بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

راهنمای مبتدیان برای غذاساز | نحوه استفاده از غذاساز

غذاساز یک ابزار همه کاره برای آشپزخانه است که به راحتی می توانید یک غذای شگفت انگیز را کنار هم بگذارید. این راهنمای آموزنده غذاساز نحوه استفاده از غذاساز را به شما آموزش می دهد و همچنین نکاتی را در مورد نحوه انتخاب یک غذاساز به شما ارائه می دهد. دستور العمل های خوشمزه برای استفاده از غذاساز شما نیز گنجانده شده است!

غذاساز یک ابزار همه کاره برای آشپزخانه است که به راحتی می توانید یک غذای شگفت انگیز را کنار هم بگذارید.  این راهنمای آموزنده نحوه استفاده از غذاساز را به شما آموزش می دهد و نکاتی را در مورد نحوه انتخاب یک غذاساز به شما می دهد.  دستور العمل های خوشمزه برای استفاده از غذاساز شما گنجانده شده است!

 

شما می توانید آنها را تقریباً برای هر چیزی استفاده کنید و آنها را خرد می کنند، مخلوط می کنند و مانند یک جذابیت پوره می کنند!

من مدام  از غذاسازم استفاده می کنم . این برای همه چیز از  شربت آناناس  (به ارمغان آوردن مناطق استوایی به خانه ah-mah-zing است) تا  پنکیک  (به ماست یونانی ساده، جو دوسر و شیر بادام فکر کنید!) عالی است و روند انجام هر کاری را در آشپزخانه سرعت می بخشد. 

یعنی بهش فکر کن غذاسازها می توانند خرد، ریز، برش، مخلوط، پوره و موارد دیگر! این یک وسیله آشپزخانه بسیار مهیج است که به شما کمک می کند تمام ظروف، سس ها و دیپ های مورد علاقه خود را کامل کنید. و این فقط یک شروع است.

 

بنابراین بیایید نحوه استفاده از غذاساز در آشپزخانه را بررسی کنیم. هنگامی که در مورد تمام این ابزار آشپزخانه مفیدی که می تواند انجام دهد یاد گرفتید، بیشتر از ابزار خود استفاده خواهید کرد—یا بیرون بروید و یکی بخرید!

 

به چه اندازه غذاساز نیاز دارم؟

غذاساز من  11 فنجان است . این برای هر چیزی که من در آشپزخانه درست می کنم عالی است، و می دانید که خیلی زیاد است! گنجایش خمیر 4 پیمانه آرد (کاسه کار 7 لیوان) و دارای دیسک های برش و خردکن است که می تواند هر کاری را که ارائه می کنم غلبه کند!

هنگام تهیه غذا برای یک خانواده چهار نفره، ظرفیت 10 فنجان باید این کار را انجام دهد. اگر اغلب شام‌های خانوادگی بزرگ می‌پزید یا شرکت می‌کنید، می‌توانید از ظرفیت 14 فنجان استفاده کنید.

خیلی خوب است که با یک خردکن کوچک شروع کنید تا از آن استفاده کنید و تصمیم بگیرید که آیا غذاساز چیزی است که استفاده می کنید یا خیر. اما تقریباً می‌توانم تضمین کنم که وقتی به سرعت کار عادت کردید، آن مینی‌چاپر را به شخص دیگری در سفر خرد کردن و برش دادنش منتقل می‌کنید و مستقیماً به سمت یک غذاساز تمام عیار حرکت می‌کنید.

 

هنگام خرید غذاساز به دنبال چه چیزی باشید

یادگیری نحوه استفاده از غذاساز چیز زیبایی است. از این گذشته، این یکی از آیتم های فناوری آشپزخانه کارهای زیادی برای آسان کردن زندگی شما انجام می دهد! صرفه جویی در زمان در آشپزخانه همیشه یک امتیاز است.

  • در مورد اندازه کاسه کاری که فکر می کنید به آن نیاز دارید، تصمیم بگیرید. همانطور که اشاره کردم، کاسه پردازنده من 11 فنجان است.
  • برای بهترین کیفیت، مطمئن شوید که تیغه ها از جنس فولاد ضد زنگ هستند.
  • عملکردهای روی پردازنده را بررسی کنید. بررسی کنید تا ببینید چه تیغه‌ها و دیسک‌هایی گنجانده شده‌اند، و اگر متوجه شدید که کارهای دیگری برای پردازشگر خود دارید، آیا تعداد بیشتری برای سفارش وجود دارد یا خیر!
  • یک لوله پهن برای خرد کردن و خرد کردن سبزیجات بزرگ ایده آل است. برخی از آنها دارای لوله های عریض و یک فشاردهنده باریکتر در داخل برای موارد کوچکتر خواهند بود.
  • برق و وات را بررسی کنید. وات دستگاه من 625 است. عملکردی مانند مخلوط کردن خمیر قدرت بیشتری می گیرد. خرد کردن و برش دادن نیازی به مقدار زیادی ندارد.
  • بررسی کنید که آیا قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند یا خیر. اما، هنگام قرار دادن قطعات در ماشین ظرفشویی، آنها را خیلی نزدیک عنصر گرمایش قرار ندهید. قفسه بالایی امن ترین مکان است.
  • بدنه و پایه می توانند تحت فشار و ارتعاشات زیادی قرار گیرند. مدلی با بدنه و پایه محکم انتخاب کنید تا از حرکت دستگاه در طول پیشخوان در حین کار جلوگیری کند.
  • گارانتی چطوره؟ پوشش قطعات و موتور را بررسی کنید و ببینید که در صورت نیاز تعویض قطعه چقدر آسان است.
  • یک پردازنده با کیفیت خوب بخرید (مثل این ) و سپس فقط یک بار باید پول را از بین ببرید.

 

 

10 روش برتر برای استفاده از غذاساز

همین الان به شما می گویم، بیش از 10 روش برای استفاده از غذاساز وجود دارد! اما اینها برخی از بهترین راه های من برای استفاده از  دستگاه خود هستند :

1. درست کردن حمص:  من عاشق هوموس هستم. غذاساز من با این کار مشغول است، زیرا شما نمی توانید  هوموس خانگی را شکست دهید ، درست است؟ من همچنین یک پست با 4 دستور غذای آسان که کاملاً خوشمزه هستند نوشته ام. برای طرز تهیه هوموس لوبیا سیاه، هوموس آووکادو هوموس سیب زمینی شیرین و هوموس چغندر به اینجا نگاه کنید  <–yum!

 

2. چرخ کردن گوشت:  آیا می خواهید  بهترین دستور پخت همبرگر خانگی را درست کنید  ؟ گاهی اوقات خوب است که گوشت گاو را خودتان چرخ کنید تا همبرگرهای تازه و آبدار بیشتری داشته باشید. من  Queso Dip With Ground Beef  نیز عالی است.

3. سوپ پوره کردن:  من عاشق سوپ خامه ای و گرم هستم. استفاده از غذاساز برای تهیه  سوپ خامه ای گوجه فرنگی  یا  سوپ کدو حلوایی بلوط بوداده  بسیار آسان است. مهمانان خود را با این سوپ های خوش طعم تحت تاثیر قرار دهید.

4. درست کردن دیپ و پستو:  عاشق ایتالیایی هستید؟ هر چیزی که روی آن ریحان باشد خدایی است - به خصوص  پستوی سالم که به راحتی در کمتر از 5 دقیقه در غذاساز میل می شود!

5. خرد کردن پنیر:  آیا به پنیر رنده شده برای  استکرهای کینوآ تاکو  یا  مک و پنیر سالم نیاز دارید ؟ غذاساز این کار را در چند ثانیه انجام می دهد.

 

6. درست کردن غذاهای سبزیجات:  من از غذاساز برای تبدیل گل کلم سالم به  برنج گل کلم شگفت انگیز استفاده می کنم . این  طعم خوشمزه  تقریباً با همه چیز، از ماهی گرفته تا گوشت گاو، همراه است.

7. هم زدن کره آجیل: کره آجیل سالم  در عرض  چند دقیقه . چه چیز بیشتری میتوانم بگویم؟ 

8. بافت و خرد کردن سبزیجات:  چه سبزیجات را برای سوپ آماده کنید و چه برای  سالاد ، غذاساز آن را نسیم می کند.

9. درست کردن بستنی سالم: همه می دانید که من عاشق دستور العمل های بستنی سالم  هستم   . استفاده از غذاساز من برای ایجاد آنها ترکیبی عالی از طعم ها را به ارمغان می آورد.

10. درست کردن خمیر:  استفاده از غذاساز برای تهیه خمیر آسان است. مطمئناً می‌توانید خمیر نان درست کنید، اما یکی از دستور العمل‌های مورد علاقه من،  لقمه‌های خوراکی با کره بادام‌زمینی شکلاتی است ، میان‌وعده‌ای سالم که خانواده‌ام دوست دارند.

 

 

4 اشتباهی که باید هنگام یادگیری نحوه استفاده از غذاساز اجتناب کنید

1. استفاده از غذاساز به جای مخلوط کن:  وقتی کارهایی که شامل مایعات و سس می شود دارم، معمولاً به مخلوط کن می روم. مخلوط کن بلندتر است و احتمال کمتری وجود دارد که دستور غذا از خط پر شود و بریزد.

2. اضافه کردن مواردی که به اندازه کافی برش داده نشده اند:  بله، غذاساز جادویی و نجات دهنده است. اما، همچنان مهم است که سبزیجات خود را در قسمت های یکنواخت برش دهید تا یکدست شود. و شما نمی خواهید با اضافه کردن موادی که خیلی بزرگ هستند، پردازنده را بیش از حد کار کنید.

3. اجازه دهید موتور بیش از حد گرم شود:  بسیاری از دستور العمل ها به کار زیادی از پردازنده نیاز دارند - و این اشکالی ندارد. اما هر چند وقت یکبار به دستگاه دستی خود استراحت دهید تا در صورت نیاز خنک شود.

 

4. فراموش کردن گزینه پالس:  این مهم است که بدانید وقتی می خواهید چیزها خرد شوند، دکمه پالس کلید است. اگر دکمه را نگه دارید، محتویات شما تبدیل به پوره می شود.

نمای بالای غذاساز مورد استفاده برای تهیه میان وعده های این وعده غذایی برای کاهش التهاب - توپ های انرژی مخلوط شده و اکنون باید به شکل توپ در بیایند.

 

نکات ایمنی پردازنده های مواد غذایی

درست مانند هر وسیله دیگری (  مثلاً قابلمه فوری ) اقدامات ایمنی باید رعایت شود:

  • دست ها، کفگیرها و ظروف خود را هنگام چرخش از تیغه ها دور نگه دارید. دستان خود را داخل دستگاه نگذارید مگر اینکه خاموش و از برق جدا شده باشد.
  • قبل از قرار دادن تیغه ها و روشن کردن غذاساز، کاسه کار را محکم کنید.
  • برای افزودن مواد به کاسه از فشاردهنده غذا استفاده کنید، نه دستتان. هنگامی که دستگاه به برق وصل است هرگز انگشتان خود را در لوله تغذیه یا کاسه کار قرار ندهید.
  • همیشه قبل از برداشتن غذا یا جدا کردن آن و تمیز کردن غذاساز، مطمئن شوید که غذاساز خاموش است.
  • پس از پایان استفاده از غذاساز، قبل از برداشتن دیسک ها یا تیغه ها، کاسه کار را از پایه پردازنده جدا کنید.

 

دستور العمل های پردازشگر غذا

خوشحالم که تونستم در مورد نحوه استفاده از غذاساز توضیح بدم. (راهنماهای من در مورد Vitamix ، قابلمه فوری  و  آرام پز را نیز بررسی کنید .) من همیشه از غذاسازم استفاده می کنم  و دستور العمل های زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارم. مانند  بستنی هلو  و موارد دیگر!  

  • لقمه های خمیر کوکی خوراکی کره بادام زمینی شکلاتی
  • 4 دستور غذای آشپزی میوه ای آسان
  • طرز تهیه ماست منجمد + 4 دستور العمل جدید ماست منجمد
  • پای قابلمه مرغ فریزر مینی
  • پوره سیب زمینی شیرین سالم
  • بیسکوی کدو حلوایی
  • طرز تهیه کره بادام زمینی بو داده با عسل
  • کاسه مرغ پر پروتئین با کرم لیمو بادام هندی

همواره میتوانید لوازم یدکی و قطعات غذاساز را بصورت اورجینال از فروشگاه قطعه بانک تهیه نمایید.

  • ۰۲/۰۸/۲۲
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی