بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

بازسازی ظروف تفلون شهران

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در شهران می گردید ؟

پیشنهاد ما اوژن سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان اوژن سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

اوژن سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله شهران تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون شهران , تعمیر ماهیتابه تلفون شهران , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در شهران , گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در شهران را  ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از اوژن سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : اوژن سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز اوژن سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله شهران

شهران محله‌ای در شمال غرب تهران، پایتخت ایران است و در منطقه ۵ شهرداری تهران جای دارد و یکی از خوش آب و هوا ترین محله‌های تهران است که در دامنه جنوبی رشته کوه البرز جای دارد و دارای بافتی نوساز با خیابان های عریض می باشد.[۱][۲] [۳]شهران از جنوب به اتوبان همت (شهرزیبا)از شرق به اتوبان باکری (جنت آباد مرکزی و شمالی)و از غرب به محله کن و از شمال به کوه‌های دامنه البرز و پارک جنگلی کوهسار شهران محدود می شود که از طریق خط ۶ متروی تهران و اتوبان‌های همت و باکری و رفسنجانی(منتهی به اتوبان آبشناسان) به تمام نقاط تهران و امکانات دسترسی عالی دارد.[۳] شهران قبلاََ بصورت یک خیابان یک تکه بود ولی بعد از ساخت اتوبان آبشناسان (ایران پارس قدیم و ادامه اتوبان رفسنجانی) که به فلکه اول شهران منتهی می شود، شهران به دو قسمت جنوبی و شمالی تقسیم شد به حدفاصل اتوبان همت تا اتوبان آبشناسان(فلکه اول شهران)، شهران جنوبی و حدفاصل فلکه اول شهران تا پارک جنگلی کوهسار شهران، شهران شمالی گفته می شود.[۴] مهم ترین خیابان های شهران عبارتند از خیابان شهران، خیابان یکم، خیابان طوقانی، خیابان کوهسار، خیابان وسک(شهید خیابانی)، خیابان عسگری، خیابان نیرو، خیابان نیما یوشیج .[۵] [۶]

بوستان جنگلی کوهسار شهران در شمال‌غربی این محله و در دامنه جنوبی رشته کوه البرز جای دارد و به همین دلیل شهران از خوش آب‌وهواترین مناطق غرب تهران به‌شمار می‌رود.[۷] بزرگراه نیایش (که از شرق در خیابان ولیعصر پایان می‌پذیرد)، بزرگراه ایران پارس (آبشناسان)، بزرگراه شهید باکری و همچنین بزرگراه همت از مسیرهای اصلی ارتباطی منطقه شهران و مرکز شهر تهران می‌باشند. این محله بخش شرقی محله کن می‌باشد.[۸] شهران از شرق به محله جنت آباد از غرب به محله کن از شمال به کوه‌های دامنه البرز و پارک جنگلی کوهسار شهران و از جنوب به محله شهر زیبا محدود می‌شود.

بلندی‌های شمال شهران به دلیل دارا بودن پیست و محوطه‌ای باز همراه با وزش ملایم و دائمی باد جای مناسبی برای علاقه‌مندان ورزش‌های هوایی (گلایدر و…) و همچنین موتورسواری[۹] شده‌است.

این محله در دوره‌های قدیم با توجه به اینکه نزدیک آب قنات محله کن بود، به «آب‌پیک» آوازه یافته بود اما سپس نام آن به شهران که نام یکی از بزرگان سرزمین ایران در دوران یزدگرد سوم بود، تغییر یافت. پس از دهه ۱۳۵۰ جمعیت شهران دچار افزایش شد. گسترش مناسب امکانات آموزشی، فرهنگی، ترابری، خرید و گردشگری در محله نیز باعث افزایش جمعیت آن در سال‌های گذشته شده‌است.

 

  • ۰۲/۰۳/۳۱
  • tablo baneresfahan

​بازسازی ظروف تفلون کن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی