بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

لذت دوچرخه سواری خود را افزایش دهید

وقتی دوباره به شهر سلام می کنیم، وقت آن است که با دوچرخه از پاییز لذت ببریم. ما محصولاتی را گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند تجربه دوچرخه سواری راحتی داشته باشید. در اینجا محصولات منحصر به فردی وجود دارد که لذت دوچرخه سواری شما را افزایش می دهد.

دستکش دوچرخه سواری دوستدار پوست

شما می توانید تجربه راحتی با دستکش دوچرخه سواری با پد کف دست داشته باشید که از آسیب دیدن دستان شما در سفرهای طولانی دوچرخه سواری جلوگیری می کند. علاوه بر این، این محصول دارای مواد پرکننده ژل و اسفنجی با نظم ارگونومیک است. به این ترتیب حتی در جاده های ناهموار نیز اثرات ضربه و لرزش را در حداقل سطح احساس خواهید کرد. با بخش حوله جاذب عرق و سازگار با پوست، پشتیبانی از گرفتن ایمن را فراهم می کند، بنابراین می توانید از تور دوچرخه سواری خود لذت ببرید.

روکش صندلی برای سواری راحت

برای راحتی بیشتر در هنگام نشستن در دوچرخه سواری های طولانی یا کوتاه ، می توانید روکش صندلی فوم حافظه را انتخاب کنید . این محصول که به صورت انعطاف پذیر قابل تنظیم است، نه تنها در روزهای بارانی با ساختار ضد آب خود آسان است، بلکه در مواقع تعریق نیز راحتی را فراهم می کند. علاوه بر این، روکش صندلی به راحتی با بسیاری از دوچرخه ها سازگار می شود.

جا لیوان دوچرخه مفید

جا لیوان دوچرخه ، که به شما کمک می کند به راحتی از نوشیدنی های گرم یا سرد خود در خارج از منزل لذت ببرید ، حتی در جاده های ناهموار نیز چسبندگی محکمی را نشان می دهد. محصولی که به راحتی می توانید آن را بر روی انواع دسته دوچرخه ثابت کنید، با فضای داخلی غیر لغزنده طراحی شده است.

محصولاتی برای سهولت حمل و نقل

می توانید از کیف زین دوچرخه استفاده کنید تا وسایل کوچک و مهم خود مانند تلفن، کیف پول، کلید را همیشه با خود حمل کنید . این محصول که به راحتی با ساختار Velcro خود ثابت می شود، از مواد ضد آب طراحی شده است. در تورهای دوچرخه‌سواری خود در عصرها می‌توانید سفرهای مطمئن‌تری را با وصل کردن یک لامپ به محل نصب لامپ محصول انجام دهید.

سبد فرمان دوچرخه که می توانید از آن به عنوان سبد خرید نیز استفاده کنید ، با انواع دسته دوچرخه سازگار است. این محصول که در صورت عدم استفاده با تا شدن فضای کمتری را اشغال می کند، به شما کمک می کند بسیاری از وسایل خود را با خود حمل کنید.

برای دریافت محصولاتی که به افزایش لذت دوچرخه سواری و موارد دیگر کمک می کند،   می توانید از فروشگاه چیبو دیدن کنید.

  • ۰۱/۰۷/۲۴
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی