بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

 

 

تعمیر پرینتر و شارژ کارتریج کریم خان هفت تیر

تعمیر پرینتر خود را به متخصصان کپی تک با 15 سال سابقه و تجربه بسپارید، ما پرینتر شما را در هر مدل و برندی توسط مجرب‌ترین تعمیرکاران در محل و کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس می‌نمایم. ما حتی در روزهای تعطیل از طریق واتساپ و تلگرام پاسخگوی شما هستیم. کپی تک تمام سعی خود را می‌کند تا تعمیرات پرینتر و شارژ کارتریج در محل شما و بدون نیاز به حمل پرینتر به تعمیرگاه انجام شود. همچنین تعمیرات پرینتر در محل توسط تیم کپی تک دارای 90 روز ضمانت می‌باشد. برای دریافت مشاوره و بهره‌مندی از خدمات سرویس و تعمیر پرینتر های HP – اپسون – کانن – سامسونگ و … با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید  تا تعمیرکار پرینتر این مرکز به محل شما اعزام شوند.

ضمانت تعمیرات پرینتر در کپی تک به چه شکل است؟

 

مانی که تعمیر پرینتر یا هر یک از دستگاه های خود را به یک تعمیرکار که آن را به خوبی نمی شناسید یا تعمیرگاه نامعتبر می سپارید؛ درصورتی که پرینتر شما بعد از اینکه تعمیر شد، دوباره به همان مشکل قبلی دچار شود، نه آن شخص تعمیرکار و نه آن تعمیرگاه ناشناخته، هیچ کدام قبول نمی کنند که پرینتر را درست تعمیر نکرده اند که مجددا به همان مشکل قبلی اش دچار شده است؛ در این موقعیت شما دوباره مجبورید برای تعمیرات پرینتر خود هزینه کنید. در صورتی که اگر از همان اول عیب یابی و سرویس پرینتر خود را به شرکتی معتبر که دارای سرویس گارانتی تعمیرات پرینتر باشد، بسپارید با چنین مشکلاتی دیگر مواجه نخواهید شد.

ضمانت تعمیر پرینتر

(در کپی تک  فقط رضایت مشتری است که حرف اول را میزند)

لازم به ذکر است که کپی تک ا نیز به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه عیب یابی و تعمیر پرینتر، خدمات گارانتی تعمیرات پرینتر را به کاربران ارائه می دهد. بنابراین اگر تعمیرات پرینتر لیزری یا جوهرافشان خود را به متخصصان ما بسپارید و پس از مدتی پرینتر شما با همان خرابی قبلی مواجه شود، تکنسین های این مرکز بدون دریافت هزینه مجدد، پرینتر شما را دوباره سرویس می کنند.

 

تعمیرات پرینتر در محل یا تعمیرگاه، کدام یک انتخاب شماست؟

امروزه در ادارات، شرکت ها وحتی بیشتر خانه حتما یک پرینتر در وسایل و لوازم وجود دارد، که روزانه ده‌ها بار کاربران به تعداد زیادی دستورات چاپ را به وسیله کامپیوتر و یا تلفن همراه به آن ارسال میکنند. در نتیجه خرابی و بروز مشکل در پرینتر حتی برای چند ساعت، کار چند نفر را دچار مشکل می کند. در چنین مواقعی به یک تعمیرکار پرینتر کاربلد نیاز است که پرینتر را در سیریعترین زمان ممکن آن را سرویس و یا تعمیر کند.

اولین روش برای تعمیرات پرینتر و ماشین های اداری، ارسال دستگاه به تعمیرگاه پرینتر است، این روش برای ادارات و شرکت هایی مناسب است که یک پرینتر جایگزین برای دستگاه معیوب خد داشته باشند. چرا که وسایل لازم برای تعمیرات پرینتر در محل شرکت تعمیرگاه، با تنوع بیشتری وجود دارد، همچنین امکان انجام اقداماتی مانند سرویس کامل دستگاه یا جنرال سرویس هم در تعمیرگاه پرینتر وجود دارد. یک تعمیرکار حرفه ای در تعمیرگاه پرینتر، امکانات بیشتری برای انجام تعمیرات به بهترین نحو ممکن را داراست.

اما در شرایطی که زمان کافی برای ارسال دستگاه به تعمیرگاه پرینتر را ندارید، انجام تعمیرات پرینتر در محل مناسب ترین گزینه است، به شرطی که تعمیرکار پرینتری که برای رفع مشکل با او تماس می‌گیرید، کاربلد و حرفه ای باشد. در نتیجه می تواند در کمترین زمان مشکل پرینتر را برطرف کند. کپی تک  به شما این اطمینان را می دهد که تعمیرکاران ما بهترین گزینه برای تعمیرات پرینتر شما هستند که از عهده تعمیرات هر پرینتری و با هر مشکلی بر می آیند. هر کجای استان تهران که باشید تعمیرکار پرینتر کپی تک برای خدمت رسانی به شما آماده است.

 

خدمات تعمیر پرینتر در محل

از جمله خدماتی که تعمیرکاران در محل انجام می دهند عبارتند از (تعمیر و تعویض کاغذکش، رفع مشکلات یونیت تغذیه، تعمیرات برد پاور، تعمیر و تعویض فیوزینگ، تعمیر تخصصی mainboard یا برد اصلی، تعویض و پاکسازی درام، شارژ و تعمیر کارتریج، تعمیر و تعویض بردها و مدارهای آسیب دیده، تعویض خازن های معیوب، تعمیر دکمه های از کار افتاده، تعمیر و تعویض پنل، تعمیر هد پرینتر، رفع مشکلات وایرلس، رفع نواقص عملکردی یونیت درام، تعویض قطعات معیوب با نمونه های اورجینال، شارژ کارتریج کپی، تعویض دولوپر، رفع ایرادهای عملکردی دستگاه، تنظیم کیفیت چاپ و سرویس دستگاه کپی، جزء مهم ترین خدمات تعمیر پرینتر در محل کپی تک به شمار می روند. لازم به ذکر است تمامی سرویس های تعمیرات پرینتر در محل ، با ضمانت نامه معتبر کپی تک همراه هستند.

15 سال سابقه ما در زمینه ماشین های اداری به مشتریان این اطمینان خاطر را می دهد که پرینتر ایشان توسط یک گروه مجرب، کاربلد و حرفه ای انجام می شود و تمامی مراحل تعمیر پرینتر با مشتریان در میان گذاشته می شود و تمامی قطعات پرینتر چک می شوند تا پرینتر شما بدون مشکل به چاپ خود ادامه دهد. تعمیر پرینتر لیزری و همچنین تعمیر پرینتر جوهرافشان برند های HP – EPSON – CANON – SAMSUNG – BROTHER و … در این مجموعه انجام می شود.

 

 

مزیت های تعمیر پرینتر در محل

همواره گفته ایم که تعمیر پرینتر در کپی تک هتر از تعمیر پرینتر در محل شماست زیرا دست تعمیرکار باز است و تمامی قطعات و ابزاری که لازم را در اختیار دارد و پرینتر در سریعترین زمان ممکن درست می شود. ولی بعضی از اداره ها، ارگان ها و مراکز دولتی بزرگ که ما با آنها کار میکنیم فقط تعمیر پرینتر در محل امکان پذیر است زیرا تعداد پرینتر ها زیاد است و تعمیرکار ما باید در محل حاضر شود. تعمیرات پرینتر در محل (تهران) دارای مزایای زیر است:

1- با بهره‌مندی از این طرح دیگر نیازی به جابجایی و حمل دستگاه ندارید و تعمیرکاران شرکت ما برای تعمیرات به محل شما اعزام می شوند.

2- تعمیرکاران کپی تک با بهره گیری از ابزارآلات تخصصی ضمن عیب یابی و تشخیص علل اصلی خرابی دستگاه، اقدامات تخصصی مورد نیاز را در جهت تعمیر دستگاه شما انجام می دهند.

3- تعمیرات پرینتر در زمان درخواستی شما با بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ممکن

4- پشتیبانی فنی پس از انجام خدمات به صورت تلفنی و حضوری برای رفع مشکلات و همچنین سوالات مشتریان

5- تعمیرات ماشین های اداری که حتی توسط دیگر تعمیرگاه ها قابل انجام نیست در شرکت ما توسط متخصصان صورت می پذیرد.

 

 

قیمت تعمیر پرینتر، هزینه تعمیر ماشین های اداری

شرکت ما همواره هدفش ارائه قیمت‌های منصفانه به کاربران بوده است و تعداد بالای درخواست خدمات، حضور تعداد قابل قبولی از متخصصین ماهر و متعهد فعال در کپی تک و انجام موفقیت آمیز بسیاری از این سفارش‌ها، گواه خوبی بر این ادعاست.

در تخمین و برآورد هزینه تعمیر پرینتر و هزینه شارژ کارتریج، برند و مدل و نوع آن بسیار مهم است و بسته به اینکه پرینتر شما لیزری باشد یا جوهرافشان یا سوزنی، بسته به اینکه رنگی باشد یا سیاه‌وسفید و بسته به اینکه تنها چاپگر است یا یک دستگاه چندکاره و حتی پرینتر سه‌بعدی قیمتی که باید برای تعمیر آن پرداخت کنید، متفاوت خواهد بود. حتی اینکه کدام قطعه از چاپگر یا پرینتر شما نیاز به تعمیر و سرویس دارد می‌تواند روی قیمت نهایی خدمات تاثیر بگذارد و قیمت تعویض یک شارژ کارتریج ساده با تعویض یا تعمیر قطعاتی مثل کاغذکش، فیوزینگ، پرس فیوزینگ و لیزر دستگاه قطعا تفاوت خواهد داشت.

همچنین یک قانون نانوشته در مورد ماشین‌های اداری از جمله پرینتر وجود دارد و آن هم اینکه می‌گویند هزینه تعویض قطعات دستگاه، چیزی تقریبا سه برابر هزینه سرویس و تعمیر آن‌هاست، آن هم با این قیمت دلار و ارزی که روز به روز بیشتر می شود و تهیه و واردات این قطعات کاربردی را گران‌تر هم می‌کند. برای همین هم باید مراقب باشید تا با سرویس درست و به‌ موقع ماشین های اداری حساس تا حد امکان از نیاز به تعویض قطعات آن‌ ها جلوگیری کنید. برای مثال در پرینتر های جوهرافشان باید خیلی مراقب هد دستگاه بود چون عملا اگر هد بسوزد نزدیک به نیمی از پولی که برای خرید دستگاه هزینه کرده اید باید برای تعویض هد پرداخت کنید.

 

تعمیر پرینتر در تهران

ورس تعمیر پرینتر ایرانشهر

لازم به ذکر است که مرکز و بورس تعمیر پرینتر در تهران واقع در خیابان ایرانشهر می باشد. دسترسی به خدمات سریع و مطمئن تعمیر پرینتر در تهران و همین‌طور شارژ کارتریج در تهران به‌عنوان یکی از قطعات کاربردی این دستگاه که مدام هم باید سرویس شود، از ضروریات شغلی و حرفه‌ای تهرانی‌ها محسوب می‌شود. در زیر لیست مناطقی از شهر تهران که کپی تک پوشش می دهد را می توانید مشاهده کنید.

تعمیر پرینتر در مرکز تهران

  • تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز

تعمیر پرینتر در شرق تهران

  • حکیمیه، تهران پارس، سرخه حصار، پیروزی، تهران نو، حشمتیه، مجیدیه، وحیدیه، شمس آباد، نارمک، شهرک امید، نیروی هوایی

تعمیر پرینتر در جنوب تهران

  • افسریه، شوش، شهرری، مولوی، بازار تهران، شهرک رسالت، مشیریه، خانی آباد نو، خراسان، نازی آباد، نعمت‌آباد، اتابک، سیروس

تعمیر پرینتر در غرب تهران

  • شهرک اکباتان، دهکده المپیک، شهرک آزادی، چیتگر، فردوس، ستارخان، آریاشهر، گیشا، تهرانسر، حصارک

تعمیر پرینتر در شمال تهران

  • زعفرانیه، تجریش، سعادت آباد، ولنجک، نیاوران، آجودانیه، فرمانیه، شهرک غرب، ونک، جنت آباد، لویزان، مینی سیتی، محمودیه، کامرانیه

تعمیر پرینتر لیزری و تعمیر پرینتر جوهرافشان در کپی تک

تعمیر پرینتر های لیزری تک کاره و چند کاره

یکی از بهترین، پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین پرینترهای دنیا پرینترهای لیزری هستند. اتفاقا یکی از بیشترین درخواست‌های کپی تک در زمینه پرینتر، تعمیرات پرینترهای لیزری است. متخصصان شرکت ما خدمات پرینتر های لیزری و تعمیر پرینتر های لیزری رنگی را بصورت تخصصی انجام می دهند و در این زمینه کپی تک یکی از قویترین مراکز تعمیر چاپگر لیزری است. اگر ساکن تهران هستید، ما در محل خودتان دستگاه را تعمیر می‌کنیم. کپی تک علاوه بر تعمیر پرینتر های لیزری HP که یکی از بهترین شرکت های تولید کننده پرینتر های لیزری است، تعمیر دیگر برند های پرینتر های لیزری اعم از Canon، تعمیر پرینتر برادر، Samsung و … را انجام می دهد.

تعمیر پرینتر های جوهرافشان تک کاره و چند کاره

پرینترهای جوهرافشان، مصرف کنندگان کمتری نسبت به پرینتر لیزری دارند، اما به دلیل کیفیت چاپ بسیار بالا در تصاویر رنگی، در زمینه چاپ بنر ها و تصاویر و… بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. همین بار کاری سنگین‌تر نیاز بیشتر به سرویس پرینتر های جوهرافشان را بوجود می آورد. ساختار پرینترهای جوهرافشان نسبت به پرینترهای لیزری، بسیار حساس تر و ظریف تر است و برای تعمیر یا سرویس نیاز به مهارت بالایی بالایی دارد. به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم به هیچ‌وجه خودتان اقدام به باز کردن قطعات دستگاه نکنید چون یک اشتباه کوچک منجر به تعویض قطعه یا از کار افتادن دستگاه خواهد شد. شرکت ما خدمات تعمیر پرینتر های جوهرافشان کانن، اچ پی، اپسون و … را با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

 

بلوار کریم‌خان زند یا خیابان کریم‌خان زند، یکی از خیابان‌های مهم و مرکزی تهران است. این خیابان در جهت شرقی-غربی در میان میدان هفت تیر و میدان ولی‌عصر جای گرفته‌است.[۱]

از مراکز مهم این خیابان می‌توان به طلافروشی‌های در تقاطع خیابان ویلا و کتاب‌فروشی‌های سرشناس در نزدیکی میدان هفت تیر همچون نشر چشمه، نشر ثالث، نشر ویستار،مرکز موسیقی بتهوون و نشر هنوز در نزدیکی میدان هفت تیر اشاره کرد.[۲][۳] از مراکز مهم دیگر این خیابان می توان به کافه های این خیابان اشاره کرد.


بلوار کریم خان از طریق ایستگاه های مترو میدان ولیعصر در ابتدای آن و ایستگاه مترو هفت تیر در انتهای بلوار قابل دسترسی است.

نامگذاری

این خیابان به افتخار کریم‌خان زند فرمانروای ایران در قرن ۱۲ هجری و بنیان‌گذار دودمان زندیه نام‌گذاری شده‌است.

این خیابان تنها خیابانی بود که از آغاز به نام یکی از پادشاهان پیشین ایران نامگذاری شده بودند و پس از انقلاب ۱۳۵۷ دچار تغییر نام نشد.

  • ۰۲/۰۴/۲۹
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی