بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

 هوای بارانی و سرگرمی کودکان

هوای بارانی به معنای لذت بردن از پریدن در گودال برای بچه ها است. دیدن شادی در چشمان آنها در حالی که سرگرم می شوند، قیمتی ندارد. در حالی که کودکان سرگرم تفریح ​​هستند، انتخاب محصولات مناسب برای محافظت از سلامت آنها ضروری است. محصولاتی که هم کودکان شما را در هوای بارانی از سرما محافظت می کند و هم به آنها اجازه می دهد تا بدون وقفه به تفریح ​​خود ادامه دهند در ادامه مقاله ما همراه شما هستیم.

چکمه های باران در برابر گودال ها

بسیاری از کودکان عاشق پریدن در گودال هستند. در این بین می توانید چکمه های بارانی لاستیکی ضد آب را برای جلوگیری از خیس شدن و سرد شدن پاهای خود انتخاب کنید . چکمه هایی که با آستر مخملی گرم پوشیده شده اند، لحظات دلپذیر کوچولوها را همراهی می کنند.

شلوار بارانی ضد باد و ضد آب

شلوار بارانی با آستر تافته ضد باد و ضد آب از مواد پلی استر بازیافتی طراحی شده است. این محصول که دارای بند Y و بند قابل تنظیم برای تناسب کامل با بدن است، در ساختاری قابل تنفس طراحی شده است. به این ترتیب کودک شما می تواند از هوای بارانی نهایت لذت را ببرد.

هم گرم و هم نرم: ژاکت باران حرارتی

کت بارانی حرارتی با آستر نرم و گرم خود که به کودکان کمک می کند بدون سرماخوردگی بازی کنند ساختاری ضد آب و ضد باد دارد. این محصول که به لطف دکمه های خود دارای یک هود قابل جابجایی نیز می باشد، از مواد بازیافتی طراحی شده است. به لطف راحتی محصول، کودکان در هوای سرد آزادانه در پارک و باغ بازی خواهند کرد.

جوراب نخی نرم و ارگانیک

جوراب‌های نخی که فرم خود را حفظ می‌کنند و به راحتی روی پاها می‌آیند، به لطف ساختار الاستین خود ، با نرمی خود جلب توجه می‌کنند. با قسمت پاشنه و پنجه تقویت شده، پای کودکان هم راحت و هم گرم خواهد بود.

کلاهی که در طول بازی حالت محکمی ایجاد می کند

کلاه بارانی که با مواد رویه ضدآب خود جلب توجه می کند، با آستر پنبه ای خالص ارگانیک راحتی را فراهم می کند. به لطف نوارهای محصول که با لبه های خمیده خود محافظت ایده آلی در برابر باران ایجاد می کند، کلاه در حین بازی با لذت کودکان نمی لغزد.

شیشه شنی برای ساعت ها بازی سرگرم کننده

در مناطق پر آب و گل، سرگرمی برای کودکان دور از دسترس نیست. فنجان شن بازی به شکل اردک را می توان هم در هوای بارانی، هم در سواحل و هم در وان حمام استفاده کرد. متشکل از 6 مجموعه، سه تای آنها از پایین بسته شده اند، در حالی که سه تای آنها دارای سوراخ هایی برای تخلیه آب هستند.

برای محصولاتی که آب و هوای بارانی را برای کودکان و موارد دیگر سرگرم کننده  می کند،  می توانید از فروشگاه های چیبو دیدن کنید.

  • ۰۱/۰۸/۰۱
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی