بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

خط تولید ماشین ظرفشویی بوش 2020 با فناوری خشک کردن کریستال

[caption id="attachment_6116" align="alignnone" width="150"]لوازم یدکی بوش لوازم یدکی بوش[/caption]

برای چندین دهه، بوش یکی از با کیفیت ترین ماشین های ظرفشویی را هم از نظر ویژگی ها و هم از نظر دوام تولید کرده است. ماشین ظرفشویی آنها به طور گسترده ای شناخته شده است که در حین کار تقریباً بی صدا هستند و همچنین در مصرف آب و برق بسیار کارآمد هستند. اضافه کنید که عملکرد تمیز کردن استثنایی آنها، بوش به طور مداوم در مقایسه با مارک های دیگر در قیمت های مشابه، رتبه 1 را دارد.

bbdf9c0a-a5a2-47d4-849f-3408158f8c2d-Bosch-800-Series-SHPM98W75N-2017-

 

گذشته از همه چیزهای خوب، تنها (و تقریباً تنها) شکایتی که مردم از ماشین ظرفشویی بوش داشته اند این است که عملکرد خشک کردن آنها عالی است... خوب، عالی نیست.

ماشین ظرفشویی بوش بر اساس طراحی اروپایی ساخته شده است که از عناصر گرمایشی برای خشک کردن ظروف استفاده نمی کند، بنابراین چیزهایی مانند پلاستیک و ظروف تاپر کاملاً خشک نمی شوند ... که تا به حال!

 

کریستال درای چیست؟

 

بدون عنوان

ما واقعا هیجان زده هستیم که بوش فناوری خشک کردن جدیدی به نام "کریستال خشک" را در ماشین ظرفشویی های سری بنچمارک و سری 800 پیدا می کند.

ماشین ظرفشویی بوش با کریستال درای عملکرد خشک کردن 60 درصد بهتری نسبت به مدل های خود بدون این فناوری ارائه می دهد. این بدان معناست که همه چیز از بشقاب ها، لیوان ها و حالا پلاستیک ها در ماشین ظرفشویی «خشک می شوند».

 

 

 

 

 

 

 

 

کریستال درای چگونه کار می کند؟

 

بدون اینکه خیلی فنی شویم، در زیر به جزئیات نحوه عملکرد فناوری کریستال خشک بوش می پردازیم.

اگر توضیح تصویری را ترجیح می دهید، در زیر یک ویدیوی عالی از بوش وجود دارد که مکانیک فناوری خشک کن کریستال را توضیح می دهد.

 

 

در قلب فناوری Crystal Dry استفاده از یک ماده معدنی طبیعی به نام زئولیت است. یکی از خواص مفید زئولیت جذب رطوبت و انتشار گرما است.

این ماده معدنی طبیعی در یک محفظه مخفی در داخل پایه ماشین ظرفشویی ذخیره می شود. شما هرگز آن را نمی بینید و هرگز مجبور نیستید آن را در تمام طول عمر ماشین ظرفشویی تعویض کنید.

 

در پایان چرخه شستشو، آبی که در داخل ماشین ظرفشویی باقی می ماند با استفاده از یک فن به داخل محفظه معدنی کشیده می شود. کانی زئولیت به رطوبت واکنش نشان می دهد و تا 176 درجه سانتیگراد گرما تولید می کند. سپس، یک فن دوم آن گرما را به ماشین ظرفشویی برمی گرداند تا هوای گرم به طور یکنواخت در تمام ظروف پخش شود.

 

ما ماشین‌های ظرفشویی جدید بوش را با فناوری کریستال درای در نمایشگاه خودمان آزمایش کرده‌ایم و می‌توانیم به شما بگوییم که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. ما پلاستیک‌های زیادی را در نمایشگاه خود می‌شویم و خیلی خوب است که پس از اتمام چرخه‌ای که به آن عادت داشتیم، ظروف را پاک کنیم.

 

فقط یک یادآوری است که این فناوری جدید خشک کردن در همه مدل‌های ماشین ظرفشویی بوش ارائه نمی‌شود، فقط مدل‌های جدید بنچمارک و سری 800 ارائه می‌شود، بنابراین در مرحله خرید حتماً در مورد ویژگی خشک کردن کریستال سؤال کنید.

قطعات ظرفشویی بوش را از بوش ساپورت بخواهید.

  • ۰۱/۰۸/۲۱
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی