بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

آیا درب شیشه ای قابلمه ها بازسازی میشوند؟

[caption id="attachment_27472" align="alignnone" width="300"]بازسازی ظروف تفلون بازسازی[/caption]

 

آیا درب شیشه ای قابلمه ها بازسازی میشوند؟ بله سنتر سرویس یا بهترین قیمت و مواد اولیه درجه یک تمام اجزای قابلمه و تابه را بازسازی و تعمیر می‌کند و شما دیگر نیاز به صرف هزینه برای خرید مجدد ظروف ندارید.

گروه تولیدی سنتر سرویس با بهره‌گیری از مرغوب‌ترین مواد در تولید ظروف تفلون و استفاده از نیروی متخصص توانسته ظروف تفلونی مقاوم در برابر خش و حرارت تولید کند. با قرار دادن ظروف بازسازی شده روی حرارت ملایم می‌توان تا مدت زمانی طولانی بدون نیاز به روغن غذاهای خوشمزه و سالم طبخ کرد.

به‌کار بردن رنگ کوره‌ایی و رنگ پودری درجه یک کیفیت کار را در مقایسه با موارد مشابه در بازار بسیار بالاتر برده است. خبر خوب اینکه مواد به‌کار رفته در بازسازی تفلون مقاومت بالایی دارند و به‌راحتی خراشیده نمی‌شوند و همین مورد یکی از دلایل مهم تأییده بهداشتی این مواد برای بازسازی ظروف است.

داشتن تحمل حرارت، تمیزکردن‌های راحت و ساده، جزء ویژگی‌های ظروفی است که سنتر سرویس  آنها را بازسازی می‌کند. همین مزایا سبب می‌شود آشپزی با آرامش و به راحتی انجام شود بدون اینکه نگران سوختن، ته گرفتن غذا یا خرابی ظرف مورد استفاده باشیم.

بازسازی ظروف کهنه و ناکارآمد با قیمت مناسب از طرف مجموعه تفلون ساز کاری مقرون به ‌صرفه برای بسیاری از خانواده‌ها است. شما می‌توانید همچون بازسازی یک بنای قدیمی نوسازی انواع قابلمه، تابه و سایر ظروف قدیمی بی‌استفاده خود را به ما بسپارید.

ما با مواد درجه یک و تأییده شده از طرف بهداشت آنها را به زیبایی روز اول و حتی با کیفیت‌تر از آن بازسازی خواهیم کرد. سنتر سرویس یک تیم متخصص و حرفه‌ای برای بازسازی قابلمه تفلون دارد. برای اطلاع بیشتر درمورد ظروف تفلون این مقالات را مطالعه کنید: نحوه نگهداری بهتر از ظروف تفلون ،  6 ویژگی تفلون مرغوب

 

بازسازی قابلمه چدن و تفلون

 

قابلمه های چدن عمر بالایی دارند. برای پخت طولانی و یکنواخت مناسب و به حرارت بالا مقاوم می‌باشند. چدن فلزی است که مدت زیادی گرم می‌ماند. قابلمه‌ای که به نام چدن می‌خرید باید فاقد آلومینیوم باشد. چدن، آلیاژی از آهن است و قابلمه چدن واقعی با خراش سطحش زنگ می‌زند. دقت کنید که سرویس قابلمه چدن گران قیمت است.

در زمان استفاده از ظروف چدنی باید نکاتی را رعایت کنید تا دوام قابلمه‌ها بیشتر شود. اول اینکه قبل از استفاده باید چند دقیقه‌ای آنها را روی حرارت بگذارید تا گرم شوند. برای آنکه از گرم شدن آن مطمئن شوید می‌توانید یک قطره آب داخل آن بریزید اگر به سرعت تبخیر شد یعنی ظرف گرم شده است.

دلیل گرم کردن ظروف چدنی این است که موادغذایی به آنها نچسبد. دقت کنید که در ظرف چدنی که هنوز استفاده نشده نباید آب به مدت طولانی بماند زیرا باعث زنگ زدن ظرف می‌شود. برای شست وشوی چدن از ابر استفاده کنید زیرا سیم ظرفشویی باعث خراشیدگی و آسیب آن می‌شود.

بعد از اتمام آشپزی پخته ماده غذایی را از درون ظروف چدنی خارج کنید تا اکسید نشود. این نکته را فراموش نکنید که در ظروف چدنی فاقد روکش نباید مواد اسیدی مثل آبلیمو یا سس گوجه فرنگی ریخت. قابلمه‌های تفلون از محبوب‌ترین نوع قابلمه‌ها هستند. ظروف تفلون نچسب، نسبتا سبک، با کاربرد و شست‌وشوی راحت و با مصرف کمتر روغن هستند.

پیشنهاد ما به شما این است که از تفلون‌های تولیدکنندگان معتبر استفاده کنید و در صورت آسیب پخت غذا درون آن را متوقف کنید. شما به راحتی می‌توانید برای استفاده مجدد از ظروف خود آنها را به سنتر سرویس بسپارید تا بدون صرف هزینه سنگین تعمیر و بازسازی شوند.

 

بازسازی قابلمه گرانیتی

 

آیا درب شیشه ای قابلمه ها بازسازی میشوند؟

آیا درب شیشه ای قابلمه ها بازسازی میشوند؟

 

گرانیتی یک پوشش جدید برای ظروف است. در واقع گرانیت نوعی پوشش برای ظروف است که مدتی است به بازار عرضه شده است. بعد از پوشش تفلون، پوشش سرامیکی وارد بازار شد که حتما تجربه آشپزی در آن را دارید. پوششی که به مراتب سخت‌تر از تفلون است و در برابر سایش و ضربه کفگیر و قاشق فلزی دیرتر آسیب می‌بیند.

این مزیت سلامت و بهداشت پوشش سرامیکی را بیشتر کرده است که البته بیشتر مناسب طبخ غذاهایی مثل خورش و آش است. بین پوشش‌های نچسب گرانیت از همه بادوام‌تر است. به دلیل سنگی بودن گرما را در خود نگه داشته و غذا در آن دیرتر از ظروف معمولی می‌سوزد.

تمیز کردن گرانیت بسیار ساده است. کافیست دستمالی خشک بر آن کشیده و ذرات غذا را از روی آن پاک کنید. استفاده از روغن تنها برای این است که غذا در زمان سرخ شدن به کف ظرف نچسبد. بنابراین در زمان استفاده از ظروف گرانیتی نیازی نیست که از روغن یا کره استفاده کنید و به همین دلیل غذای پخته شده کالری کم‌تری داشته و سالم‌تر خواهد بود. گرانیت ماده‌ای طبیعی است و طی سالیان سال در طبیعت به وجود آمده و پایدار شده است.

 

تعمیر درب شیشه ای قابلمه بهتر است یا تعویض؟

 

 

آیا درب شیشه ای قابلمه ها بازسازی میشوند؟

آیا درب شیشه ای قابلمه ها بازسازی میشوند؟

 

اگر درب شیشه ای قابلمه شما شکسته یا ترک خورده باید به سرعت اقدام به تعویض با تعمیر آن کنید. سنتر سرویس کار شما را راحت کرده و تنها با یک تماس می‌توانید انواع درب شیشه ای ظروف پخت‌وپز خود را مثل روز اول کنید. فرآیند بازسازی ظروف سرامیک و چدن به شما کمک می‌کند با صرف هزینه کمتر نسبت به خرید ظروف تفلون، قابلمه‌های خود را نوسازی و قابل استفاده کنید.

اما دقت کنید که بازسازی قابلمه تفلون اصلاً کار ساده‌ای نیست و سلامت آن بستگی به مواد مورد استفاده دارد. خیلی از افراد ادعای این را دارند که با هزینه پایین بازسازی ظروف تفلون را انجام می‌دهند. اما متأسفانه باید بدانید که عدم تبحر در این زمینه موجب می‌شود که مواد سرطان‌زا به بدنمان وارد کنیم و اقدامات و مواد مورد استفاده این افراد سودجو اصلاً بهداشتی و استاندارد نیست.

تفلون ساز فرصتی مناسب برای تغییر با کیفیت ظروفی است که دیگر رنگ و رویی برای آنها نمانده و از رده خارج شده‌اند. شما با پرداخت هزینه‌ای کمتر از نصف یک سرویس نو در بازار می‌توانید انواع سرویس و ظروف خود را مانند روز اول زیبا و نو کنید.سنتر سرویس  علاوه‌بر زیبا سازی ظاهری با کمک گروهی از افراد حرفه‌ای و با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب که مورد تأیید بهداشت است ظروف تفلونی شما را بازسازی خواهد کرد.

خوشبختانه مواد مورد استفاده برای بازسازی ظروف تفلون در گروه سنتر سرویس به‌دلیل کیفیت بالایی که دارند به‌عنوان دوست‌دار سلامتی معرفی شدند. طبق تأییدیه سازمان غذا و دارو ذرات تفلون مرغوب با خراش و ساییدگی ظرف بدون تغییر از بدن عبور کرده و دفع می‌شوند که خطری برای سلامتی مصرف کنندگان ندارد. مجموعه سنتر سرویس همواره از مواد تفلون درجه یک و مرغوب اروپایی برای بازسازی انواع ظروف تفلون استفاده می‌کند.

  • ۰۲/۰۵/۲۸
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی