بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

فاکتور های مهم برای خرید درب اتوماتیک

بدون شک در مکان های بسیاری درب اتوماتیک را مشاهده کرده اید، در ادامه به توضیح کامل این محصول می پردازیم.

خرید درب اتوماتیک

بدون شک در مکان های بسیاری درب اتوماتیک را مشاهده کرده اید و از نزدیک دیده اید که ورود و خروج به فروشگاه ها، سازمان ها و مجموعه های کاری تا چه اندازه آسان شده است. استفاده و خرید درب اتوماتیک محدود به ساختمان های تجاری، خدماتی و... نمی باشد. برخی از صاحب خانه ها برای منزل خود هم از این درب های پر کاربرد استفاده می کنند.

اولین بار در سال 1952 این درب ها در کشور های اروپایی مورد استفاده قرار گرفتند و پس از آن به تدریج در کشور های غیر اروپایی نیز رایج شدند. در ایران چندین سال است که از درب اتوماتیک استفاده می شود و امروزه می توانید در مکان های مختلفی شاهد استفاده از آنها باشید. برخی از این اماکن عبارتند از:

• فروشگاه ها

• مراکز تجاری و پاساژ ها

• بیمارستان ها

• بانک ها

• ترمینال ها و فرودگاه ها

• ادارات دولتی و غیر دولتی

• شرکت های پست

البته اینها چند مثال از مکان هایی هستند که از درب اتوماتیک استفاده می کنند و از مزایای آن بهره می برند. در واقع شما می توانید در هر مکانی از این مدل درب ها بهره ببرید.

در هنگام خرید درب اتوماتیک، مانند هر محصول دیگری، باید یک سری فاکتور های اساسی را مد نظر قرار دهید و مطمئن شوید که درب مورد نظر شما از یک سری ویژگی های مهم برخوردار باشد. اگر تا به حال اقدام به خرید این درب های جادویی نکرده اید، مطالعه ی ادامه ی این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

 

به مصرف برق درب اتوماتیک توجه کنید

هنگامی که قصد خرید وسایل و تجهیزات برقی را دارید، یکی از نکات مهمی که باید مد نظر قرار دهید مصرف برق دستگاه است. به خصوص در هنگام خرید درب اتوماتیک و وسایل و تجهیزاتی که قرار است به طور پیوسته در طول شبانه روز مورد استفاده قرار بگیرند، این فاکتور بسیار پر رنگ تر می شود.

اکثر مدل های درب اتوماتیک که این روز ها توسط تولید کنندگان مختلف، تولید و روانه ی بازار می شوند، دارای موتور هایی با ولتاژ پایین DC است که مصرف برق درب را مقرون به صرفه می کند. اگرچه مقدار مصرف انرژی در هنگامی که درب در حال کار کردن است، مقدار اندکی است. زمانی که طول می کشد تا درب برای یک شخص باز شود، شخص از درب عبور کند و در نهایت درب بسته شود، نهایتا 15 ثانیه است. فاکتور اصلی که تعیین می کند درب اتوماتیک چقدر مصرف انرژی دارد، مصرف انرژی در هنگامی است که درب بیکار است و شخصی تردد نمی کند. مدل هایی که از موتور های کلاس کم مصرف برای آنها استفاده شده است، در زمانی که درب بسته است و کار نمی کند، اجازه می دهند تا انرژی ذخیره شود. به این ترتیب این نوع درب اتوماتیک با کارایی بالا کار می کند. همواره در هنگام خرید درب اتوماتیک به کم مصرف بودن آن توجه کنید تا علاوه بر کاهش هزینه های برق، عمر مفید دستگاه شما نیز بالا برود.

 

به قدرت موتور در خرید درب اتوماتیک توجه کنید

درست است که مصرف برق موتور این درب ها باید پایین باشد، اما از طرفی نیاز است تا قدرت موتور بالا باشد. موتور دستگاه باید توانایی این را داشته باشد که وزنی بیشتر از درب را به حرکت در بیاورد. زمانی که موتور این قابلیت را داشته باشد، هرگز از تمام توان خود برای باز و بسته کردن درب استفاده نمی کند. این ویژگی باعث افزایش طول عمر موتور می شود. به علاوه در این وضعیت، همواره درب در تعادل قرار دارد که بسیار حائز اهمیت است.

 

باز و بسته شدن نرم و آرام

به منظور اینکه تنش بر روی موتور کاهش پیدا کند، در بعضی از درب های اتوماتیک این ویژگی بر روی موتور وجود دارد. باز و بسته شدن نرم در واقع جلوی باز شدن یا بسته شدن پر سرعت و پر شتاب درب را می گیرد و حس راحتی و امنیت بیشتری به وجود می آورد. این ویژگی را در هنگام خرید درب اتوماتیک بزرگ، حتما بررسی کنید. البته این ویژگی یک حالت لوکس را برای درب شما به وجود می آورد که ممکن است سرعت پایین باز و بسته شدن درب، باب میل بعضی از اشخاص یا ارگان ها نباشد.

 

 

گارانتی درب اتوماتیک را بررسی کنید

خرید درب اتوماتیک میلیون ها تومان برای شما یا ارگان شما هزینه خواهد داشت. مسلما علاقه ای ندارید که پس از مدت کوتاهی استفاده از این درب، خرابی های پر هزینه به سراغ شما بیایند. همواره در حین خرید این درب ها، گارانتی آنها را چک کرده و بر اساس بارکد محصول از واقعی بودن آن اطمینان حاصل کنید. البته به خاطر داشته باشید که ممکن است تا چند سال پس از خرید درب اتوماتیک، به جزء سرویس دوره ای درب، هیچ مشکل دیگری به وجود نیاید.

همچنین بخوانید مقاله  دلایل استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی

  • ۰۲/۰۳/۲۹
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی