بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

ایده های دکوراسیون برای پاییز

وقت آن است که دکوراسیون اتاق نشیمن خود را تغییر دهید تا باد پاییزی در خانه شما باد کند. ما برای چیدمان جدید خانه شما با رنگ های گرم فصل پیشنهادهای بسیار خوبی را آماده کرده ایم. خواندن مبارک.

میز بغل مدل اسکاندیناوی

میز کناری مدل اسکاندیناوی که فضایی مدرن به اتاق نشیمن می بخشد نیز با ظاهر چوبی رنگی طبیعی خود جلب توجه می کند. نقوش هندسی و رنگ‌های تازه سبز روی میزهای قهوه‌خوری که با ساعات مطالعه و گفتگوی دلپذیر با دوستان همراه است، به خانه شما رنگ می‌بخشد. همچنین مدل میز قهوه‌خوری را که می‌توانید به‌صورت همه‌کاره از آن استفاده کنید، به‌خاطر اندازه‌های مختلف به راحتی با چیدمان کنار هم قرار می‌گیرد. به این ترتیب به شما امکان صرفه جویی در فضا را نیز می دهد.

شمع ال ای دی شیشه ای

رنگ های گرم فصل پاییز آرامشی متفاوت به خانه ها می بخشد. به همین دلیل یکی از مناسب ترین محصولات برای تزیین فصلی شمع است. شمع ال ای دی لعابدار ظاهری گرم و شیک به اتاق نشیمن می بخشد. محصولات طراحی شده در اندازه های مختلف دارای عملکرد تایمر هستند. به این ترتیب بعد از 6 ساعت به صورت خودکار خاموش می شود.

نوار نامه چوبی

شما می توانید با انتخاب نوار حروف چوبی پاییز امسال یادداشت های کوچکی برای خود و عزیزانتان بگذارید . مجموعه 187 تکه تخته با حروف، اعداد و علائم برای یادداشت هایی که می خواهید بنویسید منبع شادی در خانه شما خواهد بود.

گلدان طرح ماهی

با ترکیب گلدان طرح ماهی که در فصل پاییز حال و هوای متفاوتی به خانه شما می بخشد با چمن پامپاس که رنگ های فصل را در اتاق نشیمن شما به نمایش می گذارد، می توانید ظاهری شیک داشته باشید. گلدانی که با طراحی ماهی طراحی شده است با ساختار زیبای خود بسیار مناسب خانه شما خواهد بود.

مرطوب کننده هوا برای بخاری

از آنجایی که هوا کم کم شروع به خنک شدن می کند، زمان روشن شدن بخاری ها نزدیک است. با استفاده از یک مرطوب کننده هوا برای بخاری می توانید هوای اتاق نشیمن خود را مرطوب کنید . در صورت تمایل می توانید آن را با روغن های ضروری استفاده کنید. به لطف قلاب فلزی آن می توانید به راحتی آن را به هسته بخاری ثابت کنید.

برای محصولات دکوراسیون اتاق نشیمن و موارد دیگر که در پاییز شما را گرم می کند،   می توانید از فروشگاه چیبو tchibo دیدن کنید.

  • ۰۱/۰۸/۱۵
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی