بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

 باطری درب اتوماتیک شیشه ای

باطری درب اتوماتیک شیشه ای برای برق باطری بسیار الزامی است.

در مواردی که از قفل درب شیشه ای استفاده می کنید حتما باید از باطری درب شیشه ای اتوماتیک بهره بگیرید تا در صورتی که برق مجموعه به هر دلیل قطع شد امکان بازکردن درب اتوماتیک را داشته باشید. باطری درب شیشه ای متناسب با توان باطری ها می تواند تعداد تردد مشخصی را برای درب اتوماتیک ایجاد نماید.

خرید درب شیشه ای اتوماتیک

یکی از موارد لازم برای درب اتوماتیک باتری (ups ) میباشد که در زمان نبود برق براحتی بتوان از ان استفاده کرد مخصوصا درب اتوماتیک شیشه ای که قفل درب داخل اپراتور قرار دارد و اگر درب شیشه ای قفل باشد و برق نباشد در صورت نبود باتری امکان باز شدن درب به راحتی میسر نمیشود
باید توجه داشت که باتری هرچند وقت یکبار باد در مدار قرار گیرد بدین صورت که برق درب اتوماتیک قطع شود تا باتری جایگزین ان شود در صورت عدم استفاده از باتری در فواصل زمانی حداکثر یک ماه باری سولفاته میشود.

نکات باطری درب

باتری درب اتوماتیک در مواقعی که برق نوسان دارد و یا قطع و وصل میشود برق مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب از باتری تولید میکند و به سنسورها میفرستد.

باتری های درب اتوماتیک انواع مختلفی دارند که بهترین باتری درب اتوماتیک باتری های یک کیلو ولت می باشند. این محصول به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام قطع  بودن برق تا ۳۰۰ بار بتوانید درب را باز و بسته کنید.

نحوه چک کردن باتری های دستگاه معمولاً به این صورت است که هر چند ماه یک بار برق اصلی دستگاه را به مدت چند ساعت قطع میکنند و اقدام به باز و بسته کردن درب با انرژی ذخیره شده در باتری می کنند. اگر درب باز و بسته شود باتری سالم است در غیر این صورت باتری خراب است و باید باتری جدیدی تهیه شود. این تست به شما کمک می‌کند تا از سلامت باتری خود مطمئن شوید همچنین باعث می‌شود که اگر باتری سالم باشد  عمر مفید آن بیشتر شود.

باید بدانید که موتور های جریان مستقیم به منظور انواع گشتاور خروجی با ولتاژ کار ۲۴ ولت تولید می شوند. سامانه های موتور جریان مستقیم دارای یک بخش مبدل و البته ذخیره انرژی به نام یو پی اس می باشند. که عملکرد آنها به این صورت است.

در مورد وظیفه یو پی اس باید بگوییم که وظیفه ups تبدیل ولتاژ ۲۲۰ ولت شهری به ۲۴ ولت جریان مستقیم می باشد. همچنین یو پی اس می تواند به منظور باز و بسته کردن درب بدون جریان برق مقدار مورد نیاز انرژی را در خود ذخیره کند.

فرکانـس کار بر حسب هرتز و توان الکتریکـی بر حسب وات نوشته مشخص می گردد، ولی در مورد ولتاژ کار این نکته قابل توجه است. ضمـن اینکـه موتورهای جریان مستقیم نیز بـرای انواع گشـتاور خروجـی بـا ولتـاژ کار ۲۴ ولت ساخته میش ـود، سـامانه های موتور جریان مسـتقیم قرار میگرند.

به منظور متصل کردن باتری به دو عدد باتری ۱۲ ولت نیاز می باشد، که یک عدد از آن ها وظیفه شارژ را بر عهده بگیرد و دیگری وظیفه پایه باتری را انجام دهد. باتری ها هرکدام  ولتاژ دوازده دارند، اما همانگونه که می دانید سیستم اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای با ولتاژ ۲۴ کار می کند، پس به منظور رسیدن به ولتاژ مد نظر باتری ها را باید به گونه ای قرار دهیم که این ولتاژ را تامین کنند.

مشخصات فنی باطری اپراتور درب شیشه ای :

  • قدرت 60 وات
  • ولتاژ خروجی 24 ولت
  • جریان کاری 2.3 آمپر ساعت
  • باطری لیتیومی
  • دارای کابل اتصال

در مهر درب ایرانیان انواع باطری اپراتور درب شیشه ای شامل برندهای برتر موجود می باشد .

همچنین بخوانید مقاله موتور دانکر درب اتوماتیک

  • ۰۲/۱۱/۲۹
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی