بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

روز ملی تخم مرغ

روز ملی تخم مرغ

[caption id="attachment_16890" align="alignnone" width="256"]فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی[/caption]

تخم مرغ احتمالا همه کاره ترین غذای تاریخ است. آنها مملو از پروتئین و اسیدهای آمینه بدون کربوهیدرات یا قند هستند و عملاً با هر غذایی سازگار هستند!

تقریباً هیچ محدودیتی برای پختن تخم مرغ وجود ندارد، خواه تخم مرغ آب پز باشد، تخم مرغ بندیکت، خیلی آسان، در کنار آفتاب - این فهرست ادامه دارد.

اما اگر از همان تخم‌مرغ‌های قدیمی که معمولاً درست می‌کنید خسته شده‌اید،

روز ملی تخم‌مرغ در 3 ژوئن فرصتی برای شماست که از آن استفاده کنید. و با این ده دستور غذای خوراکی، بیش از اندازه کافی دستور العمل تخم مرغ برای ارضای هوس خود خواهید داشت!

1. بیکن و تخم مرغ پائلا

تخم مرغ با بیکن و گوجه فرنگی در یک تابه

چه برای صبحانه و چه برای شام، این دستور پخت بیکن و تخم‌مرغ پائلا برنده مطمئنی است. تنها با 13 ماده ساده،

از ماهیتابه به فر برای خوردن یک غذای خوشمزه و رضایت بخش که بی صبرانه منتظر خوردن آن هستید، می روید. بنابراین، اگر عاشق استفاده از ادویه های مختلف هستید و طعم اسپانیایی را دوست دارید، این دستور العمل برای شماست.

نکته حرفه ای: برای تقویت این دستور غذا، سعی کنید از برنج جاذب طعم مانند برنج بومبا استفاده کنید تا بافت مورد نیاز خود را بدون تغییر طعم پائلا فراهم کنید.

2. تخم مرغ گزیده بندیکت

بله، درست خواندید - می توانید تخم مرغ های لقمه ای Benedic t داشته باشید ، که برای هر زمان که میزبان هستید عالی است! شما به یک مینی قالب مافین و تعداد زیادی تخم مرغ نیاز دارید، اما ما قول می دهیم که نتایج ارزشش را دارد.

و اگر می خواهید یک نسخه گیاهی، تخم مرغ فلورانسی درست کنید، فقط ژامبون را جایگزین اسفناج کنید. برای تخم مرغ رویال، به جای آن ماهی سالمون دودی را امتحان کنید!

مهم نیست که چگونه آن را طبخ می کنید، مطمئناً یک مهمانی مورد علاقه فوری خواهید داشت!

3. رول تخم مرغ و بیکن کامیون داران

رول بیکن و تخم مرغ

تخم مرغ و بیکن به دلایلی کلاسیک هستند، اما شما می توانید با این دستور العمل رول تخم مرغ و بیکن Truckers یک قدم جلوتر بروید ! تنها در 40 دقیقه، می توانید چهار رول خوشمزه پر از سس خرمای خوشمزه بسازید که طعمی را اضافه می کند که نمی بینید در راه است. دیگر هرگز به نوع فریزر آماده رضایت نخواهید داد!

4. ساندویچ صبحانه تخم مرغی

افزودن تخم مرغ به ساندویچ شما همیشه ایده خوبی است، اما این ساندویچ صبحانه تخم مرغی این ایده را یک قدم به جلو می برد.

در حالی که ایجاد یک سوراخ واقعی در نان شما ممکن است عجیب به نظر برسد، نگران نباشید - شما فقط فضای خوبی برای تخم مرغ درست می کنید!

می توانید با سایر پر کردن ساندویچ ها آزمایش کنید تا ساندویچی را پیدا کنید که به نقطه مناسب می رسد یا دستور العمل را به طور کامل دنبال کنید.

در هر صورت، آن را بلافاصله در حالی که هنوز داغ است سرو کنید!

5. تخم مرغ پخته شده

ظرف تخم مرغ پخته شده

وقتی نوبت به برانچ می‌رسد، ایجاد یک منوی منحصربه‌فرد دشوار است، اما در مورد این دستور تخم‌مرغ پخته اینطور نیست .

فقط با چند ماده ساده، در 30 دقیقه یک دستور العمل جدید تخم مرغ مورد علاقه خواهید داشت! فقط مطمئن شوید که فر خود را از قبل گرم کنید، به خصوص اگر در برنامه فشرده هستید!

6. املت وافل

یک وافل و یک املت؟ در نهایت، خدایان آشپزی به ما لبخند می زنند و دو تا از غذاهای صبحانه مورد علاقه ما را در یکی می کنند!

با این دستور املت وافل ، لذت املتی به شکل وافل را خواهید گرفت که نمی دانستید هوس کرده اید! این دستور العمل آسان را دنبال کنید تا در کمتر از 30 دقیقه یک غذای خوشمزه خواهید داشت.

7. شانسکوآ

مجموعه ای از غذاهای خاورمیانه

این غذای خاورمیانه‌ای، Shanskua ، همان چیزی است که شما برای کسانی که دوست دارند کام خود را گسترش دهند و چیزهای جدید امتحان کنند، نیاز دارید.

با کنار هم قرار دادن هاریسا، گوجه‌فرنگی و تخم‌مرغ در یک تابه، یک غذای اصلی خواهید داشت که تقریباً با هر چیز دیگری مطابقت دارد.

آن را برای صبحانه یا شام سرو کنید - به شما بستگی دارد!

8. رشته فرنگی تخم مرغ

اکنون این دستور غذای نودل را با نودل های تخم مرغی به سطح جدیدی می برد ! در حالی که بدون شک دیگر نودل های تخم مرغی که نیاز به انجام بیشتر دارند، این چنین نیست. فقط با استفاده از تخم مرغ، می توانید نیروانای رشته فرنگی درست کنید که با هر سس یا سوپی سازگار است.

و با یک ویدیوی مفید که قدم به قدم دور از ذهن است، دیگر نمی خواهید رشته فرنگی درست کنید!

9. تخم مرغ آب پز در مایکروویو

تخم مرغ آب پز

آزمون و خطا در ساخت تخم مرغ آب پز چیزی است که همه ما با آن روبرو بوده ایم. اما با این دستور تخم مرغ آب پز ، می توانید برخی از مشکلات را از بین ببرید.

به جای آن می توانید از مایکروویو استفاده کنید! فقط قدرت مایکروویو خود را در ذهن داشته باشید تا از پاشیدن تخم مرغ و انفجار در چند بار اول جلوگیری کنید.

10. بوریتو صبحانه بسته بندی شده با تخم مرغ بیکن و سوسیس

چه کسی بوریتوی صبحانه را دوست ندارد؟ مخصوصا وقتی پر از بیکن و سوسیس باشد.

اما این دستور پخت بوریتوهای صبحانه را دوباره اختراع می‌کند و تخم‌مرغ‌های شما جایگزین تورتیلا می‌شود! بله، به جای طعم لذیذ بسته بندی شده با تورتیلا،

یک وعده طلای زرد بسته بندی شده با تخم مرغ دریافت می کنید. نه تنها خوشمزه است، بلکه می توانید آن را در کمتر از 30 دقیقه درست کنید!

اجاق گاز - یا فر را روشن کنید

دست ها در حال شکستن تخم مرغ روی تابه روی میز با مواد تشکیل دهنده

همانطور که می بینید، تخم مرغ یک غذای جادویی است. روش های بسیار زیادی برای تهیه آنها وجود دارد و هر کدام خوشمزه تر از قبلی هستند.

اما قبل از اینکه به سفر آشپزی خود بروید، ابتدا مطمئن شوید که وسایل آشپزی را برای پشتیبان دارید. و اگر فکر می‌کنید زمان ارتقا فرا رسیده است،

خبر خوب! لوازم یانگ فقط مکان مناسبی است!

  • ۰۱/۰۳/۲۸
  • tablo baneresfahan

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی