بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

 

معرفی و بررسی انواع مدل پرینتر های hp

 

یکی از بهترین  ابزار های تولید شده در دنیای فناوری، پرینتر ها می باشند که در بین آن ها، پرینتر های hp معروفیت و محبوبیت بیشتری در بین افراد دارند. در گذشته تنها در اداره ها و مکان های خاصی، پرینتر دیده می شد اما در حال حاضر شما می توانید مدل های مختلفی از آن را در بسیاری از خانه ها مشاهده کنید.

یکی از بهترین برند های تولید کننده، پرینتر، برند اچ پی می باشد. این شرکت نمونه ها و مدل های مختلفی از پرینتر های hp را وارد بازار کرده است. هر کدام از این مدل ها، ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی دارند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد

 

شما عزیزان اگر در هر زمان نیاز به شارژ کارتریج داشتید می توانید به صفحه مربوط در سایت مراجعه کنید و با قیمت ها و نحوه ثبت سفارش آشنا شوید. (برای دسترسی به صفحه مورد نظر بر روی لینک کلیک کنید)

 

معرفی بهترین مدل پرینتر های hp

 

اگر قصد خرید پرینتر hp را دارید، قبل از هر کاری اطلاعات کاملی در مورد مدل های متنوع آن کسب کنید. در کنار این اطلاعات باید نیاز های کاری خود را نیز به خوبی بشناسید. ما در این قسمت برخی از بهترین و پر فروش ترین پرینتر ها را برای شما معرفی می کنیم

پرینتر چندکاره لیزری hp مدل laser jet pro M28w

 

یکی از بهترین و پر فروش ترین پرینتر های hp، پرینتر چندکاره و لیزری  laser jet می باشد. از نظر ظاهری این پرینتر بسیار شیک و در عین حال ساده طراحی شده است. این مورد یکی از مزیت های برند اچ پی به شمار می رود که سعی می کند پرینتر های خود را در عین ساده بود، خاص و شیک طراحی کند.

از مهم ترین ویژگی های این مدل پرینتر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • همانطور که از نام این پرینتر مشخص است، در این مدل از تکنولوژی لیزری استفاده شده است. به همین سبب سرعت چاپ در آن بیشتر از مدل های دیگر می باشد.
  • یکی دیگر از ویژگی های مثبت این پرینتر، چندکاره بودن آن می باشد. در واقع شما می توانید با خرید این پرینتر، عملکرد های متفاوتی را از آن انتظار داشته باشید. این پرینتر می تواند در کنار چاپ، عمل کپی، و اسکن را نیز به خوبی انجام دهد.
  • این پرینتر از تمامی سایز های کاغذ پشتیبانی می کند. در واقع شما می توانید با این دستگاه عمل چاپ و پرینت را روی تمام برگه ها با سایز های A4, A5, A6و  B5 انجام دهید.
  • یکی از ویژگی های مثبت این پرینتر که باعث کاربردی تر شدن آن شده است، سازگاری با انواع کاغذ می باشد. کاغذ های شفاف، رنگی، کاغذ تحریر، پاکت نامه، لیبل و ... از رایج ترین آن ها هستند.
  • این دستگاه تک رنگ می باشد و تنها می تواند چاپ سیاه و سفید داشته باشد

از مهم ترین نقاط ضعف این دستگاه می توان به نداشتن قابلیت فکس، نداشتن قابلیت چاپ مستقیم و ... اشاره کرد

 

پرینتر لیزریHP مدل Laser jet pro M15w 

 

یکی دیگر از پرینتر های پرفروش برند اچ پی، این مدل می باشد. این مدل همانند نمونه ی قبلی ظاهری ساده و بسیار شیک دارد. اما به دلیل کاربری متفاوتی که این دو مدل با یکدیگر دارند، قیمت این پرینتر از مدل قبلی کمتر می باشد. از مهم ترین ویژگی های این پرینتر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این پرینتر، تک کاره بودن آن ها می باشد. در واقع به وسیله ی این پرینتر، تنها می توانید عمل چاپ و پرینت را انجام دهید.
  • این پرینتر از تمام سایز های کاغذ پشتیبانی می کند. 
  • این مدل از پرینتر های hp ، تک رنگ هستند و شما تنها می توانید چاپ سیاه و سفید داشته باشید.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم این مدل، قابلیت شبکه ی وای فای می باشد. 
  • داشتن قابلیت چاپ مستقیم، وزن کم، ابعاد جمع و جور و .... از دیگر ویژگی های مثبت این پرینتر به حساب می آید.

توجه داشته باشید که هر وسیله ممکن است نقاط ضعفی نیز داشته باشد. از مهم ترین نقاط ضعف این مدل می توان به صدای زیاد در زمان پرینت، نداشتن قابلیت چاپ دو رو، نداشتن اسکنر، نداشتن قابلیت چاپ بر روی cd و .... اشاره کرد.

 

پرینتر چند کاره لیزری hp مدل HP laser jet pro MFP M426fdn

 

یکی دیگر از پرینتر های hp، این مدل می باشد که نسبت به دیگر پرینتر ها وزن بالایی دارد. این مدل برای دفاتر بزرگ با حجم کاری زیاد مناسب می باشد و به دلیل 4 کاره بودن،تمام عملیات اداری را پشتیبانی می کند.

به همین سبب قیمت بالاتری نیز نسبت به نمونه های مشابه دارد. در نتیجه اگر قیمت برایتان مهم است و یا اینکه دفتر کار کوچکی دارید، به سراغ این پرینتر نروید.از مهم ترین ویژگی های این پرینتر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این پرینتر، 4 کاره بودن آن می باشد. یعنی شما می توانید با این دستگاه عملیات پرینت، فکس، اسکن و کپی را انجام دهید.
  • سرعت بالای این پرینتر، از دیگر ویژگی های مثبت آن به شمار می رود.
  • این دستگاه دارای فیلدر، پورت یو اس بی برای فلاش مموری نیز می باشد.

 

پرینتر لیزری رنگی hp مدل color laser jet pro M454dn

 

یکی از بهترین پرینتر های hp ، این مدل می باشد. زیرا این پرینتر ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارد. به طور مثال این دستگاه می تواند 27 برگه را در یک دقیقه با بالاترین کیفیت و به صورت رنگی چاپ کند. از دیگر ویژگی های این پرینتر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه، چاپ رنگی آن می باشد که مورد استفاده ی بسیاری از افراد می باشد.
  • یکی دیگر از ویژگی های مثبت این پرینتر، نمایشگر آن می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد.
  • قابلیت چاپ دو رو، تکنولوژی لیزر، سرعت بالا چاپ و ... از دیگر ویژگی های مثبت این دستگاه به شمار می رود.
  • توجه داشته باشید که این پرینتر تک کاره است و شما می توانید تنها عمل پرینت را با آن انجام دهید.

  • ۰۲/۰۱/۳۰
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی