بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

قوانین طلایی که هر سرآشپز خوب باید بداند


بچه ها و همسرتان غذای شما را دوست دارند، اما بد نیست دوستانی که به خانه شما آمده اند نیز همین احساس را داشته باشند، درست است؟ تهیه غذاهای افسانه ای برای عزیزانتان نیازمند نکاتی است. پس از اعمال پیشنهادات ما، همه در مورد شما همین فکر را خواهند کرد! شما یک سرآشپز بسیار خوب خواهید بود که بر روی میز خود شگفتی هایی ایجاد می کند، کسانی را که طعم غذاهای شما را می چشند شگفت زده می کند و تمام این قوانین طلایی را از روی قلب می دانید.

استفاده از ادویه برای غذاهای خوشمزه را فراموش نکنید و از استفاده از چیزهای جدید خودداری کنید. گیاهان علفی مانند آویشن تازه و رزماری را با طناب ببندید و داخل غذا بیندازید تا به غذا طعم بدهد. زمانی که فکر می کنید غذایی که تهیه کرده اید پخته است یا زمانی که می خواهید آن را سرو کنید، می توانید این ادویه های تازه ای که اضافه کرده اید را به کمک طناب کاملا حذف کنید.
غذای بدون نمک اغلب خیلی خوشمزه نیست. این باعث می شود که طعم افزودنی شما پس از پختن از بین برود. پاشیدن نمک از بالا در حین پخت، توزیع یکنواخت آن در غذا را تضمین می کند. همچنین فراموش نکنید که در هنگام پخت غذا به مقدار نمک متناسب با ذائقه خود اضافه کنید.
حتی اگر ترجیح نمی دهید خمیر را با دست باز کنید، گاهی اوقات طعم کار به طور کامل از انگشتان شما عبور می کند. از دستان خود برای باز کردن خمیر استفاده کنید، به خصوص زمانی که در حال درست کردن کوکی های کوچک هستید. وقتی از میکسر استفاده می کنید، بدست آوردن قوام مورد نظر می تواند بسیار دشوار باشد. با لمس خمیر به راحتی می توان به قوام ایده آل رسید. ما مطمئن هستیم که می خواهید برای فرزندان خود کوکی های فوق العاده درست کنید :)
هنگام شکستن تخم مرغ، از یک سطح صاف کمک بگیرید. حتی شکل های گرد در اطراف لبه کاسه باعث شکستن پوسته تخم مرغ به سمت داخل می شود. هیچ کس نمی خواهد پوسته تخم مرغ شکسته در غذای شما باشد، درست است؟
راز املت عالی برای صبحانه یکشنبه این است که دسته تابه را تا حد امکان نزدیک به پخت و پز کنید. احتمال شکستن املت در حین چرخاندن املت به کمک کفگیر زیاد است!

 

لوازم خانه و آشپزخانه چیبو را از آیوپای بخواهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی