بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

 نمایندگی آچیلان در دزفول

شرکت آچیلان دَر یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در تولید و نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک در ایران بوده

که فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۷۱ به صورت تخصصی شروع نمود.

شرکت درب اتوماتیک آچیلان در ، در سال ۱۳۷۶ با ارائه یک طرح پیشنهادی به وزارت صنایع ایران

موفق به دریافت مجوز تولید با حداکثر ظرفیت ۵۰۰۰ دستگاه درب در سال شد.

درب اتوماتیک آچیلان در با بهره گیری از تجربیات ارزشمند توانست برای نخستین بار در ایران گواهی ایزو ۹۰۰۱

را برای طراحی و تولید دربهای اتوماتیک اخذ نماید،

شرکت آچیلان درب

کارخانه و دفتر فروش شرکت آچیلان در

شرکت آچیلان دُر

شرکت آچیلان دُر شرکتی بسیار فعال و پویا در عرصه تولید انواع درب های اتوماتیک می باشد.

نمایندگی آچیلان دُر

جهت دریافت نمایندگی آچیلان در شما می توانید با دفتر فروش شرکت آچیلان در تماس بگیرید.

شرکت آچیلان در   در بعضی شهرها به واجدین شرایط گواهی نمایندگی رسمی آچیلان در را اعطا می کند.

مهر درب ایرانیان ارایه دهنده انواع محصولات آچیلان در می باشد .

 

قیمت درب آچیلان دُر

جهت اطلاع از قیمت درب اتوماتیک آچیلان دُر شما می توانید با دفتر فروش  مهر درب ایرانیان تماس بگیرید.

 

درب های اتوماتیک آچیلان دَر

درب های اتوماتیک آچیلان دُر از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

 

قیمت درب آچیلان دَر

جهت اطلاع از لیست قیمت درب اتوماتیک و درب دستی آچیلان دُر با دفتر فروش شرکت آچیلان در تماس بگیرید.

 

مهر درب ایرانیان 

دانلود کاتالوگ محصولات آچیلان در

کاتالوگ ها

CATALOGS

دانلود کاتالوگ AirdriveNG

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ THB2

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ Hermetic-catalog

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ CR240

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ Break-out

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ RV320-420

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ RVU300-400

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ SW-40

مشاهده و دانلود کاتالوگ

 

 

معرفی شهر دزفول

اگر از گذشته “دزفول” سخن به میان آوریم، می توان رد پایی در زمان “هخامنشیان” و “ساسانیان” پیدا کرد. شهر “دزفول” از لحاظ تاریخی و قدمت در استان “خوزستان” کم نظیر می باشد. شهر “دزفول” به “شهر آجری” معروف است. این نام گذاری را با قدم زدن در محله های قدیمی این شهر می توان بیشتر درک کرد. محله هایی با کوچه های تو در تو و بافتی کاملا دست نخورده و قدیمی که نزدیک به 100 اثر تاریخی خود را ثبت ملی کرده است. شهری که از یک طرف تاریخ و فرهنگ غنی و از طرف دیگر مقاومت بی مثال مردمان این دیار توانسته است آن ها را به خوبی به همگان معرفی کند.
پل قدیم دزفول
پل قدیم “دزفول”
نزدیک به 1800 سال پیش در زمان “شاپور ساسانی” پلی ساخته شد که رابطی میان “بین النهرین” و “جندی شاپور” که در آن زمان از شهر های مهم پادشاهی بود به شمار می رفت. در آن زمان در نبرد هایی که بین پادشاهان “ایران” و امپراتوری”روم” به وجود آمده بود، پس از پیروزی پادشاه “ایران” بر امپراتوری روم و گرفتن اسرای بی شمار و وادار کردن آن ها به ساختن پلی حیاتی این پل زیبا بنا نهاده شد. این پل باستانی به عنوان استوار ترین پل جهان شناخته شده است. این پل تاریخی و کم نظیر دو سمت “شرق” و غرب” شهر “دزفول” را به هم متصل کرده است.
بافت قدیم دزفول
بافت قدیم شهر “دزفول”
همان طور که اشاره شد، شهر “دزفول” را “شهر آجری” نیز می نامند. در بافت قدیم این شهر بیش از 10000 واحد مسکونی قدیمی وجود دارد که از کم نظیر ترین و قدیمی ترین بافت های سنتی و تاریخی “ایران” به حساب می آید. قدمت 5000 ساله و آجری بودن اغلب خانه های آن، این شهر را به موزه ای از جنس آجر تبدیل کرده است.
دفاع مقدس دزفول
دفاع مقدس در “دزفول”
کمتر می شود از 8 سال دفاع مقدس ایران سخن به میان بیاید و نامی از “دزفول” برده نشود. شاید پس از آغاز جنگ یکی از دلایل حملات به مرزهای جنوب غربی تصرف شهر “دزفول” بوده که البته تا آخرین روز جنگ دشمن در این آرزو و خیال سپری می کرد. شهر “دزفول” به دلیل جغرافیایی و استراتژیکی از مهم ترین شهر ها در دفاع مقدس بود. وجود پایگاه چهارم شکاری در این شهر و طمع تصرف دشمن را وادار کرد تا نزدیک به 160 مرتبه به این شهر حمله موشکی کند. مقاومت این مردم تا جایی زبانزد شد که چهارم خردادماه را روز مقاومت و روز “دزفول” نام گذاری کرده اند.
آسیاب های دزفول
آسیاب ها و دست ساز های آبی “دزفول”

وجود رودخانه”دز” و گذشتن آن از میان شهر “دزفول” یکی از مهم ترین دلایل در به وجود آمدن تمدن در این منطقه بوده است. پس از ساخت “پل دزفول” در دوره پادشاهی “ساسانیان” سازه هایی در دل رودخانه به منظور آب بند ها و آسیاب های آبی ساخته شد. این سازه های زیبا که پس از گذشت چند قرن هنوز پابرجا هستند نشان از هوش و درایت و خلاقیت مردمان این سرزمین می دهد.

آرامگاه یعقوب لیث صفاری

آرامگاه یعقوب لیث صفاری
روستای “اسلام آباد” در نزدیکی شهر “دزفول” از مناطقی است که اغلب گردشگران به ویژه دوستداران تاریخ آن را به خوبی می شناسند. این روستا که در نزدیکی مناطق باستانی “جندی شاپور” قرار گرفته است، بقعه ای زیبا را در دل خود جای داده است. بقعه “یعقوب لیث صفاری” از بزرگانی بود که پس از ورود اسلام به “ایران” زبان فارسی را زبان رسمی ایرانیان اعلام کرد. گنبدی زببا و مخروطی بر روی این بقعه ساخته شده است که از دوره “سلجوقی” تا کنون زیبایی خود را حفظ کرده است.
پارک ساحلی علی کله
پارک ساحلی “علی کله”
در قسمت شمالی شهر “دزفول” و در ساحل رودخانه “دز” پارک ساحلی بسیار زیبایی واقع شده است. پارک و تفریحگاه ساحلی “دز” که محلی ها آن را با نام “علی کله” می شناسند در بیشتر ایام سال محل تجمع محلی ها و مسافران و گردشگران می باشد. محیطی خوش آب و هوا در کنار رود زیبا و زلال “دز” که از بهترین جاذبه های تفریحی مردم “خوزستان” در شهر “دزفول” می باشد.
امام زاده سبز قبا
امامزاده سبزقبا(ع)

شهر “دزفول” به دلیل قرار گرفتن امامزاده عظیم الشأن سید محمد بن موسی کاظم(ع) در دل خود، حال و هوای معنوی گرفته است. این امامزاده واجب التعظیم برادر امام رضا(ع) می باشد. این حرم چهارمین حرم اهل بیت(ع) در کشور می باشد. بی گمان یکی از مقاصد زیارتی مسافران و گردشگران در این شهر، زیارت این بقعه متبرک می باشد.

بقعه بابا رکن الدین

بقعه بابا رکن الدین
بقعه بابا رکن الدین معروف به (شاه رکن الدین) از عارفانی که در میان مردم “ایران” جایگاه والایی داشته که اغلب ارادتمندان از زهد و عرفان این عارف ربانی سخن گفته اند. این بنای زیبا در میان باغ و فضای سرسبزی کم نظیر قرار گرفته است. گنبد زیبا و آبی رنگ این مقبره در میان گلدسته های آجری و ساده این بنا زیبایی دوچندانی را به این مکان می دهد.
بازار قدیم دزفول
بازار قدیم
اگر اهل بازار گردی و خرید در سفر هستید، بازار سنتی و قدیمی شهر “دزفول” را از دست ندهید. بازاری در دل محله قدیم و در مرکز شهر که هنوز سبک قدیمی خود را حفظ کرده است. آهنگری، نمد مالی، مسگری و بسیاری از کسب و کارهای قدیمی هنوز هم در این بازار دیده می شود به ویژه یکی از بازار هایی می باشد که می توان انواع سوغات شهر “دزفول” را در آن تهیه کرد.
مسجد جامع دزفول
مسجد جامع “دزفول”
یکی از مهم ترین بناهای تاریخی شهر “دزفول” بدون شک مسجد جامع این شهر است. مسجدی که ساخت آن به قرن دوم و سوم هجری بر می گردد. بی گمان مسجد جامع “دزفول” از اولین مساجد ساخته شده در کشور می باشد. سبک معماری فوق العاده که به دست معماران چیره دست در زمان خود ساخته شده است همچنان نیز چشم بینندگان را به خود خیره می کند. این مسجد زیبا در زمان “صفویه” تغییرات بسیاری را به خود دیده است. گچ بری ها و کاشی های فیروزه ای رنگی که در میان آجر کاری های این مسجد به کار رفته است که در کنار سادگی، عظمت بی مثالی را به این بنا داده است.
دریاچه شیهون
دریاچه “شهیون”
اگر اهل طبیعت و گردش در مناطق دست نخورده کوهستانی هستید می توان در نزدیکی شهر “دزفول” یکی از زیباترین دریاچه های جهان را از نزدیک دید. در کنار کوه “شادان” دریاچه ای زیبا در دل طبیعت دست نخورده محیطی آرام را برای گردشگران فراهم کرده است. ساحل دریاچه با جزایر کوچک و بزرگی که در دل خود جای داده است از مناطقی است که می توان در آن به ورزشهای آبی و دریایی از جمله قایق سواری و اسکی و شنا پرداخت.

  • ۰۳/۰۱/۲۹
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی