بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

جارو شارژی تراور مدل Solo 10

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

جارو شارژی شیائومی مدل Trouver Solo 10 Cordless Stick Handheld دارای باتری قدرتمندی است که می تواند با اکثر جارو برقی های سیم دار رقابت کند. این جارو شارژی مجهز به موتور دیجیتالی Brushless AERO 3.0 با قدرت مکش 18000 Pa است که می تواند 80000 دور در دقیقه بچرخد و در عین حال سطح بالایی از انرژی را حفظ کند. علاوه بر قدرت بالای Trouver Solo 10 که باعث برجسته شدن این دستگاه می شود، باتری 2000 میلی آمپر ساعتی با 6 هسته از جنس لیتیوم است که می تواند با یک بار شارژ شدن تا 48 دقیقه بی نیاز از شارژ باشد.
برای شارژ کامل این جارو برقی پر قدرت حدود 3.5 ساعت زمان نیاز است. Trouver Solo 10 این قابلیت را دارد که در 3 وضعیت کاربری قرار بگیرد که می تواند انرژی باتری را بهینه سازی کند. علاوه بر این، دستگاه می تواند به حالت قائم و دستی تبدیل شود و به مجموعه لوازم جانبی مجهز شود که به کاربران کمک می کند سطوح مختلف را تمیز کنند.
3 حالت باتری به شرح زیر است: عمر طولانی باتری (Long battery life) که حالت معمولی بوده و تا 48 دقیقه کار می کند.
قدرت بالا (high power) که تا 22 دقیقه اجازه کار کردن با جارو برقی را می دهد. خیلی قدرتمند (super-high power) می تواند در 8 دقیقه شارژ باتری را خالی کند. Trouver Solo 10 به برس 49 میلیمتری چرخشی مجهز است که اگر در حالت خیلی قدرتمند قرار بگیرد، برای جمع کردن موی انسان یا موی حیوان خانگی مشکلی نخواهد داشت.
Trouver Solo 10 به 5 سیستم فیلترینگ پیچیده و قیلتر هپا (HEPA) مجهز شده است. فیلتر HEPA ذرات بسیار ریز گرد و غبار را که کوچک تر از 0.3 میکرون هستند، جمع آوری می کند و فیلتر های دیگر، گرد و غبار میکروسکوبی را با جدا کردن ذرات بزرگ تمیز می کنند. همچنین مخزن گرد و غبار قابل جدا سازی است.
 
سنتر سرویس مرکز تعمیر جاروشارژی
انواع باتری جاروشارژی را از قطعه بانک بخواهید.
  • ۰۱/۰۶/۳۰
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی