بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

بهترین پرینترهای hp در سال 2022

از زمانی که استفاده از پرینتر ها در مراکز، سازمان‌ها و ادارات و حتی خانه‌ها گسترش پیدا کرده ؛ چاپگرها متعددی توسط شرکت های مختلف تولید شده اما پرینترهای برند اچ پی همیشه از مهمترین محصولات این بازار بوده‌اند، که در رقابت با سایر برندها و کمپانی‌ها ، محصولات به روز و با کیفیت تری را ارائه کرده‌ است.

انواع پرینتر hp به دلیل ایده‌ال و کاربردی بودن می‌توانند پاسخگوی سلیقه‌ها و نیازهای مختلف کاربران باشند. بنابراین لازم دانستیم تا با عتوان معرفی بهترین پرینترهای hp در سال 2022 راهتمایی های مناسب و قابل استنادی را برای بسیاری از کاربران در نظر بگیریم

در این متن قصد داریم تا مدل های متفاوت چاپگر را در انواع خانگی، اداری، چاپگرهای سیاه و سفید، پرینترهای حرفه‌ای و ساده و پرینترهای رومیزی و بزرگ و همچنین پرینترهای لیزری و چند کاره معرفی کنیم. در ادامه با نکات مهم برای انتخاب بهترین پرینترهای hp در سال 2022 آشنا خواهیم شد.

 

 

 

ویژگی‌های بهترین پرینترهای اچ پی در سال 2022

برای انتخاب بهترین پرینترهای hp در سال2022 باید نقاط و معیاری را مد نظر داشته باشیم، تا بتوانیم دسته‌بندی درستی از انتخاب بهترین پرینترهای اچ پی انجام دهیم. در ادامه با ویژگی‌های مورد انتظار از بهترین پرینترهای اچ پی که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شده‌اند آشنا خواهیم شد.

ویژگی‌های بهترین پرینترهای اچ پی که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شده‌اند: سرعت چاپ، کیفیت بالای چاپ، تعداد برگه‌های چاپ، امکان استفاده برای مصارف خانگی، کاربری چند منظوره، بهترین نوع برای چاپ عکس، وجود انواع پرینترهای جوهرافشان و لیزریف وجود انواع پرینترهای سیاه و سفید و رنگی است. این موارد از مهمترین ویژگی و نکات بهترین پرینترهای hp در سال 2022 بودند. در ادامه انواع بهترین پرینترهای اچ پی را در سال ۲۰۲۲ برای شما معرفی خواهیم کرد.

پرینتر hp مدل 1202mw

می توان گفت این مدل از پرینترهای hp یکی از بهترین نمونه‌های این برند است که یک پرینتر لیزری بوده که به صورت چند کاره از آن برای پرینت و چاپ رنگی استفاده می‌شود. سرعت چاپ این پرینتر 20 برگ در یک دقیقه است؛ اما یکی از معایب این پرینتر آن است که قابلیت چاپ به صورت دو رو نداشته و در آن به جای به کار بردن از کارتریج یک‌بار مصرف، از مخزن تونل با امکان شارژ مجدد استفاده شده است این پرینتر مدل hp گزینه‌ای به مراتب مقرون به صرفه‌تر نسبت به سایر برندهای اچ پی می‌باشد.

 

 

 

 

پرینتر اچ پی پرو 9025

پرینتر اچ پی پرو9025 پرینتر جوهر افشان بوده که به صورت چند کاره می‌باشد. این پرینتر دارای مجموعه کاملی از امکانات کاربردی به صورت یک جا است که این مدل از برند پرینتر اچ پی را یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای کاربران تبدیل کرده است. از ویژگی‌ها و مشخصات خوب این پرینتر سرعت بالای آن است که معادل ۳۹ برگ در یک دقیقه می‌باشد و حجم ظرفیت کاغذ این پرینتر پانصد ورقه خواهد بود. از دیگر مزیت‌های این پرینتر می‌توان به قابلیت سازگاری با انواع برنامه‌ها و نرم افزارهای موبایلی اشاره کرد که کار را می‌تواند بسیار برای کاربران راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر کند. این چاپگر مدل اچ‌پی را می‌توان با طراحی بسیار زیبا و حرفه‌ای یکی دیگر از بهترین برندهای پرینتر hp در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد.

 

چاپگر hpمدل hp ۲۵۰ آل این وان

از خصوصیات این مدل از پرینترهای hp قابل حمل بودن آن است که آن را به یک پرینتر جذاب تبدیل کرده است. از مزیت‌های آن می‌توان به چندکاره بودن آن اشاره کرد که به صورت همزمان کار کپی و اسکنر و چاپگر را انجام می‌دهد و ابعاد آن به گونه‌ای بوده که در هر مکانی به راحتی قابل حمل است. با توجه به حجم و وزن کمی که این پرینتر دارد از کیفیت چاپ بالایی برخوردار است و در دسته پرینترهای جوهرافشان است که قابلیت متصل شدن به وای‌فای یو اس بی و بلوتوث را دارد.

پرینتر hp اسمارت 555

 جدیدترین مدل‌های برند اچ پی مدل اچ پی اسمارت 555 است که در دسته پرینترهای جوهر افشان رنگی قرار می‌گیرد و بدون نیاز به کارتریج کار می‌کند؛ به خاطر همین مزیت در کاهش هزینه‌های پرینت رنگی بسیار موثر است. ظرفیت و حجم کاغذ این پرینتر ۱۰۰ برگ و سرعت چاپ آن ۱۱ برگه در یک دقیقه می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این پرینتر مدل hp می‌توان به دوبلکس بودن آن اشاره کرد که امکان گرفتن پرینت تک‌برگ بوسیله آن وجود دارد. کاربری این پرینتر به دلیل سازگاری با گوشی‌های هوشمند و همچنین کار به صورت بیسیم صورت قابل توجهی میزان آن افزایش پیدا کرده است.

پرینتر hp پرو 6420

این نوع از پرینترهای hp به صورت چندکاره جوهر افشان بوده و دارای اندازه بسیار مناسب و کارایی بسیار فوق العاده‌ای می‌باشد؛ به همین دلیل می‌توان آن را از بهترین گزینه‌های برای انتخاب پرینتر خانگی و اداری در نظر گرفت. این دستگاه پرینتر قابلیت انجام همزمان چاپ، فکس و کپی را دارد و در هر یک دقیقه ده برگ را می‌تواند چاپ کند. البته این مدل از پرینتر اچ پی به فناوری adf خودکار مجهز بوده و اتصال آن به بلوتوث وای فای ممکن می‌باشد و امکان پرینت به صورت مستقیم به وسیله گوشی‌های هوشمند از طریق این دستگاه به راحتی قابل انجام است.

 

 

پرینتر hp استودیو 24

پرینتر اچ پی مدل استودیو 24 یکی از بهترین مدل‌های برند hp به صورت پلاتر جوهر افشان می‌باشد که دارای فرمت بزرگی است. حجم و اندازه جمع و جور این پرینتر سبب شده تا برای استودیو‌ها یا دفاتر کار کوچک مناسب باشد. این پرینتر مدل اچ پی یکی از کامل‌ترین قابلیت‌ها و کاربردها را دارد، که می‌توان به وجود نمایشگر لمسی بسیار زیبا و امکان اتصال به وای فای اشاره کرد. در این پرینتر امکان چاپ با سرعت بالا در اندازه‌های مختلف کاغذ وجود دارد. سرعت چاپ این پرینتر ۲۶ صفحه در یک ثانیه است که یکی از پرسرعت ترین پرینترهای مدل hp است.

کلام پایانی

 در این مقاله تعدادی از بهترین پرینترهای مدل hp را بر اساس نکات و ویژگی‌های یک پرینتر باکیفیت و مورد انتظار در سال ۲۰۲۲ معرفی کردیم. اما برای خرید مناسب ترین پرینتر hp در سال ۲۰۲۲ علاوه بر این نکات باید به نوع انتظاری که شما از یک پرینتر دارید نیز توجه کنید. امروزه پرینترهای اچ‌پی به دلیل طراحی‌های بسیار زیبا و قابلیت‌هایی که دارند؛ از بهترین مدل‌های پرینتر در بازار می‌باشند، که در نتیجه بهترین گزینه برای خرید می‌باشند.

  • ۰۲/۰۱/۰۲
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی