بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

تابلوسازی در خمینی شهر| ساخت تابلو چلنیوم در خمینی شهر اصفهان

 تابلوسازی و چاپ بنر صابر اصفهان  دانشنامه تابلوسازی  

تابلوسازی در خمینی شهرساخت تابلو چلنیوم در خمینی شهر اصفهان

تابلوسازی در خمینی شهر:

یکی از ارزانترین و برترین روش های تبلیغاتی ماندگار و دائم که نیاز به صرف هزینه بالایی نیز ندارد و یکبار هزینه برای بلند مدت کافی می باشد تابلوسازی است . با نصب تابلو سر در مغازه شما می توانید به صورت دائم برند خود را به مسافرانی که برای اولین یا چندمین بار وارد شهر و استان شما شده اند معرفی نمایید . مسافران غریبه که وارد مکانی می شوند زمانی که به چیزی نیاز پیدا می کنند به دلیل عدم آشنایی با آن مکان ، با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی نصب شده است به هدف خود نائل می شوند پس اگر می خواهید زودتر از دیگر رقبایتان که در مسافتی نزدیک به شما قرار دارند زودتر نظر مشتریان را جذب کنید برای نصب تابلوی تبلیغاتی با صرف کمی هزینه بالاتر ، برترین و مدرن ترین تابلو را سفارش دهید .

تابلوسازی در خمینی شهر اصفهان :

خمینی شهرو یکی از بزرگترین شهرها و در عین حال دارای مراکز توریستی و تفریحی بسیاری است و اقامتگاه اکثریت مسافرانی است که در ایام تعطیل و یا روزهای عادی برای بازدید

برای معرفی برند تجاری خود می توانید از انواع تابلوهای تبلیغاتی به شرح زیر بهره ببرید :

تابلو چلنیوم خمینی شهر :

تابلو چلنیوم خمینی شهر :

تابلو چلنیوم یکی از برترین و مدرن ترین تابلو در حوزه تابلوسازی است که از درخشندگی و براقیت منحصر به فرد همراه با اشکال هندسی مورد نظر شما طراحی و پیاده سازی می شود علاوه بر آن تابلو چلنیوم حاوی یک روکش محافظ برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف برجسته می باشد و تنوع در اجرا و پیاده سازی آن بسیار است و جایگاه تابلو چلنیوم در تابلوسازی ایران رتبه یک را به خود اختصاص داده است با وجود اینکه قیمت تابلو چلنیوم نسبت به دیگر تابلوهای حروف برجسته بالاتر است اما توسط اصناف و تجار زیادی مورد سفارش واقع می شود و جلوه زیبایی را برای مکان کسب شما به ارمغان می آورد .

تابلو استیل خمینی شهر :

تابلو استیل خمینی شهر :

تابلو استیل دیرینه ای دراز در حوزه تابلوسازی دارد و  نوعی تابلو فلزی است که به جای برنج ، آهن و گالوانیزه که دچار کدری رنگ می شدند استیل جایگزین مناسبی شد و توانست به عنوان یک تابلو فلزی زیبا و براق ایفای نقش کند اما به دلیل اینکه نمی توانست نور را از خود عبور دهد برای مکان های پر نور یا مکانی که نور اهمیت چندانی ندارد مورد استفاده واقع می شد تا اینکه متدی به نام بک لایت ابداع شد با استفاده از این متد تابلو استیل نور اندریک رونمایی شد و تابلوسازها قادر به ساخت تابلو استیل نور اندریک که نما و جلوه ای نورانی داشت شدند اما اخیراً ایده جدید دیگری برای ساخت تابلو استیل مورد استفاده واقع شده است که تابلو پلاستیل نام دارد در این روش با ترکیب استیل و پلاستیک تابلویی دووجهی که هم زیبایی استیل و هم زیبایی تابلو نئون را دارد پا به دنیای تابلوهای تبلیغاتی نهاده است . قیمت تابلو استیل با توجه به روش پیاده سازی آن متفاوت است .

تابلو کامپوزیت خمینی شهر :

تابلو کامپوزیت خمینی شهر :

تابلو کامپوزیت تابلویی است که می توان هر نوع حروف برجسته ای را بر روی آن پیاده سازی کرد با این تفاوت که تابلوساز به جای استفاده از زیرساز پی وی سی ، از ورق کامپوزیت بهره می برد معمولاً کسانی که برای مکان کسب خود از تابلو کامپوزیت بهره می برند برای زیباسازی فضای تجاری خود از نمای کامپوزیت نیز استفاده می کنند تا زیبایی محل کسب آنها دو چندان شود .

تابلو ال ای دی خمینی شهر :

تابلو ال ای دی خمینی شهر :

تابلو ال ای دی پراستفاده ترین تابلوی تبلیغاتی و دیجیتالی در حوزه تابلوسازی است که اکثریت صاحبین مشاغل علاوه بر استفاده از یک تابلوی تبلیغاتی دیگر از تابلو ال ای دی به عنوان تابلو ثانویه یا اولیه بهره می برند . با استفاده از تابلو ال ای دی می توانید نام برندینگ و محصولات متنوعی را که در مغازه و یا فروشگاه خود به فروش می رسانید را تک به تک با افکت های زیبا به معرض نمایش بگذارید . تابلو ال ای دی به دو شکل متفاوت اجر و پیاده سازی می شود در صورتی که هزینه کمی می خواهید صرف کنید تابلو ال ای دی ثابت بهترین گزینه است اما اگر هزینه برای شما اهمیتی نداشته باشد تابلو ال ای دی روان همراه با افکت های انیمیشنی زیبا می تواند نظر هر رهگذری را به سوی مکان کسب شما جذب کند .

تلویزیون شهری در خمینی شهر اصفهان:

تلویزیون شهری در همایون شهر:

به دلیل ازدحام زیاد مسافران و گردشگران در اصفهان در چهار فصل سال ، هتل های زیادی در این استان بنا شده اند که میزبان مسافران دور و نزدیک  هستند با خرید تلویزیون شهری و یا اجاره تلویزیون شهری می توانید از بخش های متعدد هتل خود و یا فروشگاه خود فیلمبرداری و عکسبرداری نمایید و آن را در تلویزیون شهری به دو شکل آفلاین و یا آنلاین در مکان های پربازدید به نمایش بگذارید تا فراخوانی شود جهت جذب مشتریان بیشتر .

تابلو فلکسی در خمینی شهر :

تابلو فلکسی در خمینی شهر :

تابلو فلکسی از قدیمی ترین تابلوهاست که جذابیت و درخشندگی چندانی ندارد و معمولاً به صورت بدون نور نصب می شود و در صورتی که تمایل به استفاده از نور داشته باشید با نصب پرژکتور در طرفین تابلو می توانید مقداری نور برای بیشتر دیده شدن محتوای تبلیغاتی فراهم نمایید . تابلو فلکسی تعمیرگاه بیشترین کاربرد را در سفارش تابلو فلکس دارد .

تابلو وکیوم خمینی شهر :

تابلو وکیوم  خمینی شهر :

تابلو وکیوم از تابلوهای تبلیغاتی جدید در حوزه تابلوسازی می باشد و حروف برجسته وکیوم به صورت سه بعدی و توسط خلاء بر روی پلکسی شکل می گیرند .

تابلو پولکی خمینی شهر :

تابلو پولکی خمینی شهر :

تابلو پولکی نیز متدی جدید برای ساخت تابلو با حروف برجسته است  در این روش بر روی زیرساز از تایل پولکی که نوعی پلاستیک نرم است با اشکال هندسی نظیر مربع ، دایره ، لوزی و دیگر موارد بهره می برند که رقص پولکی می تواند زیبایی تابلو را چندین برابر کرده و چشمان هر رهگذری را متحیر نماید .

تابلو پیکسلی خمینی شهر :

تابلو پیکسلی خمینی شهر :

در زمینه تابلو پیسکلی می توان انواع افکت های انمیشنی نوری را به نمایش گذاشت و موجب حیرت هر بیننده ای شد .

تابلو لاسوگاسی گیلان :

تابلو لاسوگاسی خمینی شهر :

تابلو لاس وگاس با نورپردازی متفاوت با رنگ های متنوع می تواند چشم انداز زیبا و منحصر به فردی را برای تابلو به ارمغان بیاورد .

خمینی شهر

تابلو ترموود خمینی شهر :

تابلو ترموود نوعی تابلو با زمینه چوبی است و به دلیل اینکه استان گیلان دارای آب و هوای مرطوب است چوب ترموود در برابر فرسایش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد بنابراین با سفارش تابلو ترموود می توانید تابلو تبلیغاتی خود را از پوسیدگی و فرسودگی مصون دارید و برای مدت طولانی بتوانید از تابلو خود بهره ببرید . بافت شهری اکثریت خانه ها و ویلاهای شمال کشور دارای نمای چوبی است و چوب ترموود مقاومت بالایی دارد و از بابت فرسودگی چوبها خیال آسوده می باشد .

تابلو لایت باکس خمینی شهر :

تابلو لایت باکس خمینی شهر :

تابلو لایت باکس قابل چاپ با انواع چاپ ها نظیر فلکسی ، بک لایت و طلق می باشد و به صورت های آویز ، ایستاده و دیواری بکار می رود که در اکثریت مدل ها می توان براحتی پس از مدتی محتوای چاپی را بدون دخالت دست تابلوساز براحتی تعویض کرد .

تابلو بنری خمینی شهر :

تابلو بنری خمینی شهر :

تابلو بنری ارزانترین تابلو برای معرفی برند و محصولات است که از دوام چندانی برخوردار نیست و بیشتر جهت اطلاع رسانی هایی نظیر نقل و انتقال و معرفی تنوع محصولات کاربرد دارد .

تابلو یونولیتی خمینی شهر :

تابلو یونولیتی خمینی شهر :

تابلو یونولیت قابل اجرا در رنگ های متعدد است که بیشتر در فضاهای بسته نظیر پاساژها ، داخل بازارچه ها و یا نمایشگاه ها مورد استفاده واقع می شود .

تابلو نئون خمینی شهر :

تابلو نئون خمینی شهر :

تابلو نئون دو نوع ساختار متفاوت دارد یا توسط حروف برجسته پلاستیکی ساخته می شود که در این صورت رویه و لبه های حروف هر دو از پلاستیک ساخته می شوند و می تواند نور را به طور یکنواخت منتشر نماید و ساختار دوم با استفاده از شیشه های خام اجرا می شود که این شیشه ها توسط حرارت به شکل حروف مدنظر خم و چم می شوند و رنگ نور آنها توسط گازهایی که در داخل لوله ها پر می شوند تعیین می گردد .

قیمت تابلو تبلیغاتی در خمینی شهر:

قیمت تابلو تبلیغاتی در خمینی شهر:

قیمت تابلو در خمینی شهر با توجه به نوع تابلو ، نوع متریال های کاربردی ، متر محیط اشغال شده توسط حروف برجسته مندرج بر روی تابلو و دیگر عوامل سنجیده می شود و در ابتدا پیش از شروع کار به مشتریان اعلام می شود و سپس پس از توافق با مشتریان تابلو طراحی و پیاده سازی شده و تحویل مشتری می گردد .

تابلوسازی صابر با 30 سال سابقه کار در اصفهان

شماره پشتیبانی واتساپ : 09133568689

 
  • ۹۹/۰۳/۰۳
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی