بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰
مزایای  استفاده از بخارشوی‌ با سیستم‌های تمیزکننده بخار
[caption id="attachment_7990" align="alignnone" width="300"]لوازم یدکی خانگی فروش لوازم یدکی خانگی[/caption]

کترینگ ها همیشه با چالش مداوم حفظ بالاترین استانداردهای نظافتی با کمترین هزینه مواجه هستند و با کووید 19 فشار عمومی و دولت در سال های اخیر کل موضوع ضدعفونی، ضدعفونی و ایمنی مواد غذایی را به شدت مورد توجه قرار داده است. 

 

الهام بخشیدن به اعتماد به مشتریان و کارکنان خود در طول و بعد از این بیماری همه گیر، کلید پیروزی در کسب و کار تکراری است، افراد آگاه به بهداشت بیش از حد استاندارد طلایی ایمنی محیط زیست و اطمینان خاطر از اینکه شما به دستورالعمل های دولت پایبند بوده اید را می طلبند و شایسته آن هستند.

 

بخار خشک پیشخوان ها، خطوط سرو و تجهیزات پخت و پز را بدون مواد شیمیایی به خوبی تمیز می کند و چربی را از سطوح پخت و پز، درهای فر و هود گریل پاک می کند. یخچال‌ها، فریزرها، محیط‌های کاری، کف‌ها و سطوح را می‌توان با استفاده از دستگاه‌های تمیزکننده بخار خشک ما کاملاً تمیز و ضدعفونی کرد، در حالی که صرفه‌جویی در آب، زمان و هزینه قابل توجه است.

 

اقامتگاه‌های هتل، اقامتگاه‌ها، استراحتگاه‌های درمانی و دفاتر گردشگری نیازهای ویژه‌ای در زمینه بهداشت و داشتن محیطی دلپذیر دارند. اتاق‌ها باید به‌سرعت و به‌طور منظم، با تعویض مکرر مهمانان، تمیز شوند تا از هر گونه خطر آلودگی جلوگیری شود. دستگاه‌های بخار خشک و وکیوم ما برای تمیز کردن فرش، منسوجات، نظافت صندلی‌ها و تمیز کردن عمیق سیستم‌های تهویه در هر اتاق بسیار مناسب هستند.

 

دستگاه‌های بخارشوی تجاری ما برای تمیز کردن تشک، بالش، صندلی و فرش ایده‌آل هستند و به سرعت و کارآمد محیطی تمیز و سالم را تضمین می‌کنند. از بین بردن کنه های گرد و غبار و حذف مواد آلرژی زا برای یک محیط داخلی سالم تر.

همواه می توانید لوازم یدکی و قطعات بخارشوی را از قطعه بانک تهیه کنید

  • ۰۲/۰۲/۳۰
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی