آقای پیتی مدیر چیبو حتما وبلاگ می نوشت
خوانندگان عزیز وبلاگ!
آقای پیتی حتما وبلاگ می نوشت. از تانزانیا، از کلمبیا، مطمئناً از فلات های مرتفع گواتمالا.
نجیب زاده با کلاه و سبیل تقریباً بلافاصله - اصطلاحی که مطمئناً قدیمی است - از تجربیات خود با ماسایی ها و هندی ها گزارش می داد.
او میتوانست عکسهایی از زیباترین گیاهان قهوه و فیلمهای مربوط به کشاورزان را در اینترنت منتشر کند.
اما در آن زمان، چهره تبلیغاتی Tchibo هنوز مجبور بود داستان های خود را از طریق فیلم سلولوئید به مشتریان برساند.
یان واگنفلد، یکی از جانشینان قانونی آقای پیتی، کار را آسانتر میکند.
هنگامی که او با قهوهکاران در نواحی کاشت قهوه در اطراف خط استوا پرسه میزند، شلوار جین و یک پیراهن یقهدار میپوشد و به جای کلاه کاسهدار، کلاه اوجدار از سرش محافظت میکند.
برخلاف سلف معروف خود، یان واگنفلد میتواند بدون مزاحمت با نماهای تبلیغاتی، تماس خود - خرید قهوه - را دنبال کند. اما لبخند، تخصص و اشتیاق به مبدا باقی مانده است.
و ما می خواهیم این اشتیاق را همراه با داستان های "قهوه" از سراسر جهان با شما به اشتراک بگذاریم.
نه فقط آن ها، اتفاقا. برخی از شما احتمالاً آن را به خاطر دارید: Tchibo در سال 1949 شروع به ارسال قهوه از طریق پست کرد.
یک داستان موفقیت آمیز، زیرا پس از جنگ نه فضای مغازه وجود داشت و نه زنجیره تامین. علاوه بر «اشتراک »، مشتریان ما در دهه 1950 هدایای کوچکی مانند حوله و دستمالهای پارچهای دریافت کردند که ایدهای از موسس شرکت مکس هرز بود.
چند سال بعد، عاشقان قهوه میتوانستند یک فنجان موکای طلایی را به قیمت دو پنی در اولین کافیشاپ شهر امتحان کنند. در سال 1972 جهان های هفتگی در حال تغییر اضافه شدند.
بیش از 11000 کارمند در حال حاضر از گذشته تا امروز فاصله دارند و با اشتیاق برای همه حوزههای تجاری که Tchibo و مشتریان ما را جابجا میکنند کار میکنند.
و چند مورد وجود دارد: مد، سبک زندگی، مسافرت، ارتباطات سیار و انرژی - موضوعات ما متنوع و رنگارنگ است،
nافرادی که پشت سر آنها هستند علاقه زیادی به کار خود دارند. بنابراین وبلاگ Tchibo یک دفتر خاطرات وب از کارکنان Tchibo است.
[caption id="attachment_998" align="alignnone" width="225"]
برای مشتریان، دوستان و – شاید – همکاران آینده. مایلیم به طور آشکار و دست اول درباره شرکت گزارش دهیم و در مورد موضوعات جاری در زمینه قهوه، مسئولیت، شغل و غیر خوراکی با شما صحبت کنیم.
همه پست های وبلاگ بدون سانسور و بدون فیلتر هستند. مقالات توسط آژانس ها نوشته نشده اند و منعکس کننده دیدگاه های شخصی کارمندان هستند، نه لزوما دیدگاه رسمی شرکت.
البته، وبلاگ Tchibo بیش از هر چیز در مشارکت پیشرفت می کند! ما می خواهیم گفتگو، بحث و پرسش و پاسخ را تشویق کنیم. با در نظر گرفتن این موضوع: ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما و شما هستیم!
مال شما، ساندرا کوی
- ۰۱/۰۲/۰۵