بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

درب و پنجره دو جداره

درب و پنجره دو جداره

که عموما می توانند شیشه ای باشند از شیشه عایق و ...

 

درب و پنجره دو جداره : که عموما می توانند شیشه ای باشند از شیشه عایق و پروفیل های آلومینیوم عایق حرارتی استفاده شده است.با استفاده از شیشه های دو جداره تبادل حرارتی از طریق درب ها به حداقل می رسد.

هم اکنون سریع ترین روش خرید و فروش کالا از طریق جستجوی اینترنتی می باشد، در حوزه درب و پنجره دو جداره و استعلام قیمت درب های دو جداره و پنجره های دوجداره ایرانی و وارداتی با توجه به کاربرد و فضای موجود امکان بررسی آن از طریق اینترنت فراهم شده است و همکاران ما در آچیلان در تلاش خود را در زمینه انتخاب بهتر و آسان تر مشتری فراهم آورده اند.

درب دو جداره

استفاده از درب هایی که در کنار امنیت ، متناسب با اجزای معماری داخلی منزل باشد یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده است. در درب و پنجره دو جداره که عموما می توانند شیشه ای باشند از شیشه عایق و پروفیل های آلومینیوم عایق حرارتی استفاده شده است.با استفاده از شیشه های دو جداره تبادل حرارتی از طریق درب ها به حداقل می رسد.

این نوع پروفیل های آلومینیومی عایق شامل مزایایی هستند.

کاهش هدایت گرما : استفاده از پروفیل های آلومینیومی عایق ، استفاده از ساختار شیشه ای عایق ، به طور کاملا مفید هدایت گرما را از طریق درب ها کاهش می دهد.

جلوگیری از تراکم : هنگامی که درجه حرارت بین پروفیل های آلومینیومی عایق بندی شده در محیط داخلی و خارجی متفاوت است . احتمال تراکم محفظه در پروفیل سطح در این نوع از درب ها کاهش می یابد.

حفاظت از محیط زیست : از طریق استفاده از سیستم های عایق برای کاهش مصرف انرژی ، کاهش تهویه مطبوع و گرمایش به علت تابش نور خورشید.

کاهش سر و صدا : با استفاده از پروفیل های عایق شیشه ای و عایق بندی آلومینیوم ، درب آلومینیومی می تواند نویز بیش از 30Db را کاهش دهد.

رنگ آمیزی : پروفیل های آلومینیومی عایق عمدتا شامل مشخصات آلومینیومی داخلی و در فضای باز است که می توان آلومینیومی داخلی را به رنگ های مختلف مانند دانه چوب و الکتروفورز تولید کرد.

مزیت درب های دو جداره

1. بالاترین عایق حرارتی و بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی

2. بالاترین عایق صوتی

3. مقاوم در برابر باد، باران و طوفان های شدید

4. کاهش هزینه استهلاک تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

5. ایجاد عمر بیشتر برای رنگ و زنگ زدگی و پوسیدگی

6. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

7. نصب آسان

8. غیر قابل اشتعال

9. ایمنی بالا با استفاده از عایق چند زبانه ای

10. مقاوم در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی

درب و پنجره دو جداره از پروفیل های مخصوص ساخته می شوند پروفیل هایی که در رنگ ها و طرح های مختلف تولید و وارد بازار می شوند پروفیل های پنجره دوجداره که به پرفیل های upvc نیز معروف می باشند.

پنجره های دوجداره با لوازم خاصی طراحی و در جایگاه قرار داده می شوند خوب است بدانید که این پنجره ها با حداقل تخریب میتوانند در ساختمان مورد استفاده قرار گیرند و با استفاده از پیچ و مهره مخصوص که از قبل ساخته شده است و مخصوص این کار هستند به هم متصل می شوند شیشه دوجداره برای پنجره دوجداره نیز طبق یک فرآیند خاص طراحی و ساخته می شود

از شیشه های معمولی مقاومت بیشتری دارد پنجره دوجداره معمولا توسط دو شیشه ایجاد می شود که بین این دو شیشه از گاز آرگون پر شده است این گاز چندین مزایا دارد که از مهمترین مزیت های این گاز ، اولا جلوی ورود سر و صدا به داخل ساختمان را میگیرد و دوم اینکه باعث می شود گرما و سرما به راحتی وارد محیط خانه نشود.

هرچند در کشور ما پنجره های دوجداره به پنجره هایی که قاب آن ها از جنس فلزی بوده و شیشه آن دوجداره می باشد نیز گفته می شود.

این ماده یک ترموبلاست مدرن تشکیل شده از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است.

علاوه بر این نوع پنجره دوجداره امروزه پنجره های دیگری نیز با عنوان پنجره های چوبی ، آلومینیومی و آهنی دوجداره نیز پیشنهاد می شود در صورتی که در کنار قیمت مناسب تر برخی از ویژگی های پنجره دو جداره را ندارد.

پنجره های UPVC ، از ماده سخت و محکم UPVC ساخته شده است. شکل چند جداره ای آن باعث می شود در مقابل هدر رفتن گرما و سرما و تعریق مقاوم باشد.

پنجره UPVC زمانیکه در برابر گرما و سرمای شدید قرار می گیرد تغییر شکل نمی دهد.

هسته فلزی آن تضمین می کند که UPVC فرم و پایداری خود را نگه می دارد .

گوشه های درب ها و پنجره های UPVC به صورت مکانیکی بهم متصل نمی شوند بلکه به یکدیگر جوش داده می شوند که باعث می گردد درب یا پنجره به صورت یک قالب بهم پیوسته و یک تکه در بیاید.

در صورتی که این نوع پنجره ها توسط سازندگان معتبر ساخته نشود، با گذشت زمان اندکی از نصب آن دچار تغییر حالت شده و فرم عایق بندی آن از بین می رود و به علاوه از نظر ظاهری نیز دچار کهنگی خواهند شد.

ساختار درب و پنجره دو جداره :

اساس پنجره های دو جداره شیشه دوجداره آن می باشد. سیستم شیشه دو جداره شامل دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل یکسان از همدیگر قرار گرفته اند و توسط اسپیسر در دور تا دور آن از هم جدا شده اند. فضای بین شیشه ها را می توان با هوا یا گاز آرگون و نیز گاز sf6 و یا ترکیبی از هر دو با فشاری تقریبا معادل فشار هوا پر نمود.

در شیشه های دو جداره غالبا از اسپیسرهای آلومینیومی استفاده می شود که درون ان ها را با ماده رطوبت گیر پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای مابین دوشیشه می گردد و توسط درزگیر مناسب کاملا آب بندی می شود.

ویژگی های درب و پنجره دو جداره :

1. استحکام

2. زیبایی فوق العاده

3. صرفه جویی درمصرف انرژی تا 40%

4. کاهش آلودگی صوتی

5. پایین بودن ضریب انتقال حرارتی

6. مانع از ورود گرد و خاک به داخل

7. مقاوم در برابر زنگ زدگی ، خوردگی و رطوبت هوا

8. ایمن در برابر سرقت

9. نصب آسان

10. مقاوم در مقابل خوردگی (اسیدها و بازها)

11. قابلیت بازیافت

12. قابلیت استفاده از روکشهای رنگی

13. مقرون به صرفه

14. نفوذ ناپذیر در مقابل آب و رطوبت

15. عدم اشتغادل در هنگام آتش سوزی

16. قابلیت استفاده در همه شرایط آب و هوایی

17. مقاوم در برابر اشعه ماورابنفش

مراحل ساخت درب و پنجره دو جداره :

1. برش اتوماتیک شیشه

2. خم کاری قاب های آلومینیومی

3. تزریق مواد رطوبت گیر (سیلیکاژل)

4. شستشوی شیشه

5. خشک کردن شیشه

6. سیستم نصب قاب آلومینیومی

7. برداشت پوشش از روی شیشه های رفلکس

• انواع درب و پنجره دو جداره :

• درب و پنجره با یراق یک طرف باز شو

• درب و پنجره با یراق دو طرف باز شو

• درب و پنجره با یراق کشویی

• درب و پنجره upvc فرانسوی با مولیون متحرک

مقایسه درب و پنجره دو جداره چوبی ، آلومینیومی ، upvc

پنجره های چوبی : چوب سرما و گرما را عبور نمی دهد. اما چوب خاصیت شکنندگی و سوراخ شدن دارد.

بنابراین در طول زمان به خصوص در قسمت های خارجی پنجره ترک می خورد و می شکند.

پنجره های آلومینیومی :

پنجره آلومینیومی دارای عمر بیشتری نسبت به پنجره های چوبی بوده و همچنین سبک تر و نازک تر است. حمل و نصب ساده تری دارد.

هرچند می توان شیشه این پنجره ها را دوجداره ساخت، اما از آنجا که بدنه قاب این نوع پنجره ها عایق نبوده در نتیجه گرما را هدر می دهد ، سرما را به داخل راه داده و عرق می کند، عملا خواص کامل پنجره های دوجداره را ندارند.

آلومینیوم یک فلز بوده و در مقابل خوردگی و زنگ زدگی آسیب پذیر است و به مرور زمان آسیب پذیرتر می شود و دچار زنگ زدگی نیز می شود .

تورفتگی و خراش خوردگی آلومینیم قابل تعمیر نبوده و باید کل پنجره تعویض شود.

گوشه های درب ها و پنجره های آلومینیمی به صورت مکانیکی به یکدیگر متصل می شوند که باعث آسیب پذیری آن در برابر تغییر شکل خواهد شد.

 

جهت استعلام قیمت و آگاهی از قیمت فروش ، تولید و نصب و اجرا و پاسخ به هرگونه سوال در مورد انواع درب های دوجداره با دفتر فروش متحدان صنعت در تماس بگیرید.

یهترین قیمت و بالاترین کیفیت و انتخاب دقیق و هوشمندانه را از همکاران ما در متحدان صنعت  در بخواهید.

 

 

  • ۰۲/۰۱/۲۷
  • tablo baneresfahan

درب و پنجره دو جداره تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی