بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

 تعمیرات فر بوش

[caption id="attachment_91" align="alignnone" width="300"]تامین کننده قطعات بوش تامین کننده قطعات بوش[/caption]

از پر طرفدارترین محصولات شرکت بوش Bosch فر های این برند خوش نام  بخصوص فر های تو کار آن می باشد .

خلاقیت ،طراحی منحصر به فرد و عالی ، خلاقیت بالا و دارا بودن برنامه های متعدد از ویژگی های بسیار عالی فر توکار برند بوش Bosch  می باشد .

با توجه به بالا بودن تعداد کاربران این نوع از فر ها یکی از مهمترین دغدغه های آن ها تعمیر و سرویس این نوع فر ها می باشد .

گفتنی است که علاوه بر تعمیر فر های بوش نصب مجدد آن بعد از تعمیر یکی از معضلات تعمیر کاران و سرویس کاران این نوع از فر ها می باشد .

بسیاری از مصرف کنندگان فر بوش از تعمیر فر خود ناراضی بوده و شکایات فراوانی دارند .

از این رو به شما پیشنهاد می کنیم در صورت خرابی فر بوش خود با نمایندگی های مجاز بوش تماس حاصل نمایید.


مشکلاتی که نیاز به تعمیر فر بوش - Bosch دارند چیست ؟

  • فر بوش Bosch گرم نمی شود

مشکل اصلی : فر به صورت کلی روشن نمی شود ؟ در این صورت ممکن است فر شما دارای مشکل بسیار اساسی باشد ، اما این مشکل معمولا دارای دلایل متداولی است که از یکی از آنها می توان به عدم کارکرد صحیح جرقه زن و یا معیوب شدن آن اشاره نمود . البته مشکی می تواند از بخش های مختلف دیگری باشد که در صورت عدم یافتن آن سریعا با نمایندگی بوش تماس بگیرید .

راه حل مشکل : برای اطمینان از اینکه بدانید مشکل از لوله های انتقال گاز نیست یکی از اجاق های گاز را امتحان کنید که ببینید گاز می آید یا خیر ، در صورتی که صدای گاز را شنیدید باید مطمئن شوید که مشکل از جرقه زن است یا خیر ؟ در صورتی که مجددا در پیدا کردن مشکل فر خود مشکل داشتید سریعا با نمایندگی بوش تماس بگیرید .

 

  • مشکل : پخت و پز یکنواخت نیست

در صورتی که هنگام تست کردن متوجه این موضوع شدید که بعضی از قسمت ها بیشتر از جاهای دیگر تست می شود و گاها باعث سوختن آن می شود باید به این نتیجه رسید که فر شما گرمای یکنواختی را تولید و پخش نمی کند .

برای اینکه از این مورد اطمینان حاصل کنید نسبت به پخت یک مرغ کامل اقدام نمایید و آن را به وسیله فر خوب بپزید در صورتی که این مورد را بر روی گوشت مرغ هم مشاهده کردید ، فر بوش Bosch شما نیاز به تعمیر و سرویس دارد .

مشکل اصلی : شما باید سنسور های دمایی و المنت های تولید گرما را به خوبی تست کنید .
راه حل مشکل : فر را روشن کنید و بگزارید کاملا داغ شود ، در مرحله بعدی سریعا با یک بررسی چشمی و مقاومت سنسور دمایی از عملکرد صحیح تمامی بخش ها اطمینان حاصل نمایید ، در صورتی که قسمت های مختلف آن به درستی کار نمی کرد  سریعا با نمایندگی بوش تماس بگیرید .

 


تعمیرگاه فر بوش - Bosch

همانطور که می دانید با توجه به بالا رفتن محبوبیت برند بوش در سال های اخیر و همچنین رویکرد عمومی نسبت به استفاده از فرهای بوش در مدل های مختلف، احساس نیاز به یک تعمیرگاه با تجربه برای تعمیر فر بوش خود را نمایان می کند. سرویس بوش با دارا بودن پرسنل زبده و کار آزموده خود در ارتباط با تعمیر فر بوش آماده ارائه خدمت با تمامی کاربران محترم فر های بوش می باشد .  در صورت بروز هریک از مشکلات زیر در فر بوش شما سریعا با نمایندگی بوش تماس حاصل نمایید :

  • آیا فر Bosch شما غذا را گرم نمیکند؟
  • آیا گریل فر Bosch شما کار نمی کند؟
  • آیا فر Bosch شما پخت یکنواختی ندارد؟
  • آیا فر Bosch شما روشن نمی شود؟
  • آیا سیستم جرقه زن فر Bosch شما کار نمی کند؟
  • آیا المنت های گرما زای فر Bosch شما داغ نمی شود ؟

قطعات فر بوش را از بوش ساپورت بخواهید

  • ۰۱/۰۹/۲۱
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی