بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

تعمیر اتو بخار

home appliance

 

 

 

 

 

 

برای تعمیر لوازم برقی پر مصرف  مثل تعمیر اتو تفال معمولا وسواس خاصی به خرج می دهیم. کوچکترین بی احتیاطی در تنظیمات اتو باعث افزایش نجومی مصرف برق میشود. اتو امروزه از موارد مورد نیاز و ضروری هر خانه و خانواده محسوب می شود.

گروه تخصصی تعمیرکاران هوم اپلیانس با استفاده از متخصصان زبده در امر تعمیرات انواع اتو علاوه بر ارائه ی یک کار تخصصی ، از نگرانی های شما در امر تعمیرات کاسته و نوید انتخابی درست جهت تعمیرات انواع اطو را به شما می دهد.

اتوبخارها از لوازم بسیار رایج خانگی هستند که معمولا یا برای نگهداری آنها بی توجه هستند یا به شکل اشتباهی از آنها نگهداری و استفاده می شود. برای طول عمر بالا و سالم ماندن اتوبخارهابه نکات زیر برای نگهداری و استفاده آنها توجه نمایید:

  •    هرگز برای اتوکشی از آب معطر یا آب همراه با محلول نرم کننده لباس استفاده نکنید ، آب مورد استفاده باید آب تمیز و بدون رسوبات باشد. برای این کار از آب مقطر استفاده کنید. توجه کنید که آب مقطر با آب جوشیده فرق می کند!
  •    برای اتوکشی بهتر، لباس های تیره را برای محافظت از براق شدن یا تغییر رنگ از داخل اتو کنید.
  •    به طور مستقیم روی دکمه ها یا سایر قسمت های مشابه لباس اتو نکنید. در بعضی موارد حرارت اتو ممکن است دکمه را ذوب کند و به لباس و صفحه زیرین اتو آسیب برساند.
  •    همچنین برای محافظت از صفحه زیرین اتوبخار، روی زیپ لباس ها یا سایر قسمت های فلزی و یا تیز لباس اتو نکنید، چرا که باعث ایجاد خراش روی صفحه می شوند.
  •   هرگز از چاقو یا اشیا تیز برای پاک کردن کف اتوبخار استفاده نکنید. ایجاد خط یا خراش روی صفحه زیرین اتوبخار معادل با نابودی کامل اتوبخار است! برای کاکرد موثر اتوبخار صاف بودن کفه اتوبخار امری ضروری است.

ممکن است به مشکلاتی از قبیل ضعیف شدن میزان بخار خروجی و یا بیش از حد داغ شدن یا روشن نشدن دستگاه و همچنین مشکلات مشابه برخورد کنید که میتوانید با تماس با مرکز تعمیرات تخصصی هوم اپلیانس و تعمیر در کمترین زمان مشکل خرابی اتو بخارتان را حل کنید.

 

هوم اپلیانس کلیه تعمیرات اتو بخار های تفال را با استفاده از قطعات فابریک و اصلی تفال فرانسه انجام میدهد و در عین حال حدالامکان تعمیر اتو بخار تفال را ظرف ۲۴ ساعت انجام میدهد.

تعمیر اتو تفال در نمایندگی تعمیر اتو تفال هوم اپلیانس به این صورت میباشد که ابتدا عیب یابی اتو تفال و برآورد هزینه (قیمت) انجام میشود و سپس با هماهنگی و رضایت مشتری اقدام به تعمیر اتو بخار تفال میگردد.

 

خدمات قابل ارائه برای تعمیر اتو تفال – TEFAL

تعمیر تخصصی برد اتو بخار تفال (اتو بخار TEFAL)

*استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی در تعمیر اتو تفال – TEFAL و تحویل به موقع به مشتری

*ارائه خدمات تخصصی جرم گیری کامل محفظه اطو تفال (اطو TEFAL)، تعویض کفی اورجینال اتوی تفال ، تعمیر تخصصی برد اتو تفال، تعویض ترموستات ، تعویض قاب اتو تفال و ….

* کلیه خدمات صورت گرفته در زمینه تعمیر اتو تفال – TEFAL دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

امروزه در تمامی خانه ها لوازم برقی به وفور یافت می شود اتو بخار هم یکی از لوازم خانگی پرکاربرد در هر خانه محسوب می شود. حتما برای شما هم پیش آمده که وسایل شما معیوب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد بنابراین :

سنترسرویس افتخار این را دارد که به عنوان مرجع خدمات تخصصی تعمیرات با استفاده از تکنولوژی به روز شده در دنیای صنعت و با پشتوانه تکنسین زبده و آموزش دیده خود به تعمیر اتو بخار پرداخته و از نگرانی شما در امر تعمیر اتو تفال (تعمیر اتو TEFAL) کاسته و خاطره ی خوبی از اطمینان را به شما ارائه دهد. شرکت تعمیرات با در نظر گرفتن رضایت مشتری به عنوان اصل و اساس هر شرکت تعمیراتی آماده ارائه خدماتی مطلوب و مقرون به صرفه و بادوام در زمینه تعمیر اتو تفال – TEFAL می باشد.

جهت بهره مندی از خدمات در زمینه تعمیر اطو تفال ( تعمیر اطو TEFAL) با ما تماس حاصل نمایید از تجربه حرفه ای تکنسین های ما در زمینه تعمیر اتو تفال – TEFALنهایت استفاده را ببرید تا لذت یک اتوکشی حرفه ای را به شما بازگردانیم.

 

 

نکاتی برای نگهداری صحیح از اتو
شما به عنوان مصرف کننده انواع مدل های اتوی موجود در بازار این نکته را باید در نظر بگیرید که برای نگهداری و مراقبت از اتو شیوه های مختلفی وجود دارد که با رعایت کردن آنها، عمر مفید دستگاه شما افزایش یافته و شما نیز با علائمی که ممکن است از خرابی دستگاه نشان دهد، آشنا می شوید.

نکاتی برای نگهداری صحیح از اتو

  • از وارد آمدن ضربه به اتو (مانند افتادن آن) خودداری کنید.
  • پیش از خنک شدن اتو، سیم‌های رابط آن را به  دور دسته نپیچید.
  • به هیچ وجه اتو را داخل آب قرار نداده و یا روی آن آب نریزید.
  • اتو بخار را فقط تا حد مجاز که بر روی دستگاه مشخص شده آب کنید و نه بیشتر.
  • سیم رابط فرسوده را تعویض کنید و از سیم رابط با روکش بافته شده از نخ استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از خرابی کف اتو آن را بر روی زیپ و یا جسم سنگین نکشید.
  • برای جلوگیری از تشکیل رسوب در اتو بخار از آب شیر استفاده کنید.
  • اتوی شما حتما باید مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی باشد تا به طور اتوماتیک پس از ۸ دقیقه ثابت ماندن عمومی و ۳۰ دقیقه ثابت ماندن افقی خاموش شود.( البته این مورد به نوع اتویی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد)
  • سیستم پاک‌کنندگی اتوماتیک اتو که داراست، باعث می‌شود ذرات گرد و غبار از درون اتو بیرون بیاید و کارکرد اتوی شما همیشه مانند روز اول حفظ شود.

نمایندگی هوم اپلیانسکه با استفاده از کادری مجرب توانسته خدمات فراوانی را در امر تعمیر اتو تفال برای مشتریان خود فراهم کند. شما میتوانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات هوم اپلیانس  در صورت وقوع اختلال در عملکرد عادی دستگاه، از خدمات ما بهره مند شوید.

 

جلوگیری از رسوب اتو

آب جوشیده سرد شده
آب مقطر
آبهای با نام آب مخصوص اتو بخار موجود در فرووشگاهها.
آب معدنی ……

و هر نوع آب غیر معمول دیگری!

مناسب ترین آب برای اتو بخار ،همان  (( آب لوله کشی ))
می باشد و استفاده از انواع دیگر آب باعث رسوب زودهنگام،مسدود شدن منافذ

اتو بخار،فشار روی سیستم مولد بخار و در نتیجه خراب شدن زودهنگام اتو می شود.
لطفا این مورد را به مصرف کننده ها تذکر دهید.

همچنین بخوانید مقاله تعمیرات تفال .

لوازم یدکی و قطعات اتوبخار را از قطعه بانک بخواهید.

 
  • ۰۲/۱۰/۰۹
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی