بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

قطعات تولیپس

قطعات تولیپس/ قطعه بانک

فروش قطعات لوازم خانگی در کل ایران توسط قطعه بانک

بسته بندی محصولات رایگان می باشد.  این دسته شامل موارد محدودی از قطعات لوازم خانگی می باشد که به دلایل مختلف در دسته بندی مجزا قرار نگرفته اند.

این قطعات شامل لوازم یدکی جاروبرقی بخارشوی ، ماکروفر، پلوپز ، سشوار ، سرخ کن ،  ساندویج ساز ، قطعات دریل شارژی ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخارسرد ، لوازم یدکی هود و … می باشد.

قطعات دستگاه های دیگر شامل: لوازم یدکی دریل شارژی ، لوازم یدکی ساندویچ ساز ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخور سرد ، لوازم یدکی هود و …

لوازم خانگی تولیپس

تولیپس یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که تحت نظر شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران شروع به کار کرده و اولین بار در سال 1380 توسط این برند معرفی شده است. برند تولیپس لوازم بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه کرده و توانسته در طی این سال‌ها رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند.
عملکرد شرکت لوازم خانگی تولیپس (tulips)

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شد شرکت تولیپس فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده اما در طی سالیان گذشته به علت تحریم و جلوگیری از واردات لوازم خانگی خارجی تقاضا افراد برای خرید لوازم خانگی با کیفیت ایرانی بسیار بیشتر شده و در این میان برند تولیپس (tulips) توانسته به خوبی از این فرصت استفاده کرده و با تولید لوازم خانگی بسیار با کیفیت خود خوش درخشیده و رضایت مشریان را به صورت کامل جلب کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی