بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

چرا مخلوط کن کار نمی کند

 

در حالی که مخلوط‌کن‌های باکیفیت ممکن است به نسل‌های مختلف منتقل شوند، بسیاری از مخلوط‌کن‌های مدرن تک‌نفره در نهایت شکست خواهند خورد. بیایید محتمل ترین دلایل شروع نشدن مخلوط کن را عیب یابی کنیم.

ابتدا بررسی کنید که مخلوط کن شما به برق وصل است و از خروجی استفاده کنید که در حال حاضر برای دستگاه دیگری کار می کند. اگر پریز شما برای هیچ دستگاهی کار نمی کند، قطع کننده را بازنشانی کنید.

1
2

بلبرینگ داخل مجموعه نیز ممکن است در اثر استفاده بیش از حد و استفاده نادرست از کار بیفتد. برخی از مخلوط کن ها مانند Vitamix برای کارکردن با حداکثر سرعت خود در نظر گرفته شده اند تا فن های خنک کننده به درستی کار کنند. در برخی موارد، مهر و موم بلبرینگ ممکن است ذوب شود یا از هم پاشیده شود. سپس آب در حین تمیز کردن به بلبرینگ ها نفوذ می کند و چربی ها را می شویید و باعث ایجاد زنگ می شود. اگر تیغه نمی چرخد، بلبرینگ یا کل مجموعه تیغه را تعویض کنید.

3
4
5

مخلوط کن شما ممکن است مجهز به یک قطع کننده حرارتی باشد که در صورت گرم شدن بیش از حد موتور را خاموش می کند، بنابراین در حالی که خطر آتش سوزی کمی وجود دارد، ممکن است مخلوط کن همچنان شروع به دود کردن کند. اگر مخلوط کن بیش از یک دقیقه با سرعت کم کار کند، احتمالاً موتور بیش از حد گرم شده است. اجازه دهید مخلوط کن خنک شود.

 

انواع لوازم یدکی و قطعات مخلوط کن را از قطعه بانک بخواهید.

 

  • ۰۲/۰۷/۲۹
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی