بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

دستورالعمل استفاده از قرص های جوشان شوینده توالت فرنگی

شما فقط به چند ماده در دسترس نیاز دارید و به راحتی می توانید قرص های جوشان را برای نظافت توالت فرنگی درست کنید

. آنها به طور قابل توجهی ارزان تر و در بیشتر موارد زیست محیطی تر از محصولات تمیز کننده قفسه های داروخانه هستند.

به عنوان یک امتیاز، آنها سیفون توالت را کمی سرگرم کننده تر می کنند. از تماشای صدای تبلت پس از پرتاب شدن در توالت لذت می برم.

 
دستورالعمل استفاده از قرص های جوشان شوینده توالت فرنگی: تنها چیزی که نیاز دارید 3 ماده ای است که در خانه دارید

پسر کوچکم دوست دارد با من تمیز کند. او هر کاری را که من انجام می دهم تقلید می کند. به همین دلیل سعی می کنم محصولات پاک کننده را تا حد امکان طبیعی کنم و برای سلامتی مضر نباشند. سپس ما از نظافت با هم (او قطعا بیشتر از من) بهتر "لذت" می بریم.

من چون خیلی نگران این نیستم که او با دستانی که مدام در دهانش می‌چسبد چیز بدی را لمس نکند و او چون به او اجازه می‌دهم کارهای بیشتری انجام دهد. باشد که لذت نظافت او تا سالهای آخر عمرش ادامه داشته باشد!

ساخت قرص های تمیز کننده توالت آسان است

اگر می ترسید که تولید تبلت ها کار زیادی است و ارزش وقت شما را ندارد، می خواهم از شما سوء استفاده کنم.

می توانید جرم را در 10 دقیقه ایجاد کنید و سپس آن را در قالب قرار دهید یا با دست شکل دهید. به این ترتیب اجازه می دهید یک شب خشک شود و کارتان تمام است. این قرص ها چندین ماه در یک شیشه قابل بسته شدن مجدد دوام خواهند داشت.

برای تهیه آن به جوش شیرین، اسید سیتریک و یک بطری اسپری آب نیاز دارید.

بدون این پایه نمی توانید انجام دهید. برای حمایت از اثر جوش شیرین با اسید سیتریک، می‌توانید کمی سرکه یا مستقیماً به قرص‌ها اضافه کنید، یا می‌توانید پس از استفاده از آن‌ها، توالت را کاملاً با آن شستشو دهید. ب

رای مبتدیان، گزینه دوم را توصیه می کنم. علاوه بر این، بسته به رایحه ای که دوست دارید، می توان روغن معطر را به قرص ها اضافه کرد.

چگونه تبلت ها را شکل دهیم؟

می توانید از قالب ها، کاترها استفاده کنید، اما این کار را با دست نیز می توانید انجام دهید.

پایه برای شستشوی ظروف
 

اگرچه می‌توانید قرص‌هایی را بدون قالب درست کنید، اما توصیه می‌کنم اگر به ظاهر زیبای آن‌ها اهمیت می‌دهید، آن را تهیه کنید (مثلاً برای بستنی یا کلوچه). اگر آنها را به خوبی در یک ظرف شیشه ای بچینید، نه تنها حمام شما را تمیز می کنند،

بلکه آن را دنج تر می کنند. علاوه بر قالب، می توانید از کاتر کوکی ها نیز استفاده کنید، هر آنچه برای کلوچه های کریسمس دارید. اگر در خانه قالب یا کاتر ندارید، فقط توپ ها را با دست شکل دهید.

به نظر من ساده ترین راه این است که مخلوط را داخل یک قالب سیلیکونی قرار دهید. روز بعد، زمانی که مخلوط سفت شد، قرص ها به راحتی از بین می روند. اگر می‌خواهید واقعاً زیبا و صاف به نظر برسند (اعتراف می‌کنم که نمی‌توانم تحمل کنم)،

توصیه می‌کنم آن‌ها را در قالب یخ شکل دهید، سپس آن را در فیلم چسبناک بپیچید و وزنه‌هایی (مثلاً کتاب‌ها) را روی آن قرار دهید. با تشکر از این، تمام جرم به شکل باقی می ماند، چیزی بیرون نمی آید و قرص ها از همه طرف خوب و صاف می شوند.

تبلت ها چگونه کار می کنند؟

هنگامی که در آب ریخته می شوند، به لطف واکنش اسید سیتریک با سودا شروع به کف می کنند. این کار باکتری ها را از بین می برد و کثیفی را که نمی توانید با برس به آن ها دست یابید، از بین می برد.

دستورالعمل ساخت قرص جوشان برای توالت فرنگی

با ریختن سرکه در توالت، ریختن یک قرص، صبر کردن تا جوشیدن آن و اجازه دادن به همه چیز برای 10 دقیقه، بهترین اثر را هنگام تمیز کردن به دست آورید.

سپس کاسه توالت را با برس توالت پاک کنید. اینگونه است که من هفته ای یک بار از قرص ها استفاده می کنم و همچنین یک پیشگیری عالی در برابر آهک است.

دستمال ظرفشویی 3 عدد
 

 

  • ۰۱/۰۵/۲۷
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی