیت جغرافیایی

در جنوب نازی‌آباد چهارصد دستگاه قرار دارد. غرب آن به خانی آباد نازی‌آباد در دهه سی خورشیدی بنا شده و دارای طرح شهرسازی است.[۲] بیش از ۷۰ میدان در این محل وجود دارد که از این نظر نسبت به محله‌های جنوب تهران ظاهر بهتری دارد. در حقیقت می‌توان این محله تهران را یکی از مرفه‌ترین و گرانترین محله‌های تهران دانست.

این محله بافت‌های شهری امروزی و جدید دارد. در دوران شهرداری غلامحسین کرباسچی به واسطه ایجاد پارک بهمن و فرهنگسرای بهمن بجای کشتارگاه تهران این محله به لحاظ شهری رشد چشم‌گیری داشت.

این محله دارای دو بازار در منطقه جنوب تهران می‌باشد که به نام «بازار اول» و «بازار دوم» معروفند که این بازارها در خیابان پارس (اکبر مشهدی فعلی) و مدائن قرار دارد.

 

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قطعات لباسشویی بوش زنجان

تامین کننده قطعات بوش

تامین کننده قطعات بوش

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی شهر زنجان

زَنجان (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) یا زَنگان[۷] مرکز استان زنجان و شهرستان زنجان است که در شمال غربی ایران واقع شده‌است؛ و براساس آمار منتشر شده دارای ۴۳۰٬۸۷۱ نفر جمعیت در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بیستمین شهر کشور از لحاظ جمعیت محسوب می‌شود.[۸][۹]

نام زنجان عربی‌شده واژه زنگان است. مردم منطقه هنوز هم تلفظ زنگان را به کار می‌برند. شهر زنجان در دره زنجان‌چای (از شاخه‌های قزل‌اوزن قرار گرفته و سر راه شوسه و راه‌آهن تهران به تبریز می‌باشد. صنایع دستی از قبیل ورشوسازی و نقره‌سازی و ملیله کاری و چاروق‌دوزی و چاقوسازی و فرش‌بافی (فرش زنجان) آن مشهور است.

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

تفاوت ماشین ظرفشویی بوش با چی پلاس

[caption id="attachment_91" align="alignnone" width="300"]تامین کننده قطعات بوش تامین کننده قطعات بوش[/caption]

برندهای بوش و جی پلاس با توجه به مزیت های رقابتی که نسبت به سایر برندها دارند، در اغلب فروشگاه های لوازم خانگی دیده می شوند.

 
 

برندهای بوش و جی پلاس با توجه به مزیت های رقابتی که نسبت به سایر برندها دارند، در اغلب فروشگاه های لوازم خانگی دیده می شوند. در این میان، ماشین ظرفشویی بوش و جی پلاس توانسته اند از اقبال خوبی در بازار لوازم خانگی برخوردار شوند.

مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و جی پلاس خالی از حسن نیست و انتخاب را برای شما ساده‌تر می‌کند. ماشین‌های ظرفشویی بوش جزو بهترین ماشین ظرفشویی‌های جهان است، اما جی پلاس نیز در سال‌های کوتاه فعالیت خود خیره‌کننده ظاهر شده است.

مقایسه طراحی دو برند

 

ماشین‌های ظرفشویی بوش در رنگ‌های نقره‌ای و سفید در بازار عرضه می‌شوند. طراحی بسیار زیبا و صفحه نمایشگر LED، شما را از هر مرحله شستشو باخبر می‌کند. طراحی پیچیده و مدرن و لایه‌های ضد زنگ اطراف این دستگاه، آن را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند.

قسمت پایین ماشین ظرفشویی بوش برای شستشوی ظروف بزرگ و بسیار کثیف تنظیم می‌شود. در این قسمت فشار زیاد و دمای بالا آب باعث تمیزی ظروف می‌شود.

ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس دارای بدنه به رنگ نقره‌ای یا سفید، با استحکام بالایی هستند. برنامه شستشو توسط نمایشگر LED به راحتی قابل تنظیم است. این ماشین ظرفشویی دارای قابلیت چیدمان راحت و تنظیم ارتفاع است. این ظرفشویی دارای سبد سوم است و ارتفاع سبد میانی آن قابل تنظیم است. سبدهای قابل تنظیم و متحرک، کار با این ماشین ظرفشویی را ساده‌تر می‌کند.

33333333333

مقایسه برنامه شستشو ماشین ظرفشویی بوش با جی پلاس

برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی با توجه به میزان کثیفی ظروف تعیین می‌شود. برنامه‌های ماشین ظرفشویی بوش شامل برنامه Eco، شستشو خودکار، شستشو ظریف، شستشو نرمال، برنامه متمرکز و سنگین، شستشو فشرده و سریع، برنامه پیش شستشو و خیساندن ظروف است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس دارای 8 برنامه اصلی است که شامل شستشو نیمه ظرفیت، شستشو همزمان ظروف مختلف، شستشو سریع، شستشو بسیار سریع، شستشو خودکار، شستشو پر قدرت و سیستم خشک کن ظروف با باد گرم است.

 

مقایسه مصرف انرژی

برند بوش به مصرف انرژی، حفاظت از محیط‌زیست و منابع طبیعی اهمیت بالایی می‌دهد. تمام ماشین‌های ظرفشویی بوش دارای رتبه  A+++هستند. این ویژگی ماشین ظرفشویی بوش را به کم‌مصرف‌ترین ماشین ظرفشویی جهان تبدیل کرده است.

مصرف انرژی ماشین ظرفشویی جی پلاس به صرفه است و دارای برچسب انرژی A++ است.

 

مقایسه میزان صدا تولیدی ماشین ظرفشویی های برند بوش با جی پلاس

ماشین‌های ظرفشویی برای تامین فشار آب، تخلیه و آبگیری صدا زیادی تولید می‌کنند؛ بنابراین بسیار مهم است که کم صدا باشند و باعث اذیت اعضا خانواده نشوند.

 ماشین ظرفشویی جی پلاس در دسته ماشین‌های ظرفشویی با صدای متوسط به حساب می‌آیند. میزان صدا تولید شده توسط این دستگاه، حدود 41 تا 49 دسی بل است.

ماشین ظرفشویی بوش نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام شستشو حداقل صدا ممکن را تولید می‌کنند. صدای تولید شده این دستگاه از 40 تا 49 دسی بل است.

مقایسه قیمت دو برند

آخرین پارامتری که برای مقایسه این دو برند در نظر گرفتیمریال قیمت است قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس نسبت به ماشین ظرفشویی بوش مناسب‌تر است و می‌تواند انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌تری باشد.

قیمت ماشین ظرفشویی برند بوش در حدود 15 تا  26 میلیون تومان است و محدوده قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس در مدل‌های مختلف بین 13 تا 17 میلیون تومان است.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قطعات هیوندای 8 تن

کامیونت 8 تن هیوندای یکی از بهترین کامیونت های تولید شده می‌باشد ، محصولات این شرکت به تازگی وارد کشور ایران شده است ،

کامیونت 8 تن هیوندای مدل HD78 با داشتن قدرت موتور بسیار بالا و همچنین کاربری های متفاوت یکی از بهترین گذینه ها برای حمل و نقل شرکتی و باری می‌باشد ،

این کامیونت با داشتن گیربکس بسیار قدرت مند و همچنین کیفیت ساخت بالا و ارزش خرید در مقابل قیمت آن بسیار مناسب می‌باشد.

یکی از دلایل مورد توجه در رابطه با کامیونت 8 تن هیوندای داشتن مصرف کم می‌باشد. اصطحلاک پایین کامیونت HD78 سبب شده است تا برای حمل و نقل های درون شهری بتوانیم با استفاده از این کامیونت باری هزینه های ناشی از حمل و نقل را کاهش بدهیم.

کاربری کامیونت هیوندای HD78 با داشتن استاندارد آلایندگی یورو 4 و همچنین به کار بردن بهترین فیلتر های ضد آلایندگی و جلو گیری کننده از ذرات معلق در هوا می‌باشد.

شرکت سروش دیزل مبنا یکی از نمایندگی های شرکت هیوندای در خاور میانه می‌باشد ، وظیفه شرکت سروش دیزل واردات محصولات هیوندای در ایران می‌باشد علاوه بر این موضوع وظیفه اصلی شرکت سروش دیزل تامین قطعات و خدمات پس از فروش است.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

لوازم اسپرت و تزئینی تریلی

لوازم اسپرت و تزیینی تریلی را از دیزل شاپ بخواهید.

تریلی / تریلر

تریلی که به معنی بارکش هست در واقع به کامیون های باربری بزرگی گفته می شود که تا ۲۴ تن توان حمل بار دارد. این تریلی ها توسط برندهای مختلفی چون مرسدس بنز ، ولوو ، اسکانیا و … عرضه می شوند که در سراسر دنیا به کاربرد و فروش بالایی دست یافته اند.

قطعات تریلر را از دیزل شاپ بخواهید
 
 
 
  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

فروش ولوو در آمریکا کاهش یافت

[caption id="attachment_770" align="alignnone" width="150"]لوازم یدکی ولوو لوازم یدکی ولوو[/caption]

عصر خودرو- ولوو از کاهش فروش خودروهای خود در ایالات متحده خبر داد. در ماه ژوئن، این شرکت از فروش ۸هزار و ۴۳۴دستگاهی خود در بازار آمریکا (کاهش ۲/ ۳۱درصدی نسبت به سال گذشته) خبر داد، در حالی که از سال گذشته تا به امروز تعداد ۵۰هزار و ۵۸۵ دستگاه (کاهش ۷/ ۲۰درصدی) به فروش رسیده است.

کاهش فروش ولوو در آمریکا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲:۰۰
 

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، آندرس گوستافسون، معاون ارشد و رئیس و مدیر‌عامل شرکت ولوو در ایالات متحده توضیح داد:

تقاضا برای خودروهای ما همچنان قوی است، اما چالش‌های مربوط به موجودی کماکان ادامه دارند. وضع در مورد خودروهای برقی پلاگین بهتر نیست، زیرا کاهش جزئی در تعداد فروش را نشان می‌دهد.

در ماه گذشته، در مجموع 2‌هزار و 118 دستگاه خودروی پلاگین در بازار آمریکا فروخته شد که 14درصد کمتر از یک سال قبل است. البته نکته مثبتی که اینجا وجود دارد، این است که تعداد فروش خودروهای پلاگین ولوو 1/ 25درصد افزایش یافت. ولوو تا کنون در سال جاری بیش از 15هزار دستگاه خودروی پلاگین در ایالات متحده فروخته است.

ولوو مشکلاتی در عرضه خودروها دارد، اما اوضاع اخیرا شروع به بهبود کرده است و طبق یک بیانیه مطبوعاتی جداگانه، تولید این شرکت در ژوئن به بالاترین سطح در سال جاری افزایش یافته است. به عبارت دیگر، این امید وجود دارد که فروش در اواخر سال جاری افزایش یابد. ولوو در حال حاضر به مدل سال 2023 روی می‌آورد که فقط از مدل‌های برقی (هیبریدی، پلاگین هیبریدی یا تمام الکتریکی) تشکیل شده است.

  • tablo baneresfahan