بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

تعمیر قهوه ساز بوش ، تعمیر اسپرسوساز بوش

[caption id="attachment_91" align="alignnone" width="300"]تامین کننده قطعات بوش تامین کننده قطعات بوش[/caption]

تعمیر قهوه ساز بوش یکی از تخصصی ترین دستگاه ها نسبت به دیگر لوازم خانگی می باشد که پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تازگی این محصول زبانزد است . الکتروسرویس یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر دستگاه قهوه ساز بوش (کافی میکر ؛کافی ماشین) با ضمانت نامه پشتیبان گارانتی و تمامی برند های داخلی و خارجی با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسین های مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات داخلی و خارجی در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایت مندی مشتری درعرصه نصب و تعمیرات لوازم خانگی در خدمت شما مشتری گرامی باشیم .
 

بوش ساپورت پخش قطعات قهوه ساز بوش


تمام کسانی که از قهوه ساز بوش در منزل خود استفاده می کنند در صورتی که قهوه سازشان خراب شود فک میکنند که دستگاه خود رابرای تعمیر باید به نمایندگی مجاز بفرستند ؛ در واقع اینطور نیست .
سنتر سرویس علاوه بر ارائه خدمات تعمیر و نصب شما رابا ایرادهای جزیی آشنا میکنند و از آنجاییکه این شرکت دسترسی به ارورهای قهوه ساز بوش دارد میتواند اطلاعات مفید در اختیار شما قرار دهد تا شما جهت استفاده از دستگاه هیچ مشکلی نداشته باشید و اگر مشکلات جزیی برای قهوه ساز پیش آمد خودتان قادر به حل آن باشید یا باتماس تلفنی با سنتر سرویس مشکل دستگاه را حل کنید .
بهتر است تعمیر قهوه ساز در منزل مشتری انجام شود تا در هزینه ها و وقت صرفه جویی شود. این کار به نحوی انجام می شود که مشتری پس از اولین تماس خود و اعلام آدرس وایرادهای دستگاه قهوه ساز، تکنسین های سنتر سرویس جهت بازدید ؛کارشناسی و تعمیر دستگاه مراجعه می کنند.
اگر قهوه سازبوش و اسپرسوساز توکاربوش و مبله شما نیاز به سرویس و تعمیر و جرم زدایی دارد با سنتر سرویس تماس بگیرید
 

معرفی قطعات قهوه ساز بوش :


موتور قهوه ساز بوش
پمپ آب قهوه ساز بوش
دم کن قهوه ساز بوش
المنت قهوه ساز بوش
آسیاب قهوه ساز بوش
نازل قهوه ساز و اسپرسو بوش
مخزن آب قهوه ساز بوش
اسبک قهوه ساز بوش
صفحه نمایش قهوه ساز بوش
میکروسوئیچ قهوه ساز بوش
شیربرقی قهوه ساز بوش
کلید های انتخاب برنامه : انتخاب نوع قهوه
مخزن شیر واتصالات قهوه ساز
 

چند وقت یک بار قهوه ساز بوش را تمیز کنیم؟


برای تمیزکردن انواع قهوه سازها و دستگاههای اسپرسوساز اول باید سینی زیر قهوه ساز وپارچ شیر آن راکه با یک شستشوی معمولی اینکار انجام میشود بشویید . لازم به ذکر است پارچ مخصوص شیر بعد از هر بار استفاده باید شسته شود .چون مخزن شیر بهترین مکان برای رشد باکتری هامی باشد وباید نظافت آن حتما رعایت شود .
شستششوی داخل قهوه ساز بوش و اسپروساز بوش که به آن کیلین (clean) میگویند باید ماهی یکبار انجام شود .به مرحله جرم زدایی قهوه ساز و اسپروساز بوش دیسکیل گفته میشود ( discale)که البته این پیغام بر روی دیزپلی دستگاه نمایش داده میشود .جرم زدایی قهوه ساز بوش و اسپرسوساز بوش باید به صورت تخصصی و با مواد شوینده مخصوص انجام شود .این مواد به صورت مایع و قرص موجود میباشد که میتوانید با تماس با سنتر سرویس این مواد را تهیه کنید .

برای تمیز کردن قهوه ساز از چه موادی استفاده کنیم؟


همانطور که میدانید قطعات خارجی قهوه‌ساز راطبق دستوری که در دفترچه راهنمای آن نوشته شده است در ماشین ظرفشویی قرار دهید و یا به راحتی با مایع ظرفشویی و ابر بشویید. اما موادی که معمولاً برای شستشوی داخل دستگاه به کار می‌روند باید طبق استاندارد باشند .
مخلوط سرکه و آب یکی از بهترین موادی است که برای تمیزکردن وسایل برقی آشپزخانه به ویژه قهوه ساز و مایکروویو توصیه می‌شود. نسبت مناسب برای این محلول دوبه یک، آب به سرکه، است. البته اگر مدت‌هاست سراغ تمیزکردن قهوه ساز خود نرفته‌اید می‌توانید نسبت آب را به سرکه راتغییر دهیدو سرکه بیشتر بریزید .

روش تمیزکردن قهوه ساز بوش :


قهوه‌ی باقیمانده در قهوه ساز را خارج کنید. مخلوط آب و سرکه، که در بالا به آن اشاره شد را آماده کنید. مایع را درمخزن آب قهوه‌ ساز بریزید. قهوه‌ساز خود را مثل همیشه که روشن کنید. وقتی فرآیند دم کردن تمام شد دستگاه را خاموش کنید و 20 دقیقه به آن فرصت بدهید تا مایع در دستگاه بماند . پس از پایان بیست دقیقه دومرتبه دیگر قهوه ساز را تنها با آب خالی روشن کنید تا بوی موادی که با آن شستشو داده‌اید از بین برود. بین هر بار روشن کردن قهوه‌ ساز با آب خالی، بین پانزده تا بیست دقیقه زمان بگذارید.
بسیاری از دستگاه‌ها روش خاص خود را برای شستشو دارند، پس دفترچه‌ی راهنمای آنها را بخوانید و یا دستورات کارخانه را از اینترنت جستجو کنید. قهوه‌ سازهای پیشرفته‌ که با ریختن دانه‌ی قهوه در مخزن قهوه ساز بوش ، بعد از فرآیند حرارت دادن آن و آسیاب کردن، یک فنجان قهوه‌ی خوش طعم به شما تحویل می‌دهند، برنامه‌های کاملی برای جرم زدایی ، شستشو و آب‌کشی خود دارند.

تعمیر قهوه ساز با کمک مجرب ترین کارشناسان هر برند :


اگر دستگاه قهوه ساز شما بوش است یا با برند : میله ، نف ، بوش ، آسکو ،دکا ، مایرباخ ، کوپرزبوش گاگنو و… ، باشد همکاران ما در شرکت الکتروسرویس با استفاده از تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات قهوه ساز همان برند و با استفاده از قطعات کاملا اورجینال تعمیر قهوه ساز شما را باکمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان انجام میدهند .
فراموش نکنید از آنجایی که روز به روز تکنولوژی به کار رفته در تولید لوازم خانگی مخصوصا دستگاه قهوه سازو اسپرسو با برند های مختلف روبه پیشرفت است ، کمک گرفتن از کارشناسانی که با تکنولوژی روز در ارتباط هستند و آشنایی کامل با ساختار قهوه ساز با برند های مختلف اروپایی را دارندوبا داشتن اطلاعات کامل از ارورهای دستگاه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است در تعمیر قهوه ساز اثر دارد.
 

مشکلات رایج که خبر از خرابی دستگاه قهوه ساز بوش دارد

عدم گرم شدن دستگاه قهوه ساز بوش ، خرابی ترموستات اسپرسو بوش ، خرابی لامپ خبر قهوه ساز بوش ، المنت قهوه ساز بوش کارنمکیند ، خرابی در المنت قهوه ساز بوش برای دم کردن قهوه ، شیرساکشن نمیشود ، شیر برقی قهوه سازبوش کارنمیکند ، دادن ارور دیسکیل برروی صفحه نمایش یا دیز پلی display قهوه ساز بوش

چرا سنتر سرویس را برای تعمیر قهوه ساز به شما پیشنهاد میکینم؟


استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر وسرویس قهوه ساز بوش

تعمیرات لوازم خانگی در منزل مشتری

کنترل هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی

بیشترین تلاش برای تعمیر قطعه در غیراینصورت تعویض قطعه

اعزام سرویسکار در کوتاه ترین زمان
 
  • ۰۱/۰۹/۲۹
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی