بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

چیبو (Tchibo) در آمریکا

چیبو (Tchibo)، غول قهوه و خرده‌فروشی آلمانی که بیش از ۷۰ سال سابقه دارد و در چندین کشور اروپایی پیشرو بازار قهوه است، در سال ۲۰۲۰ میلادی (پاییز ۱۳۹۹ شمسی) رسماً وارد بازار ایالات متحده آمریکا شد. این ورود پس از سال‌ها فعالیت موفق در اروپا و با هدف گسترش حضور جهانی این برند صورت گرفت.

استراتژی ورود به بازار آمریکا:

  • تمرکز اولیه بر قهوه: در ابتدا، چیبو با تمرکز بر محصولات قهوه خود، از جمله دان قهوه کامل و قهوه آسیاب شده، وارد بازار آمریکا شد. آن‌ها blends محبوبی مانند Morning Blend، Colombia Origin، Classic Blend، و Röstmeister را عرضه کردند.

  • مزیت رقابتی: مدیر عامل چیبو، توماس لاینمایر، در زمان ورود به بازار آمریکا اظهار داشت که "نوآوری و تمایز کمی در دسته قهوه در آمریکا وجود دارد." آن‌ها قصد داشتند با تکیه بر سابقه ۷۰ ساله خود در برشته‌کاری قهوه و تعهد به تازگی و پایداری، تجربه قهوه‌ای تمیزتر، پایدارتر و تازه‌تر را به آمریکایی‌ها ارائه دهند.

  • تمرکز بر کیفیت و پایداری: چیبو بر فرآیند "Röst Frisch" (تازه برشته شده) خود تاکید دارد که از مرحله کاشت و برداشت تا برشته‌کاری و بسته‌بندی، همه مراحل را برای حفظ حداکثر تازگی قهوه کنترل می‌کند. همچنین، پایداری و شیوه‌های تجاری منصفانه در تمام زنجیره ارزش قهوه، از اصول مهم این شرکت است و آن‌ها در حال حاضر نیز بر تعهد خود به پایداری و اخلاق در تأمین مواد اولیه تاکید دارند.

  • توزیع اولیه در غرب میانه: در فاز اول، چیبو محصولات خود را در هشت بازار هدف در منطقه غرب میانه آمریکا (شامل ایلینوی، ایندیانا، آیووا، اوهایو، میشیگان، مینه سوتا، میسوری و ویسکانسین) از طریق همکاری با توزیع‌کننده‌ای به نام Rainmaker Food Solutions عرضه کرد.

  • فروش آنلاین و گسترش: محصولات چیبو از طریق وب‌سایت رسمی Tchibo.us و همچنین پلتفرم‌هایی مانند آمازون در دسترس هستند. آن‌ها همچنین در حال گسترش حضور خود در فروشگاه‌های خرده‌فروشی در سراسر کشور، از جمله منطقه جنوب شرقی آمریکا، هستند.

  • دستگاه‌های قهوه ساز: علاوه بر قهوه، چیبو دستگاه‌های قهوه‌ساز اتوماتیک خود را نیز در آمریکا عرضه کرده است. این دستگاه‌ها (مانند The Tchibo) قابلیت آسیاب و دم کردن قهوه را در یک مرحله دارند و به عنوان گزینه‌ای پایدار در مقایسه با دستگاه‌های قهوه ساز کپسولی معرفی می‌شوند.

چیبو در آمریکا امروز:

امروزه، چیبو به تلاش برای ترویج فرهنگ قهوه اروپایی در آمریکا ادامه می‌دهد. این شرکت بر کیفیت بالای دانه‌های قهوه، تازگی محصولات و تعهد به شیوه‌های پایدار و اخلاقی در زنجیره تأمین خود تمرکز دارد. اگرچه مدل کسب و کار اصلی چیبو در اروپا شامل فروش محصولات غیرغذایی (مانند لباس و لوازم خانگی) به صورت هفتگی متغیر است، اما در بازار آمریکا، تمرکز اصلی آن‌ها بر محصولات قهوه و دستگاه‌های مربوطه است، هرچند که در وب‌سایت Tchibo.us، محصولاتی برای نگهداری، آسیاب، دم کردن و نوشیدن قهوه نیز ارائه می‌شود.

چیبو در حال حاضر در آمریکا حضوری رو به رشد دارد و به دنبال جذب مصرف‌کنندگانی است که به دنبال تجربه قهوه‌ای باکیفیت و پایدار هستند.

  • ۰۴/۰۴/۲۳
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی