بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

عیب یابی مایکروویو هنگامی که مشکلی پیش می آید

اکثر مردم نمی توانند یک روز را بدون استفاده از مایکروویو خود پشت سر بگذارند . این دستگاه همه کاره می تواند به شما در انجام انواع کارها در آشپزخانه کمک کند، از جمله گرم کردن سریع باقی مانده غذاها یا تهیه نوشیدنی های گرم، یخ زدایی مواد غذایی، و دادن فضای اضافی برای پخت و پز وقتی فر شما پر است. به همین دلیل است که مایکروویو خراب چیزی است که شما می خواهید فوراً آن را تعمیر کنید.

انتظار برای تعمیر مایکروویو به این معنی است که نمی توانید از راحتی دستگاه به شما استفاده کنید. رفع بسیاری از خرابی های مایکروویو نسبتا ساده تر است و شما باید بتوانید یاد بگیرید که چگونه مایکروویو خود را خودتان تعمیر کنید تا در هزینه صرفه جویی کنید و نیازی به یک متخصص برای انجام آن ندارید. اگر می توانید یاد بگیرید که چگونه مایکروویو خود را تعمیر کنید، می توانید دوباره به سرعت از آن استفاده کنید.

مایکروویو گرم نمی کند

مایکروویو گرم نمی کند

اگر حرارت مایکروویو شما متوقف شده است، علت ممکن است خرابی مگنترون باشد. اگر دستگاه در حالت خالی روشن شود، مگنترون ممکن است بسوزد. یک مگنترون شکسته قابل تعمیر نیست، بنابراین اگر این مشکل را در مایکروویو خود تجربه کردید، باید یک مگنترون جدید بخرید تا دوباره مایکروویو خود را به درستی کار کند.

در به درستی بسته نمی شود

در به درستی بسته نمی شود

اگر درب مایکروویو به درستی بسته نشود، اگر فکر می‌کند در باز است، می‌تواند از کارکرد دستگاه جلوگیری کند. علت اصلی این نقص رایج می تواند شل شدن لولاها یا فنرهای درب باشد. این می تواند یک راه حل ساده برای خودتان باشد که نیاز به سفت کردن پیچ های شلی دارد که هنگام بررسی مشکل پیدا می کنید. در غیر این صورت، می توانید قطعات آسیب دیده ای را که قابل تعمیر نیستند، تعویض کنید.

مایکروویو داره صدا میده

مایکروویو داره صدا میده

دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که مایکروویو شما صدا ایجاد می کند. ساده ترین دلیل برای تشخیص و رفع آن صفحه مایکروویو پر سر و صدا است. اگر مشکل این است، نگاهی به غلتک جفت و راهنما بیندازید. سایر دلایل احتمالی مایکروویو پر سر و صدا عبارتند از خرابی موتور محرک یا مگنترون. سایر قطعاتی که می توانند باعث ایجاد نویز شوند، دیود ولتاژ بالا یا فن خنک کننده هستند.

نور مایکروویو خاموش است

نور مایکروویو خاموش است

لامپ موجود در مایکروویو به شما این امکان را می دهد که در حین کار دستگاه را ببینید. اگر لامپ روشن نمی شود، تعمیر می تواند به سادگی تعویض لامپ سوخته باشد -- اما سهولت تعویض لامپ بسته به مدل متفاوت است. برخی از واحدها برای تعویض چراغ از شما می خواهند که قاب را به طور کامل باز کنید. اگر به نظر نمی رسد که لامپ دلیل کار نکردن لامپ باشد، احتمالاً مشکل به دلیل نقص در برد کنترل مایکروویو شما است.

تاچ پد پاسخ نمی دهد

تاچ پد پاسخ نمی دهد

اگر صفحه لمسی الکتریکی روی مایکروویو شما پاسخ نمی‌دهد، نمی‌توانید از کنترل‌ها برای کار با دستگاه استفاده کنید. چند قطعه می تواند باعث عدم پاسخگویی صفحه لمسی شود. ابتدا می توانید سوئیچ غشایی را بررسی کنید که به شما امکان می دهد پاسخگویی دکمه های جداگانه را بررسی کنید. اگر مشکل به نظر نمی رسد، احتمالاً مشکل مربوط به برد کنترل است.

هنگامی که مایکروویو شما به درستی کار نمی کند، ممکن است به جای تعمیر دستگاه فعلی یا خرید قطعات جایگزین برای آن، مایکروویو جدید بخرید . اگر مایکروویو جدیدی می‌خواهید، حتماً Appliances Connection را بررسی کنید زیرا ما انتخاب زیادی داریم.

 

پرسش های مرتبط

آیا ارزش تعمیر مایکروویو را دارد؟

اگر مایکروویو شما نسبتا نو است و تعمیر آن سریع و کم هزینه خواهد بود، ارزش تعمیر دستگاه را دارد. اما اگر تعمیر پیچیده‌تر و گران‌تری نیاز است، بهتر است یک مایکروویو جدید بخرید. در هر حال شما همیشه میتوانید قطعات ماکروویو را از قطعه بانک تهیه کنید

مایکروویو چقدر باید دوام بیاورد؟

با استفاده معمولی و نگهداری مناسب باید بتوانید حدود هفت سال از مایکروویو خود استفاده کنید، اما طول عمر مورد انتظار با استفاده زیاد و نگهداری ضعیف کمتر خواهد بود.

  • ۰۱/۰۶/۲۷
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی