بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

نحوه انتخاب نرم کننده و شوینده مناسب پارچه

[caption id="attachment_7990" align="alignnone" width="300"]لوازم یدکی خانگی فروش لوازم یدکی خانگی[/caption]

 

شستن لباس ها می تواند کاری بی پایان به نظر برسد.

با وجود نرم‌کننده‌ها و شوینده‌های زیادی که می‌توانید در بازار انتخاب کنید، فکر می‌کنم اگر نمی‌دانید به دنبال چه چیزی هستید، انتخاب مناسب برای نیازهای لباس‌شویی‌تان بسیار دشوار است.

ممکن است روز خوش شانس شما باشد زیرا در این پست قصد دارم شما را در انتخاب نرم کننده و شوینده مناسب لباس راهنمایی کنم و در عین حال تاثیر آن بر محیط زیست و بودجه خود را نیز در نظر داشته باشید.

بالاخره سال ۲۰۲۳ است.

نوع پارچه خود را در نظر بگیرید

اولین قدم در انتخاب نرم کننده و شوینده مناسب پارچه این است که نوع پارچه خود را در نظر بگیرید.

واضح به نظر می رسد اما برخی از پارچه ها نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارند، مانند پارچه های ظریف مانند ابریشم یا پشم. برای این پارچه ها، مهم است که یک شوینده ملایم انتخاب کنید و از نرم کننده هایی که حاوی مواد شیمیایی خشن هستند اجتناب کنید.

اما اگر لکه های سختی برای پاک کردن دارید، به شوینده قوی تری نیاز دارید که به طور خاص برای از بین بردن لکه ها ساخته شده است.

پیشنهاد می‌کنم اگر انواع پارچه دارید، چند شوینده پارچه مختلف داشته باشید.

گزینه های سازگار با محیط زیست

سال ۲۰۲۳ است... اگر نمی دانستید و بسیاری از ما دوست داریم مراقب محیط باشیم، ممکن است بخواهید نرم کننده یا شوینده ای را انتخاب کنید که سازگار با محیط زیست باشد.

پیدا کردن آن به اندازه کافی آسان است فقط به دنبال محصولاتی باشید که زیست تخریب پذیر هستند، از مواد طبیعی ساخته شده اند و فاقد فسفات، پارابن و سایر مواد شیمیایی مضر هستند.

بسیاری از برندها در حال حاضر بسته بندی های قابل شارژ را ارائه می دهند که راهی عالی برای کاهش زباله های پلاستیکی است.

بهترین مواد شوینده سازگار با محیط زیست -

  • شوینده لباسشویی Tru Earth Eco-Strips– این نوارها فوق غلیظ هستند و در یک بسته کوچک و فشرده هستند که قابل استفاده مجدد یا بازیافت هستند. آنها عاری از مواد شیمیایی خشن هستند و ضد حساسیت هستند و برای پوست های حساس بی خطر هستند.
  • غلاف های شوینده لباسشویی قطره ای– این غلاف ها در یک جعبه مقوایی قابل بازیافت و کمپوست و عاری از رنگ، کلر و فسفات هستند. آنها همچنین بدون ظلم و وگان هستند.
  • شوینده مایع لباسشویی نسل هفتم – این شوینده مایع در یک بطری ساخته شده از ۱۰۰% پلاستیک بازیافتی پس از مصرف و عاری از عطرهای مصنوعی، رنگ‌ها و براق کننده‌های مصنوعی است. همچنین بدون ظلم است و توسط برنامه انتخاب ایمن EPA تایید شده است.
  • شوینده لباسشویی ECOS – این شوینده گیاهی در بطری ساخته شده از ۱۰۰% پلاستیک بازیافتی و عاری از مواد شیمیایی خشن، عطرهای مصنوعی و رنگ است. همچنین بدون ظلم و وگان است.
  • پودر لباسشویی ملیورا– این پودر در یک ظرف فلزی قابل استفاده مجدد و از مواد طبیعی و زیست تخریب پذیر ساخته شده است. عاری از عطرهای مصنوعی، رنگ‌ها و مواد نگهدارنده است و همچنین عاری از خشونت و وگان است.

بودجه خود را در نظر بگیرید

نرم کننده ها و شوینده ها قیمت های مختلفی دارند، بنابراین مهم است که بودجه خود را در نظر داشته باشید، آنچه را که نمی توانید خرج کنید.

برخی از برندها گرانتر از سایرین هستند، اما این لزوماً به معنای بهتر بودن آنها نیست.

اکثر برندها در طول سال معاملاتی در آمازون خواهند داشت، مثلاً اگر مشترک شوید یا اگر قرار بود ۲ مورد را به طور همزمان بخرید.

مایع در مقابل پودر

نکته دیگری که در انتخاب نرم کننده ها و مواد شوینده باید به آن توجه کنید این است که از مایع یا پودر استفاده کنید.

شوینده های مایع برای پیش تصفیه لکه ها عالی هستند و به طور کلی استفاده از آنها راحت تر است، در حالی که شوینده های پودری در از بین بردن لکه های سخت بهتر هستند و در دراز مدت می توانند مقرون به صرفه تر باشند.

بو و آلرژی

برخی از افراد به عطرها حساس هستند یا آلرژی دارند، بنابراین مهم است که شوینده ای را انتخاب کنید که بدون بو یا ضد حساسیت باشد.

به دنبال محصولاتی باشید که برچسب «آزاد و شفاف» یا «حساس» دارند تا از هرگونه واکنش نامطلوب جلوگیری کنید.

نتیجه

انتخاب نرم‌کننده‌ها و شوینده‌های مناسب پارچه می‌تواند کار دلهره‌آوری باشد، اما با در نظر گرفتن نوع پارچه، محیط، بودجه، فرم (مایع یا پودر)، و ترجیحات رایحه یا آلرژی‌تان، می‌توانید یک محصول آگاهانه ایجاد کنید. تصمیم گیری

به یاد داشته باشید که همیشه برچسب را بخوانید و از هرگونه مواد شیمیایی مضری که ممکن است در محصول وجود داشته باشد آگاه باشید. با استفاده از این نکات، می‌توانید لباس‌هایی تمیز و با بوی تازه را بدون به خطر انداختن کیفیت یا محیط به دست آورید

همچنین شما همواره می توانید لوازم یدکی و قطعات اتو بخار را از قطعه بانک تهیه کنید.

  • ۰۱/۱۲/۲۷
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی