بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

چگونه آبمیوه گیری خود را تعمیر کنیم ؟

تعمیر آبمیوه گیری که خودتان آن را انجام دهید کار خارق العاده ای نیست. دستگاه دستگاه بسیار ساده و تقریباً غیرقابل تشخیص در مدل های مختلف. چه آبمیوه‌گیری داخلی داچنیتسا یا بوش وارداتی باشد ، همه آنها طبق یک اصل کار می‌کنند و تقریباً به یک شکل چیده شده‌اند. . با داشتن مقداری دانش در مکانیک و برق، می توانید با خیال راحت ابزار را بردارید.

محتوا

 

 

 

چرا آبمیوه گیری خراب می شود

 

 

 

شکستن آبمیوه گیری یک امر نسبتاً رایج است. این تعجب آور نیست، زیرا چنین ویژگی ویلا در طول فصل برداشت تحت فشار فوق العاده ای قرار دارد. در قلب هر دستگاه برای تولید آب میوه از میوه ها و سبزیجات پرس معمولی قرار داده شده است . نحوه ارائه آن مهم نیست. مرکبات گیری دستی با فشار روی میوه و چرخاندن آن کار می کند. آبمیوه گیری دستی با گره هایی اضافه می شود که به شما امکان می دهد تلاش های بدنی فرد را کاهش داده و بهره وری زیادی را ارائه دهید.

آبمیوه گیری جدا شده

در هر صورت بار مناسبی روی دستگاه ها وارد می شود و افزایش جزئیات درصد خرابی دستگاه های مورد استفاده را بالا می برد. حتی یک آبمیوه گیری دستی که به عنوان یک پرس ارائه می شود، که در آن فشار روی پیستون با چرخاندن پیچ ایجاد می شود - و همیشه نمی تواند بدون مشکل برای مدت طولانی کار کند.

تعمیر آبمیوه گیری دستی چندان سخت نیست. اگر در مورد مدل های الکتریکی صحبت کنیم، دامنه خرابی ها در اینجا به طور قابل توجهی گسترش می یابد. جستجو برای آسیب باید در دو جهت انجام شود: در مکانیک و در قطعات الکتریکی.

الگوریتم عیب یابی

 

 

 

اگر آبمیوه‌گیری برقی نشانه‌های حیات را نشان نمی‌دهد، سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند یا می‌لرزد، نباید بلافاصله شروع به جدا کردن آن کنید. اغلب دلیل آن بسیار پیش پا افتاده است. نکته اصلی - انجام یک بازرسی بصری کامل.

  1. لازم است وجود منبع تغذیه در شبکه، قابلیت اطمینان اتصال دوشاخه به سوکت و یکپارچگی سیم برق را بررسی کنید. دومی اغلب به دلیل زیاده روی یا قرار گرفتن در معرض آن با اشیاء تیز از کار می افتد. اگر آسیبی روی بند ناف مشاهده شد، باید تعویض شود. در موارد شدید، تعمیر با اتصال ممکن است. در این مورد باید به عایق بندی سیم ها توجه ویژه ای شود.
  2. صدا و لرزش آبمیوه گیری در نتیجه مونتاژ نامناسب دستگاه یا ورود اجسام خارجی به داخل درام است.
  3. زمزمه یک موتور با درام ایستاده نشان می دهد که کلاچ آداپتور بیش از حد سفت شده است. معمولاً با شل کردن این قسمت مشکل حل می شود.

خطاهای باقی مانده به احتمال زیاد نیاز به جداسازی دستگاه دارند.

دستگاه آبمیوه گیری مکانیکی

 

 

 

 

دلیل در موتور

 

 

 

دستگاه هر آبمیوه گیری برقی پیچیده نیست. یک ویژگی اجباری موتور الکتریکی است که سهم بزرگی از خطاها را تامین می کند. در این لوازم خانگی از موتورهای کلکتوری و ناهمزمان استفاده می شود . هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

اولین ها کاهش اندازه و وزن محصول را امکان پذیر می کنند، اما برای عملکرد طولانی مدت طراحی نشده اند و نیاز به خنک کننده دارند که توسط پروانه های نصب شده بر روی محور آرمیچر ارائه می شود. موتورهای الکتریکی آسنکرون کارآمدتر هستند، اما فضای بیشتری را اشغال می کنند و بر این اساس، با افزایش جرم متمایز می شوند.

موتورها با یک درام سانتریفیوژ یا مارپیچ چرخشی جفت می شوند. بسته به نوع آبمیوه گیری ( گریز از مرکز یا مارپیچ )، کوپلینگ توسط کلاچ یا چرخ دنده انجام می شود. این قطعات معمولاً از پلاستیک ساخته شده و عامل خرابی آبمیوه گیری هستند. به عنوان یک قاعده، تولید کنندگان همیشه انباری از این قطعات، از جمله آنها را در مجموعه آبمیوه گیری های فروخته شده ارائه می دهند.

موتور آبمیوه گیری بسیار حساس است و در موارد زیر از کار می افتد:

  • افت ولتاژ در شبکه؛
  • کار طولانی تحت بار بزرگ؛
  • رطوبت داخل محفظه موتور

شکستگی می تواند به عنوان سایش عادی عمل کند.

برای جداسازی پیش از آبمیوه گیری، باید از دستورالعمل های پیوست شده به آن استفاده کنید. اگر چنین چیزی در دسترس نبود، لازم است از منطق استفاده شود.

توجه! هرگز نباید تلاش بیش از حد انجام دهید و لوازم خانگی را از بین ببرید. این منجر به تخریب بدنه و مانت ها می شود و مملو از مشکلات بعدی است. تولیدکنندگان معمولاً به مشتریان اهمیت می دهند و این روش را تا حد امکان ساده می کنند.

 

 

 

پس از جدا شدن از محفظه موتور گره های باقی مانده، اقدام به جداسازی آن کنید. معمولاً یک پیچ گوشتی متقاطع برای این کار کافی است. پس از جدا کردن محفظه، موتور از کوپلینگ ها آزاد می شود.

محفظه موتور آبمیوه گیری

 

 

 

 

کلید سرعت و اجزای رادیویی از قبل بررسی شده موجود در مدار موتور. این عمل توسط تستر انجام می شود.

حتی یک بازرسی سطحی از موتور می تواند مشکلات زیادی را گزارش کند:

    1. جرقه موتور و گرما در نتیجه پاک کردن یا پارگی برس (برای موتورهای الکتریکی کلکتور) ایجاد می شود. جایگزینی آنها وضعیت را درست می کند.
    2. چرخش دشوار شفت آرمیچر سیگنال خرابی یا آلودگی یاتاقان را می دهد . برای از بین بردن آنها، باید موتور را جدا کرده و از کشنده استفاده کنید. هنگام مونتاژ باید به تمیزی قطعات متحرک و چرخان و همچنین روغن کاری آنها توجه ویژه ای شود. با تمیز کردن و روغن کاری منظم از این مشکل جلوگیری کنید.

 

 

 

  1. بوی سوختن عایق و سیاه شدن نشان دهنده سیم پیچ سوخته است . چنین خرابی در خانه ثابت نمی شود و نیاز به تعویض کل واحد دارد.

از بین همه نکات، تنها مورد دوم مهم است. همه بقیه به تنهایی حتی با دانش نسبی در مهندسی برق بازسازی می شوند.

دستگاه موتور آبمیوه گیری

با توجه به تنوع زیاد آبمیوه‌گیری‌هایی که امروزه تولید و تولید می‌شوند، توصیف همه نقص‌های احتمالی این واحدها دشوار است. هر کدام از آنها ممکن است مورد خاصی داشته باشند. اما اگر بررسی های صاحبان مدل های داخلی و خارجی را بررسی کنیم، می توان گفت که آسیب اصلی بسیار شبیه به هم است.

قطعات و لوازم یدکی آبمیوه گیری را از قطعه بانک بخواهید.

 

 

  • ۰۲/۰۷/۰۱
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی