بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

 

 پر فروش ترین دستگاه های فتوکپی در ایران

امروزه ادارات و سازمان ها و همچنین کاربران خانگی برای کپی مدارک و تصاویر خود به دنبال دستگاه فتوکپی ارزان قیمت و با کیفیت بالا هستند.به طور کلی در بازار دو نوع دستگاه کپی ایستاده و رومیزی موجود است.انتخاب و خرید این دو مدل بستگی به نیاز و استفاده کاربران دارد.دستگاه های کپی رومیزی همانطور که از اسمش پیداست میتواند بر روی میز شما قرار بگیرد و برای حجم کاری متوسط استفاده میشود زیرا کاست های آن کاغذ کمی را در خود جای میدهد.اما دستگاه فتوکپی ایستاده که دارای ابعاد بزرگ تری بوده و برای حجم کاری بالا در ادارات و سازمان های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه های فتوکپی دارای انواع مختلفی شامل دستگاه های کپی سیاه و سفید، رنگی، چند کاره، اداری و خانگی با برندهای متنوع است. قیمت این دستگاه بر اساس مدل و کارایی تغییر میکند.مدل های اداری معمولا گرانتر از خانگی است زیرا کپی اداری از قابلیت و ویژگی های بیشتری برخوردار است.

اگر به دنبال خرید دستگاه کپی برای منزل و محل کار خود هستید، در این مقاله با ما همرا باشید.

پر فروش ترین دستگاه های فتوکپی در بازار

دستگاه کپی شارپ AR-6020 : این دستگاه جزء پر فروش تولیدات شرکت شارپ است.با استفاده از دستگاه فتوکپی 6020 میتوانید اسناد و تصاویر خود را تا سایز A3 کپی کنید.یک دستگاه چند منظوره که علاوه بر عملیات کپی به شما امکان استفاده همزمان اسکن و پرینت را میدهد.برای اتصال به سیستم های دیگر نظیر رایانه و لپ تاپ مجهز به پورت اتصال USB بوده و با همه سیستم عامل ها سازگاری دارد. به طور کلی برای شرکت ها و دفاتر کوچک با حجم کاری بسیار مناسب بوده و با سرعت بالایی که دارد تمامی نیازهای شما را پاسخگو است.

دستگاه کپی شارپ AR-X202 : یک دستگاهی ایده آل برای مدیران شرکت ها و ادارات است.قابلیت های دیگری شامل اسکن و چاپ را به شما ارائه میدهد.کاغذها را تا ابعاد A3کپی کرده که این سایز در مورد اسکن و چاپ هم پشتیبانی میشود.میتوان گفت این دستگاه فتوکپی با قابلیت و ویژگی هایی که ارائه داده قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.خاطر جمع از این دستگاه تا چندین سال استفاده کنید.

دستگاه کپی کانن IR-2204 : یک دستگاه ایده آل برای ادارات و شرکت های کوچک با حجم کاری یالا و متوسط است.قابلیت کپی دو رو درآن باعث شده است که در زمان شما بسیار صرفه جویی شود.رزولوشن و سرعت بالا از ویژگی های برتر این دستگاه فتوکپی سه کاره (اسکن، کپی، پرینت) است.

دستگاه کپی کانن IR-2204

دستگاه کپی Ricoh MP-2014D : یکی از دستگاه های فتوکپی سیاه و سفید چند منظوره در ابعاد A3 است.کمپانی ریکو این محصول را طوری طراحی کرده است که در محیط های اداری با عملکرد بالا اسناد شما را کپی، اسکن و چاپ میکند.این ماشین اداری برای محیط های شلوغ با حجم کاری بالا بسیار مناسب است.بسیار کاربر پسند بوده و هر شخص بدون هیچ تخصصی میتواند با ان کار کند.درمورد کیفیت خروجی این دستگاه هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا با جزئیات و دقت بالا اسناد و تصاویر را به شما تحویل میدهد.

دستگاه کپی کانن IR-2520 : یک دستگاهی کارآمد برای کسب و کارهای کوچک با حجم کاری متوسط است.علاوه بر عملیات کپی قابلیت اسکن و پرینت را دارد.کپی و چاپ به صورت سیاه و سفید بوده اما اسکنر آن به صورت رنگی است.پورت های اتصال USB و شبکه از اتصالات این کپی کانن است.

دستگاه کپی شارپ AR-X311N : این دستگاه برای چاپ و کپی سیاه سفید و اسکن رنگی به صورت روزانه است.از سایزهای کاغذ تا حداکثر A3 و حداقل A6 پشتیبانی میکند.با توجه به ابعاد بزرگی که دارد میتواند حجم زیادی از اسناد و تصاویر شما را پاسخگو باشد.دارای سینی هایی جداگاه برای کاغذ که حجم بالایی را در خود جای میدهد.

دستگاه کپی AR-6023N : دستگاهی ایده آل که مورد استفاده ادارات و انتشارات قرار گرفته است.از ویژگی های مهم این دستگاه قابلیت تغذیه خودکار ADF است که میتوانید به صورت دسته ای تصاویر و اسناد را اسکن کنید.از دیگر ویژگی های آن قبلیت Sharp Desk Mobile است که میتوانید اطلاعات تلفن و تبلت خود را بدون اتصال به کابل اسکن و چاپ کنید.

شما کاربران عزیز در صورت هرگونه سوال و یا پیشنهاد میتوانید با ما در ارتباط باشید.در ضمن برای خرید دستگاه فتوکپی با قیمت مناسب و کیفیت بالا میتوانید به فروشگاه اینترنتی کپی تک سری بزنید.

  • ۰۱/۱۰/۲۷
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی