بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

درست کردن ژل شستشو

[caption id="attachment_50" align="alignnone" width="300"]چیبو چیبو[/caption]

ژل خانگی فواید زیادی برای من دارد. علاوه بر اینکه تقریبا هیچ هزینه ای ندارد و دوستدار محیط زیست است، پوست حساس دخترم را نیز تحریک نمی کند. من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید به راحتی چنین معجزه کوچکی انجام دهید.

 
من ژل شستشوی خود را در خانه فقط با سه ماده درست می کنم.  او چطور؟

ژل لباسشویی خانگی گاهی اوقات به عبارت نه چندان جذاب "لغزش لباسشویی" ملقب می شود. اما هر چه اسمش را بگذارید، اگر آن را امتحان کنید قطعا پشیمان نخواهید شد.

من چندین سال است که آن را درست می کنم. از زمانی که دخترم خیلی کوچک بود از اگزمای شدیدی در دست و پاهایش رنج می برد که هیچ کس نمی دانست چگونه با آن کنار بیاید.

شاید به عنوان آخرین گزینه باقیمانده، ژل شستشوی شیمیایی کلاسیک را دور انداختم و شروع به "آشپزی" کردم.

از آن لحظه به بعد، من در هیچ چیز دیگری شسته نشدم - و شگفتی دنیا، بعد از چند هفته اگزمای دخترم به طور کامل ناپدید شد، همچنین کوهی از ظروف پلاستیکی بی مصرف که در آن ژل از داروخانه می خریدم.

توپ های پشمی خشک کن 2 عدد
 
سبد لباسشویی 2 عدد
 
دستگاه پخش صابون، 2 عدد
 

وقتی به این محصول DIY تغییر دادم، می ترسیدم که به خوبی شسته نشود، لباس های شسته شده بو نگیرند ... و ماشین لباسشویی من را مسدود کند. خوشبختانه هیچ یک از ترس های من محقق نشد و نمی خواهم از این بوی لطیف لباسشویی که خاطرات بسیاری از دوران کودکی من را تداعی می کند،

دست بکشم. اما چیزی که بیشتر از همه لذت می برم این است که همه چیز به معنای واقعی کلمه در چند دقیقه ساخته می شود.

دستورالعمل ساخت ژل شستشو در منزل

امروز بیشتر و بیشتر درباره پایداری صحبت می شود و این چیز خوبی است. تأثیر مثبتی بر دنیایی که در آن زندگی می کنیم دارد. و این ژل شستشو نیز تاثیر مثبتی بر کیف پول دارد.

جعبه های نگهدارنده کشو، 2 عدد، متوسط
 
خشک کن لباس کمپینگ
 

برای 6 لیتر ژل، آماده کنید:

  • 180 گرم صابون مارسی (حتی با آهو کافی است)
  • 6 لیتر آب جوش
  • 100 گرم جوش شیرین
  • یک ظرف بزرگ
  • در صورت تمایل می توانید به ذائقه خود اسانس طبیعی اضافه کنید
پیمانه، 2 عدد
 
جعبه های نگهدارنده کشو، 2 عدد، بزرگ
 
لیوان برای شستن سوتین 2 عدد
 

روش:

  1. صابون را در یک کاسه بزرگ رنده کنید.
  2. 1 لیتر آب بریزید و کاملا مخلوط کنید تا حل شود.
  3. جوش شیرین را اضافه کنید، مخلوط کنید و با آب باقیمانده اضافه کنید.
  4. حالا می توانید چند قطره اسانس اضافه کنید.
  5. اجازه دهید لجن به دست آمده خنک شود و آن را، هنوز کمی گرم، در یک ظرف در بسته بریزید. اگر کاملا خنک شود قوام آن غلیظ می شود و ریختن آن سخت می شود.

طرز تهیه پودر لباسشویی

و برس ژل خانگی چطور؟  درست مثل بقیه، در واقع. در مورد مقدار، من حدود 50 میلی لیتر ژل به یک ماشین لباسشویی از لباس های کثیف کلاسیک اضافه می کنم، اما اگر لباس های شسته شده ای است که کار زیادی کشیده است، می توانم بیشتر اضافه کنم. برای افزایش رنگ، گاهی یک قاشق پر کربنات سدیم را به سفید و یک قاشق سرکه را به رنگ های تیره یا رنگی اضافه می کنم.

کاسه، 2 عدد
کاسه، 2 عدد
229 CZK جزئیات محصول

مزایای

  • سالم و من مجبور نیستم به خرید بسته بندی پلاستیکی جدید ادامه دهم
  • مقرون به صرفه بودن - 10 لیتر ژل حدود 50-100 CZK هزینه دارد
  • مناسب برای پوست حساس کودک
  • تولید صرفه جویی در زمان که حدود 20 دقیقه طول می کشد، بنابراین درست مانند رفتن به فروشگاه برای تهیه یک پودر جدید

معایب

  • بوی ضعیف، لباس های شسته شده شما هرگز به شدت بوی پودر لباسشویی کلاسیک نخواهند داشت
  • لباس‌های سفید به مرور زمان خاکستری می‌شوند - من این مشکل را با اضافه کردن گهگاه سرکه یا آماده‌سازی دیگری حل می‌کنم
  • برخی از لباس های سبک تمایل به زرد شدن دارند. من این را با اضافه کردن یک قاشق پر کربنات سدیم به یک محموله لباس حل می کنم

 

انواع محصولات چیبو را می توانید از سایت ما سفارش دهید.

  • ۰۱/۰۵/۳۰
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی