بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

نامه های اردویی که بچه ها دوست دارند

[caption id="attachment_34" align="alignnone" width="300"]لوازم آشپزخانه | لوازم خانه | لوازم خانگی لوازم آشپزخانه | لوازم خانه | لوازم خانگی[/caption]

آیا نمی‌دانید چگونه نامه‌ها و نگاه‌هایی را که می‌خواهید برای کودکان در اردوگاه یا مدرسه در طبیعت بفرستید، بهبود بخشید؟

از یکی از ایده های آزمایش شده و واقعی من الهام بگیرید یا همه آنها را امتحان کنید!

دنیسا چارواتوا
نامه های اردویی که بچه ها دوست دارند.  دستورالعمل و تصاویر برای چاپ

من هنوز به خوبی به خاطر می آورم که اشتیاق برای پخش نامه های اردوگاهی... برای اینکه ببینم چیزی دریافت کرده ام یا نه، و ناامیدی نهایی وقتی که بین نگاه ها چیزی برای من وجود نداشت. این تنها راه ارتباطی با خانه بود. به همین دلیل همیشه مشتاقانه منتظر نامه ها بودم.

شاید امروز وضعیت دنیای تلفن های همراه کمی تغییر کرده باشد، اما با این وجود، ما به عنوان والدین می توانیم نامه ای برای کودکان بسازیم که مانند زمانی ما مشتاقانه منتظر آن باشند.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که نوشتن به اردوگاه نباید فقط یک نگاه معمولی یا نامه ای باشد که معمولاً آن را ارسال می کنیم، بلکه می توان آن را به روشی واقعا خلاقانه تصور کرد؟

در اینجا سه ​​نوع نامه وجود دارد که فرزندان ما بیشترین دریافت را دارند، چه در کمپ باشند و چه در طبیعت مدرسه.

1. شعر بنویسید

آیا حداقل کمی روح شاعرانه دارید؟ اگر پیام های ساده کافی برای نگاه کردن ندارید، داستان ها را در شعرهای کوتاه بنویسید.

لباس جین
لباس جین چیبو
749 CZK جزئیات محصول

حتی ممکن است وقتی به آن فکر می کنید به خودتان بخندید. چاشنی بخشیدن به یک روز معمولی اغلب می تواند بسیار سرگرم کننده باشد

همچنین خواندن آن برای کودکان در مقایسه با نامه های معمولی و به خصوص پیامک های دیگران (اگر در اردوگاهی هستند که می توانند تلفن همراه داشته باشند) تغییری خوشایند خواهد بود. و نگران نباشید، اگر قافیه ای گهگاهی جیر جیر کند، اشکالی ندارد. :-)

می توانید آن را به این صورت امتحان کنید:

من امروز بیشتر کار کردم و وقتی به خانه رسیدم وحشت محض بود. بعد از آن همه مشغله کاری، سگ ما دم در ظاهر شد. با کی چیکار کردم در موردش پرسیدم! آن احمق چهارپای ما، کفش های بیچاره مرا جوید.

…یا:

ما در حال حاضر مشتاقانه منتظر شما هستیم، شما سه بار دیگر شب را سپری خواهید کرد. ما برنامه های تابستانی زیادی با شما داریم، به عنوان مثال به زودی به قلعه کاست سفر خواهیم کرد. مادربزرگ نیز بسیار مشتاق دیدار شماست،

او از قبل تصمیم می گیرد که چه زمانی به دیدن او بروید. از روزهای آخر لذت ببرید و سپس به خانه ما بیایید!

2. زبان اشاره مخفی خود را بسازید

بچه ها عاشق گفتار خودشان هستند! شما به راحتی می توانید یکی از خود و کاملا مخفی ایجاد کنید. در مقایسه با اشعار اما کمی آمادگی می خواهد.

ابتدا محاسبه کنید که می خواهید چند بازدید ارسال کنید. حروف الفبا را بر اساس تعداد حروفی که در هر نوشته رد و بدل می کنید تقسیم کنید.

اینطوری فهمیدیم که 34 حرف را جایگزین کردیم. اردوها معمولاً 14 روزه هستند و روز اول نامه ای ندارند و معمولاً 2 آخر هفته در مدت اقامت در نظر گرفته می شود.

بنابراین ما 34 حرف از الفبا (34 کاراکتر) را برای هشت روز و یک نگاه به روز نهم - فقط در زبان اشاره. این چهار حرف در روز می دهد (دوبار یک منظره با پنج حرف می آید).

به طوری که دیدگاه ها به موقع می رسند

من اغلب قبل از رفتن بچه ها اولین نگاه را می فرستم. به لطف این، آنها موفق می شوند تمام نوشته های خود را به موقع تمام کنند.

سعی کردیم از اولین کاراکترها برای مصوت ها استفاده کنیم. متعاقباً، نمادهایی را برای حروف دیگر اضافه کردیم. شما می توانید به عنوان مثال مانند ما ادامه دهید:

تقسیم حروف به حروف جداگانه

 

  • حرف اول: A، S، CH، Ď
  • حرف دوم: E، K، N، T
  • حرف سوم: I، T، C، Ø
  • حرف چهارم: O، M، W، Ž
  • حرف پنجم: U، D، L، Š، G
  • حرف ششم: Y، H، P، Č
  • حرف هفتم: R, J, Q, Z, N
  • حرف هشتم: B، V، F، X
  • حرف نهم: منظره ای پر از نشانه

و در واقع چگونه بنویسیم؟ هر حرف را به نوبه خود با یک علامت، نماد یا تصویر جایگزین کنید - به عنوان مثال A با ماشین، B با کفشدوزک، P با شکل چوب، S با خورشید. یا همیشه می‌توانید در انتهای نامه بنویسید که کدام حروف بعدی را جایگزین می‌کنید

(در مورد حرف اول، مشخص کنید کدام‌ها قبلاً جایگزین شده‌اند و با چه چیزی) یا نماهای تصویر را انتخاب کنید و حروف را با علامت‌های جایگزین پنهان کنید. تصویر روی نما تا کودک بتواند از جستجو نیز لذت ببرد.

اگر بسیار خلاق هستید، نمادهای پنهان را در تصاویر خود روی کارت های مکاتبات نقاشی کنید. در نهایت نوشته شما کاملاً به صورت نماد و بدون استفاده از حروف خواهد بود.

چگونه آن را آسان تر کنیم؟

اگر تمایلی به استفاده از کاراکترهای خود ندارید یا زمان کمتری برای نوشتن دارید، از کد مورس استفاده کنید یا به جای حروف از اعداد استفاده کنید.

حروف زنجیره ای

بهترین ها برای پایان این روش مورد علاقه ما برای نوشتن نامه است. کودکان نه تنها معماها را حل می کنند و به مغزشان فشار می آورند، بلکه می دانند که در نوشته بعدی چه پاداشی می توانند داشته باشند،

بنابراین هیجان کمی بیشتر است. و ما نیز از اختراع آن لذت می بریم.

ماجراجویی زنجیره ای حتی خارج از تعطیلات

اگر می خواهید بچه ها را خوشحال کنید و حتی وقتی در خانه هستند کمی ماجراجویی داشته باشند، می توانید از نوک حروف زنجیره ای استفاده کنید. هر هفته یک روز را انتخاب کنید که بچه‌ها منتظر «نوشتن» بعدی باشند و همیشه آن را برایشان بگذارید،

مثلاً روی میز کنار تخت، جایی که وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوند، آن را پیدا کنند. علاوه بر این، می توانید کارهای زیادی را انجام دهید که کل "زنجیره" را طولانی تر می کند.

کار یک - پیچ و خم

ما برای نوشتن اول هزارتو آماده نکردیم. کودک در حین گذر از آن، حروفی را جمع آوری می کند و در پایان این کلمه به گوشش می رسد که چه شگفتی می تواند در انتظار او باشد. در مورد ماز ما، آدامس جویدن.

می توانید پیچ ​​و خم را در رایانه خود ذخیره کرده و آن را چاپ کنید. فقط اینجا کلیک کنید:  MAZE را چاپ کنید .

نامه هایی به اردوگاه

وظیفه دو - حروف بی معنی

نامه های مزخرف در سراسر کاغذ پراکنده شده است. اما چگونه پیدا کنیم؟ چه چیزی را پنهان می کنند؟

آماده سازی ساده است. یک شبکه اصلی بکشید (در حالت ایده آل یک مربع، به طوری که در نگاه اول بلافاصله مشخص نشود که راز چگونه متعلق است و نیاز به کمی تفکر دارد).

نامه هایی به اردوگاه

تعداد جعبه ها می تواند بیشتر یا کمتر از الگوی ما باشد. در شبکه، یک کلمه مربوط به شگفتی بعدی بنویسید -

به عنوان مثال، یک آب نبات. حروف را به طور تصادفی در امتداد خطوط قرار دهید. حروف دیگر را به دلخواه دور آنها بچینید. مربع دومی به همان اندازه تهیه کنید و در محل هایی که حروف کلمه "آب نبات"

(یا کلمه دیگری که نشان دهنده هدیه کوچکی است که بچه ها با حرف بعدی دریافت می کنند) پنهان است، سوراخ هایی در آن ایجاد کنید.

هر آنچه برای این نامه نیاز دارید چاپ کنید.

یک هدیه از راز گذشته بپیچید

فراموش نکنید که در کنار تکلیف جدید، پاداش وعده داده شده از نامه قبلی نیز باید در پاکت باشد.

وظیفه سوم - جدول رمزگذاری

این بار جدول رمزگذاری را آماده خواهید کرد. اگر از الگوی ما استفاده کنید، رمز به صورت زیر خواهد بود:

اصل جستجو ساده است، حرف مناسب باید با توجه به مختصات داده شده جستجو شود. پس از یافتن تمام رمزها، در مورد ما کلمه آبنبات چوبی بیرون می آید. باز هم، اینکه چه حروف و اعدادی در کناره ها استفاده می کنید،

به شما بستگی دارد. من حروف داخل را بر اساس الفبا مرتب کردم (فقط Q و W را که در چک به ندرت استفاده می شود کنار گذاشتم).

مواد جدول رمزگذاری را چاپ کنید. سپس می توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید.

وظیفه چهارم - مار

لازم نیست همه پازل ها کاملاً دشوار باشند. کودک در کمپ پر از احساسات جدید است، بنابراین هیچ چیز مخالف استفاده از یک کار ساده تر نیست. هادوفکا فقط از کل کلمات کنار هم در جدول و فلش ها استفاده می کند تا پیام را در آن جهت بخواند.

پیام مثال من این است: دفعه بعد می توانید منتظر خالکوبی باشید!

نامه هایی به اردوگاه

وظیفه پنجم - رابط

در اواخر اردو معمولاً پول جیبی به قدری ناپدید می شود که بچه ها حتی نمی دانند چگونه. پس با یک پست بستنی جدید آنها را خوشحال کنید. و چگونه قرار است آن را بفهمند؟ در نامه، فقط ذکر کنید که دفعه بعد منابع می توانند منتظر ... باشند

و سپس یک تصویر اتصال که در آن بستنی بیرون می آید را ضمیمه کنید.

اگر تمایلی به کشیدن خط فاصله ندارید، می توانید خط ما را چاپ کنید.

وظیفه شش - پیام رمزگذاری شده در متقاطع

شاید برخی از شما هنوز به یاد داشته باشید که تلفن های همراه دکمه ای چه شکلی بودند، زمانی که برای دریافت حرف دلخواه هنگام نوشتن پیام مجبور بودید سه بار دکمه را فشار دهید.

برخی از ما هنوز نمی توانیم آنها را رها کنیم. رمز دیگری بر اساس یک اصل مشابه است.

تصویر زیر به عنوان یک الگوی اصلی عمل می کند که می توانید آن را نیز چاپ کنید.

نامه هایی به اردوگاه

و شما با توجه به نقاط ترسیم شده در کادرهای مربوطه، کلمه یک وعده شادی دیگر را در پاکت ایجاد کنید. کلمه استیکرها به شکل زیر است:

ببینید، نوشتن برای بچه ها در کمپ ها می تواند هم برای والدین و هم برای بچه ها سرگرم کننده باشد.

من معتقدم که مطمئناً به گزینه های زیادی برای پنهان کردن شرح غافلگیری در پازل و همچنین شادی های کوچک دیگری فکر خواهید کرد که می توانید در پاکت های کودکان در کمپ قرار دهید

  • ۰۱/۰۴/۳۰
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی