بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

مشخصات فنی باتری اتوبوس ولوو B7

[caption id="attachment_3656" align="alignnone" width="300"]لوازم یدکی ولوو لوازم یدکی ولوو[/caption]

ظرفیت حدودی باتری: 220 آمپر ساعت

ولتاژ باتری: 24 ولت

* بر روی خودروهای سنگین با توجه به نوع کاربری و لوازم نصب شده، باتری هایی با ظرفیت های مختلف نصب میگردد. به همین دلیل در لیست زیر قیمت باتری با ظرفیت های مختلف ذکر شده است.

** توجه داشته باشید عموم خودروهای سنگین با ولتاژ 24 ولت کار میکنند و میبایست دو باتری بر روی آنها نصب گردد.

 
باتری
قیت (تومان)
باتری 190 آمپر اوربیتال وان سیلور
 
باتری 190 آمپر اوربیتال
 
باتری 190 آمپر اوربیتال پاور ایکس
 
باتری 190 آمپر سوزوکی
 

 

 
باتری
قیمت (تومان)
باتری 200 آمپر صبا اسیدی نیو آرمو
 
باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور
 
باتری 200 آمپر سوزوکی
 
باتری 200 آمپر صبا واریان
 
باتری 200 آمپر اوربیتال
 
باتری 200 آمپر شارک
 
باتری 200 آمپر اوربیتال پاور ایکس
 

 

 
باتری
قیمت (تومان)
باتری 220 آمپر اوربیتال وان سیلور
 
باتری 220 آمپر اوربیتال
 
باتری 220 آمپر سوزوکی
 
باتری 220 آمپر اوربیتال پاور ایکس
 

اتوبوس های ولوو یکی از انواع اتوبوس های مورد استفاده در ناوگان حمل و نقل ایران هستند که از دهه ۷۰ شمسی توسط شرکت رانیران تولید شده و به بازار ایران راه پیدا کردند. این اتوبوس های بیابانی برای سفر های جاده از بهترین گزینه ها میباشند. اولین اتوبوس بین‌شهری یا به‌اصطلاح بیابانی ولوو که توسط رانیران ساخته و عرضه شد،

B12 نام داشت که البته در تعداد محدودی ساخته شد. سپس نسل اول مدل B7 روانهٔ بازار شد و کاملاً توانست بازار اتوبوس‌های بیابانی کشور را در دست گیرد . اتوبوس های ولوو انواع مدل های مختلفی همچون B12 ، B7،  B11  ، اتوبوس های ولوو  VIP  دارند .

در صورتی به دنبال تفاوت انواع مدلهای اتوبوس جهت اجاره هستید  تا بهترین گزینه را برای سفر خود برگزینید در این مقاله میتوانید اطلاعات کاملی درباره اتوبوس های ولوو، تفاوت های ظاهری و امکانات آنها به دست آورید.

بیشتر افراد شاید بر این باور باشند که اتوبوس ولوو وی آی پی انتخاب مناسبی برای سفر می باشد و به همین دلیل دنبال دیگر نمونه ها که معمولی تر هستند نمی روند. ولی باید بدانید که بیشتر مدل های اتوبوس های ولوو امکانات مربوط به سفر امن و بی خطر را دارا می باشند.

ولوو ۹۷۰۰ یکی از بهترین مدل های اتوبوس های ولوو می باشد که شما می توانید برای سفرهای طولانی خود این اتوبوس را انتخاب نمایید. برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد آخرین مدل اتوبوس ولوو و اتوبوس ولوو جدید داشته باشید در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد انواع اتوبوس ولوو به شما ارائه می دهیم.

ولوو شرکت خودروسازی و صنایع سنگین سوئدی چندملیتی است، که سازندة خودروهای سنگین، تجهیزات سنگین و قطعات مربوط به آنان می‌باشد. از جمله تولیدات این شرکت کامیون، اتوبوس، موتورهای دیزل، تجهیزات سنگین، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است.

ولوو در سال ۱۹۲۴ راه‌اندازی شده و نهایتاً در سال ۱۹۲۷ به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر یوتبری آغاز به‌کار کرد. این شرکت در آغاز شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس‌کااف به‌شمار می‌آمد، که در سال ۱۹۳۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد،

اس‌کااف سهامش را واگذار نمود. گروه ولوو در سال ۱۹۹۹ اقدام به فروش بخش خودروهای سبک خود تحت عنوان ولوو کارز، به شرکت آمریکایی فورد نمود. در سال ۲۰۱۰ فورد نیز ولوو کارز را به شرکت چینی جیلی فروخت و بخش ساخت خودروی سواری آن (ولوو کارز)، اکنون زیرمجموعه شرکت چینی جیلی است.

مشخصات فنی اتوبوس ولوو B7

طول کابین 12000 میلی‌متر
عرض کابین 2500 میلی‌متر
ارتفاع سقف کابین تا سطح زمین 3700 میلی‌متر
فاصله محوری 6000 میلی‌متر
مدل موتور کشنده ولوو D7A
استاندارد آلایندگی Euro 3
قدرت موتور 285 اسب بخار

کیان باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین سنگین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به فعالیت می پردازد. کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق اتوبوس ولوو B7 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

برای آشنایی با مجموعه کیان باتری توصیه میشود فیلم زیر را مشاهده نمایید:

 

 

  • ۰۱/۰۵/۲۴
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی