بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

Bosch's FreshUp شریک مناسب برای سفرهای تابستانی

[caption id="attachment_6116" align="alignnone" width="150"]لوازم یدکی بوش لوازم یدکی بوش[/caption]

احساس خوبی است که دوباره به سفر می رویم!

جشنواره ها، کمپینگ، سفرهای خارج از کشور؛ بیشتر دفترهای خاطرات ما در تابستان امسال بسته بندی می شوند زیرا سعی می کنیم زمان از دست رفته را جبران کنیم.

 

اما یکی از مسائلی که ما در هنگام حرکت با آن دست و پنجه نرم می کنیم، تازه نگه داشتن لباس هایمان است. حفظ آن احساس تازه شسته شده و فشرده پس از ساعت ها سفر، بسته بندی در یک چمدان یا کیف، تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

 

خوشبختانه، این همان چیزی است کهFreshUpبرای طراحی شده بود. ابزاری در حال حرکت که می‌تواند بوها را از بین ببرد، پارچه‌ها را شاداب کند و در هنگام مسافرت به شما احساس برتری بدهد.

 

در اینجا چهار دلیل برای باز کردن فضای FreshUp در چمدان خود در این فصل تعطیلات آورده شده است:

جشنواره ها

جشنواره ها به دلیل عدم رعایت نظافت و بهداشت بدنام هستند. اما چرا اجازه دهید که لباس های بیانیه شما را خراب کند؟ FreshUp را می توان بر روی انواع پارچه ها از مخمل، جین، ساتن (یکی از ملزومات این فصل) استفاده کرد. بوی «چادر کپک زده» را حذف کنید

و حتی برای بخش‌های مختلف روز یا رویداد، اقلام را دوباره بپوشید یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به این ترتیب، همه شما می توانید بسته بندی های سبک تر داشته باشید و بیشترین بهره را از وسایل خود ببرید.

 
 

نور سفر

 

نور سفر راه رو به جلو است. باعث صرفه جویی در پول، وزن در چمدان شما می شود و شما را از تجربه «خستگی گزینه» باز می دارد.

بعلاوه، این مقدار لباسشویی بسیار کمتری است که باید به خانه بازگردانید. اگر تابستان امسال سفر می کنید، چند قطعه کپسول را در کنار FreshenUp بسته بندی کنید

FreshUp چه در خارج از کشور باشد و چه در انگلستان، به گونه ای طراحی شده است که جمع و جور و به اندازه کافی کوچک باشد تا در چمدان دستی شما قرار گیرد.

مراسم عروسی و مراسم

 

 

عروسی در خارج از کشور در حال حاضر بیشتر از همیشه رایج است. چه به عنوان یکی از اعضای نزدیک خانواده، چه دوست یا یک نفر دیگر در این مراسم شرکت کنید، دوست دارید بهترین حالت را داشته باشید و به نظر برسید.

 

به احتمال زیاد روی برخی از لباس های خاص و جدید سرمایه گذاری کرده اید. احساس لوکس لباس های جدید را پس از باز کردن بسته بندی از دست ندهید.

با Bosch FreshUp، تازه کردن آن قطعات کلیدی آماده برای روز بزرگ آسان خواهد بود.

 
 

سفرهای طولانی

شاید در حال رفتن به یک سفر طولانی یا رفتن به جایی دورتر هستید. معمولاً ممکن است سفرهای طولانی‌تر با هزینه‌های خشک‌شویی

و نیاز به خریدهای جدید در حال حرکت همراه باشد. اما با استفاده از FreshUp دستی خود، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای احساس خشک‌شویی را داشته باشید!

ما دوست داریم به FreshUp خود به عنوان جدیدترین وسیله ضروری سفر فکر کنیم. نه تنها به شما در صرفه جویی در انرژی و هزینه ها کمک می کند،

بلکه با FreshUp در چمدان خود، می دانید که یک قدم با لباس های تازه و تمیزی که به شما احساس عالی می کند فاصله دارید. زمانی که در سرتاسر جهان خاطره‌سازی می‌کنید، ضروری است!

  • ۰۱/۰۵/۰۱
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی