بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای ریلی کرکره ای برقی آجودانیه

 تعمیر درب اتوماتیک تهران یکی از مهمترین پارامترهایی است که افراد در هنگام مواجه با خرابی درب اتوماتیک با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. مساله تعمیر درب اتوماتیک در بسیاری موارد شاید با حل یک مشکل جزئی قابل رفع باشد و در برخی موارد نیازمند بررسی کارشناسانه یک متخصص را بطلبد و نیازمند تجربه باشد. 

مهر درب به عنوان یک شرکت با تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا جایی که امکان دارد سعی نمایید که در حوزه تعمیرات درب اتوماتیک از وجود یک کارشناس استفاده نمایید زیرا همان مسائل جزئی نیز باید با یک سری اصول اولیه انجام گیرد تا از بروز خرابی های بیشتر جلوگیری نماید.

مراحل تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای 

درب های اتوماتیک نیز مانند هر وسیله الکترونیکی دارای یک عمر مفید هستند که به مرور زمان دچار مشکلات و خرابی می شوند و نیاز به تعمیر درب اتوماتیک پیدا می کنند . ما در مجموعه مهر درب در تعمیر درب اتوماتیک تهران را به صورت تخصصی انجام می دهیم. شما قبل از تعمیر درب اتوماتیک باید نوع  درب اتوماتیک را مشخص کنید تا بتوانید به درستی مراحل تعمیر را طی کنید و به نتیجه مناسبی دست یابید. این نکته را همواره مدنظر قرار دهید که شیوه تعمیر هر مدل از درب های اتوماتیک کاملا متفاوت می باشد. در این بخش قصد داریم برخی از مهمترین مدل های درب اتوماتیک را بررسی کنیم.

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

یکی از انواع درب اتوماتیک که بسیار محبوب و در عین حال تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد.

تعمیر درب کرکره ای اتوماتیک

یکی از انواع درب اتوماتیک که برای پارکینگ و فروشگاه و مراکز صنعتی و تجاری استفاده می شود تعمیر درب کرکره ای باید طبق اصولی انجام گیرد 

 

تعمیر جک درب پارکینگ

با توجه به تنوع بالای جک درب پارکینگ ، تعمیر جک درب پارکینگ در هر مدل به صورت کاملا متفاوت انجام می گیرد.

چرا تعمیر درب اتوماتیک با مهر درب 

بهتر است در هر کدام از مدل های درب اتوماتیک از تعمیرکار متخصص بهره بگیرید زیرا در بسیاری موارد در صورت انجام خدمات و تعمیرات درب اتوماتیک به صورت غیراصولی و اشتباه هزینه های بسیاری برای شما ایجاد خواهد شد . برخی از مهمترین مواردی که تعمیر درب اتوماتیک تهران را به مهر دربدر بسپارید. 

خدمات پس از فروش تعمیر درب اتوماتیک در مهر درب

شرکت مهر درب  با بهره گیری از کارشناسان مجرب و کارگاه تعمیراتی مجهز و قطعات و لوازم یدکی ، تعمیرات تخصصی انواع محصولات درب اتوماتیک از جمله تعمیر درب شیشه برقی ، تعمیر قفل برقی ،  تعمیر درب شیشه برقی ، تعمیر درب شیشه برقی پارکینگ ، تعمیر پرده هوا ، تعمیر ارام بند ، تعمیر قفل برقی را در تهران با ارائه شرایط ویژه انجام می‌دهد.

تعمیرات درب اتوماتیک در تهران

شرکت مهر درب ایرانیان در جهت افزایش عمر مفید سیستم های درب اتوماتیک اقدام به برگزاری سرویس های دوره ای منظم درب اتوماتیک برای شما عزیزان کرده است که شما می توانید جهت بررسی موارد هر کدام از سرویس های درب اتوماتیک از صفحه تعمیرات مخصوص ان محصول درب اتوماتیک دیدن فرمایید.

خدمات تعمیر درب برقی در تهران

اگه نیاز به هر گونه خدمات و تامین قطعه در مورد درب های اتوماتیک هستید با ما تماس بگیرید.

گارانتی تعمیر درب برقی در تهران

شرکت مهر درب ایرانیان  برای تمامی محصولات ارائه و نصب و اجرا شده شرایط گارانتی ویژه ای قرار داده است که ویژه مشتریانمهر درب ایرانیان در نظر گرفته شده است.

تعمیر درب اتوماتیک در مشهد

قیمت تعمیر درب اتوماتیک چقدر میشه ؟

یکی از سوال های پرتکرار مشتریان  مهر درب ایرانیان  هزینه های تعمیرات درب اتوماتیک می‌باشد که تعیین این هزینه کار دشواری است چون به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و تا زمانی که ایراد و عیب درب اتوماتیک مشخص نگردد امکان تعیین و براورد هزینه نمی‌باشد.

فروش قطعات و لوازم یدکی درب اتوماتیک

شرکت مهر درب ایرانیان  با توجه به سابقه ۱۵ ساله در زمینه تعمیر انواع درب برقی ، فروش و تامین قطعات و لوازم یدکی انواع درب اتوماتیک را ارائه می‌نماید.

تعمیرکار درب برقی تهران

امروزه در کنار پیشرفت های صورت گرفته به منظور تسهیل زندگی افراد، وسایل و ابزار های مورد استفاده در ساخت و ساز و ساختمان ها نیز همگام با فناوری پیش رفته اند تا به این طریق روند زندگی افراد آسان تر شود. در گذشته درب های مورد استفاده برای ساختمان ها درب های معمولی آهنی بودند که برای باز و بسته شدن آن ها افراد باید به صورت دستی آن ها را باز یا بسته می کردند. اما امروزه درب های اتوماتیک جایگزین این درب های قدیمی شده اند که استفاده از آن ها مزیت های زیادی دارد.

کار با این درب ها به مراتب آسان تر و راحت تر است و خانه هایی که از این درب ها استفاده می کنند، امنیت بسیار بیش تری نیز دارند. اما با این حال در برخی مواقع ممکن است این درب ها دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر درب اتوماتیک وجود داشته باشد

دلایل خرابی درب برقی: 

درب اتوماتیک از قسمت‌های زیر ساخته شده است. هر کدام از این قسمت‌ها مشکل دار کار کند منجر به خرابی درب اتوماتیک شده و نیاز به تعمیر دارد.

  • ریموت، بازو ها، موتور
  • جک، سنسور چشمی، تابلو فرمان، فلاشر
  • سیم کشی ها و کابل ها، ریل و زنجیر موتور
  • آنتن مدار، برد

مهر درب ایرانیان با بهره گیری از تعمیرکاران و متخصصان تعمیراتی با گارانتی و ضمانت ، انواع درب های برقی شما را تعمیر می نماید.

 

چک لیست تعمیر درب اتوماتیک چیست و چطور تهیه می شود ؟

خودتان تعمیرکار درب برقی شوید

چطور متوجه بشویم که درب اتوماتیک ما نیاز به تعمیر یا تعویض دارد . در این قسمت سعی داریم چک لیست تعمیر درب اتوماتیک را در اختیار شما قرار دهیم.

۱- درب اتوماتیک خود را در حالت بسته قرار دهید.

وضعیت غلطک ها ، قرقره ها ، فنر ها ، موتور گیربکس ، چرخ دنده ها ، لولاها و سایر اجزای متحرک را چک کنید و هرگونه زنگ زدگی و ساییدگی را بررسی نمایید .

اگر علامت ظاهری در سیستم مشاهده کردید و یا صداهای نابهنجار در هنگام حرکت درب اتوماتیک شنیدید حتما از یک کارشناس مجرب استفاده ببرید.

بخوانید مطلب نمایندگی درب اتوماتیک آریو
تماس فوری

در بسیاری موارد می توانید عملیات چک کردن و تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک را خودتان انجام دهید . عملیات روغن کاری و روان کاری لولاها و ریل های حرکتی و بلبرینگ ها سیستم درب اتوماتیک می تواند شخص شما انجام گیرد.

بهتر است قبل از روغن کاری توسط پاک کننده های مناسب در جهت تنظیف سیستم درب برقی اقدام نمایید.

۲- استفاده از لوازم و لباس ایمنی در هنگام انجام هر گونه عملیات تعمیر و نگهداری بروی سیستم حتما رعایت گردد.

به عنوان یکی از ارکان چک لیست تعمیر درب اتوماتیک شناخته می شود.

۳- حتما وضعیت تعادل و رگلاژی درب را تست نمایید.

۴- سیستم تشخیص مانع درب اتوماتیک را به صورت ماهانه تست نمایید . به این معنی که هر موقع درب اتوماتیک با یک شی خارجی برخورد نماید متوقف شده و در جهت عکس حرکت می نماید.

۵- عملکرد سنسورهای ایمنی درب برقی را تست نمایید.

باید در هنگام بسته شدن درب اتوماتیک ، مانعی را از مقابل سنسورها یا چشم های درب اتوماتیک عبور دهید در صورتی که سیستم متوقف شد به معنی کارکرد صحیح درب اتوماتیک تلقی می گردد.

در پایان پیشنهاد میکنم که از سرویس های دوره ای مهر درب ایرانیان در جهت افزایش عمر مفید سیستم و کاهش استهلاک بهره ببرید. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

اگه میخای چک لیست تعمیر درب اتوماتیک را دانلود کنی و همیشه همراه داشته باشی میتونی برامون کامنت بزاری تا برات لینک بفرستم

 
سوالات متداول تعمیر درب اتوماتیک

۱- قیمت تعمیر درب اتوماتیک چقدر است؟ 

قیمت تعمیر درب اتوماتیک کاملا وابسته به نوع درب و مدل آن می‌باشد. برای اطلاع از قیمت‌ها تماس بگیرید.

۲- نمایندگی تعمیر درب اتوماتیک در تهران کجاست؟ 

یکی از نمایندگی‌های رسمی تعمیر درب اتوماتیک در تهران مهر درب ایرانیان می‌باشد که می‌توانید کارهای تعمیراتی را به آن بسپارید.

۳- تعمیر درب شیشه ای چگونه است؟ 

ریل و درب پوشش آلومینیومی درب‌های شیشه ای خراب نمی‌شود اما گاهی نیاز به تعمیر دارد.

۴- دلیل خرابی درب اتوماتیک چیست؟

بروز مشکل در سیستم برقی، از کار افتادن سنسورهای چشمی، کارنکردن ریموت، از کار افتادن سنسورهای چشمی الکترونیکی، خرابی جک و…

 

همچنین بخوانید مقاله فروش موتور دانکر اصلی آلمان

 

معرفی محله آجودانیه

محله آجودانیه یکی از محله‌های لوکس و دنج شمال پایتخت است که به دلیل قرارگیری در نزدیکی رشته کوه‌های البرز از آب و هوای مناسبی برخوردار است. از سویی دیگر شرایطی نظیر قواره‌های بزرگ و خیابان‌های عریض موجب شده تا این محله به نسبت سایر محله‌های تهران از ترافیک کمتری برخوردار باشد.

حال اگر شما هم قصد سکونت در محله آجودانیه را دارید، در این مقاله از سامانه متقاضی می‌خواهیم این محله را به صورت کامل معرفی کرده و دسترسی‌ها و مراکز مهم آن را ذکر کنیم.

 

بهترین روش خرید یا اجاره خانه در محله آجودانیه چیست؟

با ثبت تقاضای خرید و یا اجاره آپارتمان در سامانه متقاضی که اولین بازار تقاضای مجازی داخل کشور می‌باشد، می توان با چند کلیک ساده تقاضای خود را ارسال گروهی کنیم و تمامی املاکی‌های محله آجودانیه را یکجا با خبر کنیم. این خدمات کاملا رایگان توسط سامانه متقاضی انجام می شود.

 

محله آجودانیه کجاست؟

محله آجودانیه همان طور که اشاره کردیم یکی از محله‌های لوکس پایتخت است. این محله در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است. آجودانیه از سمت شمال به دارآباد، از سمت جنوب به فرمانیه، از سمت شرق به اقدسیه و از سمت غرب به نیاوران منتهی می‌شود. ناگفته نماند آجودانیه به دلیل قرار گرفتن در میان محله‌های محبوب تهران، ارزش بالاتری پیدا کرده است.

از این گفته‌ها می‌توان نتیجه گرفت محله آجودانیه به دلیل موقعیت مکانی، دسترسی خودرویی مناسب و همچنین آب و هوای پاکیزه‌ای که دارد، هزینه زندگی در آن نسبت به سایر بخش‌های شمالی تهران گران‌قیمت‌تر است.

بهترین جای محله آجودانیه برای زندگی

نمی‌توان به صورت دقیق مشخص کرد که کدام بخش از محله آجودانیه برای زندگی مناسب‌تر است چرا که تمامی بخش‌های این محله از کیفیت مناسبی برخوردارند. به عنوان مثال اگر بخواهیم به برخی از خصوصیاتی که این محله را متمایز کرده اشاره کنیم می‌توانیم خیابان‌های عریض، ترافیک پایین، امکانات رفاهی درجه یک و آرامش آن را ذکر کنیم.

بهترین جای محله آجودانیه برای زندگی

صد البته که نزدیک بودن به برخی مراکز از جمله بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز خرید می‌تواند در قیمت خانه‌ای که خریداری می‌کنید تاثیرگذار باشد. در هر صورت محله آجودانیه برای کسانی که به دنبال زندگی بدون دغدغه هستند عالی به شمار می‌رود.

بررسی وضعیت دسترسی به ای محله

یکی از بهترین ویژگی‌ها و شاخصه‌های محله خوب در تهران آنست که دسترسی‌های مختلف را به نحو احسن دارا باشد. خوشبختانه محله آجودانیه نیز از این ویژگی برخوردار است و می‌توان گفت تمامی دسترسی‌ها اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی در این محله موجود است. در ادامه هر کدام از این موارد را بررسی می‌کنیم:

دسترسی به مترو در محله آجودانیه

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محله آجودانیه ایستگاه نوبنیاد است که در ضلع جنوبی این محله قرار گرفته است. ایستگاه نوبنیاد یکی از ایستگاه‌های خط سوم متروی تهران است که در میدان نوبنیاد واقع شده و از سال ۱۳۹۴ تاکنون خدمت‌رسانی می‌کند.

دسترسی به خطوط اتوبوسرانی در محله آجودانیه

آجودانیه از جهت دسترسی به اتوبوس‌های تندرو هم از وضعیت مناسبی برخوردار است. در جنوب این محله می‌توانید از اتوبوس‌های تندرو خط پایانه لاله به پایانه افشار استفاده کنید و در سمت شمال نیز می‌توانید از ایستگاه اتوبوس کاشانک استفاده کنید. همچنین دسترسی به اتوبوس‌های عادی نیز در بخش شمالی آجودانیه مهیاست.

دسترسی به خطوط تاکسیرانی در محله آجودانیه

برای دسترسی به تاکسی در محله آجودانیه می‌بایست به ایستگاه تاکسیرانی نوبنیاد مراجعه کنید که در نزدیکی ایستگاه متور نوبنیاد قرار گرفته است.

بررسی امکانات محله آجودانیه

یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌هایی که ساکنین محله آجودانیه را راضی نگه داشته، برخورداری آن از امکانات و مراکز مهم تفریحی و رفاهی است به طوری که می‌توان گفت این محله نسبت به سایر محله‌های شمال تهران، چیزی از حیث امکانات کم ندارد. در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین مراکز و امکانات رفاهی این محله اشاره کنیم:

بهترین مدارس و مراکز آموزشی

مراکز آموزشی که در این محله وجود دارند به تنهایی قادرند تا نیاز آموزشی فرزندان اهالی را برطرف کنند. حتی اگر در سایر بخش‌های پایتخت قرار دارید بدون نگرانی می‌توانید به این بخش مراجعه کنید چرا که دسترسی به آن آسان است. در ادامه به بهترین مدارس و مراکز آموزشی آجودانیه اشاره می‌کنیم:

  • دبستان پسرانه ادیب: تهران، خیابان سباری (آجودانیه)، خیابان پورابتهاج، خیابان افتخاری، خیابان رجبی، خیابان صومعه زاده، روبروی پارک محلی، پلاک ۵
  • دبیرستان دخترانه سلام اسلام: تهران، خیابان سباری (آجودانیه)، خیابان پورابتهاج، خیابان افتخاری، خیابان رجبی، خیابان صومعه زاده، روبروی پارک محلی، پلاک ۱
  • دبیرستان دخترانه شهید بهشتی: تهران، خیابان سباری (آجودانیه)، خیابان پورابتهاج، خیابان افتخاری، خیابان رجبی، خیابان صومعه زاده، روبروی پارک محلی، پلاک ۳

درمانگاه‌ ها و داروخانه‌ ها

محله آجودانیه اگر چه مراکز درمانی خاصی در خود ندارد اما به مراکز سایر محله‌ها دسترسی مستقیمی دارد و این مزیتی عالی به شمار می‌رود. در ادامه به درمانگاه‌ها و داروخانه‌های آجودانیه اشاره می‌کنیم:

  • بیمارستان نیکان: تهران، خیابان فرمانیه، خیابان شهید بهشتی، پلاک ۷
  • بیمارستان فرمانیه: تهران، خیابان فرمانیه، خیابان شهید بهشتی، پلاک ۱

بیمارستان نیکان

مراکز خرید و تجاری

اگر می‌خواهید کالایی بخرید، لزومی ندارد از محله آجودانیه خارج شوید چرا که مراکز خریدی همچون عرش آجودانیه در نزدیکی‌تان قرار دارند. در ادامه به برخی از مراکز خرید و تجاری این محله اشاره می‌کنیم:

  • عرش آجودانیه: شمال خیابان آجودانیه یا سباری

پارک‌ ها و مراکز تفریحی

پارک‌ها و بوستان‌هایی هم که در این منطقه قرار دارند از دیگر مزایای محله آجودانیه به شمار می‌روند. در ادامه به برخی از این مراکز اشاره می‌کنیم:

  • بوستان ثامن: تهران، کاشانک، خ. سپند
  • بوستان نیاوران: تهران، حصار بوعلی، خ. پاسداران

بوستان نیاوران

مراکز اداری و دولتی

مراکز دولتی و اداری موجود در این محله به راحتی می‌توانند نیازهای روزمره اهالی را برطرف کنند. در ادامه به لیست مراکز دولتی و اداری آجودانیه اشاره می‌کنیم:

  • بانک ملی ایران: بلوار آجودانیه، روبروی مجتمع فرهنگی بانک ملی، انتهای خیابان دلارا
  • بانک ملت: بلوار آجودانیه، پلاک ۱
  • بانک صادرات ایران: بلوار آجودانیه، پلاک ۲
  • بانک تجارت: بلوار آجودانیه، پلاک ۳
  • بانک سپه: بلوار آجودانیه، پلاک ۴
  • اداره پست آجودانیه: بلوار آجودانیه، خیابان ۲۰۰، پلاک ۵
  • اداره ثبت اسناد و املاک آجودانیه: بلوار آجودانیه، پلاک ۶
  • اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران: خیابان فرمانیه، خیابان شهید بهشتی، پلاک ۱
  • شهرداری منطقه ۱ تهران: خیابان نیاوران، خیابان شهید باهنر، پلاک ۱
  • مرکز خدمات جامع سلامت آجودانیه: بلوار آجودانیه، ، پلاک ۷
  • مرکز بهداشت آجودانیه: بلوار آجودانیه، پلاک ۸
  • کلانتری ۱۳۴ آجودانیه: خیابان فرمانیه، خیابان شهید بهشتی، پلاک ۲
  • آتش‌نشانی آجودانیه: بلوار آجودانیه، پلاک ۹

مراکز مذهبی محله آجودانیه

مراکز مذهبی متعددی در آجودانیه وجود دارند که هر ساله پذیرای مراسم‌ها و اعیاد مذهبی هستند. در ادامه به برخی از مراکز مذهبی معروف در این محله اشاره می‌کنیم:

  • حسینیه امام حسن مجتبی ع هیئت منتظرین حضرت مهدی عج: تهران، کاشانک، خ اقدسیه، خ عزت الله انتظامی، خ عسگری

رستوران‌‌ ها و مراکز غذایی

اگر قصد خوردن یک وعده غذایی باکیفیت را دارید، در نظر داشته باشید که رستوران‌ها و مراکزغذایی آجودانیه همگی از ویژگی بالایی برخوردارند. در ادامه به برخی ازآن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • سوخاری سوخاری: تهران، سه راه اقدسیه، انتهای بلوار سباری (آجودانیه)، فودکورت عرش آجودانیه
  • ست فود یوشیتا: تهران، آجودانیه، خیابان پورابتهاج، روبروی لشگری
  • فست فود کریستال: تهران، خیابان اقدسیه، نرسیده به آجودانیه
  • پیتزا پازل: تهران، خیابان اقدسیه، خیابان آجودانیه، خیابان ارومیان
  • فست فود ونیز: تهران، خیابان اقدسیه، خیابان آجودانیه، خیابان ارومیان

  • ۰۳/۰۱/۲۹
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی