بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

باتری کشنده ولوو FH500

ظرفیت حدودی باتری: 170 آمپر ساعت

ولتاژ باتری: 24 ولت

* بر روی خودروهای سنگین با توجه به نوع کاربری و لوازم نصب شده، باتری هایی با ظرفیت های مختلف نصب میگردد. به همین دلیل در لیست زیر قیمت باتری با ظرفیت های مختلف ذکر شده است.

** توجه داشته باشید عموم خودروهای سنگین با ولتاژ 24 ولت کار میکنند و میبایست دو باتری بر روی آنها نصب گردد.

 
باتری
قیمت (تومان)
باتری 150 آمپر صبا واریان
 
باتری 150 آمپر اوربیتال
 
باتری 150 آمپر اوربیتال پاور ایکس
 
باتری 150 آمپر سوزوکی
 

 

 
باتری
قیمت (تومان)
باتری 170 آمپر صبا واریان
 
باتری 170 آمپر اوربیتال
 
باتری 170 آمپر اوربیتال پاور ایکس
 
باتری 170 آمپر سوزوکی
 

 

 
باتری
قیمت (تومان)
باتری 190 آمپر اوربیتال
 
باتری 190 آمپر اوربیتال پاور ایکس
 
باتری 190 آمپر سوزوکی
 

کشنده ولوو اف هاش ۵۰۰ با گیربکس و موتور قدرتمند و به روزترین تکنولوژی روز اروپا در گروه صنعتی خودروساز سایپا دیزل تولید می گردد که جز یکی از موفقیت های این مجموعه می باشد. کامیون کشنده ولوو fh500 با گیربکس قدرتمند و تجهیزاتی نظیر: کروز کنترل، فشار سنج روغن دکمه استارت موتور خارج از کابین ، یکی از محصولات سایپا دیزل  مناسب و مقرون بصرفه و قابل اطمینان دربازار حمل ونقل سنگین می باشد.
تجهیزات ایمنی و رفاهی کشنده fh 500 ولوو شامل سرعت سنج، تاخوگراف ، دورسنج و درجه حرارت آب، میزان سوخت ، فشار باد مخازن سیستم و زیر بندی بادی ، فشار روغن و کلیه علائم و اطلاعات خاص در صفحه نمایش دیجیتال ارائه می شوند . از دیگر ویژگی این محصول میتوان به استاندارد آلایندگی یورو۵ نیز اشاره کرد.
کشنده ولوو fh500 یکی از کامیون هایی است که با موتور بالای ۵۰۰ اسب بخار عرضه می شود که میتوان گفت یکی از معدود کشنده های موجود می باشد که با این پیشرانه موتوری در حال تولید می باشد.

ولوو شرکت خودروسازی و صنایع سنگین سوئدی چندملیتی است، که سازندة خودروهای سنگین، تجهیزات سنگین و قطعات مربوط به آنان می‌باشد. از جمله تولیدات این شرکت کامیون، اتوبوس، موتورهای دیزل، تجهیزات سنگین، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است. ولوو در سال ۱۹۲۴ راه‌اندازی شده و نهایتاً در سال ۱۹۲۷ به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر یوتبری آغاز به‌کار کرد. این شرکت در آغاز شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس‌کااف به‌شمار می‌آمد، که در سال ۱۹۳۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس‌کااف سهامش را واگذار نمود. گروه ولوو در سال ۱۹۹۹ اقدام به فروش بخش خودروهای سبک خود تحت عنوان ولوو کارز، به شرکت آمریکایی فورد نمود. در سال ۲۰۱۰ فورد نیز ولوو کارز را به شرکت چینی جیلی فروخت و بخش ساخت خودروی سواری آن (ولوو کارز)، اکنون زیرمجموعه شرکت چینی جیلی است.

مشخصات فنی کشنده ولوو FH500

موتور ۶ سیلندر مجهز به توربوشارژر
قدرت موتور 500 اسب بخار
حداکثر گشتاورد ۲۵۰۰ نیوتن متر
تعداد دنده ها ۱۲ دنده جلو و ۲ دنده عقب
مخزن سوخت فولادی به ظرفیت ۶۱۰ لیتر
یک دو
یک دو

کیان باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین سنگین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به فعالیت می پردازد. کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد.

انواع باتری ولوو را از دیزل شاپ بخواهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی