بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

غذاهایی که نباید در یخچال قرار دهید

[caption id="attachment_16890" align="alignnone" width="256"]فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی[/caption]

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی از غذاهایی که از سوپرمارکت خریداری می کنید، آنقدر که باید دوام نمی آورند؟ ممکن است نحوه ذخیره آنها باشد. بسیاری از مردم فکر می کنند که با نگهداری برخی از مواد غذایی در یخچال، طول عمر یک غذا را افزایش می دهند. اما کاری که در واقع انجام می دهد این است که آن را برش داده و رطوبت ایجاد می کند که اغلب باعث ایجاد کپک می شود. در زیر فقط چند مورد وجود دارد که نباید آنها را در یخچال خود قرار دهید.

 

 

 

 

عسل

- هیچ چیز بدتر از این نیست که نتوانید عسل را از بطری بیرون بیاورید، منظورم این است که خیلی کند بیرون می آید. نگهداری عسل در یخچال باعث بلور شدن و جذب آن می شود.

 

 

 

 

 

 

 

قهوه

– باور کنید یا نه، قهوه در یخچال می تواند طعم قهوه را چه آسیاب شده و چه دانه کامل کاهش دهد. این به دلیل رطوبت یخچال است که باعث تجمع آب روی قهوه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

پیاز

- اگرچه باید پیاز خرد شده را در یخچال نگهداری کنید، پیاز خرد نشده ترجیح می‌دهد که سرد نباشد. رطوبت یخچال می تواند باعث کپک زدن و کپک زدن پیازهای خرد نشده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیر

– مانند قهوه، سیر نیز می تواند طعم خود را در اثر سرمای یخچال از دست بدهد.

 

 

 

 

 

 

 

سیب زمینی

– اگرچه ممکن است کاهش محتوای کربوهیدرات خوب به نظر برسد، اما نگهداری سیب زمینی در یخچال می تواند آن نشاسته را به قند تبدیل کند. در نتیجه سیب زمینی های رنده شده با طعمی شیرین ایجاد می شود.

 

 

 

 

 

 

 

خیار

– اشتباه رایجی که مردم مرتکب می شوند این است که این سبزیجات آبدار را در یخچال نگهداری می کنند، که می تواند باعث شود خیارها فرآیندی به نام حفره شدن را طی کنند. حفره کردن در خیار نوعی پوسیدگی یا لکه خیس شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

سس داغ

– تقریباً هیچ فایده ای برای نگهداری سس تند در یخچال وجود ندارد. سس های تند مملو از سرکه و سایر مواد نگهدارنده هستند که وقتی در دمای اتاق قرار می گیرند از خراب شدن آنها جلوگیری می کند. دمای خنک یخچال در واقع می تواند تندی سس تند مورد علاقه شما را کاهش دهد.

 

 

 

 

 

91tCuetFu6L._AC_SX355_

 

 

 

خربزه کامل

: این میوه های خوشمزه سرشار از آنتی اکسیدان هستند که باعث سلامت پوست و بینایی می شوند اما نگهداری کامل آن ها در یخچال سرد می تواند تولید این آنتی اکسیدان ها را متوقف کند. اما خربزه های بریده شده را در یخچال بگذارید تا از رشد باکتری ها جلوگیری کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

موز

– وقتی موز را در یخچال قرار می دهید، می توانید از رسیدن درست آن جلوگیری کنید و باعث می شوید پوست سریعتر سیاه شود.

 

 

 

 

BEB-danish-pastries-36-square-500x375

 

 

شیرینی ها

– بهترین راه برای نگهداری از شیرینی های باقی مانده این است که آنها را در یک کیسه کاغذی قرار دهید و در دمای اتاق نگهداری کنید. یخچال می تواند باعث خیس شدن و شل شدن آنها شود.

 

 

 

 

به طور کلی بزرگترین دلیلی که چرا نباید غذاها را در یخچال قرار دهید این است که هوای سرد می تواند باعث ایجاد رطوبت در غذاها شود که نه تنها طعم آنها را ضعیف می کند بلکه باعث ایجاد کپک نیز می شود.

 

  • ۰۱/۰۷/۳۰
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی