بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

چاپ بنر نوروز 1400

بنر عید نوروز

بنرها یکی از با ارزش ترین ابزار های تبلیغاتی برای انتقال یک خبر یا ارائه خدمات و یا معرفی یک محصول به مخاطبان خود است. هدف بنر تبلیغاتی انتقال یک مفهوم به مخاطبان است. طراحی بنرهای تبلیغاتی مناسب میتواند باعث جذب و گیرایی مخاطبان شود و حتی بازده طراحی بنر مناسب میتواند از سایر روش های تبلیغاتی نیز بالاتر باشد. طراحی بنر را میتوان یکی از سخت ترین طراحی های تبلیغاتی به شمار آورد زیرا گرافیست مجبور است در خلاصه ترین حالت ممکن و حتی در بعضی مواقع در کوچک ترین فضای موجود خالق اثری هنری باشد که قرار است پیام بسیار مهمی را به مخاطبین خود انتقال دهد.

طراحی بنرهای نوروزی یکی از بنرهای مناسبتی سال جدید میباشد که به صورت فایل آماده و قابل چاپ توسط گراف30تی طراحی شده است. بنرهای نوروزی یکی از بنرهای پر استفاده در ایام سال نو سال میباشد که برای شروع سال جدید در مکان های مختلف شهرها نصب میشود و بنر تبریک نوروز قابل در اندازه طول 2 متر در ارتفاع 1 متر به حالت افقی طراحی شده است و فایل ارائه شده نیازی به تغییر خاص و تخصص خاصی به نرم افزارهای گرافیکی ندارد و میتوانید به راحتی فایل JPEG طرح آماده را برای چاپ اسفاده کنید. ینر تبریک نوروزی ذکر شده بر مبنای سفره هفت سین و المان های هفت سین و حیوان سال 98 که خوک میباشد طراحی شده است.

 

اسپادانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی