بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

غذاساز، خردکن غذا یا مخلوط کن غذا: تفاوت چیست؟


غذاسازها، خردکن‌های غذا و مخلوط‌کن‌های مواد غذایی ابزارهای ضروری برای کار آماده‌سازی آشپزخانه هستند. هر سه واحد جای خود را در یک آشپزخانه تجاری دارند، اما چگونه می دانید که از کدام یک استفاده کنید؟ ما ویژگی های هر دستگاه را برای کمک به شما در انتخاب بهترین تجهیزات برای عملکرد خود بیان می کنیم.

غذاساز چیست؟

غذاساز
غذاسازها وسایل برقی روی میز با تیغه های چرخان پرقدرت هستند که غذاها را برش می دهند. مواد از طریق یک لوله به پردازنده اضافه می شوند، بنابراین دست های اپراتور هرگز با تیغه های تیغ برخورد نمی کنند. علاوه بر خرد کردن، خرد کردن، و رنده کردن سبزیجات، این دستگاه می تواند حمص را با هم مخلوط کند، خمیر نان را مخلوط کرده و سس ها را امولسیون کند.

هنگامی که نیاز به انجام یک کار پر زحمت دارید که انجام آن با دست زمان زیادی طول می کشد، به سراغ غذاساز بروید. دو نوع غذاساز وجود دارد:
غذاسازهای دسته ای کاسه ای - این نوع غذاساز تیغه را در داخل یک کاسه یا ظرف دسته ای می چرخاند. کاسه فقط می تواند مقدار مشخصی از مواد را قبل از اینکه خیلی پر شود در خود نگه دارد. وقتی دسته کامل شد، می توان کاسه را برداشت و مواد را بیرون ریخت.

پردازشگرهای غذای پیوسته - غذاساز پیوسته برای تولید دسته های بسیار بزرگ ایده آل است. به جای یک کاسه دسته ای، مواد فرآوری شده از طریق لوله ای به ظرف مورد نظر شما وارد می شوند. غذاساز را می توان به طور مداوم کار کرد زیرا با یک کاسه دسته ای محدود نمی شود. به سادگی یک ظرف جدید در زیر لوله قرار دهید و به پردازش ادامه دهید.
غذاساز در مقابل هلی کوپتر
تفاوت بین غذاساز و خردکن غذا در این است که یک خردکن از نیروی دستی برای فشار دادن غذاها به داخل تیغه های لوازم التحریر استفاده می کند و یک پردازنده از نیروی الکتریکی برای چرخاندن دیسک های تیز داخل کاسه یا ظرف استفاده می کند. خردکن‌های غذا دارای تیغه‌هایی هستند که برای پردازش یک نوع محصول مناسب هستند، در حالی که دستگاه‌های غذاساز را می‌توان با تیغه‌های متعددی که وظایف زیادی را انجام می‌دهند نصب کرد.

 

لوازم یدکی و قطعات انواع غذاساز را از قطعه بانک بخواهید.

  • ۰۲/۰۹/۰۴
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی