بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

نکات تعمیر و نگهداری ماکروفر در منزل

در بیشتر موارد، مایکروویوها مانند وسایل ساده و قابل اعتماد به نظر می رسند. با این حال، درست مانند هر وسیله دیگری در خانه شما، این امکان وجود دارد که مایکروویو شما هر چند وقت یکبار نیاز به تعمیر داشته باشد. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که اجاق مایکروویو شما نسبت به گذشته زمان بیشتری برای گرم کردن و پختن اجناس نیاز دارد، ممکن است بخواهید برای تعیین اینکه کدام قسمت از مایکروویو شما خراب است، یک متخصص استخدام کنید.

در بسیاری از موارد، یک متخصص می‌تواند تشخیص دهد که آیا باید یک مایکروویو جدید را به طور کلی خریداری کنید یا خیر. در واقع هر مایکروویویی که بیش از پانزده سال قدمت دارد باید تعویض شود. خوشبختانه امروزه مایکروویوهای زیادی در بازار موجود است که برای یک خانه معمولی مقرون به صرفه هستند. اگر کمتر از پانزده سال است که مایکروفر خود را دارید و معتقدید که باید یک تکنسین خدمات لوازم خانگی C&W را برنامه ریزی کنید تا برای تعمیر مایکروویو به خانه شما بیاید، اکیداً توصیه می شود که خودتان آن را تعمیر نکنید، به خصوص اگر در تعمیر لوازم برقی یا لوازم برقی تجربه ندارید.

بسیاری از مایکروویوها توانایی حمل ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ ولت برق را دارند. اگر نمی خواهید خطر برق گرفتگی را تهدید کنید، قبل از انجام هر گونه تعمیر مایکروویو به تنهایی با خدمات لوازم خانگی C&W تماس بگیرید. به طور کلی، اجاق‌های مایکروویو نیازی به نگهداری زیادی ندارند.

با این حال، آنها به برخی نیاز دارند. یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید برای نگهداری از مایکروویو خود انجام دهید، تمیز کردن منظم آن است. هنگام پخت و پز یا گرم کردن اقلام در مایکروویو، با پوشاندن اقلام با مایکروویو، احتمال انفجار را کاهش دهید، اما مطمئن شوید که مقداری تهویه برای جلوگیری از تجمع فشار وجود دارد.

آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که سیب زمینی منفجر شده را در مایکروویو خود به دلیل تهویه ناکافی تمیز کنید. علاوه بر این، شما باید ذرات غذایی را که پس از استفاده در مایکروویو باقی می‌ماند، حذف کنید زیرا این ذرات غذا در صورت چندین بار استفاده از مایکروویو می‌توانند به کربن تبدیل شوند. برای هر گونه نیاز به تعمیر مایکروویو در آینده با خدمات لوازم خانگی C&W تماس بگیرید.

 

لوازم یدکی و قطعات ماکروفر را از قطعه بانک بخواهید.

  • ۰۲/۰۴/۳۱
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی